1. leht 1-st
Hawaii Ekspress Pirital. Kiian ja laidan
Postitatud: 28. 06. 2007. 18:18
Postitas SEpp
Nimelt viisin oma maanteka hooldusesse, kuna seal oli vaja 2 asja teha:
1. vabakäigul ja kiirustel üle 40km/h hakkas tagumine ratas tegema jubedat häält - et justkui kohe jookseks laagrid kokku
2. lenksul oli loks sees ja seda polnud võimalik lihtsa kruvide kinnikeeramisega eemaldada
Minu käest küsiti veel üle, et "ja see on kõik" - "jah, rohkem pole vaja midagi teha". Kättesaamise kuupäev lubati järgmise nädala reede. Pikad järjekorrad, mis teha.
Kiidan Hawaii remondimehi:
1. juba täna helistas ja ütles et ratas on valmis - ma olin tõsiselt üllatunud! Väga tubli kliendikohtlemine, alguses ütled et läheb poolteist nädalat ja tegelikult saab juba järgmine päev kätte.
2. Tagaratta laager oli kuidagiviisi mustust täis läinud, see oli puhtaks pestud ja korralikult kinni pandud. Hästi tehtud.
3. Lenksuloksu jaoks oli mees vtnud ühe toru ja seal rauasaega ühe paraja seibi teinud, mille abil oil võimalik loks eemaldada. Ka tubli töö.
Nõnda, olekski nagu korras ja võiks koju minna? Kahjuks ei.
Laidan Hawaii remondimehi:
1. mees oli vaadanud, et miski tagakäikari trossi ots on kuidagi kahekorra ja see polevat ilus ja ilmselt on kõige targem see ka kohe ära vahetada. Vahetas ära.
2. mees vaatas, et kett ei kleebi õlist ja mökerdas selle paksult miski tavotiga kokku (minu hinnangu järgi tavotiga - kuid ilmselt siiski õige ketiõliga).
Tulemus: Tagakäikari kang teeb mingit imelikku häält, käigud ei tööta praktiliselt üldse ja kett määrib kõik ära mis sinna vastu läheb. Nüüd siis mees ütles, et tuleks ka ülejäänud trossikõrid välja vahetada, kuna need olla kõik kulunud. Krt. ma ütlen - enne kõik töötas ja nüüd vaja kõik väja vahetada. Perset-roosi raisk.
Ja oma ketti määrin ma nn. kuiva õliga, mis ei määri. Koju jõudes hakkan siis kohe ketti pesema?
Moraal: ÄRGE TEHKE ASJU milles me kokku ei leppinud.
Postitatud: 29. 06. 2007. 10:44
Postitas Veiko V
Heh just see on see põhjus miks ma oma ratast never sinna ettevõttesse kunagi viin alati leiutavad ja minul oli kogemus kui ei tehtud seda mida soovisin jne ja asi lagunes 2 päevaga uuesti ära ja tagasi minnes öeldi, et umbes kasutasid rohkem kui ette nähtud on no commoon täielik pettumus. Samas kui ikka ise sõitja pole ega siis ega ei oska teha. Sellest sai valitud uus koht sa olen rohkem kui rahul ja ei kipu vahetama kohe kuidagi seda A nimega koha ära.
Postitatud: 02. 07. 2007. 00:46
Postitas SEpp
Noh, nüüd said ka ülejäänud trossikõrid jms vahetatud. Eks käigud hakkasid paremini käima küll - selles mõttes ootuspäraselt hea tulemus, kuid jah, enne remonti me selles kokku ei leppinud.
Postitatud: 21. 07. 2007. 08:21
Postitas Veiko V
Sai siis just mõeldud, et prooviks oma usku muuta Hawaii müügi ketti aga näe käisin mõned päevad tagasi Kristiines kuuldes, et on ilge kampaania käsil jne. Mõledud tehtud mnt ratta plaan oli olemas rahakott kaasa ja sinna minek sest kristiine poest öeldi, et seal pirital on väiksemaid raame jne. Jäi silma üks millel oli kuidagi liiga ilus, et tõsi ola ale nimelt 60%. Läksin siis piritale ja ennäe ratas on seisan seal kõrval nagu jobu enne vaatasin ka kõik muud rattad üle ja ei miskit ei viitsi minuga keegi tegeleda
käib mööda aga välja ei tee. Peale 15-20 mintsalist passimist mõtlesin, et kui nii täis oled söönud ennast 15 minuti jooksul ei viitsi isegi huvi tunda miks ma niikaua ühes kohas seisan ja ootan siis peaks vist küll kliendi teenindust õppima ja väheke auru välja laskma. Lõpuks läksin sealt rahulikult minema ilma ostu sooritamatta. Teisalt hakkasin mõtlema, et äkki ma ei paista nii rikas välja nagu neile vaja oleks???? Mõnes kohas on selline suhtumine kusjuures.
Igatahes selles müügiketis eriti pirital on suured personali probleemid ja ERITI suhtumisega on seal väga nihu.
Postitatud: 21. 07. 2007. 09:34
Postitas rai66
Minul isiklikult on Pirita Hawaiiga ainult positiivsed kogemused. Samas minule meeldib, et lastakse rahulikult kaupa vaadata ja mõelda.Ja kui osta tahad pole ju raske ise müüja poole pöörduda.Sellise ale puhul (60%)oleksin omale meeldiva ratta puhul nõus pool päeva isegi õues vihma käes ootama. Remonti viies olen ise öelnud, et kui midagi leiate, siis tehke see ise korda.Muidugi ma kasutan ka vanemate mehhaanikute teeneid.
Postitatud: 21. 07. 2007. 09:40
Postitas Lauri
Mina leian ka, et kui sul suu peas, siis võiks küsida ju. Sellepärast ta äkki mitukorda sust mööda käiski, et sa küsida saaks... Mina näiteks ei tahagi, et poes, kui niisama vaatan, et müüja mingit müügijuttu tuleb ajama, enne seedin üksi ja siis kui küsimusi tekib, siis pöördun müüja poole.
Postitatud: 21. 07. 2007. 13:41
Postitas maanus
Elu on teinud minulegi korrektuure ja oman kogemusi nii ühelt kui teiselt poolt "letti" .Kindlasti pole päevad vennad ja ka parima tahtmise juures jääb mõni asi kahesilma vahele, loogiline juu, sest oleme inimesed. Ma ei taha , et nüüd võetakse seda kui vabandust eelpool läbielatud kogemustele, pigem sellena, et kas me kujutame ennast igakord absoluutselt iga kliendiga suhtlemas heameelega ja suhtleme esimesel silmapilgul, seda siis olenematta valdkonnast ja "kaubast" mida müüme.
Aga seda küll , et Plasmale oli ikka väga hea ale tehtud, päikest
P.S. ma ei ole Pirta HWX ´st
Postitatud: 22. 07. 2007. 09:44
Postitas Veiko V
"to lauri
Kahjuks läks ta must mitu korda mööda ja vaatasin talle otsa ja ei vaevunud seisma jääda ega huvi tundmast no kuule SEE juba ütleb midagi või peab selle ka punaseks tegema. Tema kui kohalik oleks pidanud ala näiteks küsima kas saab aidata jne mitte külma näoga mööda minema. Kahjuks või õnneks olen ise ka müügi inimene üle 7a aga nii lolli ma ka ei mängi. Milleks siis inimene tuleb poodi paljud niisama jah ja sellest oligi mõte proovida kas on seal muutunud olukord või ei aga näe. Ma pole seda tüüpi nägu kes hakkab müüjat taga ajama poes ja talle raha andma kui ei taha.Teisi kohti on palju kust osta, papp tuleb kliendilt ise kätte saada mitte seda hoida lootuses, et äkki ta tuleb ise. Sellest ka see arvamus liiga täis söönud ennast.
Samas Rocas olin poes vaid hetke kui letitagant küsiti kas saan aidata jne ja sai aga kahjuks polnud minu suurust, seekord olin sõidukingadest huvitatud. Samas eks see ole, et mida suurem firma seda laisemad ja eba professionaalsemad müüjad letitaga. Neid kohti on veel kus müüja ei tea täpselt mida müüd vaid arvab, et see on hea.
Võta A&T ja V+ vähemalt ei jäeta hätta.
Mõistvat suhtumist aga nii see kord juba on.
Postitatud: 22. 07. 2007. 13:07
Postitas Lauri
Sul on muidugi õigus selle müüja suhtes, et oleks pidand tulema ja küsima, aga kui hea ratas suure alega müügis on siis ma ei saa ka sinust aru, kas uhkus ei lubanud küsida? Pole ju raske seda teha, oleks saanud omale hea ratta ja poleks pidanud tulema foorumisse kurtma!
Postitatud: 22. 07. 2007. 14:03
Postitas mogol
See on väga vale arusaam, et müüja peab kindlasti tulema Sinu soove pärima. See on juurdunud müügikoolitustelt, mis on ameerikast sisse ostetud ja ei arvesta eestlase kinnise loomuga. Tavaliselt pööravadki taolisele asjale tähelepanu samalaadse müügikoolituse läbinud ja asi lõpeb reeglina peatükiga, mis käsitleb kena naeratusega huvi tundmise eest tänamist.
Eestlane on loomult endassetõmbunud ning enamikel juhtudel võib taoline "segamine" töötada vastupidiselt ning lõppkokkuvõttes viia valede ostuotsusteni. Paraku pole ühe müügiettevõtte põhieesmärk midagi kaela sokutada vaid tagada tugev klient-müüja suhe ja sellise sünergia(ühelt poolt müügiettevõtte kasumi- ja teisalt kliendi rahulolutootmine) tekitamisel on olulised mõlemad pooled.
Müüja proffessionaalsus sõltub palju kogemusest ning ka loomulikust suhtlusoskusest ja siin saab kaasa aidata ka teadlikum müüja omapoolse suunamisega.
Postitatud: 22. 07. 2007. 14:15
Postitas Veiko V
Teema algataja oli kiidan ja laidan ma hetkel laitsin ja pakun välja, et on õigus seda teha või pean luba küsima? Eks see on kah siin foorumis üks pisike mure, et kohe vanemad olidad hakkavad siin kotkast mängima ja nooremad nagu poleks mitte keegi ja pole neil sõna õigust üldse?
Samas inimesed on erinevad kes mida vajalikuks peab polnud mul ego laks nii suur vaid lihtsalt kui ostan midagi siis soovin ka teenindust saada aga kui seda ei saa milleks ma peaks seda siis sealt ostma. Klient EI pea müüjat mööda poodi taga ajama eks.
Sorry avaldan oma arvamust või pole foorum selleks et asju arutada ja teistega seda jagada või mis kommenteeriad.
Postitatud: 22. 07. 2007. 15:32
Postitas mogol
loomulikult on õigus teenindust saada ning pole ka müüja apaatia mingil moel õigustatud, kuid usun, et Sa oleks teinud heateo, kui oleks seda maininud poes müüjatele- järgmistele klientidele oleks ehk rohkem tähelepanu pööratud.
Rohkem, kui vähene tähelepanuosutus äirib mind see, kui müüja kukub ise arvama- näituseks, kui Sul abidas särk seljas on ja mõnda varuosa küsima lähed, pakuvad koheselt mingit plastikust säästuversiooni
Postitatud: 22. 07. 2007. 16:13
Postitas Veiko V
TO mogol.
Selles viimases lauses on sul kahjuks 100% õigus aga mis teha selline see eluke kord juba kahjuks on.