1. leht 1-st
Probleem Actionsportsiga
Postitatud: 18. 02. 2006. 15:38
Postitas TarviV
Sai Actionsportsist sõpradega juppe tellitud. Neljapäeval saabus pakk kohale, aga osa tellitud kaubast oli puudu. Küsisin poest järele, et kas saatsid eraldi saadetisena. Nemad vastu, et pakkisid kogu kraami ühte pakki. Saatsid puha pildi, kus kogu tellitud kraam kenasti laua peale ritta laotud. Minul on sellest muidugi vähe abi, sest üks kassett, üks kett ja ühed sarved on puudu. Raha kasseerisid muidugi kogu tellimuse eest. Oskab keegi nõu anda, mis teha, et puuduolev kaup kätte saada või vähemalt raha tagasi?
Postitatud: 18. 02. 2006. 15:51
Postitas AndreK
Kas sul mingi saateleht tuli kaubaga kaasa, kus oleks kirjas paki sisu?
Postitatud: 18. 02. 2006. 16:00
Postitas TarviV
Saateleht tuli küll, seal on kogu kaup kirjas nii nagu tellisin. Kastis sees kolm juppi puudu. Kast ise Actionsportsi kleeplindiga korralikult üle tõmmatud.
Postitatud: 18. 02. 2006. 16:05
Postitas AndreK
Asi suht keeruline. Nüüd sõltub kõik läbirääkimise oskustest ja lootusest et frizud on lähiajal hea tujus (põhjust ju on Torinos panevad ju täna päris hästi
).
Postitatud: 18. 02. 2006. 16:32
Postitas TarviV
Mingeid läbirääkimisi pidada ei õnnestunud. Actionspordist tulid suht lühidad vastused a'la "kaks venda olid pakkimise juures, kaup kontrollitud ja kõik saadetud". Kui kirjutasin vastu, et minul on kolm juppi puudu ja teie kinnitus ja pilt ei aita mind ning palusin veelkord asi üle vaadata, oli vastus veel lühem - "kontrollisime üle, meie saatsime kõik ära". Peale seda ei mingit reageeringut. Oleks pidanud kulleriga koos paki lahti tegema ja kohe üle kontrollima. Kuna pakil mingeid välised kahjustusi ega avamise jälgi pole, ei oska ka UPSi süüdistada.
Postitatud: 18. 02. 2006. 17:58
Postitas m6mm
Kui pikk su saadetise nimekiri oli?
Postitatud: 18. 02. 2006. 18:05
Postitas Kirsa
Mul on 2 korda actionspordiga niimoodi juhtunud.
Ühel korral olid pakil küll kenasti suured augud sees.
Tegin vigastustest pildid, kirjutasin avaldused (kohalik UPS ja action).
Action saatis oma kulude ja kirjadega puuduolevad jupid uuesti ja hakkas ise kindlustusega kaklema.
Teisel korral saadeti hiljem raha tagasi, sest tuli välja et neid asju ikkagi laos polnud. Antud juhul polnud muidugi kaasasoleval saatelehel ka neid.
Ühesõnaga loe mahavõetud summa täpselt üle ja vaata kas arvutused klapivad. Kontrolli ka tellimused ja saatelehed üle.
Sarved ja kassett on just sellised pisemad asjad, vaata pakend uuesti üle - kas mingi serva vahelt ei võinud asjad ära kaduda või kellegi kuri käsi neid sealt võtta.
Mina olen sellest asjast õppinud, et pakend tuleb kindlasti koos UPS-i mehega koos üle vaadata. Kokkuvõttes käitus action siis minu suhtes väga postiivselt ja lahendas jamad, samas ma olin enne seda üks 5-6 korda jamadevabalt tellinud ka, et nad uskusid mind kindlasti kergemini kui mõnda uut klienti.
PS! Minu vigastus oli siis
selline
Postitatud: 18. 02. 2006. 18:20
Postitas ints
minu tuttav tellis actionist look pedaalid, raha sai makstud kuid kaup ei jõudnud kohale. Siis sai sinna teatadud ja tuli ühe paari asemel kaks ühe hinnaga
Postitatud: 18. 02. 2006. 20:01
Postitas spl
vaata korralikult kogu kaup üle .mõnikord pannakse väiksemad asjad suuremate karpidesse ilma pakendita.
Postitatud: 19. 02. 2006. 02:43
Postitas TarviV
Järgisin Kirsa soovitust ja vaatasin veelkord üle pakendi, saatelehe ja tellimuse.
Pakendi terasel uurimisel avastasin, et kellegi professionaalne käsi on paki põhja alt servadest lõiganud läbi Actionsportsi kirjadega kleebised ja need pärast läbpaistva teibiga üle kleepinud
. Töö on tehtud nii korralikult, et kui päris ligidalt ei vaata ei märkagi. Pakend ise on niisuguse ehitusega, et kui alt servadest kleeplindid läbi lõigata saab sisemuse koos kraamiga kätte. Ilmselt tuleb esitada ikkagi pretentsioon UPSile.
Kirsa, oskad ehk oma kogemusest soovitada millele peaks UPSiga sellisel teemal suhtlemisel tähelepanu pöörama.
Saatelehe ja tellimuse võrdlemisel veendusin veelkord, et kogused on mõlemal pool ühesugused ja niisugused nagu tellitud. Tellitud ja makstud asjadest on 3 juppi puudu. Küll aga on hindadega üks pudru ja kapsad.
Saatelehel on veohinnaks näiteks märgitud 20 EUR
. Lisaks on osade juppide hinnad kallimad kui tellitud, mõned jälle odvamad. Mingi jama on ka käibemaksuga. Minu arusaamise järgi on kodulehel hinnad koos käibega, saatelehel on aga käive juurde lisatud. Kusjuures kogu selle juurde ja mahaarvamise juures tuleb kogusumma ikka selline nagu tellimuse esitamisel. Kuna ma rahas selles osas ei kaota, pole ka millegi üle ilmselt õiendada, lihtsalt huvitav oleks teada, kas see ongi neil nii tavaks.
Näited hinnaerinevustest. Käiguvahetaja maksis kodulehel tellimise ajal 28,85, saatelehel on hinnaks märgitud 35,95+16%.
Käiguvahetushoovad olid tellimisel 57,90, saatelehel aga 37,90+16%.
Kassetid vastavalt 37,98, ja 27,98+16%.
Postitatud: 19. 02. 2006. 03:12
Postitas Kirsa
Neid jupi ja hinnaerinevusi ära pane tähele - neil ikka vahest juhtub.
Siiamaani pole kordagi kliendi kahjuks midagi juhtunud, ma olen aga teinekord paar juppi rohkem saanud või parema jupi sama raha eest.
Eks nad ise teavad mis jamad neil raamatupidamisega.
Aga tundub et UPS ketis tegutseb üks sihilik pätipoiss - et jah UPS on süüdi ja kindlustus peab korvama.
Mina suhtlesin UPS Tartu kontoriga - kõigepealt helistasin neile, saadeti damage_akt.doc nimeline dokument. Täitsin selle ära ja lisasin vabas formis avalduse ja pildid. Teavitasin meili teel ka actionit(kindlasti kirjuta ja pildista actionile et sellised kahjustused). Mõne aja pärast tuligi siis lahendus, aga see aeg võib varieeruda.