5TH ELEMENT kirjutas:to huko:
vau!!! ülikõva ratas sul:) tore vahelduseks ka FS baiki näha, siis õigemini sellest esialgu kuulda;P palju asi kokku plekkima siis läks ka? ja pilte oleks ka megahuvitav näha;)
Pilte saad kaua oodata, nüüd peab
nats raha koguma, enne kui Canoni G3 ostan.
Ja raha loevad ainult vaesed...
Nooh, raami eest maksin 650 ?, suurema osa juppidest võtsin HT pealt.
5TH ELEMENT kirjutas:RIDE ON!!!
Tuli õhtul taas tiir tehtud, tagumine sisekumm tegi poks. Sõbral oli rohkem ebaõnne, Rock Shoxi vedrutav sadulapulk läks pooleks...
5TH ELEMENT kirjutas:muide, mis HT ja FS puutub, siis olgugi, et otsest vajadust XC rattal tagamatsu järgi pole oma lisakaalu tõttu aga oma + tal ju siiski on HT ees, nimelt laskumistel ja ka künklikul teel kiirus, sest need püstisuunas mõjuvad löögid ju summutatakse, mis tegelikult kiirust maha võtavad, kuna mõjuvad just edasiliikumisele ristisuunas (90-kraadise nurga all).
seega arvan, et XC tulevik on siiski kerged suht väikse ja lukustatava (tõusudel) tagaamordikäiguga FS rattad.
Paaripäevase kogemuse põhjalt julgen öelda, et sõltub täiesti rattast. Kui on ühe liigendiga amort, siis on ehk lukustust vaja, õõtsub liiga. Samas Treki RockerLink on väga lähedane HT-le, õõtsumine on minimaalne. Need
mõningad tõusud, mis testidel ette jäid
, sujusid lihtsamalt kui enne - tagumine ratas on kogu aeg maas, ei hakka juurte ja kivide peal samamoodi hüppama nagu HT-ga sõites.
Kui lukustust tahta, siis selline
kaugelt juhitav süsteem ja parim oleks nupuvajutusega. Korra olen proovida saanud Cannondale Jekyll 3000 ratast Lefty Carbon ELO esiamordiga. Vajutad korra nuppu, on amort poolkõva, vajutad teise korra, on peaaegu jäik - väikene käik jääb ikka sisse, aga see ei häiri absoluutselt. Kolmanda vajutusega avab lukustuse.
Kui kuskil peab käega sebima hakkama, on jama. Vaja ju teed jälgida ja sõidule keskenduda.
priidik kirjutas:...kas see stem pehme ei ole? Või tundub piisavalt jäik?
Minu arust piisavalt jäik, läbivajumist pole tähele pannud.