Kona Stuff või Caldera? võitis hoopis Scrap!
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kona Stuff või Caldera? võitis hoopis Scrap!
Ok, ma olen selle teemaga väga lootusetult ämbris. Kuna surfhouse mul metsas sõita ei luba ja linnas nii hinnata ei saa siis ei oska absoluutselt valida nende vahel.
Mul on vaja ühte ratast kõigeks. Millega saaks liikuda vajaduselt linnas, millega saab rahulikel metsateedel sõita, millega saab juurikate vahel nikerdada ja millega saab täie rauaga allamäge põrutada nii et hambad lagisevad. Mul on mõttes kas väiksema raamiga Caldera et rohkem kontrolli saaks või siis L(XL?) raamiga Stuff et täitsa dirt ratas poleks.
Mul on juhe väga koos, ostaks mõlemad kui saaks. Palun aidake.
Kas keegi oskab kommenteerida 05' ja 06' Caldera raami erinevusi?
Mul on vaja ühte ratast kõigeks. Millega saaks liikuda vajaduselt linnas, millega saab rahulikel metsateedel sõita, millega saab juurikate vahel nikerdada ja millega saab täie rauaga allamäge põrutada nii et hambad lagisevad. Mul on mõttes kas väiksema raamiga Caldera et rohkem kontrolli saaks või siis L(XL?) raamiga Stuff et täitsa dirt ratas poleks.
Mul on juhe väga koos, ostaks mõlemad kui saaks. Palun aidake.
Kas keegi oskab kommenteerida 05' ja 06' Caldera raami erinevusi?
Viimati muutis scrapper, 29. 06. 2006. 23:42, muudetud 1 kord.
Üldiselt on need ühesuguse geomeetriaga mõlemal aastal. Kui ütled oma pikkuse oskan soovitada raami suurust. Olen ise aastaid Kona ratastega sõitnud. Caldera on korralik valik. Sellega kannatab ka uhkelt võistelda. Vähemalt eelmise aasta mudel oli ka lahedat värvi. Korralikude ketaspiduritega ja amordiga. Stuffiga muidugi pole metsas midagi teha. Julgen soovitada Calderat. Kui veel alles on siis eelistaksin eelmise aasta Calderat http://www.konaworld.com/shopping_cart/ ... rentid=182
Flat is Boring
Hehe, ma teadsin et sina oled esimene kes vastab
Raami kuju on ägedam jah aga värv on küll rõve
Mitte nii väga Dirt ratas selles mõttes, et sellega kannataks ka pikemaid otsi sõita, rahulikumat stiili harrastada.
Erik, selge see et kui ma Stuffi kasuks otsustaks siis võistelda poleks mõtet, aga tähtis on et lõbus oleks. Arvad, et ma caldera pöidasid kohe eesti juurikarohketel radadel sodiks ei sõida? Kuidas Caldera esihark käitub?
Muuseas, mu hetke lemmikrada on jõulumäe MTB rada kooss selle laskumise ja väikse hüppega. Ratas peaks seal nii hakkama saama et minu funfactor oleks põhjas.
Raami kuju on ägedam jah aga värv on küll rõve
Mitte nii väga Dirt ratas selles mõttes, et sellega kannataks ka pikemaid otsi sõita, rahulikumat stiili harrastada.
Erik, selge see et kui ma Stuffi kasuks otsustaks siis võistelda poleks mõtet, aga tähtis on et lõbus oleks. Arvad, et ma caldera pöidasid kohe eesti juurikarohketel radadel sodiks ei sõida? Kuidas Caldera esihark käitub?
Muuseas, mu hetke lemmikrada on jõulumäe MTB rada kooss selle laskumise ja väikse hüppega. Ratas peaks seal nii hakkama saama et minu funfactor oleks põhjas.
Esimesest postist võib välja lugeda, et sa tahad siiski universaalsemat ratast, ja nendest kahest on just Caldera universaalsem. Mulle 05 geomeetria meeldib, minuteada pole geomeetria tegelt märkimisväärselt muutunud viimased väga mitu aastat. Amorti ei oska kommenteerida, juurikatest pöiale ohtu ei ole, hüppeid/droppe tehes pead asjale loogikaga lähenema. Aga muidu on Caldera raam väga ergas ja ronib/laskub hästi.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Selles ma ei kahtle, et Caldera universaalsem on. Poes öeldi aga, et ma lõhun pöiad ja esihargi kähku ära, Stuffil märksa parem hark. (Stuffi pöidad, Ditch Witch, ei kannata aga erilist kriitikat).
minu silmis on rattad praegu nii:
1. Caldera
+universaalne ratas mis kannatab natuke kõike
+xt tagakäikar
+XC võistlustel oleks ok
+ok kaaluga
-õrn esihark
-õrnad pöiad
-õrn keskjooks
-kuna raam on kõrge siis kontrolli vähem = less fun
2. Stuff
+hea metsas laamendamiseks
+vastupidav esihark
+tugev keskjooks
+laiad lenksud ja madal raam = rohkem kontrolli ja fun'i
+sõiduasend hea laskumisteks
-kehv tõusudel
-raskevõitu
-alivio
-kehvad pöiad
-XC võistlemise võib unustada
Nagu ma aru nüüd saan, on Calderaga keskmiselt hea igalpool ning Stuffiga on hea hea hullematel radadel sõita, kuid klassikalisemaid stiile harrastada nii lõbus pole.
Kooli valik pole ka kunagi nii keeruline olnud kui see.
Ma kardan, et pean neid rattaid vahtima kuni ma ühesse neist armun
minu silmis on rattad praegu nii:
1. Caldera
+universaalne ratas mis kannatab natuke kõike
+xt tagakäikar
+XC võistlustel oleks ok
+ok kaaluga
-õrn esihark
-õrnad pöiad
-õrn keskjooks
-kuna raam on kõrge siis kontrolli vähem = less fun
2. Stuff
+hea metsas laamendamiseks
+vastupidav esihark
+tugev keskjooks
+laiad lenksud ja madal raam = rohkem kontrolli ja fun'i
+sõiduasend hea laskumisteks
-kehv tõusudel
-raskevõitu
-alivio
-kehvad pöiad
-XC võistlemise võib unustada
Nagu ma aru nüüd saan, on Calderaga keskmiselt hea igalpool ning Stuffiga on hea hea hullematel radadel sõita, kuid klassikalisemaid stiile harrastada nii lõbus pole.
Kooli valik pole ka kunagi nii keeruline olnud kui see.
Ma kardan, et pean neid rattaid vahtima kuni ma ühesse neist armun
Viimati muutis scrapper, 29. 06. 2006. 11:54, muudetud 1 kord.
Ära seda Caldera õrnust niiväga karda, õrnad on need tükid ainult võrreldes Stuffiga, mis on mõeldud täismõõtudes paugutamiseks. Kui su hüpetel ja droppidel normaalsed maandumised on, ei juhtu Calderaga ka midagi. Caldera on Kona geomeetriaga ehk "sõidab nagu Kona" ja fun on temaga igal juhul - kergemat ratast on on parem põneval singlil ringi loopida ka.
Muidugi saab ka Stuffiga sõita rohkem ainult kui dirtparki ja tagasi, aga ta on raskem ja ikkagi suhteliselt spetsiifiliselt hüppamiseks tehtud - kokpitt on kompaktsem (loe: põlved on vastu lenksu) ja pikkadel sõitudel mitte nii mugav, samuti on ta raskus abiks hüpetel stabiilsuse säilitamiseks, mitte eriti abiks metsas...
Muidugi saab ka Stuffiga sõita rohkem ainult kui dirtparki ja tagasi, aga ta on raskem ja ikkagi suhteliselt spetsiifiliselt hüppamiseks tehtud - kokpitt on kompaktsem (loe: põlved on vastu lenksu) ja pikkadel sõitudel mitte nii mugav, samuti on ta raskus abiks hüpetel stabiilsuse säilitamiseks, mitte eriti abiks metsas...
Kaalud äkki ka tagaamordiga ratast? Pöia tervisele aitavad kaasa vedrustus ja jämedamad kummid, mis teravaid lööke summutavad. Käiguvahetuses võid rahulikult Deore peale seisma jääda. Kona back country teema on Dawg, ent ma ei tea, kas seda ka sel aastal maale toodi.
Eelmise aasta Calderat proovisin ise ka ja mina seda küll õrnaks rattaks pidada ei oska. Pigem oli ta natuke vedela olemisega, ent see tuleb minu eelistustest võistlusratta komponentide kasuks (kitsas sirge lenks, väike sadul, lühikese käiguga jäigem amort). Ja langeva ülatoru ehk rohkema funfaktoriga on kõik Konad.
Eelmise aasta Calderat proovisin ise ka ja mina seda küll õrnaks rattaks pidada ei oska. Pigem oli ta natuke vedela olemisega, ent see tuleb minu eelistustest võistlusratta komponentide kasuks (kitsas sirge lenks, väike sadul, lühikese käiguga jäigem amort). Ja langeva ülatoru ehk rohkema funfaktoriga on kõik Konad.
Väga hea valik, kuigi Stinky on ilmne liialdus - tõenäoliselt piisaks ka Coilerist.scrapper kirjutas:ühe XC ratta ja teise nt. Stinky
Kui tahad Kona, aga muretsed vastupidavuse pärast, on neil tegelikult ka Hoss, mis on raskete poiste XC ratas, osad komponendid (nt kahvel) on just vastupidavusele mõeldes laenatud DJ ratastelt. Iseasi on kui palju neid siin kohapeal valida on. Samas on sul võimalus ise tellida või Surfhouse'i kallutada tellima siit.
Nonii, sain oma valiku tehtud!
Peale proovimist otsustasin Kona Scrap'i kasuks hoopis.
Ta oli palju odavam kui Stuff ja esihargi kavatsen igal juhul välja vahetada, ei näinud mõtet kallimat osta.
L raam on hea suur, ei käi põlved vastu
Pikemat otsa sõites oli jah vähe imelik et sõiduasend tagapool on, kui sadul kõrgele sai pandud siis tundsin ennast aga väga koduselt. Muidugi on ratas raskevõitu kuid see on hea trenn
Harjumist vajab kindlasti ka lenksu laius ja nurk.
Kui nüüd aus olla siis see ratas lihtsalt võlus ära...näeb välja nagu sellega saaks puid langetama minna
Homme katsun kuhugi singlile ronida ja siis proovida kui erinev see mu vanast puhtast XC rattast on.
Ja muide, '05 caldera tundus mullegi vedel.
EDIT:
HAHAHA...ma panin nüüd tähele ka seose oma kasutajanime ja ratta vahel..
Peale proovimist otsustasin Kona Scrap'i kasuks hoopis.
Ta oli palju odavam kui Stuff ja esihargi kavatsen igal juhul välja vahetada, ei näinud mõtet kallimat osta.
L raam on hea suur, ei käi põlved vastu
Pikemat otsa sõites oli jah vähe imelik et sõiduasend tagapool on, kui sadul kõrgele sai pandud siis tundsin ennast aga väga koduselt. Muidugi on ratas raskevõitu kuid see on hea trenn
Harjumist vajab kindlasti ka lenksu laius ja nurk.
Kui nüüd aus olla siis see ratas lihtsalt võlus ära...näeb välja nagu sellega saaks puid langetama minna
Homme katsun kuhugi singlile ronida ja siis proovida kui erinev see mu vanast puhtast XC rattast on.
Ja muide, '05 caldera tundus mullegi vedel.
EDIT:
HAHAHA...ma panin nüüd tähele ka seose oma kasutajanime ja ratta vahel..