Elu esimese maanteeratta ostmine
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Elu esimese maanteeratta ostmine
Esiteks tervitus foorumirahvale, olen ennast viimase kuu jooksul teie abiga rattamaailmas oluliselt harinud, loodan, et aitate ka selle minu jaoks olulise küsimuse juures.
Kunagi 3-4 aastat tagasi sai ostetud hübriid Merida 8900 Crossway. Alguses oli tarbesõidukiks tööle ja koju saamisel, 2008/2009 on tegu olnud pigem trennivahendiga ca 40km otsade tegemiseks. Pühapäeval sai ära proovitud ka elu esimene võistlus Tallinna Rattaralli, ise tulemusega täitsa rahul, sai rahvasõidu arvestuses kusagile keskele sõidetud. Samas grupis sõites nägin ainult ühte mittemaanteratast ja maanteeratta minek tundus asfaldil minu omaga võrreldes ikka hoopis teisest puust :S.
Ühesõnaga, tekkis soov samuti maanteeratta järele ja püüan endale selgeks teha, mida ma otsima lähen. Pikkus 188.5, kaal - huhh - 98kg).
1) Raami suuruse saan ma nende (teistes peatükkides läbi käinud) linkide abil endale välja mõõta:http://www.strawberrybicycle.com/frames-custom.htm või http://www.competitivecyclist.com/za/CC ... ATOR_INTRO
1.1) Raami materjal? Süsinik kõlab seksikalt aga kus ta tegelikult võitu annab? Kas ta on ainult kergem või on tal muid positiivseid omadusi? Väidetavalt on tipp-aluraamid paremad kui algelised carbonraamid, miks?
2) Lugedes erinevaid positusi, olen aru saanud, et ma ei ole nii rikas et odavat asja osta (ja hiljem upgrade'ma hakata). Seega, paluks abi seletamaks, miks on/kui kriitilise tähtsusega erinevad jupid (ja nende tasemed) maanteeratta juures:
2.1) "grupp" (vahetajad, pidurid, keskjooks jne). Kui tahaks edaspidi võistlustel osaleda, siis milles seisneb näiteks 105 ja Ultegra komponentide vahel põhiline erinevus?
2.2) Jooksud? Näiteks miks on Fulcrum racing 7 ja Reynolds Attack 32c hinnavahe 14000 EEKI?? on see ainult kaal või on seal veel mingisuguseid olulisi omadusi?
2.3) Kummid? Kas clincher vs tubular? saan aru, et oluline on torkekindlus, aga kas tubular veereb ka paremini?
3) Saan aru, et eri ratastel on erinev "tunne", mille kirjeldamiseks kasutatakse sõnu nagu: "stabiilsus", "kontrollitavus", "jäikus" kuid samas ebatasasel teel "teatud vetruvus" (tean, et kõlab naljakalt aga, sellist teksti võib lugeda kõikidest erinevatest revjuudest). et siis millist "tunnet" peaks oma esimese maanteerattaga otsima?
4) Kui oluline on ratta kaal? kas asjaarmastaja tasemel tasub mul taga ajada ratta kaalu juures iga viimast grammi või on juppe, mille maksimaalne kergus annab konkurentsivõimele tublisti juurde (võiksin oma kaalu arvestades rahulikult ühe tubli ratta jagu kaalu alla saama - nii 10kg - ja ma ei muutuks sellest düstroofikuks )?
5) kas maanteeratta soetamisel tuleks koheselt üle minna ka maanteekingale? (korralikult ja mugavad MTB kingad olemas)
Kui nüüd konkreetsete rataste juurde minna, siis absoluutseks hinnapiiriks oleks 25 tuhat eestimaa raha. olen vaadanud järgmisi:
1) http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/Focus ... 360037590/ Ultegra juppidega, või natuke "lahjem" sugulane http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/Focus ... 360037591/ 105 juppidega. muide sellest poest peaks eesti toimetamine olema alla 500 eegu.
2) http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/-_-/5360037396/ 105 juppidega
3) http://www.boardmanbikes.com/road/road_team_carbon.html SRAM Rival juppidega,
4) http://www.hawaii.ee/index.php?id=8501&product=1047 , mõtlen seda 14 tonnist pakkumist, siis tundub hea hinna/ väärtuse suhe.
5) http://www.bikeradar.com/gear/category/ ... m-09-34093 105 juppidega.
Üks **** oskab rohkem küsida kui 10 tarka vastata
Tänud abistajatele juba ette.
Kunagi 3-4 aastat tagasi sai ostetud hübriid Merida 8900 Crossway. Alguses oli tarbesõidukiks tööle ja koju saamisel, 2008/2009 on tegu olnud pigem trennivahendiga ca 40km otsade tegemiseks. Pühapäeval sai ära proovitud ka elu esimene võistlus Tallinna Rattaralli, ise tulemusega täitsa rahul, sai rahvasõidu arvestuses kusagile keskele sõidetud. Samas grupis sõites nägin ainult ühte mittemaanteratast ja maanteeratta minek tundus asfaldil minu omaga võrreldes ikka hoopis teisest puust :S.
Ühesõnaga, tekkis soov samuti maanteeratta järele ja püüan endale selgeks teha, mida ma otsima lähen. Pikkus 188.5, kaal - huhh - 98kg).
1) Raami suuruse saan ma nende (teistes peatükkides läbi käinud) linkide abil endale välja mõõta:http://www.strawberrybicycle.com/frames-custom.htm või http://www.competitivecyclist.com/za/CC ... ATOR_INTRO
1.1) Raami materjal? Süsinik kõlab seksikalt aga kus ta tegelikult võitu annab? Kas ta on ainult kergem või on tal muid positiivseid omadusi? Väidetavalt on tipp-aluraamid paremad kui algelised carbonraamid, miks?
2) Lugedes erinevaid positusi, olen aru saanud, et ma ei ole nii rikas et odavat asja osta (ja hiljem upgrade'ma hakata). Seega, paluks abi seletamaks, miks on/kui kriitilise tähtsusega erinevad jupid (ja nende tasemed) maanteeratta juures:
2.1) "grupp" (vahetajad, pidurid, keskjooks jne). Kui tahaks edaspidi võistlustel osaleda, siis milles seisneb näiteks 105 ja Ultegra komponentide vahel põhiline erinevus?
2.2) Jooksud? Näiteks miks on Fulcrum racing 7 ja Reynolds Attack 32c hinnavahe 14000 EEKI?? on see ainult kaal või on seal veel mingisuguseid olulisi omadusi?
2.3) Kummid? Kas clincher vs tubular? saan aru, et oluline on torkekindlus, aga kas tubular veereb ka paremini?
3) Saan aru, et eri ratastel on erinev "tunne", mille kirjeldamiseks kasutatakse sõnu nagu: "stabiilsus", "kontrollitavus", "jäikus" kuid samas ebatasasel teel "teatud vetruvus" (tean, et kõlab naljakalt aga, sellist teksti võib lugeda kõikidest erinevatest revjuudest). et siis millist "tunnet" peaks oma esimese maanteerattaga otsima?
4) Kui oluline on ratta kaal? kas asjaarmastaja tasemel tasub mul taga ajada ratta kaalu juures iga viimast grammi või on juppe, mille maksimaalne kergus annab konkurentsivõimele tublisti juurde (võiksin oma kaalu arvestades rahulikult ühe tubli ratta jagu kaalu alla saama - nii 10kg - ja ma ei muutuks sellest düstroofikuks )?
5) kas maanteeratta soetamisel tuleks koheselt üle minna ka maanteekingale? (korralikult ja mugavad MTB kingad olemas)
Kui nüüd konkreetsete rataste juurde minna, siis absoluutseks hinnapiiriks oleks 25 tuhat eestimaa raha. olen vaadanud järgmisi:
1) http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/Focus ... 360037590/ Ultegra juppidega, või natuke "lahjem" sugulane http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/Focus ... 360037591/ 105 juppidega. muide sellest poest peaks eesti toimetamine olema alla 500 eegu.
2) http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/-_-/5360037396/ 105 juppidega
3) http://www.boardmanbikes.com/road/road_team_carbon.html SRAM Rival juppidega,
4) http://www.hawaii.ee/index.php?id=8501&product=1047 , mõtlen seda 14 tonnist pakkumist, siis tundub hea hinna/ väärtuse suhe.
5) http://www.bikeradar.com/gear/category/ ... m-09-34093 105 juppidega.
Üks **** oskab rohkem küsida kui 10 tarka vastata
Tänud abistajatele juba ette.
Viimati muutis hybro, 08. 09. 2009. 09:20, muudetud 1 kord.
It never gets easier, you just go faster. Greg LeMond
Re: Elu esimese maanteeratta ostmine
Cicli tundub ka hea hinna/kvaliteedi suhtega olema: http://www.hobisport.ee/index.php?page= ... &Itemid=53
It never gets easier, you just go faster. Greg LeMond
Re: Elu esimese maanteeratta ostmine
Ütleme nii, et okei valikud ,kuid samas kui võtta aluseks siiani maailmas laineid lööva karboonraami Scott CR1 põhjal on erinevaid mudeleid alates Tiagra tasemest lõpetades Ultegra tasemega siis ütleme nii, et 105 tasemega jääks see CR1 täitsa sinna hinnapiiri ,mille olid ülemiseks pannud. Kuna praegu saab juba vaikselt mõelda tellimise peale siis me räägikisme juba 2010 mudelist ,mis on mugavama geomeetriaga ning põrutab (kui kasutada lihtsat väljendit) vähem kui varasemad CR1 mudelid .Väga oluline kui silmaspidada esimesi samme mnt maailmas.Ja ega kerge kaal ka kahjuks ei tule, seda isegi lihtsamate komponentidega.
Link kah ikka : http://www.scottusa.com/gb_en/product/8 ... 0/cr1_team
Link kah ikka : http://www.scottusa.com/gb_en/product/8 ... 0/cr1_team
Re: Elu esimese maanteeratta ostmine
2010 Cr1 Comp on ilus. Aga hawaii vist ei müü seda!
-
- Rattur
- Postitusi: 56
- Liitunud: 03. 08. 2008. 00:08
Re: Elu esimese maanteeratta ostmine
Endal on täpselt sama värvilahendusega 2009a mudel-record- kirjutas:2010 Cr1 Comp on ilus. Aga hawaii vist ei müü seda!
2010a mudeleid saab Hawaiist praegu ette tellida ja sellisel juhul tuleb hind 30% soodsam. Ma usun, et ka CR1 Comp'i on võimalik tellida.
Re: Elu esimese maanteeratta ostmine
CR1 on carbon raamiga, milles seisneb tema eelis aluraamide ees? kus ma carbon raamiga võidan?
Samuti, kui oluline on edasiminek 105 vs Ultegra gruppi juures? kus ma ultegra juppidega võidan?
Samuti, kui oluline on edasiminek 105 vs Ultegra gruppi juures? kus ma ultegra juppidega võidan?
It never gets easier, you just go faster. Greg LeMond
Re: Elu esimese maanteeratta ostmine
http://www.winstanleysbikes.co.uk/produ ... _Bike_2009
Sellel rattal on samuti päris huvitav spec/price suhe
bikeradar kiidab ka http://www.bikeradar.com/gear/category/ ... e-09-32510
Samuti on CUBE Agree´d kiidetud, hind ja kvaliteet tundub suht paigas olema
http://www.winstanleysbikes.co.uk/produ ... _Bike_2009
http://www.bikeradar.com/gear/category/ ... t-08-29586
Sellel rattal on samuti päris huvitav spec/price suhe
bikeradar kiidab ka http://www.bikeradar.com/gear/category/ ... e-09-32510
Samuti on CUBE Agree´d kiidetud, hind ja kvaliteet tundub suht paigas olema
http://www.winstanleysbikes.co.uk/produ ... _Bike_2009
http://www.bikeradar.com/gear/category/ ... t-08-29586
It never gets easier, you just go faster. Greg LeMond
Re: Elu esimese maanteeratta ostmine
Sinu (sry, kui alahindan) ja ka minu tasemel on mõlemad valikud 90...99% emotsionaalsed.hybro kirjutas:CR1 on carbon raamiga, milles seisneb tema eelis aluraamide ees? kus ma carbon raamiga võidan?
Samuti, kui oluline on edasiminek 105 vs Ultegra gruppi juures? kus ma ultegra juppidega võidan?
Numbriliselt nähtav võit on kaalus (grammides) ja kaotus rahakotis(kilodes). Ise sõidan muidugi carboni ja ultegra jupiga (mul selline haigus küljes ) aga plekist raami ja 105 jupiga oleksin sama aeglane, ainult enesetunne oleks kehvem.
CR1 raam on muidug väga hea (üks selline mul ka praegu kodus kuuris) aga erinevused alu raamiga peituvad pisiasjades ja nüanssides, mida enamus polegi suutelised tunnetama. Omast kogemusest võin öelda, et plekist raamiga Corratech Race Tec (minu eismene MNT) põrutas ja väristas rohkem, kui sellele järgnenud CR1
Re: Elu esimese maanteeratta ostmine
2010 aasta CR1 raam tehti nüüd tiba ümber, joonistati tiba geomeetriat nõnda , et ka alustajal oleks lihtsam ja mugavam sõita (ka pikemaid vahemaid ), et pole väga agressiivse olekuga, pluss see, et tänu uuele ehitusele ka võrreldes vanema versiooniga põrutamine on vähenenud.
Seand nüüd, et mina oma kaaluga tunnetan küll karbooni ja pleki vahet.
Kas just puust ja punaselt aga siiski asja lahti seletamiseks: http://www.scott-sports.com/gb_en/video/bike/2180
Seand nüüd, et mina oma kaaluga tunnetan küll karbooni ja pleki vahet.
Kas just puust ja punaselt aga siiski asja lahti seletamiseks: http://www.scott-sports.com/gb_en/video/bike/2180
Re: Elu esimese maanteeratta ostmine
Ostsin kolmanda (esimesed kaks olid start Šosseed ~20a tagasi) mnt ratta Classic Sora juppidega 3 aastat tagasi, sõitnud nüüd sellega ~8000 km, peale kummide ja sadula pole midagi vahetanud. Lippab hästi, maksis 8000.-, vahepeal müüdi Hawais ~5000.- krooniga. Eelmine aasta lõpetas see ratas TRR 69 km 5 kohaga, kusjuures lühikese maa esikuues oli selliseid kolm tükki. St treeninguks ja kulgemiseks ei pea olema esimene mnt ratas mingi ülikarbon üliultegra juppidega edev riist.
Re: Elu esimese maanteeratta ostmine
Ipe, tänud teise nurga pealt vastuse eest ja respect tulemuse osas.
Sama tunne oli mul oma hübriidiga kulgeda/lõpetada 3-4 korda kallimate maanteemürskudega samas grupis. Päeva lõpuks on 95% kinni selles kes pedaali tallab mitte rattas.
Samas, kui sedasama hübriidi ostma läksin vaatasin enne oluliselt odavamaid rattaid ja täna ei jõua ära tänada et tegelikult tolle hetke poe kõige kallim omasugune koju tulu tuli. Lihtsalt hea rattaga on teine "tunne": iga käiguvahetus on nauding, ratas on igas mõttes "täpne", puudub ebamäärasus mis on lihtsamatele ratastele omane, iga pedaalivajutus muundub arvestatavaks edasiliikumise jõuks ja see protsess on tajutav.
Muidu võiks ju sama rattaga jätkata (ja eks näis kuda nädala pärast tartus läheb, hoopis teisugusel rajal) aga paaris kohas jäi selgelt puudu. Näiteks oli väga kõhe tulla tabasalu mäest 50+ km/h alla ja pidureid vihmas vajutades tunda, et neid tegelikult eiriti ei ole :S. Samuti, mäes ülesse läks mul pool jõudu sadula- ja (lukus) esiamordi üles/alla pumpamisele. Äkki oleks selliste pisiasjade puudumine mu siiski esimesse gruppi jätnud, kes teab
Sama tunne oli mul oma hübriidiga kulgeda/lõpetada 3-4 korda kallimate maanteemürskudega samas grupis. Päeva lõpuks on 95% kinni selles kes pedaali tallab mitte rattas.
Samas, kui sedasama hübriidi ostma läksin vaatasin enne oluliselt odavamaid rattaid ja täna ei jõua ära tänada et tegelikult tolle hetke poe kõige kallim omasugune koju tulu tuli. Lihtsalt hea rattaga on teine "tunne": iga käiguvahetus on nauding, ratas on igas mõttes "täpne", puudub ebamäärasus mis on lihtsamatele ratastele omane, iga pedaalivajutus muundub arvestatavaks edasiliikumise jõuks ja see protsess on tajutav.
Muidu võiks ju sama rattaga jätkata (ja eks näis kuda nädala pärast tartus läheb, hoopis teisugusel rajal) aga paaris kohas jäi selgelt puudu. Näiteks oli väga kõhe tulla tabasalu mäest 50+ km/h alla ja pidureid vihmas vajutades tunda, et neid tegelikult eiriti ei ole :S. Samuti, mäes ülesse läks mul pool jõudu sadula- ja (lukus) esiamordi üles/alla pumpamisele. Äkki oleks selliste pisiasjade puudumine mu siiski esimesse gruppi jätnud, kes teab
It never gets easier, you just go faster. Greg LeMond
Re: Elu esimese maanteeratta ostmine
Ega sellele muud seletust pole kui , et..........tegu oli s....ks hea raamiga ,mis töötas ühtemoodi hästi nii Sora kui ka Ultegra juppidega ja on isegi Taaramäele endale abiks olnud .ipe kirjutas:Ostsin kolmanda (esimesed kaks olid start Šosseed ~20a tagasi) mnt ratta Classic Sora juppidega 3 aastat tagasi, sõitnud nüüd sellega ~8000 km, peale kummide ja sadula pole midagi vahetanud. Lippab hästi, maksis 8000.-, vahepeal müüdi Hawais ~5000.- krooniga. Eelmine aasta lõpetas see ratas TRR 69 km 5 kohaga, kusjuures lühikese maa esikuues oli selliseid kolm tükki. St treeninguks ja kulgemiseks ei pea olema esimene mnt ratas mingi ülikarbon üliultegra juppidega edev riist.
Kahju, et enam seda ei toodeta. Aga kurvastuseks pole põhjust, sest Scott pakub veel paremaid raame ja ka komponentide valik on Sorast Ässadeni välja (Sram ka sekka) .
Re: Elu esimese maanteeratta ostmine
sorry, ei haaku küll selle teemaga aga kust saab 2010 mudeleid 30% soodsamalt, ma telliks ühe scaleMihkel(Kops) kirjutas:Endal on täpselt sama värvilahendusega 2009a mudel-record- kirjutas:2010 Cr1 Comp on ilus. Aga hawaii vist ei müü seda!
2010a mudeleid saab Hawaiist praegu ette tellida ja sellisel juhul tuleb hind 30% soodsam. Ma usun, et ka CR1 Comp'i on võimalik tellida.
Re: Elu esimese maanteeratta ostmine
minu meelest on see ju kirjas. Ega Scotti müügiga ju ainult 1 firma tegeleb.MarekM kirjutas:sorry, ei haaku küll selle teemaga aga kust saab 2010 mudeleid 30% soodsamalt, ma telliks ühe scaleMihkel(Kops) kirjutas:Endal on täpselt sama värvilahendusega 2009a mudel-record- kirjutas:2010 Cr1 Comp on ilus. Aga hawaii vist ei müü seda!
2010a mudeleid saab Hawaiist praegu ette tellida ja sellisel juhul tuleb hind 30% soodsam. Ma usun, et ka CR1 Comp'i on võimalik tellida.
Re: Elu esimese maanteeratta ostmine
mina sain sellest 1 firmast sellise info, et 2010 mudelid -25 % aga ju ma siis vilets küsija
Re: Elu esimese maanteeratta ostmine
Tahaks ka avalikult tänada kõiki kes häid vihjeid on andnud. Viimsi Hawaii poisid on minuga juba ühendust võtnud ja lähen neile varsti külla. Samas midagi otsustatud veel pole, kõik soovitused on jätkuvalt teretulnud.
Muide, millal on kõige parem aeg ratta ostmiseks? Muljal maailmas (põhjapoolkeral) olevat selleks September (sest siis tulevad peale järgmise aasta mudelid) ja peale Jõule (sest siis on surmvaikus rattapoodides).
Muide, millal on kõige parem aeg ratta ostmiseks? Muljal maailmas (põhjapoolkeral) olevat selleks September (sest siis tulevad peale järgmise aasta mudelid) ja peale Jõule (sest siis on surmvaikus rattapoodides).
It never gets easier, you just go faster. Greg LeMond
Re: Elu esimese maanteeratta ostmine
Kõik õige! Kombineeri see veel kasvava kuu faasiga ja ongi parim aeg valitud.hybro kirjutas:Muide, millal on kõige parem aeg ratta ostmiseks? Muljal maailmas (põhjapoolkeral) olevat selleks September (sest siis tulevad peale järgmise aasta mudelid) ja peale Jõule (sest siis on surmvaikus rattapoodides).
P.S. Väldi kaduneljapäevi!
Re: Elu esimese maanteeratta ostmine
krt, ja mina rumal mõtlesin, et vältida tuleb seda kui kuu on päike :S
It never gets easier, you just go faster. Greg LeMond
Re: Elu esimese maanteeratta ostmine
Kahh esimese päris oma maanteka ostmise plaan. Tekkinud paar küsimust scotti a la carte menüüd vaadates. Huvi tekkis selliste isendite nagu CR1 Pro ja CR1 Elite.Millest ma jään ilma valides 6 tonni odavama rival grupiga elite millel esimesed hammakad 50x34 versus 53x39 mis oleksid võimalikud Pro versioonis ultegraga. Ehk siis kas need kolm hammast on ka seda kuut tonni väärt Või valida hoopis Addict R3 105 grupiga.
Kas teised rataste maaletoojad kahh sarnast a la carte menüüd pakuvad?
Lisaks veel, et kas hooaja lõpus ehk umbes septembri lõpus pannakse müüki ka suht palju pruugitud püsse? Pole nagu turul sellist arengut märganud veel või peaks natukene veel ootama.
Kas teised rataste maaletoojad kahh sarnast a la carte menüüd pakuvad?
Lisaks veel, et kas hooaja lõpus ehk umbes septembri lõpus pannakse müüki ka suht palju pruugitud püsse? Pole nagu turul sellist arengut märganud veel või peaks natukene veel ootama.
Gravitatsioon teeb oma töö kiirelt ja korralikult!
Re: Elu esimese maanteeratta ostmine
Rival grupp on kergem, mida on näha ka scotti pakutud kaalunumbritest. toimib vähemalt samahästi kui 105, väidetavalt isegi pigem (vana) ultegraga võrdväärselt. hammakaid on väga lihtne ja suht odav välja vahetada nii et minuarust pole see hinnavahe asja väärt (ise 09 rivaliga terve suve sõitnud ja väga rahul). addictil on jooksud paar astet kehvemad ja raskemad, samas raam vingem.
Re: Elu esimese maanteeratta ostmine
Ses osas olen Siimuga nõus, et Rival pole kehv.Pigem on see brändi eelistus meil kõrvade vahel kinni. Seda võib juu siingi foorumis kohata kui on silma jäänud kasvõi (näiteks)10 aktiivsema kasutaja postitusi sirvides.
Mis puutub addicti ja CR1 vahesse siis , esimest mnt püssi ostes tasuks jääda viimati nimetatud mudeli perekonna poole, kuna see on mugavam ja mitte nii agressiivse geomeetriaga.Mudel CR1 SL näitab juba , et ka selles klassis saab endale kompromissitu võistluspilli hea kaalu ja ülinõudlikule kliendilegi sobivate komponentidega.
Järelturu pille on näiteks käega katsuda meil Wiimsi esinduses ,kus härg isiklikult aitab nii jõu kui nõuga.
Mis puutub addicti ja CR1 vahesse siis , esimest mnt püssi ostes tasuks jääda viimati nimetatud mudeli perekonna poole, kuna see on mugavam ja mitte nii agressiivse geomeetriaga.Mudel CR1 SL näitab juba , et ka selles klassis saab endale kompromissitu võistluspilli hea kaalu ja ülinõudlikule kliendilegi sobivate komponentidega.
Järelturu pille on näiteks käega katsuda meil Wiimsi esinduses ,kus härg isiklikult aitab nii jõu kui nõuga.
Re: Elu esimese maanteeratta ostmine
Käisin täna Viimsi hawais aga kasutatud püsse leti taguse noormehe sõnade kohaselt pakkuda ei olnud ja ühtegi härga kahh ei näinud Kui just ei ole kuskil salapärast kohta nimega Wiimsi mille asukohta pole suutnud tuvastada.
Aga vähemalt sai mõnusa tuulise trenni
Aga vähemalt sai mõnusa tuulise trenni
Gravitatsioon teeb oma töö kiirelt ja korralikult!