Kas sellist tasub tunima hakata?

Komplektsed jalgrattad. MTB, Road, Trekk, CC, BMX. ...
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
5TH ELEMENT
Rattur
Postitusi: 250
Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22

Postitus Postitas 5TH ELEMENT » 14. 05. 2003. 17:40

ega xtr-i eriti ei loodagi, xt oleks ka väga hea-deem, et sa ette jõudsid, said need ju poolmuidu;P

kuule sain jah KONA NUNU 2001a MARZOCCHI BOMBER Z3 LIGHT amordiga, võid lähemalt minu isiklikust albumist vaadata, kuigi seal stock pilt mingise juustu originaal Rock Shox Jetiga vist. samuti on vahetatud:
RITCHEY lenksupikendus
Cannondale lenks
ees Avid 25 V-pidur (Avidi üks parimaid)
samuti vist ka taga LX rumm ja uus LX 9-ne kassett

kuna mul selline haigus nagu rattatuunimine (nagu meil kõigil;P), siis kindlasti läheb kogu teenitud raha rattasse ja seisangi küsimuse ees, kas antud ratast tasub ehitama hakata? kuigi raamiga olen väga rahul-suht kerge (7005 topeltõhendatud alum.), paras (20", olen 182cm) ja väga ilusat värvi-elektrisinine:) aga ikkagi nagu väike kõhklus sees, et järsku leiab kuskilt veel parema raami.

mis sa muidu arvad?

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11889
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 14. 05. 2003. 18:04

5TH ELEMENT kirjutas:... ja seisangi küsimuse ees, kas antud ratast tasub ehitama hakata? kuigi raamiga olen väga rahul-suht kerge (7005 topeltõhendatud alum.), paras (20", olen 182cm) ja väga ilusat värvi-elektrisinine:) aga ikkagi nagu väike kõhklus sees, et järsku leiab kuskilt veel parema raami.

mis sa muidu arvad?
mina asusin küll Kona Firemountain 2001 tunima, lõpuks oli vaid raam vanast järel. sõitis oluliselt paremini kui stock komplektsuses. poole aasta pärast hankisin uue raami, lappasin jupid ringi ja kruvisin vana ratta originaalpulkadest + mitu upgradet kokku ja müüsin maha. millalgi pead otsustama sest parim pakkumine ilmneb alati siis kui midagi on ära ostetud. alati.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 14. 05. 2003. 18:57

Noh eks mul vedas kui nii öelda :) AGa ma olin peaaegu ka sinul juppide ostja...
No Pain No Gain

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 14. 05. 2003. 19:01

Tasuks küll ju upgreidida :) Raam onju kerge ja igatpidi ok. Mu raam on tehtud samast sulamist. Hea on see, et ta suht odav, Nail traili raami jaoks 9 kilo ei leidu :? JA kui mõelda, siis polegi vaja egas ma mingi WCS sõitja pole. Ajab igasugunegi enam-vähem bike asja korda.
No Pain No Gain

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2048
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 14. 05. 2003. 19:32

5TH ELEMENT kirjutas:kuna mul selline haigus nagu rattatuunimine (nagu meil kõigil;P), siis kindlasti läheb kogu teenitud raha rattasse ja seisangi küsimuse ees, kas antud ratast tasub ehitama hakata?
Sellisel viisil tuunimisel on kaks suurt puudust:

1.) Sa ei saa omale kunagi päris UUT ratast
2.) See ratas läheb sulle kallimaks maksma kui poest korraga uus osta

Kui lõpuks on rattal kõik ihaldatud jupid peal siis pead nentima, et tuleb tuunimisega uuele ringile minna - kõige esimesena soetatud asjad on oma aja ära elanud....

Kasutaja avatar
priidik
Rattur
Postitusi: 940
Liitunud: 01. 05. 2003. 19:23

Postitus Postitas priidik » 14. 05. 2003. 20:11

Urmasel jutt õige. Aga kui tuunimine on mingi hobi või eesmärk omaette siis võib ju teha. Minu arust võiks olla nii et lähed poodi, ostad raami ja siis paned ratta n.ö. ise kokku. Täpselt sellised jupid nagu tahad. Aga üldiselt peab siis kõvasti eeltööd tegema et saada omale parim. Nii et ostad valmis ratta ja siis tuunid on ju jama - igavene hulk juppe jääb üle mida sa justkui nagu ei taha.

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2048
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 15. 05. 2003. 08:16

priidik kirjutas:Aga kui tuunimine on mingi hobi või eesmärk omaette siis võib ju teha. Minu arust võiks olla nii et lähed poodi, ostad raami ja siis paned ratta n.ö. ise kokku.
Nii teeks minagi, kuid eestis pole see võimalik. Tähendab on, kuid mõjub rahakotile rohkem kui asi väärt on.

Kõige mõistlikum variant meie puhul on leida poest sobiliku raami ja enam-vähem sobilike juppidega "doonor". Hind peab muidugi paigas olema. Seejärel tuleb saada kaupmehega kokkuleppele, et ta ostab mittesobivad jupid tagasi (reeglina seda ka hinnakirja alusel tehakse, kuna jupid on UUED). Kui kaupmees pakub head diili sind huvitavatele uutele juppidele siis kruvid kohe külge. Kui mõningaid asju ei leia, siis tuleb mujalt osta/tellida.

Meie oludes on majandulikult kõige mõtekam leida ratas mis on sama raamiga kui sarja tippmudel, kuid kehvemate kompnentidega. Kui lööd hinnavahe kokku mille pead juppide vahetamisel peale maksma siis imestad isegi, et nii väikse rahaga said peaaegu sama ratta mis sarja tippmudel.

Kasutaja avatar
priidik
Rattur
Postitusi: 940
Liitunud: 01. 05. 2003. 19:23

Postitus Postitas priidik » 15. 05. 2003. 08:58

Nojah, Eestis on see vist ainuvõimalik variant. Ja jubinad on ka siin ülekohtuselt kallid jne. Saksa rattapoode külastades paneb tähele et kallimate maantekate osas müüakse küll ainult raame ja juppe eraldi. Ainult kõige odavamad maantekad on juba kokku laotud. Eestis ei jõuta selleni mitte kunagi sest turg on imeväike ja keegi ei hoia poes sellist valikut.

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 15. 05. 2003. 15:04

Mis kasutatud juppidel häda on? võibolla nati välimus kui sedagi. Peaasi, et jupp töötab ja uut omanikku hästi teeniks. Määravaks saab hind...
No Pain No Gain

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2833
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Postitus Postitas KristjanS » 15. 05. 2003. 15:22

Corrosion kirjutas:Mis kasutatud juppidel häda on? võibolla nati välimus kui sedagi. Peaasi, et jupp töötab ja uut omanikku hästi teeniks. Määravaks saab hind...
tegelikult on nii et mina olen saanud korra vastu näppe kui oscin tgumise XT käiguvahetaja. Käiguvahetajate ostmisel (käest-kätte) ongi suur risk, sest asi võib olla kulunud,vana või hoopiski katki mida silmaga ei ole märgata. See oli mulle õppetunnix, rohkem seda ei tee. Samas oscin STX-RC pidurilingi (suhteliselt vana mudel) ja need töötavad ideaalselt. Peaaegu samad mis LX link aint värv on teine ja LX'il on kolm lingi timmimisastet (STX-RC'l 2). Aga jah, käiguvahetajatega olge ettevaatlikud. :wink:

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2048
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 16. 05. 2003. 08:35

Corrosion kirjutas:Mis kasutatud juppidel häda on? võibolla nati välimus kui sedagi. Peaasi, et jupp töötab ja uut omanikku hästi teeniks. Määravaks saab hind...
Midagi ei pruugi häda olla, aga UUT ratast sa endale sellegipoolest ei saa ;)

Kui mina endale uue ratta muretseksin/kokku keeraksin, siis HEAL juhul aksepteeriksin kasutatud juppidena selliseid mis koosnevad ühest-kahest detailist ntx, nagu lenks võis stem. Kuigi ka need võivad aja möödudes oma omadusi minetama hakata. Sadul on ka selline personaalne asi mille võib vanalt rattalt kaasa võtta.

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 16. 05. 2003. 20:42

Ei noh ega Uue ratta mõtet polegi olnud, sest peaasi, et töötab. Mul on eesmärk odavus ja kvaliteet kui seda olla saab üldse.
Esialgu ei teeni veel 30 kilo kuus ja pean leppima sellega mis kätte saan, sest Acera juppidega oleks ka natuke nukker sõita.
No Pain No Gain

Kasutaja avatar
5TH ELEMENT
Rattur
Postitusi: 250
Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22

Postitus Postitas 5TH ELEMENT » 16. 05. 2003. 21:09

arvan küll, et vanus pole alati määrav, sest sa võid ju tutika xtr käiguka ka ühe raksuga tuksi keerata ja samas kasutada teist vahetajat, nii et ta ka 1-2a pärast üliheas korras on.

aga see ratas on mul juba müügis hetkeseisuga.

tegelikult vahet pole, mis ratta ostad-tuunima hakkad ikka, kui vähegi rattafänn oled;P sest pole vist veel ratast, millel stockis juba a'la täis xtr ring peal oleks ja ega sellist ostagi ei jaksaks. ja tuunimise juures ongi mugavus ja ka oma võlu selles, et vahetad osasid vaikselt osade kaupa, mitte ei pea kogu kompoti eest kullakange letti laduma, mida tavaliselt korraga polegi kuskilt võtta. muidugi on vahe eelkõige raamis, sest sealt saab ju kõik alguse.

nii et tuunimisel on mõte küll, sest ei pea kohe kõike pappi välja laduma ja saad lõpuks paremini toimiva ratta, kuigi see osutub lõppkokkuvõttes kulukamaks, sest ülejäävate osade eest ei saa praktiliselt midagi-100-200kr heal juhul, kui uue eest maksad tonni.

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 16. 05. 2003. 21:10

Sellest ma rääkinud olengi :) :idea:
No Pain No Gain

Vasta

Mine “Jalgrattad”