Kona 2009
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: Kona 2009
Jätkuvalt, pole ükski Kona raam valmistatud .....
Re: Kona 2009
Karboonjumist? King Zing ja Zing Deluxe on ju (vastavalt Dedacciai Scuro HCR ja Dedacciai Nero Corsa).Rivo kirjutas:Jätkuvalt, pole ükski Kona raam valmistatud .....
Mis offroad ratastesse (sh XC ja CX) puutub siis skandiumi kasutamise põhjendust loe siit: http://www.konaworld.com/08_tech_scandium.htm. Lühidalt kokku võttes tuleks Kona arvates piisavalt tugev offroad süsinikraam raskem ja kehvemate sõiduomadustega kui skandiumsulamist raam.
Re: Kona 2009
Ohh mind otukest...ma maantekaid ei vaadanud. Aga siis vähamalt, on tulevikus ka mtb austajatel lootustVillem T kirjutas: Karboonjumist? King Zing ja Zing Deluxe on ju (vastavalt Dedacciai Scuro HCR ja Dedacciai Nero Corsa)
Re: Kona 2009
Kui mõtled lootust süsinikraamiga Kona maastikurattale siis ära hinge kinni hoia. Nt praegune CX skandiumraam on kergem kui mingil aastal figureerinud süsinikraam. Kui siis lisada materjali suurem sobivus (Kona arvates) siis vähemalt lähitulevikus midagi sellist ei sünni. Ja süsinkiraamiga Kona mnt rattaid on juba mitu aastat nähtud.Rivo kirjutas:Ohh mind otukest...ma maantekaid ei vaadanud. Aga siis vähamalt, on tulevikus ka mtb austajatel lootustVillem T kirjutas: Karboonjumist? King Zing ja Zing Deluxe on ju (vastavalt Dedacciai Scuro HCR ja Dedacciai Nero Corsa)
Re: Kona 2009
Nende scandium võib ju kergem olla(paarsada grammi sinnatänna on savi)aga kas ka sõidumõnu hea carboniga sarnane on??
Re: Kona 2009
Justament ! Olin mitmed head aastad vankumatu FS austaja. Aga just carbon raamiga HT'l pikem proovisõit metsas purustas selle usuvaikija kirjutas:Nende scandium võib ju kergem olla(paarsada grammi sinnatänna on savi)aga kas ka sõidumõnu hea carboniga sarnane on??
Re: Kona 2009
OT:Rivo kirjutas: Aga just carbon raamiga HT'l pikem proovisõit metsas purustas selle usu
http://foorum.usk.ee
Teeme sinna oma sektsiooni Carboni, Metalli, FS, HT jms teemal! Rivo tee eneseleidmisele sobiks hästi.
Re: Kona 2009
ennustan sulle 3ndat avanemist - karbon FS.Rivo kirjutas: Justament ! Olin mitmed head aastad vankumatu FS austaja. Aga just carbon raamiga HT'l pikem proovisõit metsas purustas selle usu
Gravity is a Bitch
Re: Kona 2009
1. paarsada grammi sinna-tänna ei ole saviRivo kirjutas:Justament ! Olin mitmed head aastad vankumatu FS austaja. Aga just carbon raamiga HT'l pikem proovisõit metsas purustas selle usuvaikija kirjutas:Nende scandium võib ju kergem olla(paarsada grammi sinnatänna on savi)aga kas ka sõidumõnu hea carboniga sarnane on??
2. valik paarsada grammi kergema ja raskema vahel ei ole liiga keeruline
Sõidumõnu jaoks ühikuid ei ole, aga (veidi) vedrutava raamiga on mugavam sõita, mis lõpuks väljendub suuremas kiiruses. Superjäik süsinikraam tekitab tunde 101% efektiivsusest - kogu pauk läheb otse edasiviimiseks - aga mõõda kellaga mitte tagumikuga. Harku kraaviäärne singel peaks tõe jalule seadma. Iseasi muidugi kui proua ei ole nõus sind spänkima, aga natuke karmi armastust ikka tahaks.
Re: Kona 2009
Kui kunagi avatakse VCEE muuseum (kasvõi virtuaalne), siis lisaks Kirsa mustale märkmikule ja Kuldari talverattale tuleks sinna kindlasti panna ka Villemi aforismid.Villem T kirjutas:Harku kraaviäärne singel peaks tõe jalule seadma. Iseasi muidugi kui proua ei ole nõus sind spänkima, aga natuke karmi armastust ikka tahaks.
Re: Kona 2009
Oot oot, nüüd oled nati valesti aru saanud. Karbon raam on küll jäik, kuid summutab päris eduliselt vibratsiooni, mille pärast kunagi sai FS peale kolitud. Ei tahtnud minagi enne pikemat proovisõitu uskuda, et carbon raam selleks võimeline on. Süsiniku eelis siin välja tulebki, et osad torud saab teha ülijäigaks, teised (nt. chainstay) jälle kergelt läbi vetruvaks. 101% ülijäik raam oli mul kunagi Jamis Dragon (853 Reynolds torudest) - tõesti oli jäik.Villem T kirjutas: Sõidumõnu jaoks ühikuid ei ole, aga (veidi) vedrutava raamiga on mugavam sõita, mis lõpuks väljendub suuremas kiiruses. Superjäik süsinikraam tekitab tunde 101% efektiivsusest - kogu pauk läheb otse edasiviimiseks - aga mõõda kellaga mitte tagumikuga. Harku kraaviäärne singel peaks tõe jalule seadma. Iseasi muidugi kui proua ei ole nõus sind spänkima, aga natuke karmi armastust ikka tahaks.
Re: Kona 2009
Ma ei ole mitte valesti aru saanud vaid pole vist üldse aru saanud. Seda et süsinikku saab ladumise suuna jms-ga teha jäika või vetruvat ma olen läbi purjelauapoomide ja -mastide kogenud. Nüüd ma olen kelgult maas miks nii kangesti süsinikraami vaja on kui ta käitub nagu metallraam aga ei ole kergem..Rivo kirjutas:Oot oot, nüüd oled nati valesti aru saanud. Karbon raam on küll jäik, kuid summutab päris eduliselt vibratsiooni, mille pärast kunagi sai FS peale kolitud. Ei tahtnud minagi enne pikemat proovisõitu uskuda, et carbon raam selleks võimeline on. Süsiniku eelis siin välja tulebki, et osad torud saab teha ülijäigaks, teised (nt. chainstay) jälle kergelt läbi vetruvaks.
Ma mõtlesin et süsinikraamiga on just see teema et saad kogu jõu kadudeta otse maha panna. Ja sealt edasi, et kui siis vastassuunas midagi tuleb siis on ebamugav.
Re: Kona 2009
Ei olegi oluliselt kergem, aga käitumine võrreldes alumiinium segudega hoopis erinev. Just käitumine ongi carboni argument. Vaikselt hakkab ka kaalu eelis peale suruma.Villem T kirjutas:Nüüd ma olen kelgult maas miks nii kangesti süsinikraami vaja on kui ta käitub nagu metallraam aga ei ole kergem..
Eks on ka carbon raame, mis igas suunas ülimalt jäigad. Eraldistardi raamid nt. Maastikurataste puhul see ülim jäikus ristisuunas nii oluline pole ja tehaksegi kerge "flexiga" nii raamid, kui ka jooksud. Kiires ja konarlikus/logistavas kurvis nt. annab see stabiilsust ja võib nii mõnegi sõitja tehtud pisivea "andestada".Villem T kirjutas:Ma mõtlesin et süsinikraamiga on just see teema et saad kogu jõu kadudeta otse maha panna. Ja sealt edasi, et kui siis vastassuunas midagi tuleb siis on ebamugav.
Asi läheb juba päris kaugele Kona 2009 teemast.
Re: Kona 2009
Enamasti räägitakse sellist andestamise juttu teras(- ja titaan)raamidest, see mind üllataski.Rivo kirjutas:Maastikurataste puhul see ülim jäikus ristisuunas nii oluline pole ja tehaksegi kerge "flexiga" nii raamid, kui ka jooksud. Kiires ja konarlikus/logistavas kurvis nt. annab see stabiilsust ja võib nii mõnegi sõitja tehtud pisivea "andestada".
Asi läheb juba päris kaugele Kona 2009 teemast.
Ses mõttes ei lähe teemast eemale, et jutt algas et jätkuvalt pole jne.
Re: Kona 2009
http://www.konaworld.com/09_bikes_en.htm
Uue One20 platvormi rattaid millegipärast kohe ei näidata, otsides leiab.
Uue One20 platvormi rattaid millegipärast kohe ei näidata, otsides leiab.