.
Kuskil on ilmne vaimse kapitali kuhjumine !!![/quote]
Ei taha küll endast rääkida, aga mõnikord siiski tekib tunne, et rattapoe pidajad pole kunagi kaasaegsest turundusest midagi kuulnud, rääkimata selleteemalisest kõrgharidusest! Tuleb vägisi meelde 10a tagune rõivamüük eestis, kus kõik istusid oma hooaja kollektsioonide otsas ja vastupidiselt lääne kolleegidele, polnud siin keegi nõus mingit alet tegema! Mina, olles kaubanduse, turundusega jne. palju kokku puutunud võin julgelt väita, et tehnikakaupade sektsioonis on tavaline kaubanduslik juurdehindlus keskmiselt 100% st. sisseost 50eek = müük 100eek. Keda huvitab hinnakujundus täpsemalt, võib vaadata kasvõi mõnda saksa netipoe hinnaskaalat. Kasvõi seetõttu võin väita, et paindlikkus müüja poolt mingi paarkümmend %, pole mingi röövimine ostja poolt, vaid pikaajalise tulemusliku koostöövormi üks alustalasid. Mõelge ise kumb on kasulikum, kas üldse mitte müüa või müüa kõvasti, kuid pisut sõbralikumate hindadega? NRPst rääkides aga arvan, et kuna pood kuulub Tandemi ketti ja seal pannakse asjad vist ülaltpoolt paika, siis Hannol on vist raskusi kuldset varianti leida.
Ei taha küll endast rääkida, aga mõnikord siiski tekib tunne, et rattapoe pidajad pole kunagi kaasaegsest turundusest midagi kuulnud, rääkimata selleteemalisest kõrgharidusest! Tuleb vägisi meelde 10a tagune rõivamüük eestis, kus kõik istusid oma hooaja kollektsioonide otsas ja vastupidiselt lääne kolleegidele, polnud siin keegi nõus mingit alet tegema! Mina, olles kaubanduse, turundusega jne. palju kokku puutunud võin julgelt väita, et tehnikakaupade sektsioonis on tavaline kaubanduslik juurdehindlus keskmiselt 100% st. sisseost 50eek = müük 100eek. Keda huvitab hinnakujundus täpsemalt, võib vaadata kasvõi mõnda saksa netipoe hinnaskaalat. Kasvõi seetõttu võin väita, et paindlikkus müüja poolt mingi paarkümmend %, pole mingi röövimine ostja poolt, vaid pikaajalise tulemusliku koostöövormi üks alustalasid. Mõelge ise kumb on kasulikum, kas üldse mitte müüa või müüa kõvasti, kuid pisut sõbralikumate hindadega? NRPst rääkides aga arvan, et kuna pood kuulub Tandemi ketti ja seal pannakse asjad vist ülaltpoolt paika, siis Hannol on vist raskusi kuldset varianti leida.
Sul on ju võimalus oma teadmisi kõigile rattapoodidele teenusena müüa. Ja mitte ainult rattapoodidele vaid kõigile spordipoodidele ja kui laiemalt vaadata, siis oleks aeg ka EL ülepolitiseeritud ja bürokraatlikus majanduses korrektuure teha.maxspeed kirjutas:Ei taha küll endast rääkida, aga mõnikord siiski tekib tunne, et rattapoe pidajad pole kunagi kaasaegsest turundusest midagi kuulnud, rääkimata selleteemalisest kõrgharidusest!
EJL vajaks hädasti inimest, kes oleks kursis kõige elementaarsemate turustustõdedega. Mitte, et mul midagi praeguste vastu oleks, aga juba ammu oleks muutusi vaja.
Läks teemast mööda jah veits. (segadusse ajas EL mis ei ole tõesti EJL)
Läks teemast mööda jah veits. (segadusse ajas EL mis ei ole tõesti EJL)
Viimati muutis XTRace, 01. 03. 2004. 22:46, muudetud 1 kord.
võrdled õunu ja apelsine. kõigepealt loeb turu suurus ja selle kriitiline mass. sealt saab alguse hulgihind. mida madalam hulgihind, seda suurem ruum mängida. teiseks laokulud. enamus tegijaid saksa rattanetipoode on oma füüsilise asukohaga Aacheni ümbruses kus tekib kolmnurk Holland-Belgia-Saksa. iga vend ei pea oma ladu vaid kasutatakse suuri maaletoojete ladusid kust väikese vahemaa tõttu saab kauba kähku kätte. 3 maa turud on taga. tavalises saksa rattapoes (ja nii 5-s erinevas) müncheni ümbruses küll hinna poolest miski ostma ei kutsunud.maxspeed kirjutas: Keda huvitab hinnakujundus täpsemalt, võib vaadata kasvõi mõnda saksa netipoe hinnaskaalat. Kasvõi seetõttu võin väita, et paindlikkus müüja poolt mingi paarkümmend %, pole mingi röövimine ostja poolt, vaid pikaajalise tulemusliku koostöövormi üks alustalasid. Mõelge ise kumb on kasulikum, kas üldse mitte müüa või müüa kõvasti, kuid pisut sõbralikumate hindadega? NRPst rääkides aga arvan, et kuna pood kuulub Tandemi ketti ja seal pannakse asjad vist ülaltpoolt paika, siis Hannol on vist raskusi kuldset varianti leida.
tuleme nüüd lähemale. eesti rattaturg on oma suuruse ja käibe poolest olematu. tootjad ja nende suured euroopa esindused ei viitsi sellega tegeleda vaid delegeerivad mingile poola või skandinaavia esindusele või hulgimüüjale. juba on vorstitahtjaid vahel. järgmisena tahab ka eesti poepidaja elada. soome hinnad on kriipsuke odavamad kui siin ja kõvasti juppe kulutavad tegelased ostavad neti kaudu saksast ja usast kuidas jaksavad. sest ka neil on kallis. kuigi ostujõu ja rataste arvu kombinatsioonina peaks turg olema 7-10x suurem.
kunagi ütles Kuuse Lemps telekas, et vott TRM stardis oli 12 või 16 milli eest rattaid.
ja nii me olemagi olukorras kus lähed hawaiis kus keegi sind ei tunne ja küsid, et mis maksab crossride või crossmax, vastused olid vastavalt 6K ja 16K. on vendi kes silma pilgutamata selle seibi letile käivad kuid need mehed ei tee siiski turgu.
lisaks toote olemasolule nõuab tarbija veel mudeli ja tootjavalikut ja nii ongi kaupmees lõhkise küna ees.
siis on meil lahtised piirid ja internet. mu missioonitunne on piisavalt madal, et mitte eelistada kohaliku kaupmehe näitena 2500-2600 eek RD-960 eest kui saan selle väikese viivitusega 100-110 euroga. selle ca 1000 krooniga mis üle jääb maksan suvekuu üüriarve või pilve hooaja võistluste osalemistasud. ja kahjuks pole ma ainuke taoline tõbras.
ja kõige tipuks hooajalisus, saksa on maa kus on rattasõiduhooaeg oluliselt pikem. ka see hoiab kuude lõikes käibe paremas seisus.
mina pole kaupmees ega nende poolt seda juttu kirjutama palgatud, olen lihtne insener kes hea õnne peale tekitab paar enda meelest loogilist seost.
Viimati muutis erikr, 01. 03. 2004. 22:44, kokku muudetud 2 korda .
Rääkige mulle lollile mis puutub spordialaliit vabaturu printsiipidel tegutsevatesse jalgrattakaupmeestesse ja eesti jalgrattaturgu tervikuna. OK, hästi ja (võistlus)tulemuslikult juhitud spordiala tekitab uusi harrastajaid ja tõstab müüki kuid see pole hetkel ju case.XTRace kirjutas:EJL vajaks hädasti inimest, kes oleks kursis kõige elementaarsemate turustustõdedega. Mitte, et mul midagi praeguste vastu oleks, aga juba ammu oleks muutusi vaja.
Ma mainisin algselt EL-i (euroopa liitu), mitte EJL-i. Sry, kaldusin teemast natuke kõrvale, aga mõtlesin sõbraliku tögamisena, et kui meestel ajupotensiaali on, siis ei ole otstarbekas seda vaka all hoida.erikr kirjutas:Rääkige mulle lollile mis puutub spordialaliit vabaturu printsiipidel tegutsevatesse jalgrattakaupmeestesse ja eesti jalgrattaturgu tervikuna. OK, hästi ja (võistlus)tulemuslikult juhitud spordiala tekitab uusii harrastajaid ja tõstab müüki kuid see pole hetkel ju case.XTRace kirjutas:EJL vajaks hädasti inimest, kes oleks kursis kõige elementaarsemate turustustõdedega. Mitte, et mul midagi praeguste vastu oleks, aga juba ammu oleks muutusi vaja.
Äri ja poliitika on vist paratamatult need valdkonnad, kus paljud kõrvalseisjad arvavad, et nad teavad kõike, kõigist paremini ja veel kõva häälega .
Erikr-i jutt jummala õige Saksa netipoodide kohta. Sakslased kasutavad veel ära ka selle allahindluse, mis osade tootjad annavad rattafirmadele. Kuulu järgi võib selliste osade hind langeda kuni kolmandikuni võrreldes aftermarket-hindadega. Üsna suur osa saksa rattapoodidest müüb mingit "oma marki" ratast. Ja neid osi müüakse ka muidu, ilma rattata... Tulevad mässituna Deutche Weltzaitungisse ja suvalisse kilekotti klammerdatuna.
[offtopic] Whuu-huu, teemad hüppavad kirjutamise ajal mujale... [/offtopic]
[offtopic] Whuu-huu, teemad hüppavad kirjutamise ajal mujale... [/offtopic]
Signature sucks!
Lugedes kommentaare, tekib mõte, et nahujaa neid rattapoode siis üldse vaja on siin väikesel turul. Võiks teha siis juba nii, nagu praegu mõnes maakonnas, kus pole ühtegi toidupoodi, sest pole piisavalt turgu. Seega, kui kellelgi on varuosade või rataste soovi, võiks teada anda X keskusesse ja kord nädalas sõidaks kaubabuss mööda maad ringi ja jaotaks kauba laiali. Poleks siis väikekapitalistidest rattapoodnike oigeid kuulda ja kliendid ei kurdaks liiga väikese kaubavaliku üle poodides. Asi lihtne ja mina ise eelistan jääda ravimitööstuse sektorisse, kui pakkuda siinsetele spordipoodnikele turundusteenust, kohalikud kapitalistid lihtsalt ei raatsiks maksta küsitavat palka mulle!
Ma olen tähele pannud et keegi siin ei räägi enam hindadest eekides vaid ikka eurides. Ega isegi ei tea päris täpselt mis nodi Eesti poodides maksab, aga tean üsna täpselt seda et kassett maksab umbes 36 euri ja kett 15 euri, kumm 25 euri jne. Ei saa tegelt öelda et oleks rahul selle olukorraga. Kui suvel midagi katki läheb siis pöördud ikka kohalikku poodi ja nüüd oleks juba imelik viriseda et kallis ja väike valik. Peabki olema kallis. Ei saa teisiti. Juppide müük eestis on üldse üks heategevus või vastutulek ratturitele. Poed teenivad ikka rataste müügist.
Paneks siis ka nats tarka
Eesti rattapoendus elab tõenäoliselt tuntud Pareto printsiibi alusel, elik 20% kilentidest annab 80% käibest. Need 20% on siis tõenäoliselt need sardade ostjad ja TRM'i kui tippsündmust tippriistaga võtjad. Ja see 80% klientidest, kes teevad selle väikse 20% oleme meie, kallid foorumlased
Eesti rattapoendus elab tõenäoliselt tuntud Pareto printsiibi alusel, elik 20% kilentidest annab 80% käibest. Need 20% on siis tõenäoliselt need sardade ostjad ja TRM'i kui tippsündmust tippriistaga võtjad. Ja see 80% klientidest, kes teevad selle väikse 20% oleme meie, kallid foorumlased
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Mnjah....eks see marginaal on tõesti päris hea rattamüüjatel, eriti märkimisväärne on see HE. aga samas on võimalik sealt ratas saada kuni 50% allhindlusega, samas ei sunni neid ju miski seda hinda langetama, kuna ratas ei ole kaup mis rikneb ja pealegi ega ta ka moest ei lähe nagu riietuse puhul, OK juhul kui mingi totaalne tehniline uuendus ei toimu. Eestis on kaupade müügi maht nii väike et siin riigis saabki esineda ainult kallid hinnad, vaeses riigis on alati kõige kallimad hinnad, harjuge mehed, midagi ei ole teha, that`s our life
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
[quote="profit4"]Mnjah....eks see marginaal on tõesti päris hea rattamüüjatel, eriti märkimisväärne on see HE. aga samas on võimalik sealt ratas saada kuni 50% allhindlusega
Jah, mina olengi kõige suurema allahindluse norm. hinnaga võrreldes saanud HEst! Kuigi pole seal kah eriti oste teinud, tehti -25%, aga märkimisväärne on see, et müüja ettepanekul!
Teine olukord on näiteks V+is. Seal kehtib mingi kliendikaardi süsteem, mis on mõttetu, minu meelest tehakse seal peaaegu kõigile -10% stabiilselt ja seda arvestades kujuneb tavahind väga sõbralikuks. Tegelikult mingi 3a tagasi, kui alustasin pidevat V+ külastamist, hakati mulle ka peale paari ostu, müüja ettepanekul -10% tegema (tollajal kliendikaardi süsteemi veel polnud). Pealegi poes oli korralik sortiment ka talvel! (sõidan 3ndat aastat aastaringselt). Lisaks veel paar eriti sõbralikku müüjat. Praegu paistab, et väga palju uusi müüjaid on lisandunud ja see on kvaliteeti esialgu pisut alla viinud.
Jah, mina olengi kõige suurema allahindluse norm. hinnaga võrreldes saanud HEst! Kuigi pole seal kah eriti oste teinud, tehti -25%, aga märkimisväärne on see, et müüja ettepanekul!
Teine olukord on näiteks V+is. Seal kehtib mingi kliendikaardi süsteem, mis on mõttetu, minu meelest tehakse seal peaaegu kõigile -10% stabiilselt ja seda arvestades kujuneb tavahind väga sõbralikuks. Tegelikult mingi 3a tagasi, kui alustasin pidevat V+ külastamist, hakati mulle ka peale paari ostu, müüja ettepanekul -10% tegema (tollajal kliendikaardi süsteemi veel polnud). Pealegi poes oli korralik sortiment ka talvel! (sõidan 3ndat aastat aastaringselt). Lisaks veel paar eriti sõbralikku müüjat. Praegu paistab, et väga palju uusi müüjaid on lisandunud ja see on kvaliteeti esialgu pisut alla viinud.
Minu meelest saab igast rattapoest stabiilselt vähemalt -10%. Oleneb ostust. Aga praegu ei tule küll meelde ühtki ostu, mille oleks teinud letihinnaga... Minu parimad kogemused ikka NRP-ga, kus tihti tegelikult puudubki selline asi nagu "letihind". Asi käib kokkuleppel.maxspeed kirjutas: Teine olukord on näiteks V+is. Seal kehtib mingi kliendikaardi süsteem, mis on mõttetu, minu meelest tehakse seal peaaegu kõigile -10% stabiilselt ja seda arvestades kujuneb tavahind väga sõbralikuks
Hakka või lõpuks mõtlema, et kõige vähem oli probleeme ostuhinnaga siis, kui see oli veel tootesse valatud! Suurepärane Nõukogudeaeg, mina veel mäletan. Üks hind igalpool...ja jutul lõpp...margo kirjutas:Minu meelest saab igast rattapoest stabiilselt vähemalt -10%. Oleneb ostust. Aga praegu ei tule küll meelde ühtki ostu, mille oleks teinud letihinnaga... Minu parimad kogemused ikka NRP-ga, kus tihti tegelikult puudubki selline asi nagu "letihind". Asi käib kokkuleppel.maxspeed kirjutas: Teine olukord on näiteks V+is. Seal kehtib mingi kliendikaardi süsteem, mis on mõttetu, minu meelest tehakse seal peaaegu kõigile -10% stabiilselt ja seda arvestades kujuneb tavahind väga sõbralikuks
valik ja võimalused oleksid poodides nõukogude võimu jätkumise korral ilmselt samad mis täna XTR tagakäikarisse oleks valatud ntx hind 11 rutsi ja 57 kopmaxspeed kirjutas:Hakka või lõpuks mõtlema, et kõige vähem oli probleeme ostuhinnaga siis, kui see oli veel tootesse valatud! Suurepärane Nõukogudeaeg, mina veel mäletan. Üks hind igalpool...ja jutul lõpp...
ja palka saad vastavalt 50 rubla...............nii et kõik oleks normiserikr kirjutas:valik ja võimalused oleksid poodides nõukogude võimu jätkumise korral ilmselt samad mis täna XTR tagakäikarisse oleks valatud ntx hind 11 rutsi ja 57 kopmaxspeed kirjutas:Hakka või lõpuks mõtlema, et kõige vähem oli probleeme ostuhinnaga siis, kui see oli veel tootesse valatud! Suurepärane Nõukogudeaeg, mina veel mäletan. Üks hind igalpool...ja jutul lõpp...
Ma arvan, et siin foorumis ei peaks eriti hõiskama, et vaadake, mina sain/saan seal soodust. Kokkuleppehind on sügavalt kaupmehe ja ostja vaheline asi, millest eriti kuulutama ei peaks. Vastasel juhul ei käitu me kaupmehe suhtes korrektselt...margo kirjutas:Minu parimad kogemused ikka NRP-ga, kus tihti tegelikult puudubki selline asi nagu "letihind". Asi käib kokkuleppel.
Sellest on siin ka varem juttu olnud, peame seega sellest kirjutamata reeglist kinni.
toetan, olen ka varem ise seda siin kirjutanud. soodus tuleb välja teenida mitte lüüa esimest korda poeuks lahti ja nõuda räiget alet. peab olema vastastikune usaldus ja need kes siin kellavad oma saavutustest on seda usaldust häbematult kuritarvitanud.René kirjutas:Ma arvan, et siin foorumis ei peaks eriti hõiskama, et vaadake, mina sain/saan seal soodust. Kokkuleppehind on sügavalt kaupmehe ja ostja vaheline asi, millest eriti kuulutama ei peaks. Vastasel juhul ei käitu me kaupmehe suhtes korrektselt...
Sellest on siin ka varem juttu olnud, peame seega sellest kirjutamata reeglist kinni.
Nõus. Antud hetkel ma ei mõelnudki, et sain vot kasseti xxx krooniga, kokkuleppel. Lihtsalt seda olen ma sealt poest kuulnud, et neil ei olegi igal asjal hinda väljas, vaid käib kokkuleppel.René kirjutas:Ma arvan, et siin foorumis ei peaks eriti hõiskama, et vaadake, mina sain/saan seal soodust. Kokkuleppehind on sügavalt kaupmehe ja ostja vaheline asi, millest eriti kuulutama ei peaks. Vastasel juhul ei käitu me kaupmehe suhtes korrektselt...margo kirjutas:Minu parimad kogemused ikka NRP-ga, kus tihti tegelikult puudubki selline asi nagu "letihind". Asi käib kokkuleppel.
Sellest on siin ka varem juttu olnud, peame seega sellest kirjutamata reeglist kinni.
Kokkuleppehind on sügavalt kaupmehe ja ostja vaheline asi, millest eriti kuulutama ei peaks. Vastasel juhul ei käitu me kaupmehe suhtes korrektselt...
Ikkagi tekib küsimus, kas kaupmees käitub korrektselt, küsides erinevate ostjate käest erinevat hinda. Vot ostja on infolekkes süüdi ja kaupmehed muidugi soovivad oma "hinnakujundusest" vaikida. Nüüd on suur skandaal majas või? Minuarust võiks just siin foorumil julgelt kõiki teemasid käsitlema. Ei tohiks olla, et mõni teema on tabu ja mõni mitte... või vastasel korral keelaks siis üldse ka muus kontekstis rahast rääkimise ära?? Paneks näiteks rubriigi ost-müük kinni...
Ikkagi tekib küsimus, kas kaupmees käitub korrektselt, küsides erinevate ostjate käest erinevat hinda. Vot ostja on infolekkes süüdi ja kaupmehed muidugi soovivad oma "hinnakujundusest" vaikida. Nüüd on suur skandaal majas või? Minuarust võiks just siin foorumil julgelt kõiki teemasid käsitlema. Ei tohiks olla, et mõni teema on tabu ja mõni mitte... või vastasel korral keelaks siis üldse ka muus kontekstis rahast rääkimise ära?? Paneks näiteks rubriigi ost-müük kinni...
ma ei saa aru miks kohe nii okkaliselt peab reageerima. ilmselt ei ole sa asjast aru saanud ja seetõttu ei ole siin jahumisel mõtet. kulutaks mõttetule vaidlusele kuluva aja ja energia parem treeninguks.maxspeed kirjutas:Kokkuleppehind on sügavalt kaupmehe ja ostja vaheline asi, millest eriti kuulutama ei peaks. Vastasel juhul ei käitu me kaupmehe suhtes korrektselt...
Ikkagi tekib küsimus, kas kaupmees käitub korrektselt, küsides erinevate ostjate käest erinevat hinda. Vot ostja on infolekkes süüdi ja kaupmehed muidugi soovivad oma "hinnakujundusest" vaikida. Nüüd on suur skandaal majas või? Minuarust võiks just siin foorumil julgelt kõiki teemasid käsitlema. Ei tohiks olla, et mõni teema on tabu ja mõni mitte... või vastasel korral keelaks siis üldse ka muus kontekstis rahast rääkimise ära?? Paneks näiteks rubriigi ost-müük kinni...
Mis jutt see nüüd on???? Äkki teeks korra, kus rattapoodide juures peavad olema poenõukogud, kus on esindatud nii poeomanikud kui rattasõitjad ja kes paneks paika ka hinnad???maxspeed kirjutas:Ikkagi tekib küsimus, kas kaupmees käitub korrektselt, küsides erinevate ostjate käest erinevat hinda. Vot ostja on infolekkes süüdi ja kaupmehed muidugi soovivad oma "hinnakujundusest" vaikida
Äkki on tõesti nii, et kuna tegelikult kaupmehed ju meie -ratturite- rahast elavad, siis on meil ka sõnaõigus?
Kaupmehed, kes siin foorumis olete, laduge aga oma hinnakujundus letti, muidu süüdistame teid ringkaitses, varjamises ja sajas muus surmapatus
René kirjutas:Ei saa mina aru, kuidas poodide valik saab olla kliendivaenulik...mestari kirjutas:poodide valik ikka varakapitalistlikult kliendivaenulik.
No väike näide siis sulle elust enesest - eelmine nädal olin ühe tuntud ratta kodulehte uurides ja tutava ratast näpides kindel Spe. Rockhopperi ostja. Kodulehelt uurides olid ka muidugi kõik raami suurused olemas.
Kindla ostusooviga poodi minnes selgus muidugi, et müügil on ainult mingid 21'' raamidega kolakad. Ja väiksemaid pole ega tule.
Kui sina leiad, et ainult ühe raamisuurusega ratta valik kaupluses on kliendisõbralik, siis lase käia, värvivalik oli isegi kahe värvi vahel, sellest peaks ju sulle enam kui küll olema
turg paneb asja paika
kui olete tähele pannud siis peale tühjendusmüüke jäävad ka mujal kaubanduses järgi maksimum ja miinimum suurustega asjad, ning kaup mis mingi parameetri järgi tavatarbijale ei kõlba
.....ja siis tulevad põhjasägad kes kastides ringinuuskides ja vuntse liigutades viivad selle viimase
ja muidugi minimaalse hinna eest
kui olete tähele pannud siis peale tühjendusmüüke jäävad ka mujal kaubanduses järgi maksimum ja miinimum suurustega asjad, ning kaup mis mingi parameetri järgi tavatarbijale ei kõlba
.....ja siis tulevad põhjasägad kes kastides ringinuuskides ja vuntse liigutades viivad selle viimase
ja muidugi minimaalse hinna eest
Äkki ei ole mitte POODIDE valik kliendivaenulik, vaid valik POODIDES?mestari kirjutas:René kirjutas:Ei saa mina aru, kuidas poodide valik saab olla kliendivaenulik...mestari kirjutas:poodide valik ikka varakapitalistlikult kliendivaenulik.
No väike näide siis sulle elust enesest - eelmine nädal olin ühe tuntud ratta kodulehte uurides ja tutava ratast näpides kindel Spe. Rockhopperi ostja. Kodulehelt uurides olid ka muidugi kõik raami suurused olemas.
Kindla ostusooviga poodi minnes selgus muidugi, et müügil on ainult mingid 21'' raamidega kolakad. Ja väiksemaid pole ega tule.
Kui sina leiad, et ainult ühe raamisuurusega ratta valik kaupluses on kliendisõbralik, siis lase käia, värvivalik oli isegi kahe värvi vahel, sellest peaks ju sulle enam kui küll olema
Oleks aeg lõpetada see jahumine nende hindade ja "õigete" hindade jne üle. Fakt on see, et elame Eestis, mis ei ole kõige suurem ja seega ka kõige suuremate võimalustega riik. Võib-olla on see osale üllatuseks, aga sama moodi saate "tünga" suvalist kaupa või teenust ostes. Äri üks põhialuseid on kasumi teenimine ja ei ole ühegi rattapoe (või mis iganes poe) nime ees märgand lühendit MTÜ. Loomulik on see, et inimene on säästlik ja otsib odavaimat, kuid kaupmeest sellepärast, et hind ei meeldi on ka jama sarjata. Olgem õnnelikud, et meil veel "musta turu" reeglid ei kehti. Kes otsib see leiab odavaima variandi alati.
Omaette teema on mudugi parandamatud kommunistid, kelle on mõtetu midagi kapitalistlikust mõtteviisist selgeks teha. Aga loodan, et nad siin foorumis omale peasa veel teind pole.
Omaette teema on mudugi parandamatud kommunistid, kelle on mõtetu midagi kapitalistlikust mõtteviisist selgeks teha. Aga loodan, et nad siin foorumis omale peasa veel teind pole.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
V+ kodulehe tootekataloog pole ilmselt lao/raamatupidamisprogrammiga seotud. Seega tootekataloog on teoreetiline, mitte laoseisu kajastav.mestari kirjutas: eelmine nädal olin ühe tuntud ratta kodulehte uurides ja tutava ratast näpides kindel Spe. Rockhopperi ostja. Kodulehelt uurides olid ka muidugi kõik raami suurused olemas.
Kindla ostusooviga poodi minnes selgus muidugi, et müügil on ainult mingid 21'' raamidega kolakad
Teistel rattapoodide kodulehtedel pole sedagi
V+ poisid panevad "nagu-jõuab" uusi tooteid ja uudiseid kodulehele. Eraldi inimest selleks neil minu teada pole.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
ilmselt ei ole sa asjast aru saanud ja seetõttu ei ole siin jahumisel mõtet. kulutaks mõttetule vaidlusele kuluva aja ja energia parem treeninguks.[/quote]
Hea tähelepanek! Aga unistamine pole ju keelatud. Pole ju palju tahta seda, et on võimalik hinnavõrdlust teha objektiivsetel alustel. St. võtan näiteks kolme erineva poe hinnakirja netis lahti ja otsustan selle järgi, kuhu poodi läheksin konkreetset jubinat ostma. Mitte, et ei tekis olukord, kus selgub, et tegelikult oleksin hoopis teisest kohast odavamalt saanud, mis algselt ennast kallimana kirjeldab. Onju mõistlik mõte?
Pealegi, kui keegi veel soovib veel energiat mõistlikult kulutada, siis mina igatahes lähen 5 paiku jälle Kakumäele tiirutama.
Hea tähelepanek! Aga unistamine pole ju keelatud. Pole ju palju tahta seda, et on võimalik hinnavõrdlust teha objektiivsetel alustel. St. võtan näiteks kolme erineva poe hinnakirja netis lahti ja otsustan selle järgi, kuhu poodi läheksin konkreetset jubinat ostma. Mitte, et ei tekis olukord, kus selgub, et tegelikult oleksin hoopis teisest kohast odavamalt saanud, mis algselt ennast kallimana kirjeldab. Onju mõistlik mõte?
Pealegi, kui keegi veel soovib veel energiat mõistlikult kulutada, siis mina igatahes lähen 5 paiku jälle Kakumäele tiirutama.
Einoh, unistused on ju ilusad.
Mulle ka meeldiks, kui ma saaksin asju läbi interneti ajada. IMHO on lugu sedasi:
Nende lahenduste väljatöötamine, mis laseks sul niimoodi hindu surfata nõuab raha. Nagu Mati ütles, rattapoed pole heategevusorganisatsioonid, vaid omanikele kasumit teenivad ettevõtmised. Sellest kasumist peaksid nad loovutama osa selleks, et keegi neile sellise lahenduse looks. Samas selle lahenduse tulemuseks oleks ilmselt teatav hinnasõda poodide vahel (on piisavalt inimesi, kes mõnekroonise vahe pärast viitsivad teise poodi minna), mis nende kasumit omakorda vähendaks. Ühesõnaga kahjulik investeering, sest Eesti turg ei ole nii suur, et käibe kasvu arvelt teenida.
V+ veebist rääkida, siis just nii nagu ta hetkel on (hinnad mingi X-seisuga ja tootevalik mittereaalajas) on ta omal kohal. Hinnad seal on enamasti ainult orientiiriks, mitte absoluutne tõde.
EDIT: pealegi ... enamus rattajuppe ja muud kola liigub läbi hoolduse. Sellist seltskonda nagu siin, kes käivad mingit konkreetset juppi otsimas/ostmas vms. pole minu arust eriti palju, mis muudab asja veel mõtetumaks. Rataste hinnad on ju enamusel olemas nagunii veebis.
Mulle ka meeldiks, kui ma saaksin asju läbi interneti ajada. IMHO on lugu sedasi:
Nende lahenduste väljatöötamine, mis laseks sul niimoodi hindu surfata nõuab raha. Nagu Mati ütles, rattapoed pole heategevusorganisatsioonid, vaid omanikele kasumit teenivad ettevõtmised. Sellest kasumist peaksid nad loovutama osa selleks, et keegi neile sellise lahenduse looks. Samas selle lahenduse tulemuseks oleks ilmselt teatav hinnasõda poodide vahel (on piisavalt inimesi, kes mõnekroonise vahe pärast viitsivad teise poodi minna), mis nende kasumit omakorda vähendaks. Ühesõnaga kahjulik investeering, sest Eesti turg ei ole nii suur, et käibe kasvu arvelt teenida.
V+ veebist rääkida, siis just nii nagu ta hetkel on (hinnad mingi X-seisuga ja tootevalik mittereaalajas) on ta omal kohal. Hinnad seal on enamasti ainult orientiiriks, mitte absoluutne tõde.
EDIT: pealegi ... enamus rattajuppe ja muud kola liigub läbi hoolduse. Sellist seltskonda nagu siin, kes käivad mingit konkreetset juppi otsimas/ostmas vms. pole minu arust eriti palju, mis muudab asja veel mõtetumaks. Rataste hinnad on ju enamusel olemas nagunii veebis.
suuremad rattapoed peavad eestis nagunii omavahel sidet. kuulu järgi tellivad vahest isegi kaupa koos kuskilt "taiwani suurtest ladudest" vms. samuti on neil ka mingi "vaikiv" kokkulepe hindade üle, et teine ei müüks liiga odavalt või kallilt... umbes nii see asi käib. ja mitte ainult rattapoodides.
Samas selle lahenduse tulemuseks oleks ilmselt teatav hinnasõda poodide vahel (on piisavalt inimesi, kes mõnekroonise vahe pärast viitsivad teise poodi minna), mis nende kasumit omakorda vähendaks.
No me ei ela ammu enam kiviajal. Kaasaegne veebilahendus peaks olema elunormiks igale ettevõtjale!
Sa vaata mis toimub toidukaupade ja kiirelt ringlevate tööstuskaupadega! Jäävad ellu ainult suured tegijad, kes suudavad "hinda" pakkuda, tänu mahtudele. Teised ainult hingitsevad. Minuarust veel aasta tagasi oli ka väikesi toidupoode palju rohkem. Juhul, kui sa arvad, et turg pole kummist, olgu. Aga see hindade värk paneks asja paika ka rattaosade kauplemisel. Jääksid siis ellu 2-3 suuremat poodi või ketti, see on eesti oludes paratamatu. Ülejäänutel väiksematel keldrishangeldajatel soovitaks siis küünlaid tegema hakata, mitte viriseda, et turg väike ja kliendid liiga nõudlikud/teadlikud. Hinnasõda on tarbijale kõige parem sõda! Rattapoode vaadates tekib tunne, et nendele vaba turumajanduse reeglid ei kehtikski, et lepime omavahel kokku ja müüme kallilt ja hingitseme kuidagi edasi. Julgen ennustada, et lähiajal panevad oma väikese poe kinni paljud, see on paratamatus!
No me ei ela ammu enam kiviajal. Kaasaegne veebilahendus peaks olema elunormiks igale ettevõtjale!
Sa vaata mis toimub toidukaupade ja kiirelt ringlevate tööstuskaupadega! Jäävad ellu ainult suured tegijad, kes suudavad "hinda" pakkuda, tänu mahtudele. Teised ainult hingitsevad. Minuarust veel aasta tagasi oli ka väikesi toidupoode palju rohkem. Juhul, kui sa arvad, et turg pole kummist, olgu. Aga see hindade värk paneks asja paika ka rattaosade kauplemisel. Jääksid siis ellu 2-3 suuremat poodi või ketti, see on eesti oludes paratamatu. Ülejäänutel väiksematel keldrishangeldajatel soovitaks siis küünlaid tegema hakata, mitte viriseda, et turg väike ja kliendid liiga nõudlikud/teadlikud. Hinnasõda on tarbijale kõige parem sõda! Rattapoode vaadates tekib tunne, et nendele vaba turumajanduse reeglid ei kehtikski, et lepime omavahel kokku ja müüme kallilt ja hingitseme kuidagi edasi. Julgen ennustada, et lähiajal panevad oma väikese poe kinni paljud, see on paratamatus!
Hinnalangused on muidugi kasutajale kasulikud aga kes oleme meie, et minna ja öelda rattapoodnikele, et sina, sina ja sina panete homme uksed kinni ja ülejäänud tõmbavad hindu alla. Eesti rattaturg on rahulik "tiigivesi". See ei ole mingi toidukaubandus, kus leedukad/sakslased/soomlased oma kette siia tahavad tuua.
Konkurents peab tulema ikkagi valdkonnasiseselt, mitte et tarbijad peksavad rusikaga vastu rindu.
Üldiselt mina enam ei jaksa tuuleveskitega võidelda. Kui sa ei saa aru või ei taha aru saada siis on see juba sinu mure.
Konkurents peab tulema ikkagi valdkonnasiseselt, mitte et tarbijad peksavad rusikaga vastu rindu.
Üldiselt mina enam ei jaksa tuuleveskitega võidelda. Kui sa ei saa aru või ei taha aru saada siis on see juba sinu mure.
Ok! Ilmselt on kõigile arusaadav, et siin vaidlevad inimesed, kes istuvad eri paatides ja on tekkinud huvide kokkupõrge. Mina olen lihtsalt püüdnud rääkida üldistest seaduspärasustest ja pole ime, et see tugeva vastureaktsiooni on tekitanud. Rõhutan veelkord, et tulevik on paljuski enda teha, soovitan lihtsalt rohkem mahtudele mõelda! See jutt ei puudutanud kedagi personaalselt (et mind keegi pärast kohtusse ei annaks...).Antti kirjutas:Hinnalangused on muidugi kasutajale kasulikud aga kes oleme meie, et minna ja öelda rattapoodnikele, et sina, sina ja sina panete homme uksed kinni ja ülejäänud tõmbavad hindu alla. Eesti rattaturg on rahulik "tiigivesi". See ei ole mingi toidukaubandus, kus leedukad/sakslased/soomlased oma kette siia tahavad tuua.
Konkurents peab tulema ikkagi valdkonnasiseselt, mitte et tarbijad peksavad rusikaga vastu rindu.
Üldiselt mina enam ei jaksa tuuleveskitega võidelda. Kui sa ei saa aru või ei taha aru saada siis on see juba sinu mure.
mida ütlesin oma esimeses postituses. eesti turg tervikuna ei ole mingi maht. nagu ka mitte soome ja rootsi oma.maxspeed kirjutas: Ok! Ilmselt on kõigile arusaadav, et siin vaidlevad inimesed, kes istuvad eri paatides ja on tekkinud huvide kokkupõrge. Mina olen lihtsalt püüdnud rääkida üldistest seaduspärasustest ja pole ime, et see tugeva vastureaktsiooni on tekitanud. Rõhutan veelkord, et tulevik on paljuski enda teha, soovitan lihtsalt rohkem mahtudele mõelda! See jutt ei puudutanud kedagi personaalselt (et mind keegi pärast kohtusse ei annaks...).
rattapoe funktsioon ei ole ainult müüa. kui tahad osta odavamalt ja suurema valiku hulgast kui ükski eesti kaupmees sulle eales pakkuda suudab siis telli netist ja jäta eesti poed rahule. sina saad odavamalt läbi ja need kaupmehed sinusse ei puutu. sest tihti sind huvitavat osa neil pole ja kui juulis küsid, et millal tuleb siis on vastus JÄRGMISEL AASTAL.
samas on ka igas korralikus rattapoes mis vaagub praegu ratta ja küünlaäri piirimail ka hooldus. hooldus on teenus + poe kaudu tulevad varuosad. kogu see letimüügi ja teenuse kombinatsioon aitab neil kuigiviisi hakkama saada. sest seda teenust soovib turg väga. palju on neid kes on võimelised jooksu rihtima või oma ratta hooldama ja vajadusel võtma molekulideks ja siis jälle kokku panema olles enne puhastanud kõik ja õigete määretega uuesti määrinud. selleks on lisaks oskustele ja teadmsitele vaja ka spetstööriistu. suretad välja poe, suretad samas ka hoolduse. ja oled kusenud kõrge kaarega vastutuult tehes karuteene endale ja kaasratturitele.
Veitsa pipart ka minu poolt sellesse suppi.
Äkki teeks mingisuguse MTÜ, mis tegeleks sellega, et telliks kust iganes odavaid rattajuppe v.c.e raffa soovi peale. Võtaks natuke ka "vahelt", et saaks elektri ja internetiühenduse jms makstud. Nagu netikuller, aga kui majandusaasta lõpuks "firma rahakotis" liigselt pappi on, siis teeks v.c.e-lastele peo - telliks netist Maximi keeksipulbrit ja jõujooki ja vitsutaks neid süüa-juua.
Äkki teeks mingisuguse MTÜ, mis tegeleks sellega, et telliks kust iganes odavaid rattajuppe v.c.e raffa soovi peale. Võtaks natuke ka "vahelt", et saaks elektri ja internetiühenduse jms makstud. Nagu netikuller, aga kui majandusaasta lõpuks "firma rahakotis" liigselt pappi on, siis teeks v.c.e-lastele peo - telliks netist Maximi keeksipulbrit ja jõujooki ja vitsutaks neid süüa-juua.
Signature sucks!
esimene konstruktiivne idee tänahuko kirjutas:Veitsa pipart ka minu poolt sellesse suppi.
Äkki teeks mingisuguse MTÜ, mis tegeleks sellega, et telliks kust iganes odavaid rattajuppe v.c.e raffa soovi peale. Võtaks natuke ka "vahelt", et saaks elektri ja internetiühenduse jms makstud. Nagu netikuller, aga kui majandusaasta lõpuks "firma rahakotis" liigselt pappi on, siis teeks v.c.e-lastele peo - telliks netist Maximi keeksipulbrit ja jõujooki ja vitsutaks neid süüa-juua.
aga elu on näidanud, et neid kes saada tahavad on palju kuid teha ei viitsi selle heaks peaaegu keegi mitte midagi.
No, aga mis ikkagi saab, kui selles valdkonnas püüab/tuleb kohalikule turule mingi hiidtegija kuskilt ja pakub tooteid/hooldusteenust sama kvaliteetselt, kuid odavamalt, kui praegused oma mahtude juures suudaksid? Parim oleks siis oma ettevõte kiirelt sellele suurele võimalikult hea hinna eest müüa. Krt. esimene katse mul netist tellida on luhtunud. 1,5 kuud tagasi tellisin ühest saksa netipoest Selle Flite kevlar sadula, ja 2 Conti GP 3000 kummi. Seniajani pole ma neist midagi kuulnud, kahjuks!
ei tea võtsin välja eelmine aasta rattamüüjate topi seoses ühe projektiga,mart kirjutas:Kas Biltema-t enam polegi? Hakkasin just sellise ostmiseks raha kogumawww kirjutas:eesti juhtiv rattapood on hobby hall
üllatus oli suur, muidugi ise aktiivselt baigiga sõites ei kujuta ettegi mis seal low end otsas toimub
Raskused ongi selleks, et neid ületada saaks, minuarust Rattaring polegi nii väga uus ettevõtmine. Igaljuhul minul pole selle vastu midagi, kui neil hästi läheb. Tegelikult toetan sääraseid toredaid (perekondlikke?)ettevõtmisi. Novot, kui aga poel ei ole hetkel kaupa pakkuda ja tahetakse täishinda saada ka siis, kui neil endil tellida tuleb ja minul oodata, on selline üleküsimine liiast?Madis kirjutas:Kõigi raskuste kiuste on Tartusse üks rattapood sel kevadel juurde tulnud.Ja just väikese tegija näol,kes oma äri koduhoovist laiendas.Soovitan Aardla tänava Tirsi Hulgilao kõrval asuvast Rattaringi poest läbi käia,müügil ka kasutatud rattad.
Pole probleemi, pole inimest!Antti kirjutas:Hr. maxspeed, mitte isiklikuks minnes, siis palun, lõpetame nüüd ära. Verbaalse kõhulahtisuse jaoks on meil muud kohad.
Tegelikult mul polekski olnud tahtmist mingit säärast teooriat ajada. Kõik sai alguse minu ketiostust V+st. Seejärel ilmselt admin. lükkas teemad laiali ja asi hargnes pisut kaootiliselt. Üks teema juba pandi lukku, kuigi pole kindel kas mõni möliseja, ka põhjendaks või suudaks minuga käsitsi võidelda põhimõtete eest! Ausaltöeldes, kavatsen selle Clubbersi keskkonna mõneks ajaks rahule jätta, sest pole mõtet pimedusega võidelda. Või sotsiaaldemokraatidel vabamüürlastega. Minupoolest võib siin nii mõnigi, kes võitleb TRRil 500nda koha piirimail jätkata oma arutelusid teemal, mida süüa ja palju kummi rõhku pumbata omal moel. Olen aru saanud, et see siin on "spordikukkede" keskkonnd ja mul pohhui...
Teile, kaubitsjad saastaga, on mul aga sõnum: kui keegi mulle peaks nt. mingi pasa jälle kaela müüma, siis ma enam rohkem ei halasta...