2. etapp - Raudalu
2. etapp - Raudalu
Ahoi kõigile,
kolmapäevakute teine etapp on ukse taga ja Raudalu esialgne info on nüüd täiendatud ürituse ametlikul kodulehel aadressil https://kolmapaev.ee/raudalu/. Jah, ka viite rajakaardile leiab sealt! Kokku sai seekord 10,07 kilomeetrit ja 50% rohkem tõusu, kui aasta tagasi Lasterada on täiesti uuel tasemel, kuigi oli kõval tasemel juba eelmisel aastal
Lisainfo, mis ei kajastu kodulehel ja täieneb jooksvalt:
* Lumeolud seisuga 21.04.22. Rada on täielikult lumevaba tänu AhtiH pingutustele.
* Metsdraakon on parandatud ning täies ulatuses sõidetav. Terav 90 kraadine paremkurv metsdraakoni keskel, mis paljude jaoks komistuskiviks olnud, on nüüd täiendatud korraliku platsdarmiga. Seega kõik proovima!
* Kõikidest puunottidest, kividest ja laudteedest ei tule eraldi märgistatud ümbersõitu ega kanaliine. Igaüks vaatab, kuidas ja kust saab, niikaua kui rajamärgistust ei eira ja lintidest läbi ei pane.
* Paljude jaoks juba tuttavatel lõikudel on mõned uued vimkad sees, mis ei pruugi rajakaardilt kohe silma hakata. Kui plaanid enne võistluspäeva rada läbima minna, siis ole valvel ja jälgi uusi rehvijälgi.
Tuletame meelde ka osalejate tagasisidet senistelt Raudalu kolmapäevaku etappidelt viimase 4 aasta jooksul:
Parmaat: "Super rada maha märgitud. Aplaus rajameistrile. Mis selle draakoniga siis oli, et kõik ringiga sõitsid? Sai sealt sõidetud paar päeva enne ja ka eile märjaga, täitsa mõnus."
AhtiH: "Täname tegijaid. Lisaks eilsele käinud nädala jooksul hommikuti ja vahest ka õhtuti sõitmas, väga vinge rada kokku ehitatud."
Ike22: "Väge vinge rada ,kõik künkad on hüppamiseks! Raja ehitamise töötunde on kindlasti palju palju olnud."
MarttiM: "Lugupidamine rajameistritele. Vinge “vembutembumaa” on meiesugustele ehitatud. Nn ekspert rajaosast jäi mul eile läbimata “draakoni” kurv ja kuusk. Vihmaga oli draakon suht libe. Muud atraktsioonid on väga lahedad ja sõidetavad."
Miilits: "Krt siin ikka vaeva nàhtud, väga mônus asi kokku keevitud. 5+ autorile. Kui punases ja vôistlushoos, siis mitmeid kohti endale haiget teha valvsust ei tohi kaotada. Kindlasti làhen seda veel sôitma peale etappi."
Piffik: "Rada põnev tõesti, samuti plaan sinna hiljem ka sattuda, eriti meeldisid kaevikud ning kraaviäärsete sik-sak. Tutvumine soovituslik, muidu keeruline. Ise mitte kõige tehnilisema sõitjana sõidu ajal valin kanaliinid, saab ühes tükis koju."
kolmapäevakute teine etapp on ukse taga ja Raudalu esialgne info on nüüd täiendatud ürituse ametlikul kodulehel aadressil https://kolmapaev.ee/raudalu/. Jah, ka viite rajakaardile leiab sealt! Kokku sai seekord 10,07 kilomeetrit ja 50% rohkem tõusu, kui aasta tagasi Lasterada on täiesti uuel tasemel, kuigi oli kõval tasemel juba eelmisel aastal
Lisainfo, mis ei kajastu kodulehel ja täieneb jooksvalt:
* Lumeolud seisuga 21.04.22. Rada on täielikult lumevaba tänu AhtiH pingutustele.
* Metsdraakon on parandatud ning täies ulatuses sõidetav. Terav 90 kraadine paremkurv metsdraakoni keskel, mis paljude jaoks komistuskiviks olnud, on nüüd täiendatud korraliku platsdarmiga. Seega kõik proovima!
* Kõikidest puunottidest, kividest ja laudteedest ei tule eraldi märgistatud ümbersõitu ega kanaliine. Igaüks vaatab, kuidas ja kust saab, niikaua kui rajamärgistust ei eira ja lintidest läbi ei pane.
* Paljude jaoks juba tuttavatel lõikudel on mõned uued vimkad sees, mis ei pruugi rajakaardilt kohe silma hakata. Kui plaanid enne võistluspäeva rada läbima minna, siis ole valvel ja jälgi uusi rehvijälgi.
Tuletame meelde ka osalejate tagasisidet senistelt Raudalu kolmapäevaku etappidelt viimase 4 aasta jooksul:
Parmaat: "Super rada maha märgitud. Aplaus rajameistrile. Mis selle draakoniga siis oli, et kõik ringiga sõitsid? Sai sealt sõidetud paar päeva enne ja ka eile märjaga, täitsa mõnus."
AhtiH: "Täname tegijaid. Lisaks eilsele käinud nädala jooksul hommikuti ja vahest ka õhtuti sõitmas, väga vinge rada kokku ehitatud."
Ike22: "Väge vinge rada ,kõik künkad on hüppamiseks! Raja ehitamise töötunde on kindlasti palju palju olnud."
MarttiM: "Lugupidamine rajameistritele. Vinge “vembutembumaa” on meiesugustele ehitatud. Nn ekspert rajaosast jäi mul eile läbimata “draakoni” kurv ja kuusk. Vihmaga oli draakon suht libe. Muud atraktsioonid on väga lahedad ja sõidetavad."
Miilits: "Krt siin ikka vaeva nàhtud, väga mônus asi kokku keevitud. 5+ autorile. Kui punases ja vôistlushoos, siis mitmeid kohti endale haiget teha valvsust ei tohi kaotada. Kindlasti làhen seda veel sôitma peale etappi."
Piffik: "Rada põnev tõesti, samuti plaan sinna hiljem ka sattuda, eriti meeldisid kaevikud ning kraaviäärsete sik-sak. Tutvumine soovituslik, muidu keeruline. Ise mitte kõige tehnilisema sõitjana sõidu ajal valin kanaliinid, saab ühes tükis koju."
Viimati muutis Alvaro, 21. 04. 2022. 20:09, kokku muudetud 2 korda .
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: 2. etapp - Raudalu
Esimene poolteist ringi tutvumiseks tehtud ja esmamulje väga positiivne. Tööd on kõvasti tehtud metsas. Loodan, et tuleb ikka 2 ringiga sõit.
Viimati sai Raudalu metsas sõidetud novembri lõpus ja sellest ajast saati on muutunud palju. Eelmise aasta Kolmapäevakuga võrreldes ikka väga väga palju.
Metsdraakon on nüüd väga hästi sõidetav ainult vasakule mahasõidu järel oli hetkel reiekõrgune puu tee peale langenud. Ma eeldan, et see läheb eemaldamisele.
Värviliste kivide torn on tagasi . Kõik rock gardenid on aga nii siledaks muutunud.
Rajal oli üldse mitmes kohas langenud puu tee peal, kust niisama üle, alt ega ümber sõitma ei pääse. Ei hakanud midagi liigutama, äkki rajameistril mingi idee nendega.
GPS jälg erines tihti umbes 10 meetrit tegelikust ja ühte planeeritud jälge (minek RBR-2 peale) ei suutnudki leida ning sõitsin oma äranägemise järgi.
RBR-1 on kõvasti muutunud ja see kõrvalhaak kus hetkel palju lund on huvitav. Ilmselt lähen kühveldan seda sealt homme vähemaks, et saaks varem seda lõiku sõitma hakata.
Rada jääb töö ja kodu vahele seega ilmselt saab seda jälge kõvasti parandatud, loodetavasti õigesti. Hetkel ühtlane lehekiht maas ja isegi vana rada oleks keeruline leida kui poleks palju seal sõitnud.
Kitsed tegid ka juba rajal trenni.
Viimati sai Raudalu metsas sõidetud novembri lõpus ja sellest ajast saati on muutunud palju. Eelmise aasta Kolmapäevakuga võrreldes ikka väga väga palju.
Metsdraakon on nüüd väga hästi sõidetav ainult vasakule mahasõidu järel oli hetkel reiekõrgune puu tee peale langenud. Ma eeldan, et see läheb eemaldamisele.
Värviliste kivide torn on tagasi . Kõik rock gardenid on aga nii siledaks muutunud.
Rajal oli üldse mitmes kohas langenud puu tee peal, kust niisama üle, alt ega ümber sõitma ei pääse. Ei hakanud midagi liigutama, äkki rajameistril mingi idee nendega.
GPS jälg erines tihti umbes 10 meetrit tegelikust ja ühte planeeritud jälge (minek RBR-2 peale) ei suutnudki leida ning sõitsin oma äranägemise järgi.
RBR-1 on kõvasti muutunud ja see kõrvalhaak kus hetkel palju lund on huvitav. Ilmselt lähen kühveldan seda sealt homme vähemaks, et saaks varem seda lõiku sõitma hakata.
Rada jääb töö ja kodu vahele seega ilmselt saab seda jälge kõvasti parandatud, loodetavasti õigesti. Hetkel ühtlane lehekiht maas ja isegi vana rada oleks keeruline leida kui poleks palju seal sõitnud.
Kitsed tegid ka juba rajal trenni.
Re: 2. etapp - Raudalu
Tore näha, et esimesed sõitjad on rajale jõudnud ja tagasisidet andnud.AhtiH kirjutas: ↑18. 04. 2022. 20:02Esimene poolteist ringi tutvumiseks tehtud ja esmamulje väga positiivne. Tööd on kõvasti tehtud metsas. Loodan, et tuleb ikka 2 ringiga sõit.
Metsdraakon on nüüd väga hästi sõidetav ainult vasakule mahasõidu järel oli hetkel reiekõrgune puu tee peale langenud. Ma eeldan, et see läheb eemaldamisele.
Rajal oli üldse mitmes kohas langenud puu tee peal, kust niisama üle, alt ega ümber sõitma ei pääse. Ei hakanud midagi liigutama, äkki rajameistril mingi idee nendega.
Värviliste kivide torn on tagasi . Kõik rock gardenid on aga nii siledaks muutunud.
RBR-1 on kõvasti muutunud ja see kõrvalhaak kus hetkel palju lund on huvitav. Ilmselt lähen kühveldan seda sealt homme vähemaks, et saaks varem seda lõiku sõitma hakata.
Kolmapäevaku raames sõidame aja peale ühe ringi, sest kui arvestada, et tehakse ka üks tutvumisring, siis kujuneb see enamusele vähemalt pooleteisetunniseks sõiduks. Kui veel koju edasi-tagasi ka rattal, on enam kui korralik trennipäev kirjas ka ühe võistlusringi juures.
Langenud puudega tegeleme ja eile oli Draakonivana fookuses lasteraja puhastamine, kuhu oli palju risu langenud. Draakoni mahasõidule langenud puu läheb eemaldamisele nagu ka mõned muud langenud puud.
Uue rajaosa lumest puhtaks kühveldamist arutasime ja see jäi staatusesse "KuiKõikMuudTehtudSiis....." Seda on u 100 meetri jagu läbi nende kolme augu, kus on tõsisem lumi. Meetri laiune riba kühveldada - no tunnike läheb vähemalt ja kõva trenni saab ka
Rock gardeneid on siledamaks sõidetud tõesti ja mulle see meeldib - polegi siia vaja eestikate tasemel elemente, kus hirm ennast katki kukkuda. Üks uus mini rock-garden on juures, mida said pühapäeval testida kaks rajale eksinud sõitjat. Esimese korraga neil ei õnnestunud, aga kui natuke nuputasid ja sättisid, siis teine katse oli juba edukas.
Jälg sai salvestatud Glonass režiimiga ja eks tihedas metsas võib ka see eksida.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: 2. etapp - Raudalu
Hommikul sai poole ulatuses lumi eemaldatud, õhtul võtab teise osa ette. Päris meetri laiuses hetkel ei ole aga vähemalt saab läbi sõita ja serv sulab ka kiiremini. Lumi kohati 30 cm paksune aga hommikul kui külmunud oli siis oli väga lihtne eemaldada.
Päike paistab ka sinna peale ainult hommikul ja seda massi sulatab ise ikka väga pikka aega.
Rock gardeni sileduse osa ei olnud kindlasti kaebus vaid lihtsalt tähelepanek.
Ainuke uus mini rock-garden mis meelde jäi oli lääne pool allosas ja see oli enduro poolt sirgeks sõidetud st otse kivide vahelt sai läbi.
Muus osas täname töö eest ja jõudu edaspidiseks.
Päike paistab ka sinna peale ainult hommikul ja seda massi sulatab ise ikka väga pikka aega.
Rock gardeni sileduse osa ei olnud kindlasti kaebus vaid lihtsalt tähelepanek.
Ainuke uus mini rock-garden mis meelde jäi oli lääne pool allosas ja see oli enduro poolt sirgeks sõidetud st otse kivide vahelt sai läbi.
Muus osas täname töö eest ja jõudu edaspidiseks.
-
- Rattur
- Postitusi: 25
- Liitunud: 02. 05. 2019. 08:07
Re: 2. etapp - Raudalu
Enamus mahalangenud puud on eemaldatud, sealhulgas Metsdraakonilt mahasõidul olev puu. Samuti lasterajalt: Metsaelaniku singel, 2+2 singel ja mõned teised vähe leebemad singlid.AhtiH kirjutas: ↑18. 04. 2022. 20:02
Metsdraakon on nüüd väga hästi sõidetav ainult vasakule mahasõidu järel oli hetkel reiekõrgune puu tee peale langenud. Ma eeldan, et see läheb eemaldamisele.
Rajal oli üldse mitmes kohas langenud puu tee peal, kust niisama üle, alt ega ümber sõitma ei pääse. Ei hakanud midagi liigutama, äkki rajameistril mingi idee nendega.
Märgistasin saepuruga väljasõidu(endura rajalt enne kraavi) ja suurelt teelt sissesõidu rajale. Loodan et on abiks rajal püsimiseks.
Tubli töö , jätka samas vaimus. Kuna saepuru on seal metsas ohtrasti siis viskasin lumele peale, sulab päikese käes paremini.AhtiH kirjutas: ↑19. 04. 2022. 09:26Hommikul sai poole ulatuses lumi eemaldatud, õhtul võtab teise osa ette. Päris meetri laiuses hetkel ei ole aga vähemalt saab läbi sõita ja serv sulab ka kiiremini. Lumi kohati 30 cm paksune aga hommikul kui külmunud oli siis oli väga lihtne eemaldada.
Päike paistab ka sinna peale ainult hommikul ja seda massi sulatab ise ikka väga pikka aega.
Re: 2. etapp - Raudalu
Lumisel lõigul nüüd kogu lumi eemaldatud ja vabalt sõidetav. Homme õhtul peaks juba päris kuiv olema.
Täna õhtul oli kogu rada jalga maha panemata läbitav. Ainuke küsimärk oli rinnakõrguse puu osas peale RBR-2 vahetult enne järsku tagasipööret Enduro kraavi poole. Hetkel sai ümber sõidetud. Seljakotiga ei hakanud alt läbi pressima aga ehk mahuks.
Täna õhtul oli kogu rada jalga maha panemata läbitav. Ainuke küsimärk oli rinnakõrguse puu osas peale RBR-2 vahetult enne järsku tagasipööret Enduro kraavi poole. Hetkel sai ümber sõidetud. Seljakotiga ei hakanud alt läbi pressima aga ehk mahuks.
Saepuru rada osutus samaks mis ka ise olin eelnevalt valinud. Aga nüüd kõigile selge ja eksida ei saa.metsdraakon kirjutas: ↑19. 04. 2022. 11:09Märgistasin saepuruga väljasõidu(endura rajalt enne kraavi) ja suurelt teelt sissesõidu rajale. Loodan et on abiks rajal püsimiseks.
-
- Rattur
- Postitusi: 25
- Liitunud: 02. 05. 2019. 08:07
Re: 2. etapp - Raudalu
Tänud info eest. Veel paar päeva tagasi ei olnud seal takistusi.
Lähen homme hommikul (21.04) ja uurin asja.
-
- Rattur
- Postitusi: 25
- Liitunud: 02. 05. 2019. 08:07
Re: 2. etapp - Raudalu
Jätsin puu alles, et loodusel oleks ka võimalik rada korrigeerida.
Puhastasin möödasõidu ja muutsin tagasipöörde Enduro kraavile laugemaks, mis algab peale möödasõitu langenud puust.
Puhastasin möödasõidu ja muutsin tagasipöörde Enduro kraavile laugemaks, mis algab peale möödasõitu langenud puust.
Re: 2. etapp - Raudalu
Ulme, Mehed! Kui tundub, et enam paremaks ei saa, tuleb "hold my beer" ja valmis treitakse kilomeetrite jagu ennenägematut looklevat flowd. Tagumine kraatrite kaskaad vääriks vabalt Draakonipesa nime.
-
- Rattur
- Postitusi: 7
- Liitunud: 26. 07. 2019. 19:45
Re: 2. etapp - Raudalu
Super rada! Hea töö, mehed!
10 km lõbutsemist ja vahel ka kerget närvikõdi. Tagumised kraatrid, laudteed ja kaevikud - võimas!
Saepuruga märgistamise eest suur tänu! See tegi õige ärapööramise otsa mitmel korral lihtsalt leitavaks.
10 km lõbutsemist ja vahel ka kerget närvikõdi. Tagumised kraatrid, laudteed ja kaevikud - võimas!
Saepuruga märgistamise eest suur tänu! See tegi õige ärapööramise otsa mitmel korral lihtsalt leitavaks.
Re: 2. etapp - Raudalu
Minugi poolt nukid uute rajalõikude eest!
Re: 2. etapp - Raudalu
Nüüd jääb siis vaid loota, et kõik veel ei saanud üledoosi uutest rajaelementidest ja rahvast tuleb ikka võistluspäeval ka joonele
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: 2. etapp - Raudalu
Kas keegi teadja täna läheb rada läbima? Olen kuskil metsas ja mõhkugi ei jaga. Isegi Draakon on kuskil peidus.
Tuuni kaine peaga!
Tõnu
Tel. 5179614
Eelistan helistamist.
Tõnu
Tel. 5179614
Eelistan helistamist.
Re: 2. etapp - Raudalu
Tänu Priidule sai rajale pihta. Nüüd jääb ainult oodata Kersti õppefilmi "Kuidas ületada Raudalu raja "sillakesed" ilma ühegi kehaosaga maad puudutamata".
Enamus rajast on kuivaga ikka väga mõnus.
Enamus rajast on kuivaga ikka väga mõnus.
Tuuni kaine peaga!
Tõnu
Tel. 5179614
Eelistan helistamist.
Tõnu
Tel. 5179614
Eelistan helistamist.
Re: 2. etapp - Raudalu
Väga maru rada! Aitäh rajameistrile!
Re: 2. etapp - Raudalu
Super vinge rada ja uued elemendid väga ägedad. Kõik draakonid ja lohed ning muud loomad olid kenasti korras ja väga hästi läbitavad! Tänud tegijatele!
Re: 2. etapp - Raudalu
Norm sõit - nagu maanteel. Rattalt ei pidanud isegi tolmu pühkima:-)
Re: 2. etapp - Raudalu
Link tundub poolik olevat. Minu poolt ka veelkord tänud tasemel nikerdise ja orgunni eest!
Re: 2. etapp - Raudalu
Tänan enda, Draakonivana ja CC Rota Mobilise poolt kõiki etapil osalejaid!
* Kui uskuda protokolli, siis oli pikal rajal 164 startijast vaid üks katkestaja Varasematel aastatel on meditsiinitädi juurde tulnud talutada nii mõnigi osaleja ja ju on nüüd raja vastu tekkinud mingi austus ja ei minda enam hullu panema.
* Finišis oli täitsa põnev kuulata nii prooviringilt kui võistlusringilt tulnute muljeid. Tuldi kätt suruma ja tänama ja seda oli meeldiv kogeda.
* Anname endale aru, et see Stravas "Punased sillad" nime saanud uus kilomeetrine lõik ei meeldi kõigile ning viib nii mõnegi sõitja mugavustsoonist välja. Oli ka neid, kes peale prooviringi üldse numbrit ette ei pannud ja minema sõitsid. See lõik sai Draakonivana poolt tehtud selleks, et võtta Raudalu metsast maksimum enne, kui see tsoon Rail Baltica poolt maha kisutakse. Just sealt see raudtee minema hakkab. Juba on seal puid märgistatud, seega sõitke veel seniks, kuni need rajad seal on.
* Kutsusime "Punased sillad" lõiku avama ka Kersti Kaljulaidi, kes oma ERR intervjuuga selleks lõiguks inspiratsiooni andis, aga kahjuks ei õnnestunud tal oma töögraafikut sobivaks sättida, seega avamislinte, torti ja suuri "Presidendi singel" märke eile veel rajal ei kohanud.
* Isiklikult jäi eredamalt meelde viimane startija eile - Kate. Ta oli esimest korda maastikurattal Eestis. Tema keskmine kiirus "Punased sillad" lõigul oli alla 5 km/h ehk kõndides oleks ka kiiremini saanud. Aga ta lõpetas selle raja ja oli finišis naerul näoga ja ütles, et "I did not crash!" ja lubas järgmisel etapil kohal olla. Ilma prooviringita minna oma esimest maastikurattasõitu tegema sellel rajal - "tempel mällu igaveseks" vist võib öelda!
Kohtumiseni Viimsis!
* Kui uskuda protokolli, siis oli pikal rajal 164 startijast vaid üks katkestaja Varasematel aastatel on meditsiinitädi juurde tulnud talutada nii mõnigi osaleja ja ju on nüüd raja vastu tekkinud mingi austus ja ei minda enam hullu panema.
* Finišis oli täitsa põnev kuulata nii prooviringilt kui võistlusringilt tulnute muljeid. Tuldi kätt suruma ja tänama ja seda oli meeldiv kogeda.
* Anname endale aru, et see Stravas "Punased sillad" nime saanud uus kilomeetrine lõik ei meeldi kõigile ning viib nii mõnegi sõitja mugavustsoonist välja. Oli ka neid, kes peale prooviringi üldse numbrit ette ei pannud ja minema sõitsid. See lõik sai Draakonivana poolt tehtud selleks, et võtta Raudalu metsast maksimum enne, kui see tsoon Rail Baltica poolt maha kisutakse. Just sealt see raudtee minema hakkab. Juba on seal puid märgistatud, seega sõitke veel seniks, kuni need rajad seal on.
* Kutsusime "Punased sillad" lõiku avama ka Kersti Kaljulaidi, kes oma ERR intervjuuga selleks lõiguks inspiratsiooni andis, aga kahjuks ei õnnestunud tal oma töögraafikut sobivaks sättida, seega avamislinte, torti ja suuri "Presidendi singel" märke eile veel rajal ei kohanud.
* Isiklikult jäi eredamalt meelde viimane startija eile - Kate. Ta oli esimest korda maastikurattal Eestis. Tema keskmine kiirus "Punased sillad" lõigul oli alla 5 km/h ehk kõndides oleks ka kiiremini saanud. Aga ta lõpetas selle raja ja oli finišis naerul näoga ja ütles, et "I did not crash!" ja lubas järgmisel etapil kohal olla. Ilma prooviringita minna oma esimest maastikurattasõitu tegema sellel rajal - "tempel mällu igaveseks" vist võib öelda!
Kohtumiseni Viimsis!
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: 2. etapp - Raudalu
https://photos.google.com/share/AF1QipO ... pKMnhmVFFn
Re: 2. etapp - Raudalu
Väike valik toredamatest paladest: https://www.youtube.com/watch?v=wJP5FzsV_fI
Re: 2. etapp - Raudalu
Suurepärane rada, täielik nauding oli seda sõita.
Kogu see Raudalu värk on aga ebareaalne. Vaid mõni päev enne starti tekkisid käsitööna uued pikemad ja lühemad lõigud. Lisaks juba varem valminud RBR singlitele. Uskumatu, et meil leidub inimesi kes oma vaba aega ja ka raha sellisel määral panustavad.
Eriti uskumatu on "Presidendi singel" rajamine olukorras kus on teada, et vaid mõne kuu pärast hävitatakse see ära.
Minu lugupidamine ning olen positiivselt meelestatud, et Rail Baltic poolt hävitatud osadele tulevad piisavalt vinged asendused. Metsas ju veel ruumi on.
Jõudu, jaksu ja pealehakkamist!
Häbi tunnistada kuid poolkohalikuna vaatasin täna esimest korda täpset kaarti ja raudtee ise on väike probleem. Ehitatav maantee tapab aga enamus metsa maha.
Kogu see Raudalu värk on aga ebareaalne. Vaid mõni päev enne starti tekkisid käsitööna uued pikemad ja lühemad lõigud. Lisaks juba varem valminud RBR singlitele. Uskumatu, et meil leidub inimesi kes oma vaba aega ja ka raha sellisel määral panustavad.
Eriti uskumatu on "Presidendi singel" rajamine olukorras kus on teada, et vaid mõne kuu pärast hävitatakse see ära.
Minu lugupidamine ning olen positiivselt meelestatud, et Rail Baltic poolt hävitatud osadele tulevad piisavalt vinged asendused. Metsas ju veel ruumi on.
Jõudu, jaksu ja pealehakkamist!
Häbi tunnistada kuid poolkohalikuna vaatasin täna esimest korda täpset kaarti ja raudtee ise on väike probleem. Ehitatav maantee tapab aga enamus metsa maha.
Re: 2. etapp - Raudalu
Valdade ja riigi asi peaks olema nõuda sellistelt arendustelt ka meie radadele asendust. Siiani pole kusagil isegi korralikku mtb parki, keskust, kus oleks rajad, hüpekad jne. Kõik ongi tehtud tublide kohalike poolt. Vallad ja riik hoolitsevad lõhkumise ja lammutamise eest. Natuke sama suhtumine nagu enduro meestel! Nagu masinad ja jõudu on, aga ühtegi rada ei suuda ise juurde kaapsutada, meie radasid lõhkuma on küll mehed valmis!
Re: 2. etapp - Raudalu
Kus seda kaarti näha saab?
Re: 2. etapp - Raudalu
Sinna kaardi peale on oluliselt detaili lisandunud. Või siis vaatasin ma mingi valet kaardikihti. Teeehitus lammutab jah. Positiivse poole pealt leidsin Saustinõmmest kolm ületuskohta.
Re: 2. etapp - Raudalu
2022 rada vs Rail Baltic tänase plaani järgi.