1. leht 4-st
www.et-bike.ee
Postitatud: 05. 04. 2006. 09:50
Postitas Mati
Külastage kodumaist
http://www.et-bike.ee/index.php
Töö kiire ja korralik
Soovitan.
Re: www.et-bike.ee
Postitatud: 05. 04. 2006. 12:50
Postitas Külaline
Nii, Mati. Sedasi sa teenisidki paljude rattapoe omanike pahameele
Re: www.et-bike.ee
Postitatud: 05. 04. 2006. 13:06
Postitas erikr
Olts kirjutas:Nii, Mati. Sedasi sa teenisidki paljude rattapoe omanike pahameele
ingl k on väljend "don't kill the messenger"
Re: www.et-bike.ee
Postitatud: 05. 04. 2006. 13:09
Postitas Mati
erikr kirjutas:Olts kirjutas:Nii, Mati. Sedasi sa teenisidki paljude rattapoe omanike pahameele
ingl k on väljend "don't kill the messenger"
Just, mina lihtsalt klient
. Aga jah, liivakast on väike ja eks see on omaette küsimus kui hästi keegi oma liivakooke müüa suudab. Viimasel ajal on üleüldse importkoogid (loe: saksa) hästi läinud
. Seega kodumaistele hoian ikka pöialt
Re: www.et-bike.ee
Postitatud: 05. 04. 2006. 13:25
Postitas Külaline
Mati kirjutas:erikr kirjutas:Olts kirjutas:Nii, Mati. Sedasi sa teenisidki paljude rattapoe omanike pahameele
ingl k on väljend "don't kill the messenger"
Just, mina lihtsalt klient
. Aga jah, liivakast on väike ja eks see on omaette küsimus kui hästi keegi oma liivakooke müüa suudab. Viimasel ajal on üleüldse importkoogid (loe: saksa) hästi läinud
. Seega kodumaistele hoian ikka pöialt
Mis seal salata. HRKl läks just üle 20K
tellimus Actionisse.
Loodan, et edaspidi saab ka kodumaistega(loe:netipoega)paremini kaubale. Summad on siiskipäris suured.
Re: www.et-bike.ee
Postitatud: 05. 04. 2006. 13:27
Postitas Mati
Olts kirjutas:Mis seal salata. HRKl läks just üle 20K
tellimus Actionisse. Loodan, et edaspidi saab ka kodumaistega(loe:netipoega)paremini kaubale. ...
TÜHISTAGE SIIS RUTTU
. Olete eesti mehed või ei, krt.
Re: www.et-bike.ee
Postitatud: 05. 04. 2006. 13:40
Postitas Külaline
Mati kirjutas:TÜHISTAGE SIIS RUTTU
. Olete eesti mehed või ei, krt.
Huvitav! Võimuladvik on mõista andnud, et Eesti lõpeb Jüri asulaga ära. Ei ole ju suudetud kiirteedki sellest kaugemale eriti teha. Me nagu rohkem mägieestlased. Sellepärast läheb meil juppe kah rohkem vaja. Ja eks me püüame sealt hankida, kust soodsam. Eks me paneme järgmine kord tellimuse kokku ja esitame oma "nõudmistega" ka kodumaistele netipoodidele.
Postitatud: 05. 04. 2006. 15:43
Postitas k kohuke
mnjaa midagi uut ja huvitavat ,aga valik on kuidagi väike ,kraami võiks rohkem olla
Postitatud: 05. 04. 2006. 15:50
Postitas KristjanS
k kohuke kirjutas:mnjaa midagi uut ja huvitavat ,aga valik on kuidagi väike ,kraami võiks rohkem olla
hakkab pihta? Krt, kui sa omale poja/tütre saad, kas siis kukud kah kohe imestama et ei räägi ega kõnni kohe pärast sünnitust?
Postitatud: 05. 04. 2006. 16:10
Postitas Mati
k kohuke kirjutas:...valik on kuidagi väike ,kraami võiks rohkem olla
esmatarbekaup ju olemas. samas elu on näidand, et
küsida võib kõike
.
Postitatud: 05. 04. 2006. 16:10
Postitas k kohuke
ega ma sellega midagi halvasti mõtelnud,täiesti arusaadav,et iga uus asi nõuab "käimatõmbamist"ja aega,kuna tegu on uue ja harjumatu nähtusega eestimaal,siis tõin lihtsalt endale sügavas ajusopis väikse võrdluse ET BIKE-si ja teiste suurte netipoodide vahel,lihtsalt hetke emotsioon oli selline,mis ma ennist kirjutasin
Postitatud: 05. 04. 2006. 18:01
Postitas matts
Superluks. ET bike inimestega on lausa rõõm asju ajada, tuginedes minu kahele väiksele kokkupuutele, väga tore et nüüd lausa pood olemas. Soovin ettevõttmisele edu.
Ainuke asi on see, et iga kauba juures võiks olla olemas tarneaeg, see on üpris oluline info, kuna paljusid asju vist Eestis riiulis ei ole. Ei tohiks tehniliselt väga keerukas olla?
Postitatud: 05. 04. 2006. 19:06
Postitas Rivo
See pood eksisteerib tegelikuses juba pikemat aega. Kodukas sai lihtsalt hiljuti valmis neti üles riputatud. Kõiki kaupu seal väljas pole, aga, nagu öeldakse - julge hundi rind on rasvane. Helista või meili, ning küsi sind huvitava kauba/toote hinda.
Minu kogemused siiani igati meeldivad ja positiivsed.
Re: www.et-bike.ee
Postitatud: 05. 04. 2006. 21:15
Postitas LauriA
On neil suurem valik kui Balti Autoosadel (rattakraami pean silmas)?
Postitatud: 05. 04. 2006. 21:19
Postitas metslane
jummala õiglased hinnad
.algul pisut harjumatud aga küll harjub.
Postitatud: 05. 04. 2006. 21:42
Postitas tp
Rivo kirjutas:See pood eksisteerib tegelikuses juba pikemat aega. Kodukas sai lihtsalt hiljuti valmis neti üles riputatud. Kõiki kaupu seal väljas pole, aga, nagu öeldakse - julge hundi rind on rasvane. Helista või meili, ning küsi sind huvitava kauba/toote hinda.
Minu kogemused siiani igati meeldivad ja positiivsed.
täpselt nii ongi. ise klient juba eelmise aasta juulist, siiani pole kyll ykski soovitud asi saamata jäänud. Kõik kokkulepped on korrektselt toiminud + väga mugav. Enam ei näe kyll yhtegi põhjust miks peaksin hakkama ise kusagilt saksast mingit tellimust aretama. Viimati sai uus mtb-gi neilt ostetud, kusjuures rattakomplekteerimisel oli Ermo asjalikust nõust palju abi. (ennetan igaks juhuks mõne tarkpea kommntaari - teen väga hästi vahet asjalikul soovitusel ja pähemäärimisel)
Postitatud: 06. 04. 2006. 07:43
Postitas tarzic
k kohuke kirjutas:ega ma sellega midagi halvasti mõtelnud,täiesti arusaadav,et iga uus asi nõuab "käimatõmbamist"ja aega,kuna tegu on uue ja harjumatu nähtusega eestimaal,siis tõin lihtsalt endale sügavas ajusopis väikse võrdluse ET BIKE-si ja teiste suurte netipoodide vahel,lihtsalt hetke emotsioon oli selline,mis ma ennist kirjutasin
Tegelikult on valik siiski väga hea. Ei tohi unustada, et Eesti ratturite poolt tarbitav juppide hulk hooaja jooksul on ikka naeruväärselt väikene, võrreldes Saksamaaga. Seega tuleks olla üli-tänulik, et kegi on võtnud vaevaks pakkuda konkurentsi suurtele neti-poodidele ning teinud varuosade hankimise meie jaoks kordades lihtsamaks. Küsige julglt, valik on suurem kui esialgu tundub
Postitatud: 06. 04. 2006. 08:07
Postitas Külaline
Viimase peal,
Postitatud: 06. 04. 2006. 08:17
Postitas Ruuno
Väga tervitatav algatus.
Lisada võiks veel garantiitingimused.
Postitatud: 06. 04. 2006. 08:18
Postitas KaupoR
Olen samuti selle kaubandusettevõtte klient paar kuud. Teenindus on korralik, maksetingimused head ja kauba saab kätte (võibolla küll väikeste viperustega, kuid need klaaritakse kenasti ära ja mina olen seni rahul). Teinekord tuuakse kaup isegi oma kuludega koju kätte
Aga nagu üks eelkõnelejatest juba mainis, siis oleks tarneaja ära märkimine oluline point. Näiteks kui lenks ikka pooleks läheb ja vaja kiiresti asendust leida, siis võib et-Bike veidi hätta jääda (sorry kui eksin). Samas - kui nendega ühendust võtta siis saab ka ajahorisondi kohta kiirelt vastuse. Igatahes jõudu tegijatele ja mina julgen neid soovitada
Postitatud: 06. 04. 2006. 09:07
Postitas Arbo
Enamus Eesti suuremates rattapoodides on tegelik tarneaeg max 1 aasta, kuna kaupa tellitakse suurtes kogustes (loe odava hinnaga) reeglina korra aastas ja kui sulle vajaminevat jubinat (enam) pole, siis on eritellimuse tegemine väga kahtlane. Kindlasti on ka meeldivaid erandeid.
Postitatud: 06. 04. 2006. 09:21
Postitas Külaline
Eks rattapoodide eelis saabki tulevikus olla see, et on võimalik saada vidin ja seda kohe. Enamus elualadel on see võistlus juba ammu kaotatud, et hinda suudetaks samal tasemel netikaubandusega hoida.
Kui rattapood toob teadlikule kliendile konkreetse vidina sama kiirelt, kui netipood, siis eelis on kahtlemata netipoel. Loomulikult on seal küsimused veel operatiivses garantiis ja teeninduses ning inimestes. Paljud tahavad jätta need mõned-kümned tuhanded konkreetselt poodi ja tahavad tunda teenindust. Samas on inimesi, kelle põhieesmärk on odavam hind ning muu ei oma tähtsust.
Need poed, kes kaubavaliku ja teenindusega kaasa ei lähe, need surevad. Nii nagu see normaalses turumajanduses tavapärane on.
Postitatud: 07. 04. 2006. 09:09
Postitas SK
See netipood on igati väärt ettevõtmine! Eks alati leidub vingujaid (valik pole piisavalt lai, mõned asjad võiks üldse tasuta olla, juppide värvid pole õiged, internet ei tööta jne.), aga poodi sirvides võib küll öelda, et hinnad on võrreldes poodidega väga OK ja valik katab enamike vajadused (va. friigid). ALATI ON KUSKIL VEEL ODAVAM, aga ise eelistan alati otsimisele ja ootamisele kuluva aja pigem sadulas veeta
Postitatud: 07. 07. 2006. 10:13
Postitas Gunnar
SK kirjutas:See netipood on igati väärt ettevõtmine! .....aga ise eelistan alati otsimisele ja ootamisele kuluva aja pigem sadulas veeta 8)
Tekitaks siia väikese ora, et tegijad ennast liiga mugavalt tundma ei hakkaks. Tegijal juhtub, aga seda tuleks ka tunnistada.
Sai tehtud üks tellimus
12 juuni. Tellitud natuke pisividinaid ja täiendatud seda
13 juuni ühe kompuutriga. Samal päeval kiire vastus, et osa kaupa vaja tellida, ja kohal
20 juuni, et kas kannatan oodata. Ma nõus. Järgmine kontakt nende poolt
27 juuni, st nädal peale tähtaega. Lakooniline teade, ilma ühegi vabanduseta, et osa kaup pannakse teele
28 juuni, puudujäävad nädal hiljem, ehk see nädal. Esimene osa käes, nägin, et üks vale asi saadetud ja kopuuter unustatud tellimusse panna. Nende poolne vastus (3. juuli) minu reklamatsioonile sisaldas ka sõna "kahjuks", võiks ju kuhugi + märgi seinale tõmmata, aga jääb kuidagi lahjaks. Nüüd, kolmapäeval,
5 juuli, lubati lõpuks kõik kätte saama ja vale jupi asemele ka õige, aga... noh, midagi ikka sain ka, tervelt poole vajalikust, aga ülejäänu unustati!!! Tähtaega ikka veel puuduvatele juppidele ei antud, ka hiljem pole kirjutatud..
12 juuli on väike juubel sellele telimusele. Ma pole veel kaotand lootust jupid kunagi kätte saada :? Tänama pean vist õnne, et seekord midagi ratta sõidukorras hoidmise jaoks kriitilist ei tellinud.
Oma tööga seonduvalt tegelen ka koostööpartnerite ja alltöövõtjate ?motiveerimisega?, sest omapead jäetuna tahavad tähtajad lõhki minna ja info jääb kuhugi pidama aga tööväliselt püüan seda vältida. Küsimus tekkis, et kas Et-bike tuli põranda alt liiga vara välja, või on poepidaja prioriteedid lihtsalt natuke nihkes, aga arenguruumi kliendisuhetes on liiga palju. Algab ju kõik elementaarsest viisakusest kliendi suhtes.
Kiiret arenemist soovides:
Gunnar
Postitatud: 07. 07. 2006. 11:06
Postitas Villem T
Gunnar kirjutas:Tekitaks siia väikese ora, et tegijad ennast liiga mugavalt tundma ei hakkaks. Tegijal juhtub, aga seda tuleks ka tunnistada.
Arvatavasti on asi liiga väikeses kattes ja sellest tingitud kaadripuuduses? CRC palkas hiljuti uue lao avamisel 200 uut inimest, muidugi on mõõtkava teine aga vihjeks käib küll. Hobi korras kaubandusega tegelejatelt (ma ei näe selliste hindade ja turu juures võimalust päevatöölt ära tulla) on ka kohatu eeldada superprofessionaalset suhtumist ja kauba peale logoga pastakat. Saad niipalju kui maksad, nagu igas valdkonnas.
Lisaksin veel ühe väikse mõtte siia juurde: äkki olekski õigem see pood teha ümber grupiostukeskkonnaks, kus kõik saavad oma kasutajakontole kirjutada asju mida sooviks ja siis kollektiivse tellimuse kriitilise massi ületamisel mingi tarnija/tootja/tootegrupi/toote osas saabuks ka kaup?
Postitatud: 07. 07. 2006. 12:02
Postitas ron
Lisaksin veel ühe väikse mõtte siia juurde: äkki olekski õigem see pood teha ümber grupiostukeskkonnaks, kus kõik saavad oma kasutajakontole kirjutada asju mida sooviks ja siis kollektiivse tellimuse kriitilise massi ületamisel mingi tarnija/tootja/tootegrupi/toote osas saabuks ka kaup?
sa mõtled et ala otsest tellimisvõimalust polekski siis?
et ala gallup kes mis kaupa poodi tahab üldse
?
kui ei siis on nii et mingi dude tahab kiirelt mingit ekslusiivset juppi (mis pole mingi eriti minev ja odav kaup ja aastas 2tk healjuhul müüakse) ja peab ootama millal järgmine tegelane sama asja tahab jne.
see klient juba loobuks siis ammu sellest ja võtaks mujalt selle jupi kui ootab mitu kuud oma juppi...
Postitatud: 07. 07. 2006. 12:05
Postitas Gunnar
Kaup liigub seal vähemalt korra nädalas Saksa ja Eesati vahel, seega selles pole nagu probleemi. Asi on rohkem selles infosulus mis tekitati. Olekis ma peale käinud rohkem.. kirjutand ja helistand, oleks ma suutnud infot ka kätte saada, aga kuna pold, nagu kirjutasin, midagi kriitilist tellimuses, siis tahtsingi näha, kui kaugele nende apaatsus kliendi suhtes läheb...
Ega ma selle "intsidendi" tõttu poodi veel maha ei kanna, aga tean/teavitan ka teisi võimalikest probleemisest.
Postitatud: 07. 07. 2006. 12:09
Postitas Antti
Sina saad oma frustratsiooni siin välja valada, kuid kelle hõlma nemad peaks märjaks nutma?
Aga muidu taustainfoks sinu meilindusele väike
vihje.
Postitatud: 07. 07. 2006. 12:12
Postitas Mati
LP seltsimehed. ET-bike's tegeleb asjaga kaks inimest, kes arvatavasti ei istu päevad läbi mune laiaks nagu võib tunduda. Mul on ka Saksast tellimine terve kuu aega võtnud. Viiimase soovi sain ET-B meeste poolt täidetud ca 2-3 päevaga
Kui on kiire, siis on üldiselt see põhimõte, et maksad rohkem ja ostad kohalikust kaubandusvõrgust, kui saad
. Loogish, et kogu nomenklatuuri ei ole laoseisuna olemas ja ka Saksas on fritsud juba suvelainel ja uimased. Muuseas kohalik kaubandusvõrk on osade asjade osas nii tühi, et see aasta ei saa enam midagi (testitud)
Mitte, et ma nüüd ilgelt kaitseks Et-bike tegelasi, vaid lihtsalt üritan ka neist aru saada. Olgem tänulikud, et meil selline soodus võimalus erinevaid juppe saada üldse on. Kül asi areneb, kannatust.
Antti kirjutas:...Aga muidu taustainfoks sinu meilindusele väike
vihje.
Ja eelmine nädal oldi pool sellest Tahkos. Testiti õigetes tingimustes varustust ja juppe, mida teile müüakse
Milline pood seda veel teeb
Postitatud: 07. 07. 2006. 12:32
Postitas LauriA
Mati kirjutas: Kui on kiire, siis on üldiselt see põhimõte, et maksad rohkem ja ostad kohalikust kaubandusvõrgust, kui saad
.
Ei lugenud Gunnari postitusest kusagilt välja, et tal kiire oleks olnud s.t paari päeva jooksul oleks tahtnud kätte saada...
Eeldan, et kui reklaamitakse välja, et tegemist on poega, siis ka tarnijatega on suhted head; a la samad kui võrrelda IT maailmas näiteks mõne Eesti arvutifirma ja Techdata/GNT/Elko/Asbis vahelist suhet.
Postitatud: 07. 07. 2006. 12:34
Postitas Alvaro
konakona kirjutas: Hobi korras kaubandusega tegelejatelt (ma ei näe selliste hindade ja turu juures võimalust päevatöölt ära tulla) on ka kohatu eeldada superprofessionaalset suhtumist ja kauba peale logoga pastakat. Saad niipalju kui maksad, nagu igas valdkonnas.
oot oot pea nüüd ikka kinni, enne kui luulelend jälle kõrgustesse kaob. Mis SUPERprofessionaalsusest juttu on? Maailmataseme teenindusest on ka Eesti rattapoed suht kaugel. Kodanik räägib elementaarsetest vajadustest ja viisakusest siin - saada infot kui asi p****s on ja mitte tühje lubadusi. Mis krdi superfenomenaalsust see nõuab?
Ja teiseks - kui selline asi sisse programmeeritud, et enamus diile läheb p***E, siis tuleb sellest ka tarbijat teavitada. Kuna nii ei ole ET-Bike puhul mõeldud ega olnud, siis seetõttu nad ka ei teavita. Aga sel juhul ei maksa ka ajada juttu "Sa ei maksa ju midagi, Sa ei pea ka saama midagi".
Mul ei ole vähimatki aimu, kas faktid tõele vastavad ja kuidas asi tegelikult oli, aga ma ei hakkaks vähemalt kohut mõistma kummagi poole üle. Võtaks asja lihtsalt kui info jagamist, mida Gunnar tegelikult tahtiski.
Mina olen ka tellinud ja seni saanud 100% mida vaja ja õigel ajal.
Postitatud: 07. 07. 2006. 12:42
Postitas AndreK
Mul pani rekka koos ET poe davaariga üle tee bordüüri Hamburgi kanalisse.
Kõik kes järgmine nädal lootsid tellitud kaupa saada, peavad kahjuks veel nats ootama või siis lootma, et Golfi hoovus kraami Botnia lahe suunas triivima lükkab.
Postitatud: 07. 07. 2006. 13:19
Postitas tarts
Eestis interneti kaudu millegi müüümine on minu arusaamise kohaselt rohkem hädaabi tegevus, kuna vajalikku kriitilist massi on väga keeruline saavutada Eesti väiksuse tõttu. Internetimüük sobib mingile firmale lisakanaliks, kuid mitte põhitegevuseks väikesele firmale. Edu neile kes üritavad mingit tegevust selles valdkonnas aretada, kuid oma tegevuspõhimõtetest võiks ju ikka kundesid ka rohkem teavitada, et keegi ei ootaks sellelt ostuaktsioonilt 100%-st edu.
Postitatud: 07. 07. 2006. 13:28
Postitas Villem T
Alvaro kirjutas: oot oot pea nüüd ikka kinni, enne kui luulelend jälle kõrgustesse kaob. Mis SUPERprofessionaalsusest juttu on?
SUPERprofessionaalsus on see et alati on kõik ideaalne. Ma ei tea mis "luulelennust jälle" jutt käib, aga see et alustamisjärgus ja "budget" suunitlusega ettevõtluses mõne tellimusega KÕIK peeti läheb, mis vähegi minna annab, ei peaks mingi üllatus olema. Kui äpardumisi hinna sisse ei arvesta ei saa ka nurinaid kinni maksta (tellisin korra sakslastelt ühe kiivri ja kui vale kiiver saadeti ning selgus et seda mida tellisin ei ole enam tootmises, anti raha tagasi ja öeldi et jäta kiiver endale - minu nurinat ei kuulnud keegi). Väga vabandan kui kellegi maailmapilti praod löön, aga saad jah täpselt seda mille eest maksad. Ja mida siin teavitada on, kas nõuad kõigile Kia'dele "see ei ole Mersu"-kleepse?
Postitatud: 07. 07. 2006. 14:06
Postitas mar852
Siin foorumis oli ühel kodanikul lõpp-hea allkiri:
Opinions are like assholes. Everybody has one (Clint Eastwood).
Eks kõigil juhtub apse või tuleb ebaõnn rekka jõkkesõiduga mängu.
Minu senised kogemused Et-bikega väga head, 10st 10 punni.
Postitatud: 07. 07. 2006. 14:13
Postitas Kirsa
Et-bike inimesed ise on väga tublid ja rabelevad klientide hüvanguks kõvasti!
Väärinformatsiooni levitavad minu arust need "rahulolevad ostjad" esimeselt leheküljelt, et kõike saab väga kiiresti ja paari päevaga ja kohe(kiiremini kui saksast). ET-bike ise pole seda kuskil maininud. Ja siis lähedki "poodi" väärate eeldustega ning oled tige kui Kohe ja Taksoga ei saa.
ET-Bikel on üks suur eelis eesti poodide ees ja üks suur eelis saksa poodide ees. Eesti poodidega võrreldes on hinnad odavad ning erinevalt saksast saad asju "ühekaupa" tellida.
Postitatud: 07. 07. 2006. 14:29
Postitas Villem T
ron kirjutas: kui ei siis on nii et mingi dude tahab kiirelt mingit ekslusiivset juppi (mis pole mingi eriti minev ja odav kaup ja aastas 2tk healjuhul müüakse) ja peab ootama millal järgmine tegelane sama asja tahab jne.
Dude peab kindlasti kusagilt eksklusiivsest poest oma mittemineva ja kalli jupi hankima, aga kui dude tahab aasta või paari jagu kette, kassette, hammakaid ja trosse korraga ära osta kui sigaodavalt saab, oleks asjal jumet.
Postitatud: 07. 07. 2006. 15:05
Postitas Gunnar
Antti kirjutas:
Aga muidu taustainfoks sinu meilindusele väike
vihje.
Tegelikult antud juhul ma rohkem ei ootagi kui väikseid vihjeid.
Näiteks kohe kui oli teada, et 20 juuni ei tule kaupa, anda teada uus tähtaeg ja küsida, kas sellega on OK või tühistan tellimuse või mõned raskesti kättesaadavad jupid, et eluliselt vajalikud mõistlikul ajal kätte saada või LBS-ist osta.
Samamoodi, kui Tarmo isiklikult mul kontori ukse taga käis viimaseid juppe toomas, ja mina talle pidin mainima mis juppe ma peale selle veel ikka ootan (tal oli paras segadus asjast), sõitis minema ja küsis, kas võib need puuduvad jupid sekretäri kätte tuua. Mul jäi tunne sellest vestlusest, et a'la käib laos ära ja tunni paari pärast mul jupid siiski käes. Sellest on nüüd siis 48 tundi möödas.... ja jälle ma ei tea mitte midagi.
Ja võistluste ajad võiks ka ju kodulehele ülesse panna, siis teab, millal aktiivset tegevust oodata ei tasu (pole iroonia ega sarkasm)
Võib-olla ongi asi minus ja ma lihtsalt tahan liiga palju teada...
(raske on siin kritiseerida ET-bike tegvust ilma isiklikuks minemata, kuna paljud foorumlased tunnevad poemüüjaid/omanikke isiklikul tasandil väga hästi, mina ei tunne)
Postitatud: 07. 07. 2006. 15:31
Postitas Traks
Pooldan Gunnari seisukohta, et piisab ainult väiksest vihest olukorra kohta (et kaup ei jõua sinuni sellel kuupäeval, mis oli algselt kokkulepitud), millest iga vähegi mõistev inimene aru peaks saama.
Samas saan aru ka et-bike poistest, kellel on piidev kiirus taga ja nad ei suuda selliseid pisi nüanse tähele panna (olen ise pea samas situatsioonis olnud).
Seepärast tuleks et-bike poistesse suhtuda inimlikul ja asi lihtsalt nendega rahulikult selgeks rääkida. Nii palju kui mina tean on kliendi tagasiside see, mille järgi oma tegevusi korrigeeritakse ja usun, et nad ka niimoodi tehakse.
Postitatud: 07. 07. 2006. 15:54
Postitas m6mm
Teen ka noka lahti. Minu kommentaar sama, et vahet pole, kas 3 või 33 päeva, lihtsalt et see oleks siis ka 33 päeva, mitte 34.
No toome näiteks olukorra, kus sa saad kaks päeva enne võistlust kirja "sorri", siis on alternatiivid kirjutada võistluste osalustasu korstnasse või osta endale asendusjupp. Mõlemad halvad variandid.
Aga ettepanek: kui reaalse laoseisu kuvamine ei tule neil veel kõne alla (juba räägitud), siis kauba ostmine käia sammudega Tellimus > Tellimuse kinnitus koos tarneajaga > Maksmine. Nii saaks ka ajakriitilisi oste seal keskkonnas teha. Praegu tuleb küll tellimuse kinnitus ja komplekteerimisteade, mis on kõik väga toredad kuid raha maksmise hetkel puudub praegu teadmine, millal su praad tuleb.
Näeme Elvas.
Postitatud: 07. 07. 2006. 16:42
Postitas SK
Ma arvan,et kommunikatsiooniprobleeme tuleks lahendada ikkagi osapoolte vahel mitte foorumites, sest siin saavad kõik ainult niisama targutada maailmavaatelistel teemadel, aga keegi ei tegele sellele vaatamata konkreetse juhtumiga (antud juhul Gunnari hilinevad kaubad). Praegu pole siinsest jutust teistel midagi järeldada peale üldteada fakti, et vahetevahel kaubad hilinevad.
Siin foorumis oleks põhjust häält teha, kui pood EI TAHA kliendi probleemi lahenda ja keeldub suhtlemisest ning rattureid vaja halva kaupmehe eest hoiatada.
Postitatud: 07. 07. 2006. 16:52
Postitas Mati
SK kirjutas:Ma arvan,et kommunikatsiooniprobleeme tuleks lahendada ikkagi osapoolte vahel mitte foorumites....
ÜKS VIHJE
Postitatud: 07. 07. 2006. 17:06
Postitas tarts
SK kirjutas:
Siin foorumis oleks põhjust häält teha, kui pood EI TAHA kliendi probleemi lahenda ja keeldub suhtlemisest ning rattureid vaja halva kaupmehe eest hoiatada.
Siin foorumis on ikka põhjust seda teemat närida, kuna me kõik vaatame selle koha reklaami selles foorumis. Oman ka kaubanduslikku kogemust reklaamiandjaga ja see ei läinud päris kokku alguses seda teemat lugedes tekkinud ootustega. Muidu OK pood.
Postitatud: 07. 07. 2006. 17:17
Postitas P
Veel üks ametlik vihje kohe esilehele üles nüüd pandud:
http://www.et-bike.ee/index.php
On endalgi antud poega paar kokkupuudet ning seni olen väga rahul. Ka minul on korra kaup pisut viibinud, aga tegijal juhtub ning parem oleme tänulikud, et keegi üldse on viitsinud sellise asjaga tegeleda.
Postitatud: 07. 07. 2006. 19:35
Postitas fax
Ma juba hakkasin abiotsivalt vaatama, et ega ma ometi DELFI kommentaare lugema pole sattunud
Nii palju kui ma siit Gunnari kommentaaridest välja lugesin, siis probleemiks pole mitte pood vaid see minimaalne 5-10 sekundit, et öelda, millal potensiaalselt järgmine kord siis puuduolev osa kohale jõuab. Millegi pärast arvan, et Ermol ja Tarmol saaks suht kiiresti koblakas ette, kui kõik tellijad hakkaksid igapäev kirjutama ja helistama, et millal ometi jõuab ja kas üldse jõuab. Seega oleks minumeelest mõistlikum kaupmehe enda poolt jagada natukene infot -- säästavad enda ja klientide närve ja ilmselt ka aega.
Iseasi, et kas seda, kelle sokid haisevad, peab nii elavalt siin foorumis arutlema, nagu oleks kivi varba peale kukkunud. Samas kogemuste vahetamises ei näe ma midagi halba, teavad ka kaupmeeste mitte-isiklikud sõbrad ka teinekord arvestada väikeste vimpkadega..
Postitatud: 07. 07. 2006. 22:17
Postitas tarmo
tere kõigile kirjutajatele. ajad on tõesti hetkel meeltult kiired ja ise vce foorumisse sattun harvemini kui varem, siiski katsun kord päevas pilgu peale visata.
gunnari algatatud thread on õige ja meil on sellest tõesti ainult kasu - püüame asju järjest paremini teha, sealhulgas jagada infot tarneaegade kohta nii täpselt kui võimalik.
et-bike on kahe mehe tagasihoidlik projekt, mille eesmärk oli algselt omale, klubikaaslastele ja sõpruskonnale mõistliku hinnaga juppe jm vidinaid tuua. mingil hetkel pidime nö. kotikaupmehe staatusest veebipoe avama, sest huvilisi oli ja kõigile ei jõudnud kaupu enam koju kätte viia või tlnas ja võistlustel kokku saada nagu aasta aega sai tehtud. teeme seda tööd hobikorras, põhiliselt õhtuti, sest põhikohaga töötame mujal. sellele lisandub aastaringselt 10-16 treeningtundi nädalas. kui palju mul pere jaoks aega jääb arvutage ise koduse ülesandena, aga üldine vastus on et jääb küll aega
kõik see muidugi ei vabanda seda, et osad kliendid ei ole kaupu õigel ajal kätte saanud ja on jäänud infosulgu, kuid me teeme tõesti kõik, et edaspidi asjad sujuksid paremini ja kõik osapooled oleks rahul. õnneks on gunnari juhtum ebameeldiv erand, mitte tavaline argipäev meie töös.
püüame saata kõik tellimused, s.h. gunnari saamata asjad välja hiljemalt teisipäeval enne kui 3 nädalaks lahkume eestist.
veelkord - tõesti on kasulik lugeda, mida meie kliendid meist kirjutavad ja ärge hoidke end tagasi.
paar kirjutajat on tabanud meie olemust hästi. grupitellimuse keskkonda meie poest siiski ei saa, kuid grupitellimusi võtame vastu küll
Andre - taustaks sinu jõkke sõitnud rekkale: üks meie põhitarnijaid kaotas sel kevadel tänu taiwanist euroopasse suundunud, põlema läinud ning uppunud kaubalaevale konteineri väärtusega 500k eurot, mis kokkuhoiu mõttes ei olnud kindlustatud...
ärge siis unustage õllesummerdada kuhu me ise sel aastal ei jõua ja neile kes lähevad elva maratonile - tuletage meelde vedeliku tarbimise seost õhutemperatuuriga ja suhtuge sellesse vääääääga tõsiselt.
Postitatud: 07. 12. 2006. 10:24
Postitas nerd04
P kirjutas: Ka minul on korra kaup pisut viibinud, aga tegijal juhtub ning parem oleme tänulikud, et keegi üldse on viitsinud sellise asjaga tegeleda.
sama siin
Positiivne
Postitatud: 15. 01. 2007. 20:22
Postitas Overkilla
Väga positiivne! Vastutulelikud ja abivalmid tegijad - oli vaja vale suurus välja vahetada ja laabus suurepäraselt!
Postitatud: 18. 01. 2007. 15:59
Postitas tampico
Lisan ka omapoolsed positiivsed kogemused.
Oma kolmanda tellimuse käigus avastasin uue ja mugava teenuse - liikuv mehhaanik.
Ehk siis buss sõitis hoovile, tõi tellitud kauba ning pani vändad/keti/kasseti ka kohe rattale külge.
Tänapeäeval sõidab siis rattapood koos mehhaanikuga sulle otse koju, mida veel tahta
Igatahes tänud ning edu tegemistes!
Postitatud: 18. 01. 2007. 16:27
Postitas Mati
tampico kirjutas:...Oma kolmanda tellimuse käigus avastasin uue ja mugava teenuse - liikuv mehhaanik. Ehk siis buss sõitis hoovile, tõi tellitud kauba ning pani vändad/keti/kasseti ka kohe rattale külge...
Ma arvan, et see juhus on seotud puhtalt nende inimeste positiivse meelestatusega ja lihtsa abivalmidusega, mida ei tohiks kuritarvitada. Ehk siis ärge eeldage, et teil alati ja kõik jupid ka külge kruvitakse jne.