Linnaratas Raleigh vs Renault
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Linnaratas Raleigh vs Renault
Just viisid Fille, Rulle või mõned muud värdjad (arvatavasti mõni Serõi siiski) ära kogu pere rattad: viewtopic.php?f=30&t=22123
Vaja uusi, sest neid ma vaevalt enam näen. Rattaid kasutataks puhtalt linnasõiduks, tööle ja poodi jne. Igasugu korvid, porilauad, pakiraamid peavad olemas olema. Hinnapiir ca 5000.- per ratas ja ma saan seda vaid järelmaksuga tasuda. Silma jäid postimüügikataloogide rattad:
Raleigh Touring 28”
http://hobbyhall.ee/product_view.asp?pr ... =&orderst=&
Renault Deauville 28"
http://www.anttila.ee/webapp/wcs/stores ... ryId=10136
Mõlemast olemas ka naisteversioon, vaja ongi mõlemat. Mulle meeldib, et selle hinna eest on kõik lisad juba peal. Ei oska midagi arvata selle Raleigh esiammordist. Küllap ta on selle hinnklassi ratta puhul ka odavamast ja viletsamast otsast. Pole kunagi ammordiga ratast omanud ja eriti ei tunne selle järgi vajadust kah. Esirummus dünamo lampide jaoks, kas see on väga jama asi? Renault'l tavaline esikahvel, aga rummusisene käiguvahetus, millest ma jälle midagi ei tea. Sellele tuleks veel pakikad lisaks soetada.
Ja veel, mida arvate Lock/Alarm sireeniga lukkudest? http://www.lockalarm.com/lockalarmxt.html ja väike video kah http://www.lockalarm.com/lock_alarm.mpg
Oleks need lukud peal olnud, oleksid rattad ilmselt endiselt alles.
palun ärge näkku lööge, et säästurattaid otsin. Auto on mul kah Kia
Vaja uusi, sest neid ma vaevalt enam näen. Rattaid kasutataks puhtalt linnasõiduks, tööle ja poodi jne. Igasugu korvid, porilauad, pakiraamid peavad olemas olema. Hinnapiir ca 5000.- per ratas ja ma saan seda vaid järelmaksuga tasuda. Silma jäid postimüügikataloogide rattad:
Raleigh Touring 28”
http://hobbyhall.ee/product_view.asp?pr ... =&orderst=&
Renault Deauville 28"
http://www.anttila.ee/webapp/wcs/stores ... ryId=10136
Mõlemast olemas ka naisteversioon, vaja ongi mõlemat. Mulle meeldib, et selle hinna eest on kõik lisad juba peal. Ei oska midagi arvata selle Raleigh esiammordist. Küllap ta on selle hinnklassi ratta puhul ka odavamast ja viletsamast otsast. Pole kunagi ammordiga ratast omanud ja eriti ei tunne selle järgi vajadust kah. Esirummus dünamo lampide jaoks, kas see on väga jama asi? Renault'l tavaline esikahvel, aga rummusisene käiguvahetus, millest ma jälle midagi ei tea. Sellele tuleks veel pakikad lisaks soetada.
Ja veel, mida arvate Lock/Alarm sireeniga lukkudest? http://www.lockalarm.com/lockalarmxt.html ja väike video kah http://www.lockalarm.com/lock_alarm.mpg
Oleks need lukud peal olnud, oleksid rattad ilmselt endiselt alles.
palun ärge näkku lööge, et säästurattaid otsin. Auto on mul kah Kia
Re: Linnaratas Raleigh vs Renault
.
Viimati muutis KristjanS, 03. 08. 2008. 17:24, muudetud 1 kord.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Linnaratas Raleigh vs Renault
Nojah, midagi sellist ma tglt ootasingi. Eks ma kõnni siis poodi ja vaatan, kui jutule ma saan.
Ma tean küll, et saan täpselt seda, mis mu raha väärt on, aga see varastatud Optima (millega vaid kuu aega sõita sain) tundus mulle küll väga mõnus tööle-koju kulgemiseks. (OT: te ei taha teada, mis mu kõrvaklapid ja klapivõimendid maksavad )
Aga kas Lock/Alarm lukk oleks turvalisem, kui tavaline tross? Pole ju kuigi palju kallim, aga paratamatult tuleb ratas vahel kuhugi üksinda lukustada.
Ma tean küll, et saan täpselt seda, mis mu raha väärt on, aga see varastatud Optima (millega vaid kuu aega sõita sain) tundus mulle küll väga mõnus tööle-koju kulgemiseks. (OT: te ei taha teada, mis mu kõrvaklapid ja klapivõimendid maksavad )
Aga kas Lock/Alarm lukk oleks turvalisem, kui tavaline tross? Pole ju kuigi palju kallim, aga paratamatult tuleb ratas vahel kuhugi üksinda lukustada.
Re: Linnaratas Raleigh vs Renault
Raleigh on muidu pika traditsiooniga rattatootja.
mustal taustal helendab must vari
Re: Linnaratas Raleigh vs Renault
.
Viimati muutis KristjanS, 03. 08. 2008. 17:25, muudetud 1 kord.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Linnaratas Raleigh vs Renault
ratas on sõitmiseks, mitte teenindamiseks. vbolla oskab inimene ise ka trosse pingutada.
Re: Linnaratas Raleigh vs Renault
Kusjuures ei.erikr kirjutas:ratas on sõitmiseks, mitte teenindamiseks. vbolla oskab inimene ise ka trosse pingutada.
Istusin kuu aega tagasi üle 15 aasta ratta selga ja armusin, naine niisamuti. Aga bittide ja baitidega saan paremini hakkama, kui poltide ja mutritega.
Re: Linnaratas Raleigh vs Renault
Ehk vaatad siit midagi, soodushooaeg on juba käimas
http://www.author.ee/soodus.htm
Neid kataloogirattaid ei soovitaks hästi vaenlasele ka. 5K per tükk võiks üsna asjalikud veeremid saada.
Aga siinsed punktimõtte edastajad mõjuvad nagu kohalik valitsus - tegusid tehakse suurelt ja raha lendab pakkidena, samas on kuskil rohujuuretasand, kus veerema hakatakse Turul-tööl käimiseks pole xtr jookse tarvis.
http://www.author.ee/soodus.htm
Neid kataloogirattaid ei soovitaks hästi vaenlasele ka. 5K per tükk võiks üsna asjalikud veeremid saada.
Aga siinsed punktimõtte edastajad mõjuvad nagu kohalik valitsus - tegusid tehakse suurelt ja raha lendab pakkidena, samas on kuskil rohujuuretasand, kus veerema hakatakse Turul-tööl käimiseks pole xtr jookse tarvis.
Re: Linnaratas Raleigh vs Renault
Sinu valikust on Renault linnasõiduks tunduvalt etem kui Raleigh. Põhiargument on rummusisene käiguvahetus. Rummusisest üldiselt siin foorumis peljatakse, kuna enamus pole toda lähedalt näinud ega näppinud, julgen soojalt soovitada, kuna omal mitu sarnast lahendust. Mõlema raamid on tehtud taivanis ja komplekteeritud on nad kus iganes.minisvami kirjutas: Rattaid kasutataks puhtalt linnasõiduks, tööle ja poodi jne. Igasugu korvid, porilauad, pakiraamid peavad olemas olema. Hinnapiir ca 5000.- per ratas ja ma saan seda vaid järelmaksuga tasuda. Silma jäid postimüügikataloogide rattad:
Raleigh Touring 28”
http://hobbyhall.ee/product_view.asp?pr ... =&orderst=&
Renault Deauville 28"
http://www.anttila.ee/webapp/wcs/stores ... ryId=10136
Renault'l tavaline esikahvel, aga rummusisene käiguvahetus, millest ma jälle midagi ei tea. Sellele tuleks veel pakikad lisaks soetada.
palun ärge näkku lööge, et säästurattaid otsin. Auto on mul kah Kia
Pakiraam maksab ca 250 krooni ja tema puudumise pärast pole põhjust Renaultist loobuda.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Linnaratas Raleigh vs Renault vs Author
Tänan kõiki asjalike kommentaaride eest, sellest palju abi olnud.
Käisin täna mööda linna, uurisin asja poodides.
Silma jäid sellised rattad:
Author Horizon: http://8587001.la02.neti.ee/product/20
tundus mõnus ja kerge, aga samas tuleb porikad-pakikad-seisujalad lisaks võtta.
Author Triumph: http://8587001.la02.neti.ee/product/52
raskem omajagu, aga igasugu lisakola (isegi liiga palju) juba peal.
Rademar (Laki tn) ei suutnud midagi minu tingimustele vastvat pakkuda.
Hinnake neid kahte, kumma peaksin võtma?
Käisin täna mööda linna, uurisin asja poodides.
Silma jäid sellised rattad:
Author Horizon: http://8587001.la02.neti.ee/product/20
tundus mõnus ja kerge, aga samas tuleb porikad-pakikad-seisujalad lisaks võtta.
Author Triumph: http://8587001.la02.neti.ee/product/52
raskem omajagu, aga igasugu lisakola (isegi liiga palju) juba peal.
Rademar (Laki tn) ei suutnud midagi minu tingimustele vastvat pakkuda.
Hinnake neid kahte, kumma peaksin võtma?
Re: Linnaratas Raleigh vs Renault
Hüppa mõnest Hawaiist läbi, veel on järgi Classic City rattaid suht sama konfiga aga hind on hetkel alla viie tuhande.
Re: Linnaratas Raleigh vs Renault
Tänan soovitamast, Classic Cityl 26" velg, ma eelistaksin 28".maanus kirjutas:Hüppa mõnest Hawaiist läbi, veel on järgi Classic City rattaid suht sama konfiga aga hind on hetkel alla viie tuhande.
Või eksin? Kuidas sõidumugavusega on siis 26 vs 28?
Pealegi, ma ei oska linnaratta juures esiammordil mingit funktsiooni näha (eriti, kui lukustada ei saa), seega eelistaksin ikka jäika.
Re: Linnaratas Raleigh vs Renault
Minu teada on küll 28 tolli, ilmselt võis minna segamini Classic Comfort mudeliga ,millel tõesti on 26 tollised jooksud.
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Re: Linnaratas Raleigh vs Renault
töötan ise ratta mehannina ja ütlen et kui valid Raleigh või Renaulti vahel siis ma soovitan ikkagi Raleghi...ise näinud ja näppinud neid...samas ei pea sa ka kartma shimano nexuse rummusisest käiguvahetust, sest see töökindel...kuid soovitan ka sama mis maanus et vaata classic comfoti ja classic citysid, või classic deluxet äärmisel juhul...aga üldiselt vaata kust sa saad raha eest rohkem kvaliteeti
Re: Linnaratas Raleigh vs Renault
Aga kuidas nende käigukast-rummude takistusega on? Senikogetud sedasorti agregaadid on kaunis halva vabajooksuga olnud, vändates kulus ka kahtlaselt palju energiat. Samas, et mõni neist laiali oleks läinud, ei ole nagu kuulnud. (Kui rääkida üldse rummude vabajooksust, siis seni pole veel näinud midagi, mis NSU-d üle oleks trumbanud)
mustal taustal helendab must vari
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Re: Linnaratas Raleigh vs Renault
eks see vabajooks on neil selline nagu kõikidel millel rummu sees pidur (jalgpidur) ja oleneb kuidas koonus timmitud
Re: Linnaratas Raleigh vs Renault
Käikudeta vabajooksuga (klassikaline ennesõjaaegse Torpedo kloon) ei maksa käigukasti vist ikka võrrelda, kui just nüüd pole leiutatud midagi sellist, kus vabajooksu ajal pole mehanismidega muud kokkupuudet kui läbi pealaagrite. Kunagi sai miski SturmeyArcher lahti kistud - sellel oli küll ka rummu sees mitu hammasvööd ja kogu see killavoor seal sees keerles nii vabajooksul kui veo ajal (muist planetaarhammasrattaid olid liuglaagritega!).
Võrreldes käikudeta rattaga andis ikka tunda küll, et ajan lisaks rattale veel miskit mehhanismust ringi ja see võttis omajagu lisaenergiat. Vabahoog polnud ka suurem asi, jäi kõigele senikogetuist alla.
Võrreldes käikudeta rattaga andis ikka tunda küll, et ajan lisaks rattale veel miskit mehhanismust ringi ja see võttis omajagu lisaenergiat. Vabahoog polnud ka suurem asi, jäi kõigele senikogetuist alla.
mustal taustal helendab must vari
Re: Linnaratas Raleigh vs Renault
Prbl lahendatud: ostsin Scott Sportster P6, sest HE-s tehti lihtsalt nii head müügitööd. Konkurent oleks mõnevõrra odavam olnud küll, aga räägiti mind ilusti ära + teenindus (Kristiines).
Sa saad, mis su raha väärt on. Maksin 2X rohkem kui eelmise ratta eest ja sain vähemalt 2X rohkem mõnu.
Sa saad, mis su raha väärt on. Maksin 2X rohkem kui eelmise ratta eest ja sain vähemalt 2X rohkem mõnu.
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Re: Linnaratas Raleigh vs Renault
sportster p6 rummud on sellisel rattal ja sa ei pea muretsema et ei ole varuosi saada...õige valik minisvami
Re: Linnaratas Raleigh vs Renault
OT: Varsti ostad oma KIA asemele Skoda ja oled veel rohkem rahul