Eesti Posti uued jalgrattad
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
EPL väljavõte:rattal on spetsiaalne hark, mis hoiab jalgratast stabiilselt püsti ka raske koormaga.
Ma küll sellel (ca 8000eeku) maksval promorattal spets jalga ei näe Samas harjupealinnas on silma jäänud postiljonidel suht asjalikke/praktilisi esiratta harke (peatudes tõstab hark esiotsa üles ja toetub esiratta alla).
Ma küll sellel (ca 8000eeku) maksval promorattal spets jalga ei näe Samas harjupealinnas on silma jäänud postiljonidel suht asjalikke/praktilisi esiratta harke (peatudes tõstab hark esiotsa üles ja toetub esiratta alla).
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Võrus liigub siis vähemalt linnasisene post päris kiiresti, vaadates Võru postiljoni praegust rattavalikutOlts kirjutas:Kohalik postiljon, kes teeb tööd aasta ringi, olenemata ilmast Merida Matts Sport 300disc-iga kommenteeris peale isendi näppimist, et selle rattaga, ilmselt kruusast läbi ei lähe. Pidi hirmus raske olema.
Sloveeniast, kus ratas väidetavalt konstrueeritud, ma erinevalt Võrumaast (ja üldse Eestimaast)väga palju kruusateid ei mäleta...võibolla 2,6" freeride kummid päästavad liiva sisse vajumise eest?
Ma arvan, et Võru postiljon(id) on lihtsalt nõrk .Olts kirjutas:Kohalik postiljon, kes teeb tööd aasta ringi, olenemata ilmast Merida Matts Sport 300disc-iga kommenteeris peale isendi näppimist, et selle rattaga, ilmselt kruusast läbi ei lähe. Pidi hirmus raske olema.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Jõud on taga, peab minema.(nagu siis kui karu suvel suusatamas käis)Mati kirjutas:Ma arvan, et Võru postiljon(id) on lihtsalt nõrk .Olts kirjutas:Kohalik postiljon, kes teeb tööd aasta ringi, olenemata ilmast Merida Matts Sport 300disc-iga kommenteeris peale isendi näppimist, et selle rattaga, ilmselt kruusast läbi ei lähe. Pidi hirmus raske olema.
There are no races, only countries of people Chuck Norris has beaten different shades of black and blue.
No seda luuletajat tean mina kah. Aga see pole see.Käru kirjutas:No ei tea. Ühte Võrumaa tuntud postiljon-luuletajat olen näinud (vist TRM?il) sõitmas mitte clipless pedaaliga vaid lausa shoelessiga.Mati kirjutas:Ma arvan, et Võru postiljon(id) on lihtsalt nõrk .
Ratas on sellel postiljonil ise ostetud ja tuleb ikka ette mõni kruusa tänav kah. Post liigub tõesti tänu sellele ratturile kiiresti.
Võistlemas ta ei käi.
Karm oli vaadata talvel teda 25kraadises pakases.
Sadula asendi ja ka raamigeomeetria järgi võiks selle DH klassi liigitada.mart kirjutas:EPL väljavõte:rattal on spetsiaalne hark, mis hoiab jalgratast stabiilselt püsti ka raske koormaga.
Ma küll sellel (ca 8000eeku) maksval promorattal spets jalga ei näe Samas harjupealinnas on silma jäänud postiljonidel suht asjalikke/praktilisi esiratta harke (peatudes tõstab hark esiotsa üles ja toetub esiratta alla).
There are no races, only countries of people Chuck Norris has beaten different shades of black and blue.
Meie kandis liigub post mingi kolmerattalise monstrumiga, ei vaja see mingit hargitamist parkimiseks, 2 ratta vahel on mahukas korv posti jaoks. Asi on selles, et post peab liikuma aastaringselt ja selle kolmerattalisega pole talvistel jääkonarustel ja lumesupis külilikäimise ohtu, läheb kui tank. Loomulikult pole see võidusõiduratas, pole seal aga ka mingit kangutamist, käiguvahetaja on olemas ja liigub koos koormaga rõõmsalt umbes 10km/h, ikka kiiremini kui jalgsi ja pole ka ilget koormat seljas vaja vedada.
Tundub, et EP jalgrattahankijad ikka täpselt ei tea, mida postiljoni tegevus endast kujutab, iga värava juures raskeltkoormatud ratta hargileupitamine on juba lisavaev. Hea töövahend peab olema töö lihtsustamiseks, mitte lisategevust kaela toov.
Tundub, et EP jalgrattahankijad ikka täpselt ei tea, mida postiljoni tegevus endast kujutab, iga värava juures raskeltkoormatud ratta hargileupitamine on juba lisavaev. Hea töövahend peab olema töö lihtsustamiseks, mitte lisategevust kaela toov.
Viktor
2002 tuli eestisse 2 KHS linnatrike-t. Nägid välja täpselt sellised:viktor54 kirjutas:Meie kandis liigub post mingi kolmerattalise monstrumiga, ei vaja see mingit hargitamist parkimiseks, 2 ratta vahel on mahukas korv posti jaoks. .
http://img.epinions.com/images/opti/14/ ... -bikes.jpg
Võib-olla on üks nendest just sinu kirjeldatud.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
mina liigitaksin selle naksitrallide dh sõidukite allamart kirjutas: http://img.epinions.com/images/opti/14/ ... -bikes.jpg
Meie omal on 2 ratast ees, muidu idee poolest sama. Sinu lingil näidatutel ei tuvastanud ma ka käiguvahetajat, meie postiljoni vehiiklil on tagumisel üksikul rattal rummusisene vist 3 käiguga.mart kirjutas: http://img.epinions.com/images/opti/14/ ... -bikes.jpg
Võib-olla on üks nendest just sinu kirjeldatud.
Viktor
Re: Eesti Posti uued jalgrattad
Nüüdseks juba uued vanad. Eestis liiguvad
https://www.omniva.ee/public/files/img/ ... _small.png
http://f8.pmo.ee/yboG4j9gpgLo8B_3iVl8Lz ... 1ha075.jpg
Konkurendil 3 käiguline
http://tuotteet.etra.fi/tuotekuvat/e21300798/
Liigeldes on koos kõigi lisavarustuse kastidega must oranžist suurem
Näha on olnud ka mõnesid vanemaid variatsioone.
https://www.omniva.ee/public/files/img/ ... _small.png
http://f8.pmo.ee/yboG4j9gpgLo8B_3iVl8Lz ... 1ha075.jpg
Konkurendil 3 käiguline
http://tuotteet.etra.fi/tuotekuvat/e21300798/
Liigeldes on koos kõigi lisavarustuse kastidega must oranžist suurem
Näha on olnud ka mõnesid vanemaid variatsioone.
Re: Eesti Posti uued jalgrattad
2005 katsetas samu musti Pro-sid Eesti Post.
http://virumaateataja.postimees.ee/2280 ... imerattaid
http://virumaateataja.postimees.ee/2280 ... imerattaid
Re: Eesti Posti uued jalgrattad
Esimesed talvised rattaspordi võõrustusnähud?
Praegu saab veel täitsa rattaga sõita, pole vaja ajaviiteks veebiavarustes möllata ja mingi 10 aastat vana infoga juhet kokku ajada.
Praegu saab veel täitsa rattaga sõita, pole vaja ajaviiteks veebiavarustes möllata ja mingi 10 aastat vana infoga juhet kokku ajada.
Re: Eesti Posti uued jalgrattad
Kui teaks, mis aastanumbriga on postituste lisamiseks avatud ja et ka ilma detsembritulukesteta juhtmetega peab ka arvestama, poleks seda juhtunud.Prommar kirjutas:Esimesed talvised rattaspordi võõrustusnähud?
Praegu saab veel täitsa rattaga sõita, pole vaja ajaviiteks veebiavarustes möllata ja mingi 10 aastat vana infoga juhet kokku ajada.
Et ajaviiteks on patt märgata kaalusid, masse, ja sellest pealtnäha kahjutus kohas mõni link panna, polnud ka teada. Süüdi.
Proovisin ühega neist haihtuvas lumes ja poris sõita, üsna võõras, mass oli harjumatult rõveraske. Vaatasin, palju postirattad kaaluvad, milliseid Eestis ja mujal on, et ikka veel siiani kasutatakse neid raskeid ka, no jäi see teema ka siin ette. Polnud vajadust, ega kellegi palgal tööd, oligi ajaviide. Ja oma viga, et ma sõidu pealt ei postitanud nagu peab. Keda segab, laske ära kustutada.