1. leht 1-st

Sportland-Ülemiste. Probleem leidis lahenduse.

Postitatud: 21. 12. 2011. 12:26
Postitas rai66
Kahjuks on siin maailmas kõik tasakaalus. Küll olen kiitnud Hobisporti (y) ja vist unustanud :( kiita Viimsi ja Pirita Hawaiid (y) Olen olnud Sportlandi klient nende AVAMISEST SAATI. Nende müüjad on väga sõbralikud ja viisakad (y) Aga ikka peab olema tõrva meetünnis. Kuna ta müüb ka rattavarustust, siis võiks selle ka siia foorumisse panna. Ma tean, et vähemalt üks foorumlane siin oskaks selle müstika lahti seletada.Ostsin lapsele Vansi rulatossud. 1,5 kuuga oli ühel tossul lausa sisetald alt näha. Kahjuks varem ei osanud vaadata. Siiamaani on kõik tossud pidanud aasta vastu ja siis jäänud väikseks, aga mitte kuskilt pole lagunenud. Nendega ei sõidetud isegi rulaga. Kusjuures aega nende kandmiseks oli ainult 24 tundi ööpäevas-uneaeg-kooliaeg-trenniaeg-arvutimängud. Ei jäägi nagu midagi. Kusjuures mõlema talla alla olid tekkinud täiesti identsed sümmeetrilised kuukujulised armid , kust kulus sisse. Uutel tossudel sellist mustrit polnud. Mina eeldasin praaki. Viisin tagasi, 15 päeva ja vastati, et normaalne kulumine. 1,5 kuuga peaks ikka 48 tundi ööpäevas kõndima, et läbi kuluks. Seletasin vanemmüüjale asja ära, ta tunnistas ka ise, et normaalne see pole ja võttis veelkord tagasi, et juhataja tegeleb. 3 nädalat täielikku vaikust. Lõpuks ei pidanud närv vastu ja saatsin meili turundusjuhile, kuna juhataja kontakte ei leidnud. Kohe tuli juhatajalt vastus. Tuli jah, ja saadeti viisakalt pikalt. Ma saan aru, et tädi Daivi on võibolla ainukesena oma külast linna tööle saanud.Tubli tädi. Aga tema suhtumine oli selline, et MINA ja maailm. Võibolla on ka Sportlandi juhatuse käsk selline, et kui klient on saalist kaubaga väljunud, siis tagasi midagi võtta ei tohi.
Vastati et pole kasutatud paelutust ja tossud on olnud ka liialt suured, mida näitab jalatsite välimus väga ilmekalt.Seetõttu on klient jalga tavapärasest kõndimisest rohkem mööda maad lohistanud – millest ka kiirem ja ebaloomulik kulumine. Paelutuse kasutamine jalatsi edaspidise säilimise huvides on nr.1, millest lähtuda ja see on ainuke probleemne jalats sellest partiist, mida terve Eesti müünud on. Kindlasti Te võite küsida Tarbijakaitsest samuti ekspertiisi.
Ma rääkisin enne pikalt ja laialt talle, et ma oskan tosse õieti valida ja neid kantakse õieti. Ehk siis tossud olid parajad ja kanti paelad kinni. Kuigi mina kandsin oma viimaseid tosse 8 aastat paelad lahti ja ainult varvastesse tekkisid lõpuks augud.
Äkki oskab keegi mulle selle Sportlandi fenomeni või Vansi omapära lahti seletada.

Re: Sportland-Ülemiste

Postitatud: 21. 12. 2011. 12:56
Postitas MK777
Alusta sellest, et kirjuta vabas vormis avaldus Tarbijakaitseametile.
http://www.tarbijakaitseamet.ee/

Re: Sportland-Ülemiste

Postitatud: 21. 12. 2011. 13:04
Postitas pärnu rattur
Oled sa kindel, et laps käies jalgu maas ei lohistanud? Osadel inimestel on komme jalgu kõndides väga vähe tõsta. Võib muidugi ka praak toode olla, aga isegi praaki annab ainult 1,5 kuuga läbi kulutada.

Igaks juhuks ütlen ka ära, et mul puudub igasugune seos nii Sportlandi kui ka Tarbijakaitsega.

Re: Sportland-Ülemiste

Postitatud: 21. 12. 2011. 13:07
Postitas rai66
pärnu rattur kirjutas:Oled sa kindel, et laps käies jalgu maas ei lohistanud? Osadel inimestel on komme jalgu kõndides väga vähe tõsta. Võib muidugi ka praak toode olla, aga isegi praaki annab ainult 1,5 kuuga läbi kulutada.

Igaks juhuks ütlen ka ära, et mul puudub igasugune seos nii Sportlandi kui ka Tarbijakaitsega.
Olen. Ja järgmisi Nike tosse on juba rohkem kandnud ja näevad välja nagu uued.

Re: Sportland-Ülemiste

Postitatud: 21. 12. 2011. 13:08
Postitas rai66
MK777 kirjutas:Alusta sellest, et kirjuta vabas vormis avaldus Tarbijakaitseametile.
http://www.tarbijakaitseamet.ee/
Ma olen siiamaani kõik probleemid suutnud ise lahendada ja arvasin, et Sportlandis on peale müüjate ka juhataja ja teised otsustajad intelligentsed , arusaajad ja mõistlikud inimesed.
Aga jah, võtsin tarbijakaitsest mingi perioodi statistika ja Sportland oli seal 2 korda, Rademar 1 kord. Sportland käiab oma kulunud väljendit valest paelutusest, aga Rademar oli nõus kliendile lihtsalt mitte sobiva mudeli tagasi võtma ja tagastama kogu raha. Kuigi ei pidanud seda tegema. Vot see on suhtumine (y) (y) (y) Kõige parem reklaam ongi see, mida linna peal räägitakse.
Sportland peaks tossudele juurde panema paelutuse juhendi, et kui palju või vähe pingutada.

Re: Sportland-Ülemiste

Postitatud: 21. 12. 2011. 14:32
Postitas MK777
Isegi jalatsitele antakse 2 aastat pretensiooni esitamiseks. Neist esimesed 6 kuud lahendab probleeme kauplus (vajadusel saadab ekspertiisi ja maksab ise selle kinni) ja järgnevad 18 kuud lahendab tootja (ekspertiisi vajaduse puhul maksab selle kinni aga klient).

PS. Kes tegi Sportlandis ekspertiisi? On ka selle kohta mingi paber? Või oli seal klienditeenindaja eksperdi rollis? :roll:

Re: Sportland-Ülemiste

Postitatud: 21. 12. 2011. 14:51
Postitas rai66
MK777 kirjutas:Isegi jalatsitele antakse 2 aastat pretensiooni esitamiseks. Neist esimesed 6 kuud lahendab probleeme kauplus (vajadusel saadab ekspertiisi ja maksab ise selle kinni) ja järgnevad 18 kuud lahendab tootja (ekspertiisi vajaduse puhul maksab selle kinni aga klient).

PS. Kes tegi Sportlandis ekspertiisi? On ka selle kohta mingi paber? Või oli seal klienditeenindaja eksperdi rollis? :roll:
Maaletooja ise olevat teinud ja öelnud, et pole praak, vaid normaalsest kulumisest.
Ma nagu ei pea normaalseks, et 70 euri tossu eest ja 1,5 kuud.Siiamaani on kõiki tosse kantud 1-1,5 aastat ja pole veel midagi häda olnud. Ise toon maale ja ise hindan. Ja Sportland , kes müüb peaks ise kliendi eest seisma.
Kuna juhataja saatis mind lihtsalt pikalt, aga pole veel tagastamisest rääkinud, tossud on ju seal ja tema väited valed, siis minu mõistus tõrgub uskumast, et neid ringi ei vahetata.
Tahan enne ise targemaks saada, kes mind lollitab ja kes mitte. Kas Sportland või Vans või mõlemad.

Re: Sportland-Ülemiste

Postitatud: 21. 12. 2011. 15:03
Postitas KaupoR
rai66 kirjutas:Ma nagu ei pea normaalseks, et 70 eeku tossu eest ja 1,5 kuud.
70 krooni eest said isegi palju kanda

Re: Sportland-Ülemiste

Postitatud: 21. 12. 2011. 15:23
Postitas rai66
KaupoR kirjutas:
rai66 kirjutas:Ma nagu ei pea normaalseks, et 70 eeku tossu eest ja 1,5 kuud.
70 krooni eest said isegi palju kanda
Kurat, panin vanast harjumusest :D 70 eeku on ainult paelad. Vanas rahas ligi 1100. Parandasin ära. 70 euri

Re: Sportland-Ülemiste

Postitatud: 21. 12. 2011. 16:06
Postitas MK777
rai66 kirjutas: Maaletooja ise olevat teinud ja öelnud, et pole praak, vaid normaalsest kulumisest.
See "maaletooja ise olevat teinud" kõlab kuidagi kahtlaselt.
Millegi pärast arvan, et see otsus oli tehtud jutu või pildi järgi (paljud teevad nii). Tegelikult selle kohta peaks olema ka ametlik vastus, kus on selgelt kirjas ekspertiisi tulemus ja defekti põhjus.

Re: Sportland-Ülemiste

Postitatud: 21. 12. 2011. 21:48
Postitas tragun
mul jääb arusaamatuks, miks ei saa see meeletu suur kaupluste kett, kellel on kindlasti meeletu käive, seda kuradi yhte paari välja vahetada. kui kogu partii peale on probleem yhe paariga aint siis on tegemist ju väga hea tootega. normaalne oleks see paar välja vahetada ilma suurema ekspertiisi ja ininata. toote oma hind on ilmselt miski 20-30 eurot. aga nu see on kõigest minu arvamus.

Re: Sportland-Ülemiste-Probleem leidis lahenduse

Postitatud: 23. 12. 2011. 12:11
Postitas rai66
Tundub, et foorumil on jõudu, juba JÄRGMINE päev tuli meilile teade, et vahetatakse ringi. Täna sain täpsustuse, et vahetavad ka kinkekaartide vastu.

Re: Sportland-Ülemiste

Postitatud: 08. 04. 2012. 10:13
Postitas Timmu8
rai66 kirjutas:
MK777 kirjutas:Alusta sellest, et kirjuta vabas vormis avaldus Tarbijakaitseametile.
http://www.tarbijakaitseamet.ee/
Ma olen siiamaani kõik probleemid suutnud ise lahendada ja arvasin, et Sportlandis on peale müüjate ka juhataja ja teised otsustajad intelligentsed , arusaajad ja mõistlikud inimesed.
Aga jah, võtsin tarbijakaitsest mingi perioodi statistika ja Sportland oli seal 2 korda, Rademar 1 kord. Sportland käiab oma kulunud väljendit valest paelutusest, aga Rademar oli nõus kliendile lihtsalt mitte sobiva mudeli tagasi võtma ja tagastama kogu raha. Kuigi ei pidanud seda tegema. Vot see on suhtumine (y) (y) (y) Kõige parem reklaam ongi see, mida linna peal räägitakse.
Sportland peaks tossudele juurde panema paelutuse juhendi, et kui palju või vähe pingutada.
Juhuslikult sattusin antud teema peale.
Sama loll seis oli ka mul. Soetasin Sportland- Järvelt tossud , mõned kuud hiljem läks väikese varba juurest tekstiil lõhki , samuti tulid tald natuke lahti - mõlemal tossul!
Garantii teostas "üks" expert kes ütles ,et paelutus kehv. Juhatajaga sai kõvasti pusitud ja tema ka kinnitas nii nagu oli teda koolitatud "pealutuse viga"!
Nüüd on need tossud ikka väga lagunenud- Timberland tossud mis on tehtud vanadest rehvidest. Mõtlesin ,et säästan maailma kui ostan need jalatsid. Muidu ma timberlandi fänn aga näed - tolku mala.
Ahjaa- see tuli ka meelde ,et mulle samuti juhataja ei vastanud e-mailidele. Lõpuks sain järjele läbi mingi kõrgema maili läbi.
Selline ajaloonurk siis.

Re: Sportland-Ülemiste. Probleem leidis lahenduse.

Postitatud: 08. 04. 2012. 10:32
Postitas Mati
No kannatage, varasti-varsti avatakse seal Jüri kandis mega-super-hyper Sportland, kõikide spordipoodide ema, isa ja geenivaramu ühes. Seal on nii palju ruumi, et kindlasti tehakse ka eraldi paelutus-õppe-klass.

Re: Sportland-Ülemiste. Probleem leidis lahenduse.

Postitatud: 08. 04. 2012. 14:25
Postitas rai66
Seda paelutuse jura kasutavad nad, et klient per.....e saata. Enamus ei viitsi aega ja raha raisata. Võtsin tarbijakaitsest viimase otsuse 25.01.2012.
Lühendatult:
Sportlandi ekspert (tahaks seda eksperti näha)- Defekt on tekkinud jalatsi sobimatuse tõttu jala kuju ja suurusega, mittejuhistekohase hoolduse ja nöörkinnise mitteotstarbekohasest kasutamisest.Eksperdi arvates on defekti soodustanud nöörkinnise ebaotstarbekas kasutamine. Jalatsi kandmine lahtise paelutusega põhjustab jala üleloomuliku liikumise jalatsis, mis tekitab ülepingeid pealsematerjali õmblustele, mis on üheks põhjuseks, et materjal on rebenenud.

Tarbijakaitse Komisjon leidis, et jalatsid on rebenenud kasutatud naha omaduste tõttu. Paelte kasutamine ja jalatsite hooldus neil olevate defektide tekkimist ei põhjusta. Komisjon veendus, et tarbija jalad on nö tavalised ning ei tuvastanud jalatsite mittevastavust jala kujule.

Tarbija kaebus rahuldada.

Aga midagi head oli minu jaoks selles jamas ka. Avastasin Nike kaupluse. Selle talve jooksul jätsin sinna ikka korraliku summa. Iga kord mainiti tsekki andes, et kauplus omalt poolt annab garantii 6 kuud. Olenematta siis maaletooja eksperdi arvamusest.
Aga samas on aeg ka tarbijal oma õiguste eest seista. Kaua võib. Sportlandil maksuvõlg 761 614 eurot. Odavam oleks vahest mõni asi välja vahetada, selle asemel et jääda sissetulekutest ilma. Tuleb karta mitte väikseid väljaminekuid, vaid väikseid sissetulekuid.
Tase on see, et Tarbijakaitse peab tõestama, et Sul on normaalsed jalad. See on juba mõnitamine.

Re: Sportland-Ülemiste. Probleem leidis lahenduse.

Postitatud: 08. 04. 2012. 17:00
Postitas MK777
rai66 kirjutas:Iga kord mainiti tsekki andes, et kauplus omalt poolt annab garantii 6 kuud.
Ükski pood ei saa anda garantiid, vaid igal kliendil on õigus 2 aasta jooksul esitada pretensioon. :idea:
Seda ei tohi vähendada isegi allahinnatud kauba suhtes.
Erand on vaid siis, kui kaup on juba defektiga ja enne ostu on klient sellest teadlik.

Re: Sportland-Ülemiste. Probleem leidis lahenduse.

Postitatud: 08. 04. 2012. 17:25
Postitas KaupoR
Garantii ja pretensiooni esitamine on 2 ise asja. Pretensiooni esitamise õigust ei saa sult keegi ära võtta, küll aga võib tootja või pood anda lisagarantii. Riikliku süsteemi järgi pead toote tagasi viima, siis on ekspertiis jne jne ja siis saad teada, et sul on lampjalad ja sa ei seo paelu õigesti. Garantii korral viid kauba poodi ja saad uued vastu, (teoreetiliselt) ilma pikema jututa.

Re: Sportland-Ülemiste. Probleem leidis lahenduse.

Postitatud: 08. 04. 2012. 17:58
Postitas Mati
Ehk siis peab järgmine kord Sportlandist (või kus iganes) tosse ostes küsima nõu, kas need on ikka minu jalale sobivad ja "jah" vastuse korral ka vastav märge tsekile paluda kirjutada :idea:

Pmst peaks ju igas tasemel sporditarbeid müüvas poes kodanikule enne ostu nõu antama varustuse sobivuse osas, eriti jalanõude puhul.

Re: Sportland-Ülemiste. Probleem leidis lahenduse.

Postitatud: 08. 04. 2012. 19:48
Postitas kiilas
Mati kirjutas:Ehk siis peab järgmine kord Sportlandist (või kus iganes) tosse ostes küsima nõu, kas need on ikka minu jalale sobivad ja "jah" vastuse korral ka vastav märge tsekile paluda kirjutada :idea:

Pmst peaks ju igas tasemel sporditarbeid müüvas poes kodanikule enne ostu nõu antama varustuse sobivuse osas, eriti jalanõude puhul.
Lisaks pead võtma paeltesidumise kiirkursuse ja sellegi eduka läbimise kohta märge tsekile.

Re: Sportland-Ülemiste. Probleem leidis lahenduse.

Postitatud: 08. 04. 2012. 20:02
Postitas rai66
Noorsportlased, kes Te ei viitsi sõjaväkke minna. Püüdke midagi Sportlandi tagasi anda. Ja siis selle eksperdi paberiga minge komisjoni. Peale seda ei võeta Teid palumise peale ka enam sõjaväkke. :D Kes võtaks sõjaväkke 20 aastast, kes ei oska paelu siduda, käia ning jalad on sobimatu kuju ja suurusega jalatsi kandmiseks. Ja kuna Sa oled selle paberi vastu võtnud ja nõustunud kõige sellega, sest Sa edasi ei kaeba,siis oled loll ka veel.

Re: Sportland-Ülemiste. Probleem leidis lahenduse.

Postitatud: 09. 04. 2012. 14:47
Postitas suuroja
rai66 kirjutas: Aga midagi head oli minu jaoks selles jamas ka. Avastasin Nike kaupluse. Selle talve jooksul jätsin sinna ikka korraliku summa. Iga kord mainiti tsekki andes, et kauplus omalt poolt annab garantii 6 kuud. Olenematta siis maaletooja eksperdi arvamusest.
tubli, et laiemaid masse valgustasid. Nii peabki. Mul on näiteks aastast 1983 seni veel kõik suusasaapad kasutuses ja töötavad kui kellavärk. Mõnel on 5000 km valu taga aga näed seisavad koos nagu oleksin eile ostnud. Paari aasta eest soetasin ikka kallid võistlussaapad lugupeetud firmalt X. Kuigi sai teisi hoitud ja tavatreeningutest enamuses säästetud, on saapad hetkel õhtal - tallad tulid lahti. Tseki pealt uurides, selgus et siiski 2 a on juba möödas. Uurisin tagamaid, ning üldiselt arvati, et suured lugupeetud firmad vahetavad selgelt praagi kauba ausalt välja, et mitte mõttetult kahju kannatada. Isegi siis kui 2 a möödas. Vastasel korral teab edaspidi iga spordisõber, et selle firma kauba suhtes tuleks ettevaatlik olla. Vaatan, kuidas üks gigant asja lahendab ja annan siis teada.