Mis Jalgrattaga keegi talvel trenni teeb

Komplektsed jalgrattad. MTB, Road, Trekk, CC, BMX. ...
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
$au$er
Rattur
Postitusi: 41
Liitunud: 10. 11. 2005. 22:57

Mis Jalgrattaga keegi talvel trenni teeb

Postitus Postitas $au$er » 27. 11. 2005. 20:33

Mis ratasega trenni nüüd talvel teete?
Ise mingi 25kg championiga sest ei taha õiget ratast ära rikkuda :D
Sram 5.0 peal isegi :o
one hundred protsent bodypekk

Kasutaja avatar
abuser
Rattur
Postitusi: 65
Liitunud: 24. 08. 2005. 19:23

Postitus Postitas abuser » 27. 11. 2005. 20:36

ikka õige rattaga sõidan

peale trenni lasen sopa ja lume veega üle ning õlitan ära
töötab perfektselt

Kasutaja avatar
matukas
Rattur
Postitusi: 294
Liitunud: 04. 08. 2003. 09:00

Postitus Postitas matukas » 27. 11. 2005. 20:44

Ega peale MTB pole millegi muuga talvel trenni teha.
Soojale maale minemiseks pole nii hea finantsseis, et MNT lõunalaagrit saaks teha.
2 ratast on täitsa piisav: MTB ja MNT

Talvel lihtsalt tuleb pärast sõitu paremini hoolitseda. Talveks kruvin platvorm pedaalid külge ja naelad alla. Saab nii rahulikult distantsitrenni teha. Alla -10 kraadi rattaga sõitma ei kipu. Pigem juba suuskadel.
Keep momentum

Kasutaja avatar
$au$er
Rattur
Postitusi: 41
Liitunud: 10. 11. 2005. 22:57

Postitus Postitas $au$er » 27. 11. 2005. 20:54

aga kas te seda ei arva et kevadeks on võistlusjooks kinni head jooksud minu arvates ei kannata külma ja seda soola ja muud paska :) ise igaksjuhuks võtsin teise ratta :)
one hundred protsent bodypekk

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4005
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 27. 11. 2005. 22:11

Mina panen talve tulles alla teised jooksud ja kõvakahvli. Muu väga ei karda lund ja soppa. Aga teine mtb talveks on siiski hea idee, ei kulu käiguosa mõttetult ja raam ei saa liigseid mõlke/kriipse.

Kasutaja avatar
urmo
Rattur
Postitusi: 698
Liitunud: 02. 02. 2005. 21:49

Postitus Postitas urmo » 27. 11. 2005. 22:32

Oot, kustkohast talvel need liigsed mõlgid ja kriipsud tulevad :shock:

Üldiselt lumi ju selline pehme tavaliselt....
Zero the Hero

Kasutaja avatar
$au$er
Rattur
Postitusi: 41
Liitunud: 10. 11. 2005. 22:57

Postitus Postitas $au$er » 27. 11. 2005. 22:36

urmo kirjutas:Oot, kustkohast talvel need liigsed mõlgid ja kriipsud tulevad :shock:

Üldiselt lumi ju selline pehme tavaliselt....

Näiteks jääpeal paned ühe hea litaka :lol:
one hundred protsent bodypekk

Kasutaja avatar
urmo
Rattur
Postitusi: 698
Liitunud: 02. 02. 2005. 21:49

Postitus Postitas urmo » 27. 11. 2005. 23:14

Aa, selle peale ei tulnudki kohe, et nii võib juhtuda :D
Zero the Hero

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 28. 11. 2005. 08:43

Sama ka siin, oma full suspensioni talvel ei ruuna, selleks on teine MTB0, alukõvakahvliga.

Kasutaja avatar
erkki
Rattur
Postitusi: 206
Liitunud: 31. 07. 2005. 14:58

Postitus Postitas erkki » 28. 11. 2005. 11:51

Ma sõidan ikka sama rattaga, lihtsalt pesen hoolikamalt ja sõidan ettevaatlikumalt ... kuigi talvel peale sõitu pole nii mõnus ratast nühkida kui suvel :roll:

Kasutaja avatar
Villem T
Rattur
Postitusi: 2118
Liitunud: 05. 07. 2004. 11:32

Postitus Postitas Villem T » 28. 11. 2005. 12:15

Mis nende fullsusserite ja muude heade ratastega siis talvel niiväga juhtub? Ok sellest on juttu olnud et sool liiga kasulik ei ole aga metsas soola ei ole? Lumes saab ratas varem või hiljem märjaks aga sama juhtub vihmaga? Ja "head jooksud" on ju laagrite peal, kui nendega peaks midagi juhtuma, vahetad laagrid ära ja sõidad edasi. Kuigi ma olen kuulnud et paljudel autodel kasutatakse ka kuullaagreid ja mõned pidid isegi talvel nendega sõitma ja ei pidanud väga hull olema!

Ja kui amort külmaga ei tööta siis on ta jäik (jäigem) aga mis siis?

Mul on ainult 1 ratas ja sellega sõidan ka talvel. Naelad panen alla kui jää tuleb ja saab merele minna - saab suvistest erinevaid marsruute teha.

Kasutaja avatar
matukas
Rattur
Postitusi: 294
Liitunud: 04. 08. 2003. 09:00

Postitus Postitas matukas » 28. 11. 2005. 13:25

Ühinen täiesti konakona jutuga. Kes ikka rattasõitu armastab, hoolitseb nii ratta kui enda eest. Ja laagerjooksud on minu kogemusel paremad, kui deore kuulidega võrrelda. Aga see on minu arvamus ja teine topic selle arutamiseks. Ketaspidur on talvel ka minu arvates parem, kuna natuke sügavamas lumes võib pöiapidur nii hästi töötamast lakata. Lisaks ei kavatse amorti talvel jäiga kahvliga asendada, kuna jäigal pole kettasadula kinnitust.
Keep momentum

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 28. 11. 2005. 13:30

Võibolla tõesti ei juhtu midagi aga ei hakka riskima. Samas amordikrõllid (hooldusest) on öelnud, et talvel kardavad mõned amrodid külma, eriti õliamordid, ei tahaks eriti riskida, hea amort ei ole odav lõbu :roll:

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 28. 11. 2005. 13:37

konakona kirjutas:Mis nende fullsusserite ja muude heade ratastega siis talvel niiväga juhtub?
Õig vastus on: mitte midagi ei juhtu. See on lihtsalt üks rattaomanike müüt. Kui on natukenegi tahtmist oma ratast hooldada, siis pole vahet mis aastaajal sõidad. Samuti ei tasu karta jooksude, keskjooksu ja mujale sisse minevat talvist paska. Tuleb lihtsalt ratast puhastada. Mida karta rohkem - kas lumist metsateed või suvist vihmamärga maanteed? Näiteks vihmaste ilmadega suvel maanteel sõites võib olla oluliselt hullem kui märtsikuises lobjakas. Kõik maanteeratta omanikud on kindlasti suvel peale vihmast sõitu eemaldanud oma ratta raamilt ja ülekandesüsteemilt musta kiti laadset raskelt eemalduvalt plöga.
hea näitena võin tuua oma maanteka 105 rummud, mis ma võtsin lahti peale 2 aastast ruunamist igasugustes ilmaoludes. tulemuseks oli täiesti valge ja puhas määre kuulide ümber. olin üllatunud, sest ootasin hoopis midagi muud :)

Kasutaja avatar
Villem T
Rattur
Postitusi: 2118
Liitunud: 05. 07. 2004. 11:32

Postitus Postitas Villem T » 28. 11. 2005. 13:54

profit4 kirjutas: talvel kardavad mõned amrodid külma, eriti õliamordid
Midagi ei karda, õli läheb paksuks, elastomeer jäigaks ja äärmuslikul juhul on efekt sama nagu kõvakahvliga sõidaks aga ega amort sul nohu sellest ei saa...

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4005
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 28. 11. 2005. 13:58

Talvejooksud on tegelikult samad asjad milledega suvel trenni teen.
Minu arust on mõttetu ringi hööveldada kergete ja kallite võistlusjooksudega - trenni tulebki raskema rattaga teha. :)
Kui oma amordist hoolid, siis pidev talvelsõit küll amordile hea ei ole.

Ja minu 3 aastane kogemus 2 mtb-ga ja terve rivi erinevate jooksudega ütleb et ükski täislaagri jooks ei ole nii ilmastikukindel kui XT koonustel rumm. Mavicul iga paari kuu tagant laagreid vahetada oleks ka päris kallis lõbu - xt-ga aga laseb mööda lompe mõnuga ringi ilma hirmu tundmata. Ja kolmandaks, miks ei või ka trenni/talvejooksud ntx laagritel olla.

Kasutaja avatar
matukas
Rattur
Postitusi: 294
Liitunud: 04. 08. 2003. 09:00

Postitus Postitas matukas » 28. 11. 2005. 23:21

Kirsa kirjutas:Ja minu 3 aastane kogemus 2 mtb-ga ja terve rivi erinevate jooksudega ütleb et ükski täislaagri jooks ei ole nii ilmastikukindel kui XT koonustel rumm.
Mis Sa arvad mis tingimustes ja kaua ma peaks oma DT Swiss Onyx rummu testima, et tulemustest pajatada võiks? Minu eelmine DT Swiss ilma kettata rumm pidas nöögile 2 aastat vastu. Sinna sisse läheb ka survepesu pärast võistlusi. Ja siis oli ka tegelikult ainult 1 laager vaja vahetada. Sellega sai talvel vähe sõidetud aga kevadel küllaga. Ja rummuni veelombid olid tavalised sel ajal. Nüüd targemana üritan selliseid asju vältida.
Keep momentum

Kasutaja avatar
Lauri89j
Rattur
Postitusi: 111
Liitunud: 29. 11. 2004. 17:44

Postitus Postitas Lauri89j » 11. 12. 2005. 14:06

Mul isegi seisab ratas õues, probleeme põhjustab lörtsiga sõitmine. See sinder kipub jäätuma, aga WD-40 aitab.
:roll:
Ega see muidugi hea rattale ei ole ja mul on ratas ka. Nii, et kellegile ei soovita seda.
...Suu kinni, süda jahtub ära!

Kasutaja avatar
Pierre
Rattur
Postitusi: 197
Liitunud: 16. 06. 2004. 16:02

Postitus Postitas Pierre » 11. 12. 2005. 18:46

oman ka aint ühte ratast ja olen sellega kõik talved sõitnud. seda talve pole saanud veel alustada aga see on teine teema. kuivõrd ei ole mul veel mitte ükski detail töötamast lakand, ning ka amordid toimivad laitmatult. ja rummud.

...näpud tuleb küljes hoida 8)

m2hKa
Rattur
Postitusi: 6
Liitunud: 19. 10. 2005. 19:04

Postitus Postitas m2hKa » 26. 12. 2005. 02:40

oma endise MTB-ga vana tuunisin ära, panin pikad porikad peale, nii et ei pritsiks, värvisin veel porikad raamiga samat värvi ka, päris püss on :D

mmz
Rattur
Postitusi: 223
Liitunud: 15. 03. 2004. 19:34

Postitus Postitas mmz » 26. 12. 2005. 11:14

m2hKa kirjutas:...värvisin veel porikad raamiga samat värvi ka, päris püss on :D
Peale värvimist liigub ratas kohe 2 korda kiiremini eks? :P
Ma sõidan ühe ja sama rattaga aasta ringi. Amort on mul niikuinii läbi omadega ja seetõttu enam eriti ei huvita, kas sellega talvel juhtub veel midagi või mitte. Kui päris otsad annab tuleb lihtsalt uus ja korralikum osta. Peale igat sõitu võtan mootoripuhastusvedelikuga suurema raamile ja juppidele tekkinud keemia ära ja sellest on siiamaani piisanud. Suurema hoolduse teen üldiselt 2-4 korda aastas.

higipull
Rattur
Postitusi: 80
Liitunud: 07. 07. 2005. 13:43

Postitus Postitas higipull » 26. 12. 2005. 12:54

Talvel sõitmisest:

Mulle ikka ulme. Kus ja kuidas saaks Tartu kandis talvel madala pulsiga näiteks 3h sõite teha? Mõte sellest, et paneks lumevallide ja autode vahel Võru või Otepää poole ajama, tundub ohtlik ja ebaratsionaalne. Keegi tõesti treenib nii ja julgeb soovitada? Toomel või Vooremäel lume ja jääga jällegi baasettevalmistuseks läheb intensiivsus liiga kõrgele.

Seni loodan suusa ja jooksu peale.

Kasutaja avatar
Pierre
Rattur
Postitusi: 197
Liitunud: 16. 06. 2004. 16:02

Postitus Postitas Pierre » 27. 12. 2005. 09:47

mmz kirjutas:Amort on mul niikuinii läbi omadega ja seetõttu enam eriti ei huvita, kas sellega talvel juhtub veel midagi või mitte...... Kui päris otsad annab tuleb lihtsalt uus ja korralikum osta......
Mind küll huvitaks. Sest vahest pole enam sind uut amorti ostmas....

mmz
Rattur
Postitusi: 223
Liitunud: 15. 03. 2004. 19:34

Postitus Postitas mmz » 27. 12. 2005. 11:08

Ega ta päris pooleks ka ei lähe nüüd. Sõidan sellega veel mingi aja ja ostan siis uue.

Kasutaja avatar
erik04
Rattur
Postitusi: 13
Liitunud: 03. 05. 2004. 19:40

Postitus Postitas erik04 » 10. 03. 2006. 11:13

m2hKa kirjutas:oma endise MTB-ga vana tuunisin ära, panin pikad porikad peale, nii et ei pritsiks, värvisin veel porikad raamiga samat värvi ka, päris püss on :D
Sa oled hale lohh ju?

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2498
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 10. 03. 2006. 11:45

erik04 kirjutas:Sa oled hale lohh ju?
Ka sulle soovitan värskeid juurvilju süüa.

Kasutaja avatar
fwdfreak
Rattur
Postitusi: 53
Liitunud: 17. 04. 2003. 20:36

Postitus Postitas fwdfreak » 10. 03. 2006. 14:14

Aastaringi siis ühe ja sama rattaga ringi lastud..
pff

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 10. 03. 2006. 17:24

AndreK kirjutas: Ka sulle soovitan värskeid juurvilju süüa.
Mis neist juurviljadest, jõusaalis vaja pigem üleliigse energia vabanemiseks pumbata ja proteiini süüa :wink:
No Pain No Gain

Vasta

Mine “Jalgrattad”