1. leht 1-st
Bicycles.de ja teised netipoed
Postitatud: 26. 07. 2004. 11:05
Postitas matts
Helloo,
äkki keegi targem räägiks mulle, kellel rohkem asjaajamiskogemusi sakslastega, kas selline situatsioon on normaalne:
Eelmise teisipäeva hommikul sai üle nende netivormi tellitud krediitkaardiga ühed jooksud, selle peale lendas postkasti teade, et tellimus on registreeritud, sellest ajast peale on aga täielik vaikus. Mingit muud notificationit ei ole saanud tellimuse protsessimise kohta, krediitkaardilt raha maha läinud ei ole,
info@bicycles.de ei vasta.
Kas see ongi äkki saksa netikaubanduse normaalne töökiirus? Mingi puhkusteaeg, suvel äkki liigubki asi aeglasemini?
Või on kellegil soovitada hiljutisele kogemustele põhinedes mingit muud sama madala transakuluga ostukohta, kus asjad tõesti kiiresti toimuvad?
Postitatud: 26. 07. 2004. 11:11
Postitas Kirsa
Esiteks kannatust, kõik on korras.
Aga mis riigi sa endale märkisid - viimati bicycles.de lehel ei olnud Eestit valikus?
Re: Bicycles.de ja teised netipoed
Postitatud: 26. 07. 2004. 11:13
Postitas erikr
matts kirjutas:Helloo,
äkki keegi targem räägiks mulle, kellel rohkem asjaajamiskogemusi sakslastega, kas selline situatsioon on normaalne:
Eelmise teisipäeva hommikul sai üle nende netivormi tellitud krediitkaardiga ühed jooksud, selle peale lendas postkasti teade, et tellimus on registreeritud, sellest ajast peale on aga täielik vaikus. Mingit muud notificationit ei ole saanud tellimuse protsessimise kohta, krediitkaardilt raha maha läinud ei ole,
info@bicycles.de ei vasta.
Kas see ongi äkki saksa netikaubanduse normaalne töökiirus? Mingi puhkusteaeg, suvel äkki liigubki asi aeglasemini?
Või on kellegil soovitada hiljutisele kogemustele põhinedes mingit muud sama madala transakuluga ostukohta, kus asjad tõesti kiiresti toimuvad?
eri poodides on eri süsteemid, mingit tellimuse käsitlemise teadet ei mäleta üheski poest, raha läheb maha kui välja saadetakse, millist kiirust sa poelt ootad, minu kogemus on 2 ja 12 nädala vahel, viimane muidugi ekstreemne juhtum, tavaliselt 2-4.
Postitatud: 26. 07. 2004. 11:24
Postitas matts
Riigiks panin Non-EU täpsustavale väljale "Estonia (EU)"
Lihtsalt siiani kogemused Inglise netipoodidest igasugu muu kauba ostmisel on, et kauba väljasaatmine ja postitamine võtab poel max 2 tööpäeva ja kui soovitud nänn otsas antakse teada, millal saabub ja kaua ootamisega läheb.
Erikr, 12 nädalat sa ootasid ikka kauba kättesaamist, mitte tellimuse töötlemist? Sellega, et post venib olen ma harjunud, aga sellega et poed niimoodi uimerdavad veel mitte
Tahaks loota, et U-neti virtuaalne krediitkaart ennem ära ei aegu kui tüübid ennast liigutavad
Postitatud: 26. 07. 2004. 12:01
Postitas erikr
matts kirjutas:Riigiks panin Non-EU täpsustavale väljale "Estonia (EU)"
Lihtsalt siiani kogemused Inglise netipoodidest igasugu muu kauba ostmisel on, et kauba väljasaatmine ja postitamine võtab poel max 2 tööpäeva ja kui soovitud nänn otsas antakse teada, millal saabub ja kaua ootamisega läheb.
Erikr, 12 nädalat sa ootasid ikka kauba kättesaamist, mitte tellimuse töötlemist? Sellega, et post venib olen ma harjunud, aga sellega et poed niimoodi uimerdavad veel mitte
Tahaks loota, et U-neti virtuaalne krediitkaart ennem ära ei aegu kui tüübid ennast liigutavad
ei, 11,5 nädalat läks tellimuse töötlemisele (kaupa polnud). saksas on just rattapoed need mis uimaselt toimetavad. üldiselt saab alati helistada ja küsida, et mis seisus tellimus on, üldjuhul räägivad nad täiesti talutavat inglise keelt.
Postitatud: 26. 07. 2004. 17:07
Postitas matts
isegi 2-4 nädalat tellimuse protsessimiseks ei ole minuarust normaalne, mis kuradi pärast ei või netipood siis juurde kirjutada tootele et "temporarily out of stock"? laos olemas oleva toote riiulist võtmine ja sihtpunkti peale kleepimine ei tohiks kuu aega võtta?
kas on olemas mingeid kiiremaid ja mõistlikuma organiseerituse tasemega netipoode toetudes kasutajate hiljutistele kogemustele? ühes teises topicus oli väga ülevaatlik list aga ei jõua kõiki alternatiive läbi kammida-katsetada.
matts @ tahaks juba sõitma saada
Postitatud: 26. 07. 2004. 17:51
Postitas erikr
matts kirjutas:isegi 2-4 nädalat tellimuse protsessimiseks ei ole minuarust normaalne, mis kuradi pärast ei või netipood siis juurde kirjutada tootele et "temporarily out of stock"? laos olemas oleva toote riiulist võtmine ja sihtpunkti peale kleepimine ei tohiks kuu aega võtta?
kas on olemas mingeid kiiremaid ja mõistlikuma organiseerituse tasemega netipoode toetudes kasutajate hiljutistele kogemustele? ühes teises topicus oli väga ülevaatlik list aga ei jõua kõiki alternatiive läbi kammida-katsetada.
matts @ tahaks juba sõitma saada
kunagi kui rääkisin noortele ameeriklastele eestlaste küüditamiset siis nad küsisid, et
why didn't tehey (siis küüditatavad) call the police?
ehk maailmas ei käi kõik asjad nii nagu sa endale ette kujutad.
väiksemad saksa netipoed lähevad peale tellimuse saamist alles hulgimüüja juurde, see on sinisilmne lootus, et kõik täit ladu peavad. mu saksas elav tuttav iseloomustas sealset netiäri ja teenindust kui süüdimatut. lihtsalt on nii ja lepi sellega või osta mujalt.
ladu peab kindlasti roseversand ja sealt pole kunagi üle 2 nädala tulnud. mul on tunne, et nad kutsuvad postiauto kraamile järgi ca kord nädalas, teise nädala on pakk teel.
Postitatud: 26. 07. 2004. 17:55
Postitas KristjanS
no mina siin mõned ajad tagasi tegin sealt tellimise (maili teel) ja kõik läks äärmiselt ladusalt. vbla oleks sa kah pidanud emaili teel tegema,et nagu personaalsem siis vmt. Endal läks 3 nädalat ja olemas.
Postitatud: 26. 07. 2004. 17:58
Postitas Kirsa
Ehk sellest non_eu kategooriast tuli segadus.