Classic F1
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Classic F1
mis kogemused on teil selle rattaga? väärt ostmist? mitte?
järsku teab keegi head alternatiivi samase sarnase disaini, hinnaklassi ja kvaliteediga? ette tänud!
link--> http://www.hawaii.ee/index.php?id=5403&product=470
järsku teab keegi head alternatiivi samase sarnase disaini, hinnaklassi ja kvaliteediga? ette tänud!
link--> http://www.hawaii.ee/index.php?id=5403&product=470
Kus sa sellega sõita kavatsed? Niisama ringi pedaalida/õllejärel käia? Jupid on sellised...odavad (loe: mitte väga töökindlad) ja kaalub see aparaat ilmselt tubli 20kg. Selles hinnaklassis on ilmselt mõttekam püüelda paremate juppidega (Shimano Acera/Alivio jne) aluraamil hardtaili poole. See odav tagaamort (vabandust, vedru) on jälle üks nõrk lüli sellise hinnaklassi rattal ja teeb sõitmise pigem raskemaks, kui midagi juurde annab. Aga, et süda rahul oleks - mine proovi ära
Tagaamordi käik on 27mm - selline pikkus on mõttetu. Rusikareegel on, et esi- ja tagaamort on võrdse pikkusega ehk sellel isendil peaks taga olema 60mm.hannesp kirjutas:See odav tagaamort (vabandust, vedru) on jälle üks nõrk lüli !:
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Tagaamordi käik on 27mm - selline pikkus on mõttetu. Rusikareegel on, et esi- ja tagaamort on võrdse pikkusega ehk sellel isendil peaks taga olema 60mm.mart kirjutas:hannesp kirjutas:See odav tagaamort (vabandust, vedru) on jälle üks nõrk lüli !:
Parandus: Tagakiige õlgade suhe on kolm ühele st käik on 68mm (HE kodukal on kirjas vedru käik, mitte tagaratta tegelik liikumisruum). Rusikareegel on täidetud - aga mis sellel isendil selle teadmisega peale hakata - vbl et, kui vedru tagasi lööb, siis lööb silmamunad samavõrd pealuust välja.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Minu meelest sellise hinnaklassi topeltvedrustusega rattad võib ära unustada ja osta, nagu ma juba ütlesin, korralik hardtail. Siin on valik juba puhtalt sinu. Käi poed läbi ja proovi sõita. Rataste erinevus peitub suuremalt jaolt raamigeomeetrias ja selle sobivuses sulle.
Kui tahad karmimat trenni teha, hoia silm peal siinsetel müügikuulutustel, võimalik, et saad kasutatud korralike pulkadega ratta, mille hind poest ostes on kordi kallim.
Kui tahad karmimat trenni teha, hoia silm peal siinsetel müügikuulutustel, võimalik, et saad kasutatud korralike pulkadega ratta, mille hind poest ostes on kordi kallim.
Defineeri karm maastik?bikerb kirjutas:^^enamasti igapäevaseks trenniks. üsna karmil maastikul, vahel ka linnatee peal
Defineeri trenn linnateel?
Siis ehk oskame diagnoosi panna ja ratast soovitada. Karmimad st töökindlad täisamort rattad algavad 1000 €-st.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
nagu eesti maastik? pori ja liiv ja metsad ja mäedmart kirjutas:Defineeri karm maastik?bikerb kirjutas:^^enamasti igapäevaseks trenniks. üsna karmil maastikul, vahel ka linnatee peal
Defineeri trenn linnateel?
Siis ehk oskame diagnoosi panna ja ratast soovitada. Karmimad st töökindlad täisamort rattad algavad 1000 €-st.
linnateel on minu teada asfalt.
enivei...ootame ära ka positiivsed vastused
ja hinnaklass ei muutu.
Kas Sarda-t oled vaadanud? Temal kah kahe-vedru rattad pakkuda.bikerb kirjutas: hinnaklass ei muutu.
Sarda taustast:
Sarda bikes are built in Turkey ...The offering from Sarda is wide: there are Sarda city, MTB, dual susspension, children’s and folding bikes. ..The Sarda factory is situated close to Izmir, western Turkey and was built in November 2000...The Sarda factory can churn out 400 000 bikes a year, half of which are planned for export. All its bikes are EU duty free thanks to a high-level of European parts...
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Kui metsas on juurikad ja mättad siis tagaamordiga saab neist hulga kiiremini üle - iseasi kas kõnealune mudel on arvestatav topeltvedrustuse inkarnatsioon, pildi järgi on ainult karastusjoogikleepsud puudu..erikr kirjutas:siin pole nagu midagi, mis nõuaks tagaamorti.bikerb kirjutas: nagu eesti maastik? pori ja liiv ja metsad ja mäed
linnateel on minu teada asfalt.
kui ikka on kindel soov osta poest sedamoodi väljanägev ratas, mis ka tegelikult ratas on, siis hetkel eesti soodsaim tõenäoliselt (otsinguaeg 5 min):
http://www.rademar.ee/index.php?lang=es ... duct_id=16
edit: täpselt eespool juba nimetet 1000euri
http://www.rademar.ee/index.php?lang=es ... duct_id=16
edit: täpselt eespool juba nimetet 1000euri
Sarda on kindel pauk. Ma kütan ka sellega ( vaata mu profiili ).mart kirjutas:Kas Sarda-t oled vaadanud? Temal kah kahe-vedru rattad pakkuda.
Sarda taustast:
Sarda bikes are built in Turkey ...The offering from Sarda is wide: there are Sarda city, MTB, dual susspension, children’s and folding bikes. ..The Sarda factory is situated close to Izmir, western Turkey and was built in November 2000...The Sarda factory can churn out 400 000 bikes a year, half of which are planned for export. All its bikes are EU duty free thanks to a high-level of European parts...
tänud...mart kirjutas:Kas Sarda-t oled vaadanud? Temal kah kahe-vedru rattad pakkuda.bikerb kirjutas: hinnaklass ei muutu.
Sarda taustast:
Sarda bikes are built in Turkey ...The offering from Sarda is wide: there are Sarda city, MTB, dual susspension, children’s and folding bikes. ..The Sarda factory is situated close to Izmir, western Turkey and was built in November 2000...The Sarda factory can churn out 400 000 bikes a year, half of which are planned for export. All its bikes are EU duty free thanks to a high-level of European parts...
ei leidnud sarda kodukat küll kahjuks.
link palun?
tänankaarelk kirjutas:kui ikka on kindel soov osta poest sedamoodi väljanägev ratas, mis ka tegelikult ratas on, siis hetkel eesti soodsaim tõenäoliselt (otsinguaeg 5 min):
http://www.rademar.ee/index.php?lang=es ... duct_id=16
edit: täpselt eespool juba nimetet 1000euri
pisut kallis küll
Eks ta ole selline maitse asi. Eestis esimestele kohtadele kihutades oleks selge overikill, samas oma lõbuks sporti tehes on teine päris mugav.erikr kirjutas:siin pole nagu midagi, mis nõuaks tagaamorti.bikerb kirjutas: nagu eesti maastik? pori ja liiv ja metsad ja mäed
linnateel on minu teada asfalt.
Mis tollesse isendisse puutub, siis kardetavasti on antud ratta lähim sugulane Pogo Stick (http://en.wikipedia.org/wiki/Pogo_stick). Kui tõepoolest on hinnapiir paika pandud ning on vaja karmile maastikule minna, siis soovitan siin samas müügifoorumil silma peal hoida. Leiad kindlasti oma raha eest oluliselt parema ratta, kui suvaline pood pakkuda suudaks.
no kui Sinust kasvab välja Eesti Absalon, siis on see alustuseks miinimumratas. ma seepärast pläkutan, et jutt oli ju KARMIST maastikust (tutvusta mulle ka kus Eestis mäed asuvad, ma ei leia siin ühtegi kohta, kuhu saaks maailmakarika etappidega võrdväärse raja teha )bikerb kirjutas:tänankaarelk kirjutas:kui ikka on kindel soov osta poest sedamoodi väljanägev ratas, mis ka tegelikult ratas on, siis hetkel eesti soodsaim tõenäoliselt (otsinguaeg 5 min):
http://www.rademar.ee/index.php?lang=es ... duct_id=16
edit: täpselt eespool juba nimetet 1000euri
pisut kallis küll
Nüüd sa rikkusid küll tuju ära, Zaskari ehitamise asemel oleks pidanud hoopis selle Fueli ostma.kaarelk kirjutas:kui ikka on kindel soov osta poest sedamoodi väljanägev ratas, mis ka tegelikult ratas on, siis hetkel eesti soodsaim tõenäoliselt (otsinguaeg 5 min):
http://www.rademar.ee/index.php?lang=es ... duct_id=16
edit: täpselt eespool juba nimetet 1000euri
...aga kui kiire on ja oodata ei saa?tork kirjutas:Eks ta ole selline maitse asi. Eestis esimestele kohtadele kihutades oleks selge overikill, samas oma lõbuks sporti tehes on teine päris mugav.erikr kirjutas:siin pole nagu midagi, mis nõuaks tagaamorti.bikerb kirjutas: nagu eesti maastik? pori ja liiv ja metsad ja mäed
linnateel on minu teada asfalt.
Mis tollesse isendisse puutub, siis kardetavasti on antud ratta lähim sugulane Pogo Stick (http://en.wikipedia.org/wiki/Pogo_stick). Kui tõepoolest on hinnapiir paika pandud ning on vaja karmile maastikule minna, siis soovitan siin samas müügifoorumil silma peal hoida. Leiad kindlasti oma raha eest oluliselt parema ratta, kui suvaline pood pakkuda suudaks.
OT Ma julgen pakkuda, et Lõuna-Eestis saaks vägagi korraliku MK etapi raja teha. Kui sa seal "EEC-välistel-radadel" sõitnud oleks, siis teaks /OTP kirjutas:...tutvusta mulle ka kus Eestis mäed asuvad, ma ei leia siin ühtegi kohta, kuhu saaks maailmakarika etappidega võrdväärse raja teha
Rääkides teemaalgataja valikrattast, siis FS (täisverdu) ratta puhul on ka palju muud peale tegavedru enda, mis sellise ratta TÖÖLE paneb. Antud mudeli näol on tegemist paraku FS wannabe'ga.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
on jah offtopic aga ma ei saa jätta vastamata. vällamägi ja muud ümbruse künkad on jah vähesed natukenegi "mägised" paigad, aga sinna ei saa VÄGAGI KORRALIKKU MK-ETAPI rada teha. OK, korralik võib ta enam-vähem olla, aga see ei võistleks maailmatasemega. mis sa arvad, et ma lambist seda juttu ajan? ja arvad sa, et ma ei ole seal metsas üksi nikerdamas käinud? mujal ei saagi õiget baigi-trenni Eestis teha, ja seda tead sa ise kaMati kirjutas:OT Ma julgen pakkuda, et Lõuna-Eestis saaks vägagi korraliku MK etapi raja teha. Kui sa seal "EEC-välistel-radadel" sõitnud oleks, siis teaks /OTP kirjutas:...tutvusta mulle ka kus Eestis mäed asuvad, ma ei leia siin ühtegi kohta, kuhu saaks maailmakarika etappidega võrdväärse raja teha
Panther-i kataloogis kah 2 vedruga isendid - PRO XR ja PRO SX.bikerb kirjutas: ...aga kui kiire on ja oodata ei saa?
Baltik Vairas, Tallinn
Gaasi 6a
tel. 606 2113
Oleme avatud tööpäeviti kella 9.00 kuni 17.00.
Küsi infot tel. 56 611204
http://www.baltikvairas.ee/
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
tänud.mart kirjutas:Panther-i kataloogis kah 2 vedruga isendid - PRO XR ja PRO SX.bikerb kirjutas: ...aga kui kiire on ja oodata ei saa?
Baltik Vairas, Tallinn
Gaasi 6a
tel. 606 2113
Oleme avatud tööpäeviti kella 9.00 kuni 17.00.
Küsi infot tel. 56 611204
http://www.baltikvairas.ee/
aga teie kataloogid töötavad küll imelikult, peagu ei töötagi