Classic Team XTR... hea/halb?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Classic Team XTR... hea/halb?
Eile sattusin classicu rattaid vaatama ja kuidagi väga hea komplekteeritus tundus. Lausa sedasi, et selle planeerisin enda järgmiseks rattaks.
Hinna ja juppide suhe paistab nagu väga hea olevat või ma eksin ja mõni komponent ei kannata kriitikatki.
Mõni rohkem kursis olev inimene võiks seda ratast kommenteerida...
Klubid saavad vist classicu pealt mingit suurt soodustust kah...
http://www.classic-bicycles.com/est/teamxtr.html
Hinna ja juppide suhe paistab nagu väga hea olevat või ma eksin ja mõni komponent ei kannata kriitikatki.
Mõni rohkem kursis olev inimene võiks seda ratast kommenteerida...
Klubid saavad vist classicu pealt mingit suurt soodustust kah...
http://www.classic-bicycles.com/est/teamxtr.html
selle raha eest nüüd juppide taset palju küll ei ole, seega hind igati paigas ja midagi ülisoodsat vist pole .
omale teeks pigem muret see raam, mida on suudetud päris mitmel katki teha (Haanjaski vist üks läks), eriti kui sõitja veel kergemate killast pole.
omale teeks pigem muret see raam, mida on suudetud päris mitmel katki teha (Haanjaski vist üks läks), eriti kui sõitja veel kergemate killast pole.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Kas mitte isegi Oras (päris kerge teine vist silmajärgi vähemalt) ei suutnud aasta-paar tagasi ühele sellisele raamile prao tekitada.Kirsa kirjutas:... PS! Kaalun 72 kg, niiet raami pärast väga ei karda.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Minu arvanus sellest rattast:
LX ratas, millel XTR tagavahetaja.
Pointi lisavad sid, hea sadul ja väga head kummid.
Raamis kahtlen väga.
Hea pakkumine on näiteks
http://www.merida.ee/index.php?main_id= ... est&id=258
Vahetad sadula ja amordi ning saad juba tegija ratta. Ülejäänud raha eest ostad õlut v naisele kulda
LX ratas, millel XTR tagavahetaja.
Pointi lisavad sid, hea sadul ja väga head kummid.
Raamis kahtlen väga.
Hea pakkumine on näiteks
http://www.merida.ee/index.php?main_id= ... est&id=258
Vahetad sadula ja amordi ning saad juba tegija ratta. Ülejäänud raha eest ostad õlut v naisele kulda
Jah olen isegi seda vaadanud ja näppinud. Tõesti hea.Ereliukas kirjutas:
http://www.merida.ee/index.php?main_id= ... est&id=258
Vahetad sadula ja amordi ning saad juba tegija ratta. Ülejäänud raha eest ostad õlut v naisele kulda :D
Aga Sid Teami siia alla panek letihinna järgi lisab peaaegu see 10 tuhat.
Eks selle raamiga on nii nagu ta on. Mulle geomeetria istub aga kehakaalukohta peab vist tootja käest järgi küsima kui raske võib olla ratast sõites kineesium raamiga.
Käib jala ja ratast ei sõida.
Käib jala ja ratast ei sõida.
Viimati muutis rainer, 04. 07. 2003. 12:36, muudetud 1 kord.
Omasin üht seesugust Hawaii Teami ratast; Classic mis Classic isegi pooleks minnes oli Classic mitte Scottwww kirjutas:3 põhilisest komponendist amort, jooksud, raam on üks ettearvamatu . Kuuldavasti Hawaii team sõitis scoti raamidega mis olid classikuks üle värvitud. Seda mis raami sulle classicu nahas müüakse teavad vaid he sisseostjad ja omanikud.
Re: Classic Team XTR... hea/halb?
Sõidan ise Classic Team 2002-ga, mis ongi umbes samasuguses configuratsioonis - olen tõesti väga rahul. 2003 XTR juppide kohta võib öelda, et seal pole võistlemiseks mittesobivaid juppe. Ka sadulatoru, stem ja lenks on Ritchey Pro, mis paraku paljudel selle hinnaklassi ratastel puudub. Raam oli eelmine aasta väga hea ja tundlik, kuid pisut õrn. Selle aasta raam (saabub kuuldavasti alles käesoleval kuul) on tugevdatud, selle tõttu viibibki. Hawaii peaks tegema ka soovi korral komponentide ümbervahetamist kallimate vastu, nii-et saab ise nö. ratta kokku panna.Kirsa kirjutas:Eile sattusin classicu rattaid vaatama ja kuidagi väga hea komplekteeritus tundus. Lausa sedasi, et selle planeerisin enda järgmiseks rattaks.
Hinna ja juppide suhe paistab nagu väga hea olevat või ma eksin ja mõni komponent ei kannata kriitikatki.
Mõni rohkem kursis olev inimene võiks seda ratast kommenteerida...
Klubid saavad vist classicu pealt mingit suurt soodustust kah...
http://www.classic-bicycles.com/est/teamxtr.html
meridaga sõidetakse world cupi ja on üleilma tuntud nimi. kui mu mälu ei peta, siis selle aasta esimesel WC XC naiste sõidus oli poodiumil kuue hulgas 3 või 4 meridat. kas ei ärata usaldust.?AndreK kirjutas:Need vennad, kes väidavad, et Classicu brand ei võida usaldust, siis äkki seletavad, kuidas võidavad usaldust sellised brandid nagu nt Merida? Classic on tase
classicust ei tea keegi midagi. kui eksin, siis tooge näiteid.
mis tase see classic on?
Classic on Kinesise poolt toodetud raam, mille sarnaseid maailmas paljud edasimüügifirmad kasutavad, kust pärineb geomeetria, teavad vaid ........
Selle brandi arendajaks on meil HE. Minu jaoks kaob usaldus, kui kuulen, et Classic mägiratas - selle nimega on juba arendaja mööda pannud mu meelest.
Tuleks avalikustada ka, kes ja mis on teinud geomeetria ja et kus ja miks toodetakse jne. Odavate ratase müügil ei oma see tähtsust, küll aga võistlusrataste puhul, mis harrastajale ka natuke peenisepikenduseks on, kui aus olla.
Kui nimi oleks kasvõi Extreme, Emanuel Sordino, Kalle Kaupmees Special , Uphill vms, oleks asi juba parem. Nimi Classic sobib kruiserile v matkarattale mu meelest.
Puudub ka ntx mk sarja sõitev classiku meeskond.
Tegelikult ju nimi ei riku meest.
Miks Merida äratab minus rohkem usaldust:
1. nad ei varja, et tegemist taiwani brandiga
2. kõva meeskond, eriti naiskond mk sarjas
3. geomeetria on välja mõelnud loodetavasti targemad insenerid, kui meiemehed.
4. aastaid siin võistlemas käinud soomlased kasutavad ja tänavu ka kana.
5. merida omab 49% specializedist (võin % eksida)
6. usaldust ei suurenda, aga ostma paneb - kvaliteet mõistliku hinnaga, nagu dosial
Ise otsustasin M raami kasuks seetõttu, et tellitud spec jõudis kohale juuni poole peal, sõita aga oli vaja aprilli keskel.
Oma otsust pole veel pidanud kahetsema.
Selle brandi arendajaks on meil HE. Minu jaoks kaob usaldus, kui kuulen, et Classic mägiratas - selle nimega on juba arendaja mööda pannud mu meelest.
Tuleks avalikustada ka, kes ja mis on teinud geomeetria ja et kus ja miks toodetakse jne. Odavate ratase müügil ei oma see tähtsust, küll aga võistlusrataste puhul, mis harrastajale ka natuke peenisepikenduseks on, kui aus olla.
Kui nimi oleks kasvõi Extreme, Emanuel Sordino, Kalle Kaupmees Special , Uphill vms, oleks asi juba parem. Nimi Classic sobib kruiserile v matkarattale mu meelest.
Puudub ka ntx mk sarja sõitev classiku meeskond.
Tegelikult ju nimi ei riku meest.
Miks Merida äratab minus rohkem usaldust:
1. nad ei varja, et tegemist taiwani brandiga
2. kõva meeskond, eriti naiskond mk sarjas
3. geomeetria on välja mõelnud loodetavasti targemad insenerid, kui meiemehed.
4. aastaid siin võistlemas käinud soomlased kasutavad ja tänavu ka kana.
5. merida omab 49% specializedist (võin % eksida)
6. usaldust ei suurenda, aga ostma paneb - kvaliteet mõistliku hinnaga, nagu dosial
Ise otsustasin M raami kasuks seetõttu, et tellitud spec jõudis kohale juuni poole peal, sõita aga oli vaja aprilli keskel.
Oma otsust pole veel pidanud kahetsema.
Merida on olemas aastast 1972. Saksamaal suht tuntud tegija (niivõrd-kuivõrd sakslased üldse taiwani respektivad). pikemalt vt (PS. avanemisel venib nagu koera ila):AndreK kirjutas:Need vennad, kes väidavad, et Classicu brand ei võida usaldust, siis äkki seletavad, kuidas võidavad usaldust sellised brandid nagu nt Merida? Classic on tase
http://www.merida.com/frames.php?dhtml=on
Kes, mis, kus on Classic? Sellenimeline eesti/läti kodukas annab ainult tooted ja edasimüüjad. pole ajalugu, pole tehnology-t. Kontakt on mingi ebamäärane mailiaadress.
http://www.classic-bicycles.com
Kuidas sellise infoga usaldus tekib/süveneb? Ntx kui miskit raamiga juhtub, kes süüdi? HE ütleb arvatavasti, et tootja .
Viimati muutis mart, 04. 07. 2003. 17:10, muudetud 1 kord.
Re: Classic Team XTR... hea/halb?
Mul oli/on maantekal Ritchey Pro stem, lenks ja sadulapost. Ainult sadulapostiga olen rahul. Pro taseme stem ja lenks küll võistlemiseks ei kõlba - liiga pehmed. Ma kaalun 80 kg.Arbo kirjutas: Sõidan ise Classic Team 2002-ga..... 2003 XTR juppide kohta võib öelda, et seal pole võistlemiseks mittesobivaid juppe. Ka sadulatoru, stem ja lenks on Ritchey Pro, mis paraku paljudel selle hinnaklassi ratastel puudub.
mart kirjutas:Kas Hawaii vahetas sul raami uue vastu?rainer kirjutas: Omasin üht seesugust Hawaii Teami ratast; Classic mis Classic isegi pooleks minnes oli Classic mitte Scott
Vahetavad, aga raamid tulevad alles 15 .07 nii et Kõrves kiibitsen õlu käes raja ääres.
Minupärast olgu ta nimi kas või "Lennuk" (Kalevipoeg)
Muidugi, Classic on ilgelt sitt ratas. Sellega on praktiliselt võimatu sõitta. Keerata sellega ei ole üldse võimalik. Kõik need kõvad Merida kiitjad on lihtsalt välja kasvanud vanast Velo+ ja HE vastasseisust. Nagu ma Velo+ sisse astun hakkab üks Classicu laimamine peale. Nad on vist kadesad, et ei ole ise midagi välja mõelda suutnud. Kokkuvõttes sõidab ikka mees mitte ratas. Mina olen rahul. Nii et, virisejad, pessimisdid ja muidu targutajad pange aga edasi.
Tõmbasin veits üle???AndreK kirjutas:Muidugi, Classic on ilgelt sitt ratas. Sellega on praktiliselt võimatu sõitta. Keerata sellega ei ole üldse võimalik. Kõik need kõvad Merida kiitjad on lihtsalt välja kasvanud vanast Velo+ ja HE vastasseisust. Nagu ma Velo+ sisse astun hakkab üks Classicu laimamine peale. Nad on vist kadesad, et ei ole ise midagi välja mõelda suutnud. Kokkuvõttes sõidab ikka mees mitte ratas. Mina olen rahul. Nii et, virisejad, pessimisdid ja muidu targutajad pange aga edasi.
Ma ei ütle, et see siia üldse sobib, kuid ettevaatuse mõttes - Kerget asja oskab igaüks teha, aga head, vastupidavat ja kerget vaid vähesed.Kirsa kirjutas:Mulle meeldisid sealt kaal 9kg! ja RS Sid amort .
PS! Kaalun 72 kg, niiet raami pärast väga ei karda.
Niisiis uute brandidega tasub ettevaatlik olla, vahel nad soovivad liiga eesrindlikud olla ja pingutavad üle.
Porter Lifts Your Ranking
Ma üritan ka mitte laimata asja, milles nagu 100% kindel pole et ta sitt on. Nii et jään praegu faktide, mitte emotsioonide juurde.
Eelmine aasta sai ka rafale rattaid vaadatud ja tõesti osutus Classic Storm selleks parimaks kompotiks. Kaks tükki sai maha parseldatud.
Üks ratas läks neiule, kes krosse ei sõida, praktiliselt ainult asfalt ja Tartu Rattamaraton (jah, ta valis teadlikult MTB mitte hübriidi).
Kogemused: sadul ja sadulapost vahetusse, kaelakausid laiali, tagumine jooks lendas ka laiali. Ja seda siis mingise paarituhandese kilometraazi peale ainult asfaldil ja naise pepu all.
Mina küll natuke punastasin, kui pidin seletama, miks kõik selline asi juhtus. HE kiituseks peab ütlema seda, et kõik tehti virisemata ja vastuvaidlemata korda ja vahetati välja.
Teine aga sõidab maratone ja kogub veel suuremat hulka kilomeetreid ainult maastikul ning pole tal midagi juhtunud. Rauli enda kommentaarid oleksid siia asjakohased?!
Mingit põhjapanevat järeldust nendest faktidest küll teha ei oska.
Eelmine aasta sai ka rafale rattaid vaadatud ja tõesti osutus Classic Storm selleks parimaks kompotiks. Kaks tükki sai maha parseldatud.
Üks ratas läks neiule, kes krosse ei sõida, praktiliselt ainult asfalt ja Tartu Rattamaraton (jah, ta valis teadlikult MTB mitte hübriidi).
Kogemused: sadul ja sadulapost vahetusse, kaelakausid laiali, tagumine jooks lendas ka laiali. Ja seda siis mingise paarituhandese kilometraazi peale ainult asfaldil ja naise pepu all.
Mina küll natuke punastasin, kui pidin seletama, miks kõik selline asi juhtus. HE kiituseks peab ütlema seda, et kõik tehti virisemata ja vastuvaidlemata korda ja vahetati välja.
Teine aga sõidab maratone ja kogub veel suuremat hulka kilomeetreid ainult maastikul ning pole tal midagi juhtunud. Rauli enda kommentaarid oleksid siia asjakohased?!
Mingit põhjapanevat järeldust nendest faktidest küll teha ei oska.
Vist ei tõmmanud üle. Mul oli vana maantekas Scott ja nüüd on uus Colnago. Scott oli lõpuks väga pehme, lödi, no sõna otseses mõttes vedel. Mõtlesin et selle rattaga ei saa ju üldse enam sõita. Füüsiliselt ja moraalselt vananenud, kulunud, kole, raske, jooksud munas. Tahtsin uut ratast. Mõtlesin et vot sellega alles hakkan panema. Sain uue ratta - jäik, veereb hästi, ilus. Vaatamata sellele ei ole ma uuega kiiremini sõitnud kui vanaga, võib-olla isegi kehvemini Kuna vorm on isegi parem kui eelmine aasta siis arvan ise et asi on muutunud passatkas. Võib-olla pole veel uuel rattal parimat passatkat leidnud või ei ole kohanenud. Nende kahe raami geomeetria on väga erinev.AndreK kirjutas:Tõmbasin veits üle???AndreK kirjutas:Muidugi, Classic on ilgelt sitt ratas. Sellega on praktiliselt võimatu sõitta. Keerata sellega ei ole üldse võimalik. Kõik need kõvad Merida kiitjad on lihtsalt välja kasvanud vanast Velo+ ja HE vastasseisust. Nagu ma Velo+ sisse astun hakkab üks Classicu laimamine peale. Nad on vist kadesad, et ei ole ise midagi välja mõelda suutnud. Kokkuvõttes sõidab ikka mees mitte ratas. Mina olen rahul. Nii et, virisejad, pessimisdid ja muidu targutajad pange aga edasi.
Vana ka tagasi ei taha. Sellega oli lõpuks hirm grupis sõita - äkki kuskilt murdub midagi ja siis olen 50-60 km/h pealt asfaldil? Aga üks suur erinevus mis kohe silma hakkas oli see et suutsin senisest oluliselt suurema kiirusega kurve võtta. Vahe ilmselt kahe ratta erinevas geomeetrias. Colnago nagu istuks kurvis rööbastel samas kui Scott oli väga ebakindel. Arvan et seda on ka enne juhtunud et uue rattaga sa kiiremini ja paremini ei sõida kuid sa usaldad seda ratast, oled sellega rahul sest ostsid selle ju oma raha eest, uus on alati ilusam ja see tõstab moraali. Üks rattamüüa ütles mulle õigesti: harrastajatel peavadki kallid ja head rattad olema sest ratta omamine on nende hobi.
Offtopic maantemeestele:priidik kirjutas: Aga üks suur erinevus mis kohe silma hakkas oli see et suutsin senisest oluliselt suurema kiirusega kurve võtta. Vahe ilmselt kahe ratta erinevas geomeetrias. Colnago nagu istuks kurvis rööbastel .
Siin küll jutt Richard Sachi ratastest, aga kurvi võtmise kiiruse jutt on mehel nagu sinu suust:
John P. Barron: I have owned several RS bikes over the years. They have been used exclusively for racing in criteriums. Conventional wisdom is that the slightly lower bottom bracket height of an RS frame would be a drawback in a criterium. I have found just the opposite to be true! The stability that I gain from the lower center of gravity allows me to carry more speed into and out of the turns. It is this higher exit speed that gives me an advantage entering the final sprint. In a sprint, when I really put the hammer down, my RS frame goes forward ... not every which way like other frames I own.
Pikemalt vt
http://www.richardsachs.com/rsachs2.html
Hmmm, huvitav. Uuel rattal on BB tõesti oluliselt madalamal kui vanal rattal.mart kirjutas: Conventional wisdom is that the slightly lower bottom bracket height of an RS frame would be a drawback in a criterium. I have found just the opposite to be true! The stability that I gain from the lower center of gravity allows me to carry more speed into and out of the turns.
Kui ma nüüd ei eksi siis merida on euroopa enimmüüdud ratas. Loodetavasti ei ole kuksil ajupesu ohvriks sattunud..mart kirjutas:[
Merida on olemas aastast 1972. Saksamaal suht tuntud tegija (niivõrd-kuivõrd sakslased üldse taiwani respektivad). pikemalt vt (PS. avanemisel venib nagu koera ila):
http://www.merida.com/frames.php?dhtml=on
.
Porter Lifts Your Ranking
Tõmbasid üle või mitte, aga ega siin vaieldakse just usaldatavusest. See mis sa siin rääkisid, et kas saab pöörata jne, seda pole nagu keegi vist kirunud. Kui Veloplus seda teeb, panustavad nad valele asjale.AndreK kirjutas: Tõmbasin veits üle???
Küll aga on küsitav, kuidas asi vastu peab ja on ainult üks moodus seda teada saada, see on seda ratast omada. Kui nüüd võtta, et päris mitmel kodanikul on Classic raam järgi andnud ja Arbo lisas, et eelmise aasta raam oligi "õrn", siis milleks katsetada ja loota, et asi ehk peab sellel aastal vastu, kui saab minna kindla peale.
Traditsioon ja kogemused on see, mida otsida. Materjal annab ka mingi vihje. Ise ütleksin, et hetkel on Scandium (Easton) see, mis annab tulemuse ja usaldatavuse..
Porter Lifts Your Ranking
Kas tänapäeval "hand made" enam on see mis vanasti. Pakun, et ntx mõne aasia riigi madalalt tasustatud tööline teeb oma tööd selle kaotamise pärast hoolsamalt kui hästi(üle)makstud heaoluriigi spetsialist.Ermo kirjutas:Kas Merida kallid raamid on ka Taiwani toodang
Minu ratas on küll hand made USA
Offtopic, aga miks on ntx hand made Harley Davidson kehvema vastupidavusega (tuttavad asjapulgad väidavad) kui jaapanlased, sakslased ja isegi itaallased Seega teatud kaubal on kujunenud nii kõva nimi, et õnnestub müüa ka nati kehvema kvaliteediga. Kas võib nii olla ka rattamaailmas See on minu poolt puhas spekulatsioon ja filosofeerimine
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Merida on 100% Taiwan. Ja nagu Hr Ereliukas vist ütles, nad ei häbene seda tunnistada. Küll aga häbenevad seda teha paljud teised. Olen kuulnud müüjatele antud instruktsioonidest, kus ei tohi öelda, et üle 20 TEEK maksev ratas on Taiwanis kokku lapatud, jutu peab sealt kuidagi ära juhtima.Ermo kirjutas:Kas Merida kallid raamid on ka Taiwani toodang
Minu ratas on küll hand made USA
Specialized tegi ennem USAs rohkem raame, nüüd on ka üle 40 TEEK maksvad Stumpjumperid kokku pandud Taiwanis. Ainult S-Works on USA grade aluminium. Gary ratastest nii täpne ülevaade puudub, aga Ermo ratta tase on ka selline, mis eeldab Hand made in USA.
sinu jutus on iva sees. "hand made" võib olla tänapäeval olla osa kaubamärgist, mitte kvaliteedinäitajaMati kirjutas:Kas tänapäeval "hand made" enam on see mis vanasti. Pakun, et ntx mõne aasia riigi madalalt tasustatud tööline teeb oma tööd selle kaotamise pärast hoolsamalt kui hästi(üle)makstud heaoluriigi spetsialist.Ermo kirjutas:Kas Merida kallid raamid on ka Taiwani toodang
Minu ratas on küll hand made USA
Offtopic, aga miks on ntx hand made Harley Davidson kehvema vastupidavusega (tuttavad asjapulgad väidavad) kui jaapanlased, sakslased ja isegi itaallased Seega teatud kaubal on kujunenud nii kõva nimi, et õnnestub müüa ka nati kehvema kvaliteediga. Kas võib nii olla ka rattamaailmas See on minu poolt puhas spekulatsioon ja filosofeerimine