A&T Sport
Postitatud: 18. 11. 2019. 16:11
Tahan kiita ja esile tõsta A&T Spordi rattahooldust. Suhtlemine ja suhtumine väga sõbralik, töö kiire ja korralik.
Probleem: tsükloka esipiduri link (SRAM Apex) loksus, kõik tunnused viitasid sellele, et peakolb on silindrisse kinni kiilunud ega liigu vabalt enam algasendisse tagasi.
Probleemi esimene lahendusüritus: HE Pirita esindus. Teenindaja esimene küsimus: "Sul aeg on kinni pandud"? Ei olnud, jäin siis patukahetseja näoga ootama, kuni võlutakse IT-süsteemidest välja esimene vaba aeg. Otsingute taustal ähvaradati, et kuna meil piduritega tegelev mees läheb puhkusele, siis ega neil mulle häid uudiseid ei ole. Töö- ja pidurimehe puhkusegraafikute välja selgitamise tulemusel öeldi, et kõige varasem võimalik aeg üldse on 10. detsember aga siis võib ka pidurimehel juba töödest mägi ees olla. Lasin kõrvad longu ja võtsin teadmiseks: ootejärjekord üle 3 nädala.
Probleemi teine lahendusüritus: sama pühapäev A&T Sport. Kurat, nad polegi pühapäeval avatud.
Probleemi kolmas lahendusüritus: Olen oma õnnetu esipiduriga pool tundi peale avamist A&T töökojas. Võetakse kohe vastu ja küsitakse, et kaua sa suudad vastu pidada ilma rattata? Ma ütlesin, et kuni nädala võtan nüüd puhkust, siis võiks sõita saada. Lubatakse, et hiljemalt 20. novembril saab tehtud. Jõuan kontorisse tagasi ja umbes täpselt 2 tundi peale ratta ära andmist saan kõne, et "Kuule, su ratas on valmis". Nüüdseks juba ratas käes ja ka olukord mu esipiduris teadmiseks võetud: töötab aga kui hakkab jälle jupsima, siis võib-olla on vaja kogu link välja vahetada. Tänud ette ja taha, kakskend kulli remondi eest, teine samapalju talvekinnaste eest ja aufviiderseen!
Infoks, et selle piduri lahti võtmiseks ei pea olema väga "spetsjomm pidurimees". Olen ka ise selle kolvi sealt välja võtnud, tagasi pannud ja mitte midagi ära vusserdanud. Seekord tahtsin lihtsalt, et keegi asjatundja kõigi oskuste, vahendite ja riistadega selle töö ära teeks ja ütleks, kas on veel elulootust.
Koli või Mustamäele, et see oleks mu kodupood/töökoda...
Probleem: tsükloka esipiduri link (SRAM Apex) loksus, kõik tunnused viitasid sellele, et peakolb on silindrisse kinni kiilunud ega liigu vabalt enam algasendisse tagasi.
Probleemi esimene lahendusüritus: HE Pirita esindus. Teenindaja esimene küsimus: "Sul aeg on kinni pandud"? Ei olnud, jäin siis patukahetseja näoga ootama, kuni võlutakse IT-süsteemidest välja esimene vaba aeg. Otsingute taustal ähvaradati, et kuna meil piduritega tegelev mees läheb puhkusele, siis ega neil mulle häid uudiseid ei ole. Töö- ja pidurimehe puhkusegraafikute välja selgitamise tulemusel öeldi, et kõige varasem võimalik aeg üldse on 10. detsember aga siis võib ka pidurimehel juba töödest mägi ees olla. Lasin kõrvad longu ja võtsin teadmiseks: ootejärjekord üle 3 nädala.
Probleemi teine lahendusüritus: sama pühapäev A&T Sport. Kurat, nad polegi pühapäeval avatud.
Probleemi kolmas lahendusüritus: Olen oma õnnetu esipiduriga pool tundi peale avamist A&T töökojas. Võetakse kohe vastu ja küsitakse, et kaua sa suudad vastu pidada ilma rattata? Ma ütlesin, et kuni nädala võtan nüüd puhkust, siis võiks sõita saada. Lubatakse, et hiljemalt 20. novembril saab tehtud. Jõuan kontorisse tagasi ja umbes täpselt 2 tundi peale ratta ära andmist saan kõne, et "Kuule, su ratas on valmis". Nüüdseks juba ratas käes ja ka olukord mu esipiduris teadmiseks võetud: töötab aga kui hakkab jälle jupsima, siis võib-olla on vaja kogu link välja vahetada. Tänud ette ja taha, kakskend kulli remondi eest, teine samapalju talvekinnaste eest ja aufviiderseen!
Infoks, et selle piduri lahti võtmiseks ei pea olema väga "spetsjomm pidurimees". Olen ka ise selle kolvi sealt välja võtnud, tagasi pannud ja mitte midagi ära vusserdanud. Seekord tahtsin lihtsalt, et keegi asjatundja kõigi oskuste, vahendite ja riistadega selle töö ära teeks ja ütleks, kas on veel elulootust.
Koli või Mustamäele, et see oleks mu kodupood/töökoda...