1. leht 1-st
ET-bike
Postitatud: 24. 11. 2008. 13:40
Postitas Loom
On keegi sealt viimasel ajal midagi tellinud? Keegi miskipärast ei vasta mailidele ja kaupa pole ka saadetud.
Re: ET-bike
Postitatud: 24. 11. 2008. 13:56
Postitas Mati
Helistand oled?
Re: ET-bike
Postitatud: 24. 11. 2008. 14:07
Postitas Loom
Ei näinud nagu numbrit kodulehel.
Edit: leidsin
Re: ET-bike
Postitatud: 24. 11. 2008. 14:34
Postitas kalev
Loom kirjutas:On keegi sealt viimasel ajal midagi tellinud? Keegi miskipärast ei vasta mailidele ja kaupa pole ka saadetud.
On. Ja kauba sain eelmise nädala neljapäeval. Kõik oli igati OK. Plaan varsti jälle tellida.
Re: ET-bike
Postitatud: 24. 11. 2008. 14:50
Postitas Loom
Ma ka varem mitu korda tellinud ja kõik ok olnud, aga seekord olen mitu maili saatnud ja ei mingi vastust. Suht imelik.
Re: ET-bike
Postitatud: 24. 11. 2008. 16:10
Postitas estlandeer
Sama siin. Viimase tellimiseni olin rahul. Olen vastuseid nii meili teel kui helistades saanud. Juhuslikud apsakad olid kiiresti likvideeritud. Tellimuste staatus veebi poes oli tihti ka kaasajastatud.
Viimane kord läks aga kõik mitte nii hästi. Tellimuse saamiseks läks aega 2 kuud. Oli tellitud tavapostiga, kuid ühel päeval helistas kuller ja küsis et miks ma tööajal kodus ei ole?! Peale seda oli e-poes tellimuse staatuseks "töös" veel paar nädalat...
Nüüd on kaup ilusti käes, kõik korras. Aga selline infopuudus lausa hirmutab.
Re: ET-bike
Postitatud: 24. 11. 2008. 18:42
Postitas seen
Sama lugu - eelmise tellimusega läks kaks kuud, praegusega saab ka nädala pärast kaks kuud täis. Pood üsna alla
käinud varasema ajaga võrreldes. Enne tänavust suve sai kauba enamasti kahe nädalaga kätte.
Re: ET-bike
Postitatud: 24. 11. 2008. 19:58
Postitas Veiko V
seen kirjutas:Sama lugu - eelmise tellimusega läks kaks kuud, praegusega saab ka nädala pärast kaks kuud täis. Pood üsna alla
käinud varasema ajaga võrreldes. Enne tänavust suve sai kauba enamasti kahe nädalaga kätte.
Sa helistanud oled? Tarmo näiteks ikka vastu võtab kui kohe ei vasta helista hiljem tagasi
Ise just tellisin omale naelad tavlekale ja polnud mingit probleemi kohe ei vastanud hiljem proovisin uuesti ja asi tahe!
Re: ET-bike
Postitatud: 24. 11. 2008. 20:30
Postitas seen
Kas pead normaalseks, et peale raha üle kandmist tuleb veel meile saata ja helistada?
Re: ET-bike
Postitatud: 24. 11. 2008. 20:48
Postitas Villem T
seen kirjutas:Kas pead normaalseks, et peale raha üle kandmist tuleb veel meile saata ja helistada?
Foorumis vinguda on iga kell normaalsem, kui asjaosalistega otse ühendust võtta.
Re: ET-bike
Postitatud: 24. 11. 2008. 20:59
Postitas seen
Kas rattapoodide teema on vaid kiiduavalduste jaoks? Negatiivne tuleb lihtsalt maha vaikida?
Re: ET-bike
Postitatud: 24. 11. 2008. 21:27
Postitas Veiko V
seen kirjutas:Kas pead normaalseks, et peale raha üle kandmist tuleb veel meile saata ja helistada?
Hmm ei ole olnud kunagi nii mõelnud loomulikult helistan kui pole näiteks mingi ajajooksul kohale tulnud õigust nagu on.
Ei taha ärritada aga põhjust sul ju on helistada eks. Muidugi ma ei tea ekstravakantset sa tellisid aga pole sa sellele mõelnud, et äkki pole laos tellimisega läheb aega jne! Ise ootan ühte kiivri kinnitust kah mitu nädalast sest ühte asja on tellida kallim kui mitut transporti kulu mõtlen selles. ala 45 eeki maksab vidin aga transa on sellest ala 25 euri jne.
Üritasin lihtsalt väheke valgustada üldises pildis.
Ära pikka viha pea ja mõistvat suhtumist!
EDU!
Minupoolt teema off
Re: ET-bike
Postitatud: 24. 11. 2008. 21:39
Postitas Loom
Veiko V kirjutas:seen kirjutas:Kas pead normaalseks, et peale raha üle kandmist tuleb veel meile saata ja helistada?
Hmm ei ole olnud kunagi nii mõelnud loomulikult helistan kui pole näiteks mingi ajajooksul kohale tulnud õigust nagu on.
Ei taha ärritada aga põhjust sul ju on helistada eks. Muidugi ma ei tea ekstravakantset sa tellisid aga pole sa sellele mõelnud, et äkki pole laos tellimisega läheb aega jne! Ise ootan ühte kiivri kinnitust kah mitu nädalast sest ühte asja on tellida kallim kui mitut transporti kulu mõtlen selles. ala 45 eeki maksab vidin aga transa on sellest ala 25 euri jne.
Üritasin lihtsalt väheke valgustada üldises pildis.
Ära pikka viha pea ja mõistvat suhtumist!
EDU!
Minupoolt teema off
Selles pole midagi imelikku, kui asju laos pole ja seetõttu kauem aega läheb, aga oleks ju mõistlik klienti sellest teavitada? Kui kliendi e-mailidele ei vastata, on ju jama natuke.
Re: ET-bike
Postitatud: 24. 11. 2008. 22:20
Postitas tarmo
Hei
Mulle võib alati kirjutada ka aadressil
tarmo@et-bike.ee, kes tahab otse minuga suhelda. Minu tel on 5139792.
Vabandan kui mõnele e-kirjale on jäänud vastamata, püüan olla hoolikam. On päevi kus meie üldaadressile tuleb kümneid e-kirju ja suuremas osa neist soovitakse võrdlusi erinevate toodete kohta jm sellist, millele ei saa vastata lühidalt. Kliendi harimine on üks meie kohustustest ja see võtab palju aega. Lisaks sellele valmib meil uus tarkvara platvorm, mis peaks meie tööd ja ka kliendisuhtlust tõhustuma ning samuti kuvama paremini toodete laoseisu. Praegu teeme tohutult käsitööd ja seetõttu tekib vigu, mis omakorda tuleb meile tagasisidena tagasi jne. Plaanime tulevikus kasutusele võtta lahenduse, kus tellija ei pea oma tellimuse staatuse kohta pärima läbi üldise e-posti aadressi vaid teeb seda sisselogides oma kontolt. See välistab võimaluse, et kliendi sõnumile ei vastata seetõttu, et e-kiri jääb mingil põhjusel meil kahe silma vahele.
Tarmo/ET-Bike
Re: ET-bike
Postitatud: 24. 11. 2008. 22:29
Postitas estlandeer
no jah. lühike kiri "vabandage - tegeleme" ajaks asja ära - see on viisakuse asi imho.
praegu peaks "klient on kuningas" ajastu olema. eriti siis kui rasked ajad on. aga mitte nii et peab taga ajama - käib närvi ju. ja asi ei ole tarneajas.
muidu Tarmot usaldan ja soovin edu.
Re: ET-bike
Postitatud: 24. 11. 2008. 22:52
Postitas Rivo
e-mail on üldse, vähemalt minu arust selline...külm suhtlusvahend. Ise olen alati üle helistanud. Nii ennem tellimuse tegemist (kui vaja kiiresti kaupa saada) ja pärast tellimuse tegemist, kui kauba saabumise aeg enam nii primaarne pole.
Re: ET-bike
Postitatud: 24. 11. 2008. 23:20
Postitas KaupoR
Rivo kirjutas:e-mail on üldse, vähemalt minu arust selline...külm suhtlusvahend.
Tsiteerides klassikuid: "ma ütlen iimeil on müügi lahutamatu osa"
LINK. Vabandan OT pärast aga pidin selle siia panema
Re: ET-bike
Postitatud: 16. 03. 2009. 14:56
Postitas arno110
Soovitan. Peale viimast suhtlemist sain oma asjad ka liikvele ja pole peale positiivse midagi öelda.
Re: ET-bike
Postitatud: 16. 03. 2009. 15:05
Postitas Villem T
Kannataks pidevalt oma tundeid väljendada. Muidu kliendile tundub, et on piisavalt tüüdanud ja müüjale tundub, et ju siis ei ole kiire kui ei tüüta.
Re: ET-bike
Postitatud: 05. 04. 2009. 20:50
Postitas Ando
Laos olev kaup liigub kiirelt.Kahe nädalane tellimise aeg võib venida pikemaks.Minul on paaril korral juhtunud.Mis teha,tuleb aegsasti tellida ja aega varuda! Mis peamine, oma mandi saab ikka kätte.Kärsitumad võivad omal jalal mööda poekette tuiata.