Eesti Posti uued jalgrattad

Komplektsed jalgrattad. MTB, Road, Trekk, CC, BMX. ...
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Külaline

Eesti Posti uued jalgrattad

Postitus Postitas Külaline » 18. 05. 2006. 17:37


Kasutaja avatar
vigurivänt
Rattur
Postitusi: 798
Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49

Postitus Postitas vigurivänt » 18. 05. 2006. 21:52

Väike arvutus näitab,et iga ratas siis väärt 8,5 kilo.
Tark ei torma!

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 18. 05. 2006. 21:53

EPL väljavõte:rattal on spetsiaalne hark, mis hoiab jalgratast stabiilselt püsti ka raske koormaga.
Pilt
Ma küll sellel (ca 8000eeku) maksval promorattal spets jalga ei näe :roll: Samas harjupealinnas on silma jäänud postiljonidel suht asjalikke/praktilisi esiratta harke (peatudes tõstab hark esiotsa üles ja toetub esiratta alla).
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
dr Holden
klassik
Postitusi: 2716
Liitunud: 14. 05. 2004. 11:25

Postitus Postitas dr Holden » 19. 05. 2006. 09:52

vigurivänt kirjutas:Väike arvutus näitab,et iga ratas siis väärt 8,5 kilo.
8,5 kilo rahas, aga silma järgi kaalub see monstrum ca 28,5 kilo. Sellega juba vaene postiljon nt Speedy eest ära ei kima :D

Kasutaja avatar
Antti
Rattur
Postitusi: 990
Liitunud: 08. 02. 2003. 22:52

Postitus Postitas Antti » 19. 05. 2006. 10:04

Raske õppustel, kerge lahingus?
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 19. 05. 2006. 10:38

Kohalik postiljon, kes teeb tööd aasta ringi, olenemata ilmast Merida Matts Sport 300disc-iga kommenteeris peale isendi näppimist, et selle rattaga, ilmselt kruusast läbi ei lähe. Pidi hirmus raske olema.

Kasutaja avatar
SK
Rattur
Postitusi: 1193
Liitunud: 11. 07. 2004. 16:49

Postitus Postitas SK » 19. 05. 2006. 11:03

Olts kirjutas:Kohalik postiljon, kes teeb tööd aasta ringi, olenemata ilmast Merida Matts Sport 300disc-iga kommenteeris peale isendi näppimist, et selle rattaga, ilmselt kruusast läbi ei lähe. Pidi hirmus raske olema.
Võrus liigub siis vähemalt linnasisene post päris kiiresti, vaadates Võru postiljoni praegust rattavalikut :)

Sloveeniast, kus ratas väidetavalt konstrueeritud, ma erinevalt Võrumaast (ja üldse Eestimaast)väga palju kruusateid ei mäleta...võibolla 2,6" freeride kummid päästavad liiva sisse vajumise eest?

JannoR
Rattur
Postitusi: 178
Liitunud: 10. 03. 2005. 13:22

Postitus Postitas JannoR » 19. 05. 2006. 12:19

Päris edev tõusudel kangutamise geomeetria :twisted:

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 19. 05. 2006. 12:58

Olts kirjutas:Kohalik postiljon, kes teeb tööd aasta ringi, olenemata ilmast Merida Matts Sport 300disc-iga kommenteeris peale isendi näppimist, et selle rattaga, ilmselt kruusast läbi ei lähe. Pidi hirmus raske olema.
Ma arvan, et Võru postiljon(id) on lihtsalt nõrk :D .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
baruto
Rattur
Postitusi: 322
Liitunud: 28. 09. 2004. 07:10

Postitus Postitas baruto » 19. 05. 2006. 13:11

Mati kirjutas:
Olts kirjutas:Kohalik postiljon, kes teeb tööd aasta ringi, olenemata ilmast Merida Matts Sport 300disc-iga kommenteeris peale isendi näppimist, et selle rattaga, ilmselt kruusast läbi ei lähe. Pidi hirmus raske olema.
Ma arvan, et Võru postiljon(id) on lihtsalt nõrk :D .
Jõud on taga, peab minema.(nagu siis kui karu suvel suusatamas käis) :wink:
There are no races, only countries of people Chuck Norris has beaten different shades of black and blue.

Kasutaja avatar
MaT
Rattur
Postitusi: 248
Liitunud: 25. 01. 2005. 13:46

Postitus Postitas MaT » 19. 05. 2006. 13:19

.
Viimati muutis MaT, 29. 12. 2012. 15:04, muudetud 1 kord.

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 19. 05. 2006. 14:53

Käru kirjutas:
Mati kirjutas:Ma arvan, et Võru postiljon(id) on lihtsalt nõrk :D .
No ei tea. Ühte Võrumaa tuntud postiljon-luuletajat olen näinud (vist TRM?il) sõitmas mitte clipless pedaaliga vaid lausa shoelessiga.
No seda luuletajat tean mina kah. Aga see pole see.
Ratas on sellel postiljonil ise ostetud ja tuleb ikka ette mõni kruusa tänav kah. Post liigub tõesti tänu sellele ratturile kiiresti.
Võistlemas ta ei käi.
Karm oli vaadata talvel teda 25kraadises pakases.

Kasutaja avatar
ado
Rattur
Postitusi: 4
Liitunud: 03. 01. 2005. 16:44

Postitus Postitas ado » 19. 05. 2006. 15:14

JannoR kirjutas:Päris edev tõusudel kangutamise geomeetria :twisted:
chopper :twisted:

Kasutaja avatar
baruto
Rattur
Postitusi: 322
Liitunud: 28. 09. 2004. 07:10

Postitus Postitas baruto » 19. 05. 2006. 15:47

mart kirjutas:EPL väljavõte:rattal on spetsiaalne hark, mis hoiab jalgratast stabiilselt püsti ka raske koormaga.
Pilt
Ma küll sellel (ca 8000eeku) maksval promorattal spets jalga ei näe :roll: Samas harjupealinnas on silma jäänud postiljonidel suht asjalikke/praktilisi esiratta harke (peatudes tõstab hark esiotsa üles ja toetub esiratta alla).
Sadula asendi ja ka raamigeomeetria järgi võiks selle DH klassi liigitada. :shock: :oops: :twisted:
There are no races, only countries of people Chuck Norris has beaten different shades of black and blue.

haigo
Rattur
Postitusi: 166
Liitunud: 21. 04. 2005. 12:44

Postitus Postitas haigo » 19. 05. 2006. 20:22

Pildil seisab ratas jala peal (kahe jalaga hark) ja esiratas on ca 10 cm maast lahti. Sellest ka veidi eksitav üldmulje.
Ei ole ratast kaalunud kahjuks, aga liikus päris kergelt. Arvatavasti pilt muutub, kui kõik kastid-korvid paberit täis toppida.

Kasutaja avatar
viktor54
Rattur
Postitusi: 15
Liitunud: 28. 04. 2006. 08:20

Postitus Postitas viktor54 » 21. 05. 2006. 09:24

Meie kandis liigub post mingi kolmerattalise monstrumiga, ei vaja see mingit hargitamist parkimiseks, 2 ratta vahel on mahukas korv posti jaoks. Asi on selles, et post peab liikuma aastaringselt ja selle kolmerattalisega pole talvistel jääkonarustel ja lumesupis külilikäimise ohtu, läheb kui tank. Loomulikult pole see võidusõiduratas, pole seal aga ka mingit kangutamist, käiguvahetaja on olemas ja liigub koos koormaga rõõmsalt umbes 10km/h, ikka kiiremini kui jalgsi ja pole ka ilget koormat seljas vaja vedada.
Tundub, et EP jalgrattahankijad ikka täpselt ei tea, mida postiljoni tegevus endast kujutab, iga värava juures raskeltkoormatud ratta hargileupitamine on juba lisavaev. Hea töövahend peab olema töö lihtsustamiseks, mitte lisategevust kaela toov.
Viktor

Kasutaja avatar
velx
Rattur
Postitusi: 45
Liitunud: 23. 04. 2006. 17:13

Postitus Postitas velx » 21. 05. 2006. 14:37

Korralik riksa kuluks postiljonile ära :wink:

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 21. 05. 2006. 15:16

viktor54 kirjutas:Meie kandis liigub post mingi kolmerattalise monstrumiga, ei vaja see mingit hargitamist parkimiseks, 2 ratta vahel on mahukas korv posti jaoks. .
2002 tuli eestisse 2 KHS linnatrike-t. Nägid välja täpselt sellised:
http://img.epinions.com/images/opti/14/ ... -bikes.jpg
Võib-olla on üks nendest just sinu kirjeldatud.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 21. 05. 2006. 17:17

mina liigitaksin selle naksitrallide dh sõidukite alla :wink:

Kasutaja avatar
viktor54
Rattur
Postitusi: 15
Liitunud: 28. 04. 2006. 08:20

Postitus Postitas viktor54 » 21. 05. 2006. 19:37

mart kirjutas: http://img.epinions.com/images/opti/14/ ... -bikes.jpg
Võib-olla on üks nendest just sinu kirjeldatud.
Meie omal on 2 ratast ees, muidu idee poolest sama. Sinu lingil näidatutel ei tuvastanud ma ka käiguvahetajat, meie postiljoni vehiiklil on tagumisel üksikul rattal rummusisene vist 3 käiguga.
Viktor

haigo
Rattur
Postitusi: 166
Liitunud: 21. 04. 2005. 12:44

Postitus Postitas haigo » 24. 05. 2006. 12:02

holden kirjutas: 8,5 kilo rahas, aga silma järgi kaalub see monstrum ca 28,5 kilo. Sellega juba vaene postiljon nt Speedy eest ära ei kima :D
Kaalusin ära, 26,3 kg. Täpne silm :wink:

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 29. 08. 2006. 17:45


vanasinine

Re: Eesti Posti uued jalgrattad

Postitus Postitas vanasinine » 16. 12. 2016. 01:25

Nüüdseks juba uued vanad. Eestis liiguvad
https://www.omniva.ee/public/files/img/ ... _small.png
http://f8.pmo.ee/yboG4j9gpgLo8B_3iVl8Lz ... 1ha075.jpg
Konkurendil 3 käiguline
http://tuotteet.etra.fi/tuotekuvat/e21300798/
Liigeldes on koos kõigi lisavarustuse kastidega must oranžist suurem

Näha on olnud ka mõnesid vanemaid variatsioone.

vanasinine

Re: Eesti Posti uued jalgrattad

Postitus Postitas vanasinine » 16. 12. 2016. 01:41

2005 katsetas samu musti Pro-sid Eesti Post.
http://virumaateataja.postimees.ee/2280 ... imerattaid

Kasutaja avatar
Prommar
Rattur
Postitusi: 1143
Liitunud: 14. 06. 2010. 22:25

Re: Eesti Posti uued jalgrattad

Postitus Postitas Prommar » 17. 12. 2016. 20:57

Esimesed talvised rattaspordi võõrustusnähud?
Praegu saab veel täitsa rattaga sõita, pole vaja ajaviiteks veebiavarustes möllata ja mingi 10 aastat vana infoga juhet kokku ajada.

vanasinine

Re: Eesti Posti uued jalgrattad

Postitus Postitas vanasinine » 21. 12. 2016. 17:27

Prommar kirjutas:Esimesed talvised rattaspordi võõrustusnähud?
Praegu saab veel täitsa rattaga sõita, pole vaja ajaviiteks veebiavarustes möllata ja mingi 10 aastat vana infoga juhet kokku ajada.
Kui teaks, mis aastanumbriga on postituste lisamiseks avatud ja et ka ilma detsembritulukesteta juhtmetega peab ka arvestama, poleks seda juhtunud.
Et ajaviiteks on patt märgata kaalusid, masse, ja sellest pealtnäha kahjutus kohas mõni link panna, polnud ka teada. Süüdi.
Proovisin ühega neist haihtuvas lumes ja poris sõita, üsna võõras, mass oli harjumatult rõveraske. Vaatasin, palju postirattad kaaluvad, milliseid Eestis ja mujal on, et ikka veel siiani kasutatakse neid raskeid ka, no jäi see teema ka siin ette. Polnud vajadust, ega kellegi palgal tööd, oligi ajaviide. Ja oma viga, et ma sõidu pealt ei postitanud nagu peab. Keda segab, laske ära kustutada.

Vasta

Mine “Jalgrattad”