3. etapp Kõrvemaa 24. September
3. etapp Kõrvemaa 24. September
Lost In Woods E-Bike Cup ja ühtlasi ka EMV kolmas etapp toimub Sportland Kõrvemaa Rattamaratoni raames.
Registreerimine etapile toimub: eventor.ee/ratas
Seekordne etapp teistest erinev - maratoni formaadis. Vaatame kuidas mehed/naised ja akud kestavad!
Registreerimine etapile toimub: eventor.ee/ratas
Seekordne etapp teistest erinev - maratoni formaadis. Vaatame kuidas mehed/naised ja akud kestavad!
Re: 3. etapp Kõrvemaa 24. September
Sellisel juhul peaks vast môned reeglid ka paigas olema? Lisaakud ja eri suurusega akud ei loo mingit konkurentsi ega vôistlusmomenti. Mis kilomeetritest on juttu?
Jõudu!
Jõudu!
Re: 3. etapp Kõrvemaa 24. September
Tere,
Mis see Eventor on? Ei saa sisselogida FB ja mingit uut kontot omale ei soovi. Miks làbi sellise asja keeruliseks asi tehtud?
Kas tulevad mingid piirangud akudele vôi mis plaan on?
Jõudu!
Mis see Eventor on? Ei saa sisselogida FB ja mingit uut kontot omale ei soovi. Miks làbi sellise asja keeruliseks asi tehtud?
Kas tulevad mingid piirangud akudele vôi mis plaan on?
Jõudu!
Re: 3. etapp Kõrvemaa 24. September
45 km, kui mootor nt ca 1kw ja jõumomemnt ca 70, siis 700WAh akuga peaks rada olema läbitud ca 1.30 h. Seda siis ilma väntamata, ainult gaasi keerates.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: 3. etapp Kõrvemaa 24. September
proovime korra ikka sõita ja siis paneme arve. Neil ratastel pole ühelgi midagi keerata! Peab ikka väntama ja päris korralikult! Proovi ise sõita Eesti esimeste meeste kiirusel metsas
Re: 3. etapp Kõrvemaa 24. September
Paistab et viimasel hetkel on ürituse ajakava muudetud ja elektrirataste start nüüd juba kell 11:00 (varasemas ajakavas kell 12:15). Loodetavasti on kõiki e-klassi reganuid ka teavitatud muudatusest.
Re: 3. etapp Kõrvemaa 24. September
H100-l sai arutatud, mis on ebikede võistlusklass eesti lamedal maastikul. Leidsime, et tulevik on paljutõotav, kuna reeglid puuduvad. Pjedestaalile pääsevad need kõvad tegijad, kel esi- ja tagarummus 1kW või võimsamad mootorid ja esihammakas 56h või suurem, et kaasapedaalimist imiteerida. Eestis pakutav lahja keskmootor on mömmidele.
https://www.aliexpress.com/item/1005005 ... KxPjfFuep9
Saab olema tore, kui sedasorti rattalaadse asjaga metsasinkudel kiirusega 40kmh samakõvadega võidu uhad. Ainuke reegel võiks olla, et kasutad tsklisti turvavarustust, muidu koormad morgi liigselt.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: 3. etapp Kõrvemaa 24. September
See el rataste võistlused on tõesti suur küsimärk. Täna vaatasin Kõrvemaal võitja ratast- nagu tavaline bike! Areng on paari aastaga väga kõva olnud. Aga kestvust võistlejal füüsise mõttes vaja vähe. Kuidas edasi?? Tänase seisuga on asi el. ratta puhul puhtalt tehnikas ehk rahas. Kommentaator mainis, et ajalooline- esimene korralik võistlus elektri jalgratastele.
Arvan, et klass on ok aga kindlasti vändameestest eraldi, vahepeal on neid koos nähtud.
Vändamehe võitja aeg- 1.27 keskmine 30,7km h
Elektrik samal rajal - 1.16 ja 35,5km h
Mõlemal puhul on võitja muidugi väga heal tasemel, Kivistik suisa proff. Niiet võrdlus sõitja mõttes ilmselt ok.
Arvan, et klass on ok aga kindlasti vändameestest eraldi, vahepeal on neid koos nähtud.
Vändamehe võitja aeg- 1.27 keskmine 30,7km h
Elektrik samal rajal - 1.16 ja 35,5km h
Mõlemal puhul on võitja muidugi väga heal tasemel, Kivistik suisa proff. Niiet võrdlus sõitja mõttes ilmselt ok.
Re: 3. etapp Kõrvemaa 24. September
Eestikate arvstuses on kaks klassi. vabaklass ning tavaklass.mart kirjutas: ↑24. 09. 2023. 21:32H100-l sai arutatud, mis on ebikede võistlusklass eesti lamedal maastikul. Leidsime, et tulevik on paljutõotav, kuna reeglid puuduvad. Pjedestaalile pääsevad need kõvad tegijad, kel esi- ja tagarummus 1kW või võimsamad mootorid ja esihammakas 56h või suurem, et kaasapedaalimist imiteerida. Eestis pakutav lahja keskmootor on mömmidele.
https://www.aliexpress.com/item/1005005 ... KxPjfFuep9
Saab olema tore, kui sedasorti rattalaadse asjaga metsasinkudel kiirusega 40kmh samakõvadega võidu uhad. Ainuke reegel võiks olla, et kasutad tsklisti turvavarustust, muidu koormad morgi liigselt.
Tehnilistes tingimustes toodud punktid: https://www.adventures.ee/e-bike-cup-uldjuhend
Peale igat sõitu on tehniline kontroll - seega ei ole päris nii, et kruti külge, mida soovid.
Ehk siis väide, et "reeglid puuduvad" ei pea kindlasti paika.
Tõsi teavitustöö käib tihti ka keset sõitu:)
Re: 3. etapp Kõrvemaa 24. September
Kõrvemaa puhul oli tegemist meie sarjas 3. võistlusega sel hooajal - osalejate arv pigem kesine E-bike poolelt, et siis väide, et ESIMENE korralik võistlus, pole ehk päris täpne. Rada oli tehniliselt lihtne ning elektrirattaga mitte nii suurt emotsiooni pakkuv.Martin K kirjutas: ↑24. 09. 2023. 23:43See el rataste võistlused on tõesti suur küsimärk. Täna vaatasin Kõrvemaal võitja ratast- nagu tavaline bike! Areng on paari aastaga väga kõva olnud. Aga kestvust võistlejal füüsise mõttes vaja vähe. Kuidas edasi?? Tänase seisuga on asi el. ratta puhul puhtalt tehnikas ehk rahas. Kommentaator mainis, et ajalooline- esimene korralik võistlus elektri jalgratastele.
Arvan, et klass on ok aga kindlasti vändameestest eraldi, vahepeal on neid koos nähtud.
Vändamehe võitja aeg- 1.27 keskmine 30,7km h
Elektrik samal rajal - 1.16 ja 35,5km h
Mõlemal puhul on võitja muidugi väga heal tasemel, Kivistik suisa proff. Niiet võrdlus sõitja mõttes ilmselt ok.
Kuna meil kaks klassi, siis piirajateta klassi võitja Kalle Takel aeg kindlalt parem kui tavaklasis rattaga. Samas tavaklass, millel ratastel kuni 25kmh piiraja, nõudis pigem enamus ajast üle mootori sõitmist, et ka OK ajaga finishisse jõuda. Kruusal (sellel rajal 90% ajast) oleks üle 20kg e-bike rattaga kerge tava graveli vastu kindlasti raske kuni 25kmh vedava mootoriga - proovitud ja tuntud (sõidan ise samuti mõlema rattaga, seega võrdlusmoment täiesti olemas).
Re: 3. etapp Kõrvemaa 24. September
Maario kirjutas: ↑27. 09. 2023. 13:29Miks olete teinud piirangu mootoritele max 250W, kas et kuna eesti poed just seda boshi keskmootori varianti müüvad? Aga kui bosh tuleb 500, või 750, või 1000 või 2000W mootoriga consumer turule, kas siis tõstate limiiti? Miks küsin, kuna uurin tulevasi piiranguid ja ma pole ainuhuviline.Martin K kirjutas: ↑24. 09. 2023. 23:43Kuna meil kaks klassi, siis piirajateta klassi võitja Kalle Takel aeg kindlalt parem kui tavaklasis rattaga. Samas tavaklass, millel ratastel kuni 25kmh piiraja, nõudis pigem enamus ajast üle mootori sõitmist, et ka OK ajaga finishisse jõuda. Kruusal (sellel rajal 90% ajast) oleks üle 20kg e-bike rattaga kerge tava graveli vastu kindlasti raske kuni 25kmh vedava mootoriga - proovitud ja tuntud (sõidan ise samuti mõlema rattaga, seega võrdlusmoment täiesti olemas).
Tehnilise huvi tõttu suhtlen hiina mxus firmaga, kui viitsiks eestisse sebida ja kokkupanna sellise isendi, peaksite vabaklassi ülivabaks tegema, lisaks samalaadseid mootoreid hiinas toodab vähemalt 6 tegijat :
https://ae01.alicdn.com/kf/Ha233c1ee835 ... 3aff4f.jpg
https://nexun.pl/en/products/electric-m ... r-414.html
Tervitused ja uued arengud Kalle Takelile.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: 3. etapp Kõrvemaa 24. September
Sarja üldjuhendis ning tehnilistes tingimustes oleme hetkel lähtunud Euro liidus olevatest tingimustest. Max kiirus 25kmh ning suurim lubatud legaalne mootori nimivõimsus piiratud 250W. Samamoodi on nõutud, et oleks tegemist assisteeriva mootoriga, mitte "rutskaga".