Hawaii ja garantii küsimus
Hawaii ja garantii küsimus
Tervist suuremale ringile. Tahan nõu küsida, et mis on garantii ja mis mitte.
Probleem lihtne. Amort on liuguri ja pükste vahel lõtkuga. Rattaga sõitnud 1300km 2021a ratas. Ise arvan, et ei peaks amort nii ruttu lõtkuma hakkama. Varem ka scottidega sõitnud ja kunagi pole amordiga probleeme olnud. Ka mitme aasta pärast.
Mis arvate? Mida teha?
Probleem lihtne. Amort on liuguri ja pükste vahel lõtkuga. Rattaga sõitnud 1300km 2021a ratas. Ise arvan, et ei peaks amort nii ruttu lõtkuma hakkama. Varem ka scottidega sõitnud ja kunagi pole amordiga probleeme olnud. Ka mitme aasta pärast.
Mis arvate? Mida teha?
Viimati muutis kalts123, 01. 07. 2021. 14:48, muudetud 1 kord.
Re: Hawaii ja garantii küsimus
Jutt suhteliselt segane, aga kahtlustan, et teemaks on kaelakausside reguleerimine, mitte amordilõtk:kalts123 kirjutas: ↑30. 06. 2021. 08:42Tervist suuremale ringile. Tahan nõu küsida, et mis on garantii ja mis mitte.
Probleem lihtne. Amort on streeteri juurest lõtkuga. Rattaga sõitnud 1300km 2021a ratas. Ise arvan, et ei peaks amort nii ruttu lõtkuma hakkama. Varem ka scottidega sõitnud ja kunagi pole amordiga probleeme olnud ka mitme aasta pärast.
Mis arvate? Mida teha?
https://www.youtube.com/watch?v=R_VMi3Bcwo4
Ja mis Hawaii ise ütleb?
Re: Hawaii ja garantii küsimus
Käisin hawaiis ja öeldi, et amort. Seal mingid liugurid vms mis põhjustavad seda lõtku. Vasakpoolne just. Aga garantii see pole ja on hoolduse teema. Sp küsingi siin.
Re: Hawaii ja garantii küsimus
Steereri juures ja liugurid? Steerer on see toru, mis läheb raami sisse (head-tube). Liugurid (stanchions) on need kaks toru, mis lähevad pükste sisse (lower leg). See detail, mis neid kõiki ühendab, on kroon (crown). Kas liugur loksub krooni sees?
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Hawaii ja garantii küsimus
Väljendasin ennast valesti. Loksub liugur mis läheb pükste sisse
Re: Hawaii ja garantii küsimus
Vaata konkreetse poe garantiitingimused üle, need ei ole alati ühesugused. Liikuvatele osadele (eriti muidugi kett ja kassett) ei taheta üldjuhul garantiid anda, sest kasutajate harjumused on väga erinevad. Olen ühes teises poes ka vaielnud tagajooksu laagrite teemadel ja nende meelest need garantii alla ei käinud, aga kui nad ise peale laagrite vahetust enam jooksu kokku ei saanud(rummu tolerantsid olid valed), tunnistasid tehase praagiks.
Varem oli ratastel üldjuhul esimene hooldus tasuta 200-500km läbimise järel ja see aitas paljusid probleeme ennetada. Enam seda võimalust ratta hinna sisse eriti ei panda.
Varem oli ratastel üldjuhul esimene hooldus tasuta 200-500km läbimise järel ja see aitas paljusid probleeme ennetada. Enam seda võimalust ratta hinna sisse eriti ei panda.
Re: Hawaii ja garantii küsimus
Esimene hooldus on küll tasuta jah, aga seal pannakse ainult ketile õli. Amort sinna alla ei kuulu
Re: Hawaii ja garantii küsimus
Kui tegemist on RS tootega (näiteks SID) siis peab olema garantii laks, sest värskematel mudelitel on see "loksumine" suht tuttav teema...
Re: Hawaii ja garantii küsimus
Marzocci amort on
Re: Hawaii ja garantii küsimus
Sellise vanuse ja läbisõiduga rattal peab see viga olema garantii. Või mis hooldust Hawaii pakkus, mis nende väitel selle vea kõrvaldab? Väidan, et selist hooldust pole olemas. Siin peab remontima. Kas need liugelaagrid pükste sees on lahti või on need defektsed. Kummalgi juhul pole kasutajapoolse veaga tegu ja see remont või asendus peaks garantii korras toimuma. Kusjuures viimasel ajal amorditootjad (RockShox) ei loe neid liugelaagreid vahetatavaks ja varuosana neid osta ei saa. Kui nende probleemid ka garantii alla ei käi, siis ongi normaalne uus amort osta või?
Re: Hawaii ja garantii küsimus
Kuna hawaii ise ei tee amorridele hooldust vaid saadab need kuskile lätti või leetu, siis ei teagi mis selle vea kõrvaldaks. Vbl nad ise ka ei tea. Mulle öeldi, et liugurid kulunud ja hoolduse teema. Veider oleks ka iga 1000 km järel uuesti amort saata mitmeks nädalaks remonti.arnea kirjutas: ↑09. 07. 2021. 08:51Sellise vanuse ja läbisõiduga rattal peab see viga olema garantii. Või mis hooldust Hawaii pakkus, mis nende väitel selle vea kõrvaldab? Väidan, et selist hooldust pole olemas. Siin peab remontima. Kas need liugelaagrid pükste sees on lahti või on need defektsed. Kummalgi juhul pole kasutajapoolse veaga tegu ja see remont või asendus peaks garantii korras toimuma. Kusjuures viimasel ajal amorditootjad (RockShox) ei loe neid liugelaagreid vahetatavaks ja varuosana neid osta ei saa. Kui nende probleemid ka garantii alla ei käi, siis ongi normaalne uus amort osta või?
Mul keskamordiga oli ka mingi jama, et vajus ööga tühjaks. Viisin sinna ja ootasin nädala. Seejärel helistamise peale öeldi, et pole midagi veel tehtud. Vaja tellida mingid tihendid. Helistasin 2 nädala pärast uuesti ja ütlesin, et pangu amort kokku ma tahan sõita. Ma kasvõi pumpan iga hommik uuesti. Panidki siis amordi kokku ja ei lubatud, et see pidama jääb, aga lubasid teada anda kui tihendid jõuavad. Raha selle eest ei küsitud. Nüüd ca 3 kuud hiljem pole tihendeid aga imekombel amort tühjaks ka ei vaju
Esiamordil lihtsalt see nõks häirib kui sõita kuskil põrutaval pinnal.
Re: Hawaii ja garantii küsimus
Siin on terminoloogiaprobleemi oht. Ma ei usu, et Hawaii mõtles, et liugur (stanchion) oleks kulunud. Siis peaks haljas metall väljas olema. Ja 1000km jooksul ei juhtu see ka totaalse mittehooldamise korral. Ma oletaks, et nad mõtlesid, et amordi pükstes olevad liuglaagrid (bushings) on kulunud. See võib juhtuda väga pikaajalise kasutamise ja totaalse mittehooldamise korral. Aga mitte 1000km järel. See ei ole normaalne olukord ja lihtsalt hooldusega selle tekkimist ära hoida poleks saanud. Kui pikk sellel amordil muidu hooldusvälp on? Need kipuvad olema lühikesed ja kui sa selle ületanud oled, siis võib Hawaii selle aĺusel garantiist keelduda.
Btw, kui nad seda amorti ise ei hoolda, kas nad siis amorti lahti ei võtnud diagnostikaks?
Tagaamordi osas - mis marki see on? Seal võis olla tehase koosteprobleem - mõni tihend halvasti paigaldatud, ilma määrde/õlita õhukambris, vms.
Btw, kui nad seda amorti ise ei hoolda, kas nad siis amorti lahti ei võtnud diagnostikaks?
Tagaamordi osas - mis marki see on? Seal võis olla tehase koosteprobleem - mõni tihend halvasti paigaldatud, ilma määrde/õlita õhukambris, vms.
Re: Hawaii ja garantii küsimus
Kirjas, et iga 50tunni järel tuleb hooldus teha. See peaks olema suhtkoht täis ka.
Amorti lahti ei võetud lihtsalt minu kirjelduste põhjal pandi kohapeal diagnoos...
Esimene Marzocchi Z2 Air 140mm
Tagumine X-Fusion Nude, 140mm, TwinLoc
Amorti lahti ei võetud lihtsalt minu kirjelduste põhjal pandi kohapeal diagnoos...
Esimene Marzocchi Z2 Air 140mm
Tagumine X-Fusion Nude, 140mm, TwinLoc