1. leht 1-st
Ebameeldiv kogemus.
Postitatud: 05. 05. 2005. 08:39
Postitas koomahai
Nüüd siis endal ka tigedaksajav kogemus rattapoe/hooldusega. Nimelt andsin märtsi lõpus oma Manitou Marsi hooldusesse kohaliku rattapoe kaudu mis selle edasi Balti Autoosad AS-i toimetas. Kuu aja jooksul lubati viiel korral amort tagasi anda - tühjagi. Kui siis nädalajagu aega tagasi õnnestus amort kätte saada selgus, et tegu on täiesti mittetöötava asjaga (käik 40mm, lukustus ei tööta, Microlube ava kattev kuul kohalt ära, õli ei olnud tilkagi sees). Lisaks veel nii palju, et enne "hooldust" amort töötas ideaalselt, vaid lukustus ei pruukinud esimese korraga toimida.
Postitatud: 05. 05. 2005. 15:32
Postitas Pierre
Mine nõua uut kahvlit! Mitte, et nad seal veel midagi "parandama" (loe: solkima) hakkavad.
Tglt olen kuulnud, et Balti Autoosad AS ei too enam ammu Manitoud maale. Ja seda osalt ka hooldamise ja juppide kättesaadavuse seisukohalt. Kui õige see on, noh mine tea...........
Postitatud: 06. 05. 2005. 17:29
Postitas Kristiano
Minu rattal osati männikul vasak pedaal kõveralt vändale keerata, nii et ta on maapinnaga 15 C- se kalde all, mitte paralleelselt. Varemalt sain pedaalid vanade võtmetega lahti, nüüd aga pean suurema lehtsilmusvõtme otsima, et seda viga parandada.
Postitatud: 17. 05. 2005. 13:13
Postitas Suusataja
Tellisin amordi hoolduse. Tulemus: ratta sain tagasi ja raha küsiti oodatust palju vähem, vist 180 krooni. Rahulolu hajus, kui selgus, et amort ei pea õhku (enne hooldust pidas). Rahulolu asendus hoopis millegi muuga kui teises töökojas amordi lahti lasin võtta ja sain kuulda, et asi tegelikult hooldamata
õli ja tihendid vahetamata ning mingisugune ligurpind ülimalt määrdunud.
Lisaks kuulsin teises kohas, et 180 krooni eest ei olegi võimalik suurt midagi vahetada, kuna vaid tihendite komplekt maksab ca 500 krooni.
Teises kohas oli arve 900 ja asi sai korda, ses mõttes, et vähemalt toimib.
Poodide nimesid ma siia ei pane sest...ega ma 100% ei tea keda uskuda, ei seisnud ma ühel ega teisel juhul mehaaniku selja taga. Kahjuks ei saa vist "varjatud tööde" puhul ülemäära kindel olla, et midagi tehakse...
Postitatud: 17. 05. 2005. 13:37
Postitas Alvaro
Suusataja kirjutas:Poodide nimesid ma siia ei pane sest...ega ma 100% ei tea keda uskuda, ei seisnud ma ühel ega teisel juhul mehaaniku selja taga. Kahjuks ei saa vist "varjatud tööde" puhul ülemäära kindel olla, et midagi tehakse...
Aga nii on sellest postitusest ka vähe kasu. Anna vähemalt vihjegi
Või amordi mark.
Samas on ette teada seegi, et poodnikud seda foorumit loevad ja mõni mees on valusalt tunda saanud oma postituse vilju, kui see poodnikule meeltööda ei olnud.
Postitatud: 17. 05. 2005. 13:46
Postitas bambino
Alvaro kirjutas:
Samas on ette teada seegi, et poodnikud seda foorumit loevad ja mõni mees on valusalt tunda saanud oma postituse vilju, kui see poodnikule meeltööda ei olnud.
Pigem võiks asi ikka nii olla, et poodnikud kirjutatust õppust võtavad. Või on meie rattakaupmehed nii haljal oksal, et tagasiside peale vilistavad ja kritiseerija kirikuvande alla panevad...
Postitatud: 17. 05. 2005. 13:54
Postitas erikr
bambino kirjutas:Pigem võiks asi ikka nii olla, et poodnikud kirjutatust õppust võtavad. Või on meie rattakaupmehed nii haljal oksal, et tagasiside peale vilistavad ja kritiseerija kirikuvande alla panevad...
jah, on juhtumeid olnud kus
avaliku tagasiside peale on saadud kurjaks ja küsitud, et miks asja vaikselt omavahel ei saa ära klaarida. koos lubadusega mitte anda kliendile sobivat (ja seadustest tulenevat) lahendit kui see oma
avalikku tagasisidet maha ei võta. selle peale tekkis rühm rattureid kes panid lihtsalt oma sellest poest ostetud konkreetset marki rattad müüki ja sõidavad tänapäeval millegi muuga. infoks veel niipalju, et probleem oli kauba, mitte teenusega.
rattapoodniku käive ja kasum tulevad masstoodangust, mitte tippmudelitest.
kriitika mittetalumine on märk nõrkusest, mitte tugevusest.
Postitatud: 23. 09. 2005. 21:29
Postitas dr punk
aga olgem ausad:mehaanikute tase on ilgelt madal???kui kõik näpud on pöidlad siis ei saagi ju midagi korda teha
ja siis need rondid mis remonti tuuakse???tehke korda aga ärge juppe vahetage ja võimalikult odavalt????see on täitsa tavaline.
Postitatud: 23. 09. 2005. 21:42
Postitas KristjanS
dr punk kirjutas:aga olgem ausad:mehaanikute tase on ilgelt madal???kui kõik näpud on pöidlad siis ei saagi ju midagi korda teha
ja siis need rondid mis remonti tuuakse???tehke korda aga ärge juppe vahetage ja võimalikult odavalt????see on täitsa tavaline.
ausalt,mai saa kohe mitte miskit aru mida sa öelda tahad. Äkitse täpsustad?
Postitatud: 24. 09. 2005. 15:14
Postitas dr punk
kui aru ei saa siis on see su oma viga
Postitatud: 24. 09. 2005. 16:30
Postitas KristjanS
dr punk kirjutas:kui aru ei saa siis on see su oma viga
Miks siis üldse ütled miskit kui seletada ei oska?
<OT> Kas tõesti midagi muud tarka teha pole kui siin foorumit lagastada?</OT>
Postitatud: 20. 02. 2007. 10:28
Postitas mart
Küsimus laiale ringile - mis on ühist Pirita HE amordihooldusel ja erakondade rahastamisel? Vastus - mõlemal juhul ei taheta näidata, kuidas asi toimub.
Nüüd asjast - tahtsin teha lasta oma amordile (3 aastane üliheas korras RockShox Duke Race) tehno hoolduse. Et siis vana õli välja ja uus asemele, vajadusel pukside vahetus ning kõige tähtsam - õlirõngaste vahetus teistlaadsete vastu. Telefonikõnest selgus, et
1. Kuna tahan teistlaadseid tolmukaitseid, siis garantii kaob. Olin sellega nõus, aga soovisin ise kõrval olla, et vaadata, kas tihendite pealepanek vastab manuaalile. Vastati, et klienti amordi ligi ei lasta
Aru ma ei saa, miks ei või ma oma lapsukese ligi olla, kui toda opereeritakse!?
2. Lisaks tehti mulle selgeks, et kuna 3 aastat pole korralist hooldust tehtud, siis kindlasti on amordi sisu rikkis (õli must,puksid ja tihendid kulunud).
Kui püüdsin seletada, et amort töötab korralikult st lockout, compression ja rebound funktsivad nagu peavad, siis öeldi, et isegi kui praegu funkab, siis kohe pärast avamist läheb arvatavalt tuksi. Et oleks parem, kui sõidaks amordi väärika lõpuni ja ei hakkaks toda näppima
Loo moraal - mõtlesin, et annan seekord raha välja, et teenust osta. Aga ei, tuleb taaskord ise käed õliseks teha.
Postitatud: 20. 02. 2007. 14:04
Postitas erikr
Mis garantiist saab jutt olla? Tootel ju tootja garantiid pole. Või annab HE mingisuguse garantii tihendite vahetusele.
Teine - suhtumise teema. Selle asemel, et ligineda teemale nurga alt, et "vaatame, mis teha annab", öeldakse kliendile - sinul on mittestandardne soov - sinuga me ei tegele. Müüja turg pole mulle kunagi meeldinud.
Postitatud: 20. 02. 2007. 15:11
Postitas KaupoR
mart kirjutas:Vastati, et klienti amordi ligi ei lasta
Kaldun küll amorditeemast välja aga andke andeks. Ühes autoteeninduses (või oli see kummivahetus) oli seinal ilusti välja prinditud hinnakiri, et selline töö ni ja naa palju jne. Ja viimase punktina oli hinnakirjas ka võimalus, et klient viibib töö tegemisel juures, hinnaks oli vist 350.-
</OT>
Postitatud: 20. 02. 2007. 16:21
Postitas Rivo
Suured targadki öelnud, et inimestele ei kannata näidata seaduste ja pasteedi valmistamist. Eks seda nimekirja võib pikendada ja päris palju.
Seda, et kliendi juuresolekul teenuse eest rohkem kasseeritakse on mõnest küljest isegi arusaadav, sest kulutab ju mehaanik või kes iganes teenindaja, rohkem aega, kuna vaja vahepeal selgitusi anda - miks üks asi tehakse nii ja teine naa.
Päris sihilikku "käki" keeramist teenindustes ei tahaks uskuda. Meil ikka suht väike turg, vähe kliente. Info liigub tänapäeval ikka hämmastava kiirusega.
Postitatud: 21. 02. 2007. 11:40
Postitas Alvaro
Rivo kirjutas:Päris sihilikku "käki" keeramist teenindustes ei tahaks uskuda. Meil ikka suht väike turg, vähe kliente. Info liigub tänapäeval ikka hämmastava kiirusega.
Ma päris nii optimistlik ei olex. Kui on tegemist monopoliga, siis võib see info liikuda, aga teha pole midagi, nuta või naera. Mul on amort seal korra tuksi keeratud. Viisin personaalselt selle ühe teise samas konglomeraadis töötava isiku kätte ja mees tegi head tööd, kõik hakkas jälle fungama. Aga see teenus pole kõigile kättesaadav, võibolla ka mulle endale enam
Postitatud: 23. 02. 2007. 11:47
Postitas Caarel
HEs on nii mõnigi amort ära käkitud. Kellel natukenegi lugupidamist oma RS amordi vastu see saadab selle soome tegemisse mis pole kallim kui lasta eestis ära rikkuda ja selle eest veel raha maksta.
Samas teine võimalus on alati ise teha. Pole ju mingi ajukirurgiaga tegemist. Amort lahti, jupid puhtaks, mis kulunud ära vahetada, uus õli ja kokku tagasi.
Manualis on kirjas kui pika aja/läbitud teekonna järel midagi vahetada.