Varastatud Cannondale F500 2001 ja Kona Hahanna 2000
-
- Rattur
- Postitusi: 3
- Liitunud: 31. 03. 2003. 08:40
Varastatud Cannondale F500 2001 ja Kona Hahanna 2000
Reede öösel vastu laupäeva langesid kesklinnas varaste saagiks 2001. a Cannondale F500 ja 2000 a. Kona Hahanna!!!
Cannondale raaminumber: AOJ808
Kona raaminumber: GZ921080
Cannondale F500 oli musta värvi (sinised kirjad valge "varjuga") CAAD3 raamiga (XL suurusega), tagavahetaja XT, ees rippuv LX, Deore rummud, rohelised Michelin Wildgripper Jet S poolslikid rehvid.
Eritunnused: ÜKS amort (Cannondale HeadShock), ülipikk CODA stem, kriimud ülemise raamitoru esimesel parempoolsel ja tagumisel vasakpoolsel osal (viimane kaetud mingil sõidul markeeringuks kasutatud roosa elevandiga kleepsuga ), sadulal parempoolne alumine plastmass kadunud.
Lisaks olid rattal 2 Zefal Carbon joogipudelihoidjat, Cannondale sadulakott, SKS pumbahoidja, SKS esimene porilatakas (raami küljes), mustad sarved, spido-ja lambihoidjad, Authori tagatuli.
Kona Hahanna oli Cro-Mo raamiga, tumesinine, esiosa valge, RST vedruamordiga (vist 281), STX-RC taga- ja Acera esivahetajaga, kummid Authori poolslikid (esimene beezi äärega, tagumine sinise äärega).
Eritunnuseks Acera pidurilinkidega integreeritud käiguvahetusheeblil olev tehase viimistlusdefekt.
Lisaks olid rattal: joogipudelihoidja, spidohoidja, hõbedased sarved.
Oleksin väga tänulik kui teada annaksite kui kellegile odavalt müüa pakutakse rattaid või asjassepuutuvaid komponente!
Ermo
värske jalamees
stupiduser@hot.ee
05043316
Cannondale raaminumber: AOJ808
Kona raaminumber: GZ921080
Cannondale F500 oli musta värvi (sinised kirjad valge "varjuga") CAAD3 raamiga (XL suurusega), tagavahetaja XT, ees rippuv LX, Deore rummud, rohelised Michelin Wildgripper Jet S poolslikid rehvid.
Eritunnused: ÜKS amort (Cannondale HeadShock), ülipikk CODA stem, kriimud ülemise raamitoru esimesel parempoolsel ja tagumisel vasakpoolsel osal (viimane kaetud mingil sõidul markeeringuks kasutatud roosa elevandiga kleepsuga ), sadulal parempoolne alumine plastmass kadunud.
Lisaks olid rattal 2 Zefal Carbon joogipudelihoidjat, Cannondale sadulakott, SKS pumbahoidja, SKS esimene porilatakas (raami küljes), mustad sarved, spido-ja lambihoidjad, Authori tagatuli.
Kona Hahanna oli Cro-Mo raamiga, tumesinine, esiosa valge, RST vedruamordiga (vist 281), STX-RC taga- ja Acera esivahetajaga, kummid Authori poolslikid (esimene beezi äärega, tagumine sinise äärega).
Eritunnuseks Acera pidurilinkidega integreeritud käiguvahetusheeblil olev tehase viimistlusdefekt.
Lisaks olid rattal: joogipudelihoidja, spidohoidja, hõbedased sarved.
Oleksin väga tänulik kui teada annaksite kui kellegile odavalt müüa pakutakse rattaid või asjassepuutuvaid komponente!
Ermo
värske jalamees
stupiduser@hot.ee
05043316
Loen ja aiman sekeldusi. Oman samuti musta siniste kirjadega Cannondale F500. Hakka või HE roosat passiasendajat kaasas kandma. Kui muidugi keegi märkab seda küsida enne, kui nina peast ära lööb.
Aga 2001. aasta selliseid musti rattaid on TEC-i ja muidu üritustel võib-olla ainult max 3 tk. silma jäänud. Silma jääb ta nii ehk naa...
http://www.dirty-pages.net/bikes/patric ... _f500.html
Kui saladus ei ole, siis - kuidas juhtus?
Aga 2001. aasta selliseid musti rattaid on TEC-i ja muidu üritustel võib-olla ainult max 3 tk. silma jäänud. Silma jääb ta nii ehk naa...
http://www.dirty-pages.net/bikes/patric ... _f500.html
Kui saladus ei ole, siis - kuidas juhtus?
-
- Rattur
- Postitusi: 3
- Liitunud: 31. 03. 2003. 08:40
Täna õnnestus mul käituda nagu viimane ajukääbik ja jobu
Nägin Paldiski mnt-l F500 vuramas, kenasti pika stemmiga ja roheliste Jet S-dega...
Tegin kannaka ja hääletasin HE ees venna rajalt viisakalt maha.
Vestlesin vennaga ülisõbralikult, väidetavalt tegemist heauskse omanikuga (passiasendaja kohta unustasin, ma idikas, küsimata), raaminumbrit kuti vastuseisu ja kruvika puudumise tõttu kontrollida ei saanud (rsk, ma olin juba lootuse kaotanud ja raaminumbri ära unustanud), osa kriipse oli nagu minu omalgi, mõned veel peale sellegi.
Ühesõnaga loll, mis loll, menti ei kutsunud, piki pead ei andnud (mul remont lammutusstaadiumis ja sõrgkang vedeles autos). Kuti telefoninumbritki ei õnnestunud välja pressida
Enda oma andsin, lubas helistada ja müüa numbri edastada...
kutt ise paistis sihuke njuubi olema, rattariided omale kenasti selga ostnud aga ei teadnud, mis vidin stem on ja seda kah ei uskunud, et üx Wildgripper Jet S tagurpidi peal oli.
Ühesõnaga: viie minutio pärast kirusin ennast maapõhja, mihuke loll ma olin
Tegelikult viis mind lolli segadusse see, et ratta endine omanik tundus heas mõttes friik olema: Ritchey sadul, sadulapost, pöiad, XTR-ks ja XT-ks upgradetud vahetajad, jne....
Ega keegi pole oma upgradetud Cannondale hiljuti müünud???
Või ma ei saa varaste loogikast aru???
Ei saa nagu pointile pihta: milleks vahetada enamus komponente paremate (sic!) vastu ja samas jätta alla silmatorkavalt rohelised kummid????
Praegu tundub mulle igatahes, et minusuguse lolli käest tulebki ratas ära võtta
Nägin Paldiski mnt-l F500 vuramas, kenasti pika stemmiga ja roheliste Jet S-dega...
Tegin kannaka ja hääletasin HE ees venna rajalt viisakalt maha.
Vestlesin vennaga ülisõbralikult, väidetavalt tegemist heauskse omanikuga (passiasendaja kohta unustasin, ma idikas, küsimata), raaminumbrit kuti vastuseisu ja kruvika puudumise tõttu kontrollida ei saanud (rsk, ma olin juba lootuse kaotanud ja raaminumbri ära unustanud), osa kriipse oli nagu minu omalgi, mõned veel peale sellegi.
Ühesõnaga loll, mis loll, menti ei kutsunud, piki pead ei andnud (mul remont lammutusstaadiumis ja sõrgkang vedeles autos). Kuti telefoninumbritki ei õnnestunud välja pressida
Enda oma andsin, lubas helistada ja müüa numbri edastada...
kutt ise paistis sihuke njuubi olema, rattariided omale kenasti selga ostnud aga ei teadnud, mis vidin stem on ja seda kah ei uskunud, et üx Wildgripper Jet S tagurpidi peal oli.
Ühesõnaga: viie minutio pärast kirusin ennast maapõhja, mihuke loll ma olin
Tegelikult viis mind lolli segadusse see, et ratta endine omanik tundus heas mõttes friik olema: Ritchey sadul, sadulapost, pöiad, XTR-ks ja XT-ks upgradetud vahetajad, jne....
Ega keegi pole oma upgradetud Cannondale hiljuti müünud???
Või ma ei saa varaste loogikast aru???
Ei saa nagu pointile pihta: milleks vahetada enamus komponente paremate (sic!) vastu ja samas jätta alla silmatorkavalt rohelised kummid????
Praegu tundub mulle igatahes, et minusuguse lolli käest tulebki ratas ära võtta
Re: Varastatud Cannondale F500 2001 ja Kona Hahanna 2000
Kas Coda 140 mm-ne, mingi suure nurgaga?Stupiduser kirjutas:.
Eritunnused: ülipikk CODA stem,
Ja vana tüüpi must rippuv LX?
Kus see raami suurus (XL) kirjas on?
Kas HeadShok on Super või Fatty Ultra?
Kasutan Rocca al Mare rattateed linnast välja mnt-le saamiseks, must F500 roheliste Jetidega torkaks kohe silma.
Teen talle piisavalt ahvatleva ostupakkumise, küll ta siis tel.nr. jätab!?
-
- Rattur
- Postitusi: 3
- Liitunud: 31. 03. 2003. 08:40
HeadShock oli mu mäletamist mööda Super Fatty ehk siis ilma lukustuslingita.
Raami suurus on kirjas kergelt eemaldataval kleepsul keskjooksu juures.
Minu rattal oli enne varastamist rippuv LX, RAM-is nähtud rattal oli esimene upgradetud XT-ks (kas rippuv või bottombracket ei pannud ähmiga tähele) ja tagumine XT pealt XTR-iks.
Stemi pikkust nüüd millimeetri pealt ei mäleta, pean vist tseki üles otsima...
Vaevalt, et see vend enam kakuka ringi või Pirita teed või muid rahvarohkeid kohti kasutada julgeb...
Kui keegi Elvas märkab sellist isendit, oleks muidugi tore kui vähemalt võistlusnumbri üles tähendaksite, saaks nime teada
Raami suurus on kirjas kergelt eemaldataval kleepsul keskjooksu juures.
Minu rattal oli enne varastamist rippuv LX, RAM-is nähtud rattal oli esimene upgradetud XT-ks (kas rippuv või bottombracket ei pannud ähmiga tähele) ja tagumine XT pealt XTR-iks.
Stemi pikkust nüüd millimeetri pealt ei mäleta, pean vist tseki üles otsima...
Vaevalt, et see vend enam kakuka ringi või Pirita teed või muid rahvarohkeid kohti kasutada julgeb...
Kui keegi Elvas märkab sellist isendit, oleks muidugi tore kui vähemalt võistlusnumbri üles tähendaksite, saaks nime teada
Ma nägin Rakveres pika Coda stemiga (120 või 130) musta F500-t, stardinumber oli 852 või 851, täpselt ei näinud. Sarved olid nii halenaljakalt kikki keeratud!, crank oli musta värvi.
Jälitada polnud võimalik, olin juba ratta autosse pakkinud.
Ehk on abiks. Väga vabandan, kui ratas ja omanik ausaks osutub.
Jälitada polnud võimalik, olin juba ratta autosse pakkinud.
Ehk on abiks. Väga vabandan, kui ratas ja omanik ausaks osutub.