Bravo
Loodetavasti on meestel piisavalt püsivust tootekataloogi uute kaupade saabudes või hindade muutudes apdeitida, et info hapuks ei läheks.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
http://www.veloplus.ee/
Järelikult ei olnud olemas sinu jooksule sobiva pikkusega musta kodarat, seepärast ka pandi tavaline hõbedane kodar. Arvad, et sinu liikumiskiirus on nüüd tänu sellele hõbedasele kodarale olulielt aeglasem?entusiast kirjutas:läksin veloplusi, kuna lähim rattapood siin, lasin panna uue kodara, kaseti ära puhastada ja arusaadavalt ka ratta ära rihtida. kõsiti mu käest siis 165.- mis oli minu jaoks küll üllatavalt suur summa, kuna tegemist lihtsate töödega(endal polnud lihtsalt viitsimist, ega ka vötmeid et kasetti eest ära vötta, kuna kodar sattus just selle poole peale).
kohapeal vaatasin et nagu köik kodarad on olemas ja ratas jookseb ka sirgelt, kodus aga avastasin juba kui ratas all et mehed on pannud mulle valge kodara, kui köik teised on mustad, kas peaksin laskma neil selle musta vastu vahetada?
kas tegemist on puhtalt koti pähe tömbamisega vöi nii tehaksegi seal tööd?
See on ju järgmise aasta teema, vaata pilti. Maru!entusiast kirjutas:mehed on pannud mulle valge kodara, kui köik teised on mustad
Teenus maksabki palju ja see hind on igati õiglane. Ma oletan, et töömees kulutas sellele ~30min koos kõige juurdekäivate rituaalidega. Normaalne tunnihind, mille eest saab kulud kaetud, maksud makstud, töömehele palga makstud ning omanikule ka pisku, jääb vahemiku300...500 eek/h. Arvuta ise... maksab aeg, mitte töö keerukus.entusiast kirjutas:aga hind, oli see öiglane?
minu meelest ikka suts üle pakutud
olen kuulnud, et indias ja hiinas on külades sigaodavad töökojad.entusiast kirjutas:...igaks juhuks küsiks ka kohe ära, et kus on muidu sellised head&odavad töökojad?
Mu meelest on see 165 krooni suisa nöörimine. Mustamäe garaažide vahel leiab alati mõne venna, kes oleks sul pudeli õlle eest kasseti kuvaldaga lahti/küljest löönud ja puuduva kodara vasktraadiga asendanud.entusiast kirjutas:165.- mis oli minu jaoks küll üllatavalt suur summa, kuna tegemist lihtsate töödega(endal polnud lihtsalt viitsimist, ega ka vötmeid et kasetti eest ära vötta, kuna kodar sattus just selle poole peale).
FSA tootis mingi aeg väntasid, mis olid sobivad kahe erineva keskjooksu võlli otsa - FSA enda ISIS (Gamma Drivel väikese võlliga ISIS) ja Shima Octa. Järelikult läksid Merida tehases ratastele peale need vändad, mis Octalink k.jooksu otsa istusid. Iseenesest ei ole ju väga vahet, misasi seal Gamma Drive vändal küljes on?! Või ma eksin?Marcola kirjutas:Veloplusi kohta on mul vahepeal tekkinud üks küsimärk...
Kes asjaga kursis, palun valgustage mind.
Ei oska sellele küsimusele vastata, ei ole asjasse puutuv inimene!erikr kirjutas:velokas - kas V+ tegeleb süstemaatiliselt rataste rahvale taskukohaseks muutmisega?
sellisel juhul pole ka su eelmises postituses olulist pointi.veloman32 kirjutas:Ei oska sellele küsimusele vastata, ei ole asjasse puutuv inimene!erikr kirjutas:velokas - kas V+ tegeleb süstemaatiliselt rataste rahvale taskukohaseks muutmisega?
Ma arvan, et see ei ole siin foorumis sõna võtavavate "veloplussimeeste" kommenteerida.Piraat kirjutas:Siin foorumis ju Veloplusi mehi küll, kes oma nägemuse probleemile anda võiksid!
Ei tea kas Sa sellega ka arvestad, et Veloplusis kehtib ametlik kliendikaart 10% soodustusega? V+ rataste edasimüüjate juures selliseid fikseeritud hinnaalandusi ei tehta...........raunow kirjutas:Kui rataste hindadest rääkida, siis on veloplus suht kallis võreeldes teistega, kus samad rattad müügil.
Suht mõtetu kaagutamine ,aga siis kui mina talvel AT-s käisin oli seal küll sinu kirjeldatust täiesti vastupidine olukord (isegi Levandi tegeles klientide teenendamisega)tonydata kirjutas:Tõeliselt asjalik ja kiire teenindus ka suurema ostjaskonna sebimise ajal poes erinevalt AT-st kus talvel suuska soovides jäigi ost tegemata , sest müüjatel oli täiesti pohh kas sa oled seal ja tahad midagi. Kuigi mõni hind võib sarnase ratta vms puhul AT-s olla odavam eelistan V+ igal juhul
!
Nüüd saadaval juhtmeteta Veloman. Täiesti probleemivaba, ei mögise, ei söima kedagi ketsiks ega tee inetuid müügitehinguid (Specializedi raam).veloman32 kirjutas:Misasi on "Isegi Levandi"? Logish, et firma juhtkonna huvides on teenindada maksimaalselt kliente. See on ju otsene raha. See, kui kassid on läinud, ei tohiks aga võrduda sellega, et hiired võivad niisama jalad seinal passida. Ei oska muidu AT spordi kohta miskit kosta, aga arvan, et inimesel jäi vale mulje, et temaga ei taheta tegelda. Kindlasti oli selleks mingi põhjus...Ei maksa asja nii ühekülgselt võtta, proovime panna ennast korra müüja olukord ja kujutada ette erinevaid ettetulevaid probleeme, mis võivad sel konkreetsel hetkel takistada otsest teenindamist.
Jah, umbes kuuaega läheb veel aega ja siis tagasi juba täiesti uue lehe ja süsteemiga.putu kirjutas:peaks mainima, et päris kaua kolivad oma serveriga..
eks ostjaid olegi kahte tüüpi:tonydata kirjutas:AT-sse "bussi ootama" ma enam ei lähe, müügu või Hjelmeset või Bauer ise seal suuski...
vaata 2 posti ülespooleTairKibal kirjutas:Kuidagi kaua läheb neil see netilehekülje kolimine....
Etem, kui eelmine, kuid häirib see, et hinnakirjas/tootenimekirjas pole enamikel asjadel pilte küljes, no ausalt - tähti ja numbreid näeb mujal ka, aga ilma pildita ei saa üldse aru, missuguse asjaga tegemist on ja selleks peaks kogu õhtu endale broneerima, et süveneda. Nii, et see võiks olla järgmine prioriteet..MK777 kirjutas:http://www.veloplus.ee/index.php
eks alles avatud ja arusaadav veel.aga mulle isiklikult meeldid see juba rohkem kui vana.nii et elame ja näeme mis tulebshalm kirjutas:Etem, kui eelmine, kuid häirib see, et hinnakirjas/tootenimekirjas pole enamikel asjadel pilte küljes, no ausalt - tähti ja numbreid näeb mujal ka, aga ilma pildita ei saa üldse aru, missuguse asjaga tegemist on ja selleks peaks kogu õhtu endale broneerima, et süveneda. Nii, et see võiks olla järgmine prioriteet..MK777 kirjutas:http://www.veloplus.ee/index.php
Preagusel hetkel ta pole isegi ametlikult avatud ju veel - http://www.veloplus.eemiilits kirjutas:eks alles avatud ja arusaadav veel.aga mulle isiklikult meeldid see juba rohkem kui vana.nii et elame ja näeme mis tulebshalm kirjutas:Etem, kui eelmine, kuid häirib see, et hinnakirjas/tootenimekirjas pole enamikel asjadel pilte küljes, no ausalt - tähti ja numbreid näeb mujal ka, aga ilma pildita ei saa üldse aru, missuguse asjaga tegemist on ja selleks peaks kogu õhtu endale broneerima, et süveneda. Nii, et see võiks olla järgmine prioriteet..MK777 kirjutas:http://www.veloplus.ee/index.php
Kus sa Joomlat näed?kristjan07 kirjutas:Joomla peale arendamine on küsitav aga noh eks arendaja teab paremini.
Samas kujundus on küll mingi suvaline rotitud kuskilt. Mingi läbimõeldavust ja kasutajamugavust ei ole. Sorry kui tegin nende sõnadega Veloplusi inimestele haiget, tean et loete seda.
Ok. Ei ole Joomla. My bad. Aga url'e võiks küll kõpitseda. Mis aadress see selline on /et/kategooria/223/Kaitsmed ??? Aga kui teile ei ole SEO tähtis siis pohh. Loodan ainult et Veloplus ennast mingi kodukootud haldusega ei seo. Facebooki nupp võiks ka olla kuidagi ilusam ja atraktiivsembulldoze kirjutas:Kus sa Joomlat näed?kristjan07 kirjutas:Joomla peale arendamine on küsitav aga noh eks arendaja teab paremini.
Samas kujundus on küll mingi suvaline rotitud kuskilt. Mingi läbimõeldavust ja kasutajamugavust ei ole. Sorry kui tegin nende sõnadega Veloplusi inimestele haiget, tean et loete seda.
Vabandan OT pärast. Joomla peale arendamine on küsitav vaid juhul kui ei valita pädevat arendajat. Sama kehtib iga vabavaralise CMS-i kohta.kristjan07 kirjutas:Joomla peale arendamine on küsitav aga noh eks arendaja teab paremini.
Samas kujundus on küll mingi suvaline rotitud kuskilt. Mingi läbimõeldavust ja kasutajamugavust ei ole. Sorry kui tegin nende sõnadega Veloplusi inimestele haiget, tean et loete seda.