![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Sirvisin ka veits rattapoodid toote valikut,aga ei ole enam kursis selle teemaga eriti,nii et sooviks nõu.
Tänud
seleta see lahti palun, siis osatakse sind ehk edasi aidatarosco kirjutas:Natuke agresiivsema sõidustiiliga olen nö.
140 kg on kõva argument, millest raske mööda vaadata.jtt kirjutas: Lähteandmed:
Pühapäevasõitja, enamasti maanteel, vahel harvem linnas ning päris harva metsavahel.
Eeldused uuelt rattalt:
Vastupidav
Esiamordiga
Eelistaksin hübriid tüüpi ratast
Probleem:
Sõitja kaal.135--140kg.
Küsimused:
1. Amort. Kas eelistada õli või õhkamorti? (arvestades koormust)
2. Konkreetseid soovitusi ratta osas võib alati pakkuda.
Klassikalist hübriidi proovisin, kardan et rehvid pisut nääpsud minu jaoks
Hetkel on muuhulgas silma jäänud selline asi: NISHIKI BIGFOOT X-29
Seda ma vaatasin. Enamus asjade kaalupiirang on kuskil kaugusesmart kirjutas:Tore, et eksisin - tegu pole enam srsuntouri vedrupulgaga, vaid õhkpadruniga. Konkreetse mudeli instruktsioonis lk 3 sisselöödava rõhu tabel lõpeb sõitjakaaluga 100kgjtt kirjutas:siin lingil on viide "vedrupulga" juurde
Tore, et eksisin - tegu pole enam srsuntouri vedrupulgaga, vaid õhkpadruniga. Konkreetse mudeli instruktsioonis lk 3 sisselöödava rõhu tabel lõpeb sõitjakaaluga 100kgjtt kirjutas:siin lingil on viide "vedrupulga" juurde
jtt kirjutas:...
Probleem:
Sõitja kaal. Ütleme nii et 100 kilosed poisid on väga kerged minu kõrval. Rattasõidu eesmärk minu puhul jääbki füüsilise aktiivsuse saavutamise soodustamiseks ning seejuures kaaluprobleemi lahendamisele kaasaaitamiseks. Esialgne "helesinine unistus" on saavutada 135--140kg. Nii et spordipoiss ei ole.
Hetkel on muuhulgas silma jäänud selline asi: NISHIKI BIGFOOT X-29
Mul on sama marki ratas, küll eelmise aasta mudel ja oskan vaid kiita. Kindlasti on ta nendest sinu eelnevalt toodud valikutest parim, ka kõige edevama välimusega, eks sellise hinnaklassi rataste suurim erinevus ongi välimuses. Oma ratta ostsin küll vähekasutatuna ja vahetatud on jooksud (Mavic Crosstraili vastu) ja lenks. Sama saad vajadusel isegi teha ja ülejäänud komponendid saab ju vajaduses maha müüa või jätad tagavaraks.ilts kirjutas:Kuidagi vaikne siin teemas sügise saabumisega, aga minu eelmises postis ära toodud valikutele lisandus üks ratas veel - Cube Ltd Pro 2010
Endal tundub just see viimane eriti hea valik, kuidas asjatundjad arvavad??
Ootan kommentaare!
Jaaa, seda kohe kindlasti!!chad kirjutas:Vaata, et siis kõvasti allahindlust kaupled, rattahooaeg ju sisuliselt läbi
Endal sama ratas (tõsi küll aastast 2009) ja esimene täishooaeg läbitud.ilts kirjutas:Kuidagi vaikne siin teemas sügise saabumisega, aga minu eelmises postis ära toodud valikutele lisandus üks ratas veel - Cube Ltd Pro 2010
peamine erinevus on see, et raami peale on Scott kirjutatud.Keio kirjutas: Ehk saab keegi lühidalt ära seletada ka mis Scott rataste peamine erinevus on![]()
Tänud ette ära
Nende kahe raami vahe peaks olema see, et Aspect on rohkem turistimiseks suunatud ja Scale raam võistlusteks. Ehk siis Aspect püstisema sõiduasendiga ja Scale on väiksema tuuletakistusega sõiduasendiga.Keio kirjutas:Tervist!
Scott Scale 80 http://www.hawaii.ee/index.php?id=86665&product=1461
849.-
Scott Aspect 20 http://www.hawaii.ee/index.php?id=86665&product=1483
799.-
Ehk saab keegi lühidalt ära seletada ka mis Scott rataste peamine erinevus on![]()
Tänud ette ära