Велосипед Старт-Шоссе (ХВЗ)
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Велосипед Старт-Шоссе (ХВЗ)
Vot selliseid teevad nüüd Ukrainlased
Lisan ka siia juurde originaal kirjelduse ja foto...
Назначение: Для Шоссе
Рама: Алюминиевая Ballistic 28"
Вилка: Алюминиевая Ballistic
Система: Shimano Sora
Тормоза: Shimano Sora
Передний переключатель: Shimano Sora
Задний переключатель: Shimano Sora
Втулки: Shimano Sora
Обода: Алюминиевые, двойные
Кассета: Shimano Sora, 8-ми скоростная
Размеры рамы: 52, 54, 56 см
Производитель: ХВЗ
Lisan ka siia juurde originaal kirjelduse ja foto...
Назначение: Для Шоссе
Рама: Алюминиевая Ballistic 28"
Вилка: Алюминиевая Ballistic
Система: Shimano Sora
Тормоза: Shimano Sora
Передний переключатель: Shimano Sora
Задний переключатель: Shimano Sora
Втулки: Shimano Sora
Обода: Алюминиевые, двойные
Кассета: Shimano Sora, 8-ми скоростная
Размеры рамы: 52, 54, 56 см
Производитель: ХВЗ
Viimati muutis RS Bike, 31. 05. 2010. 14:15, muudetud 1 kord.
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Re: Велосипед Старт-Шоссе (ХВЗ) :-)
Päris jube
Re: Велосипед Старт-Шоссе (ХВЗ) :-)
Varsti saab prismast ja maxist ehk sellist osta...
Re: Велосипед Старт-Шоссе (ХВЗ) :-)
Elukad, mille peal meie oma kätt harjutasime olid lausa kaunitarid ju selle peletise kõrval. Kusjuures selle koleratta hind oli ka kole. Ei mäleta täpselt, aga vist mingi 8 k meie rahas.
Re: Велосипед Старт-Шоссе (ХВЗ) :-)
Huvitav kas endise NSVL territooriumil töötab ainult üks disainer? Niisamuti nagu hetkel on totaalselt p...e keeratud kogu Vene autotööstuse disain, on sama toimunud ka jalgrattatööstuses. Kogu toodang on kuidagi proportsioonist väljas, punnis ja näeb üleüldse kohutav välja. Võiks siis vähemalt valimatult kopida lääne rattaid nagu tehti autodega aastakümneid. Andresle-ga nõus - kunagised (võistlus)rattad nägid tõesti head välja.
Re: Велосипед Старт-Шоссе (ХВЗ)
Sellise joonise ja meistersportlaste näpunaidete järgi pidid Harkovi rattatehase konstruktor-komplekteerijad valmistama rattaid
Eriti lõbus on näha joonisel sadula ja pidurilinkide asendit
See oli aasta1973 ja edasi...
Eriti lõbus on näha joonisel sadula ja pidurilinkide asendit
See oli aasta1973 ja edasi...
Re: Велосипед Старт-Шоссе (ХВЗ) :-)
Asi muutus 1980 ndatel
Muudetud on standard sadula asendit ja pidurilinkide nurka...
Uue koha on ka leidnud vajalik pump...
Muudetud on standard sadula asendit ja pidurilinkide nurka...
Uue koha on ka leidnud vajalik pump...
Re: Велосипед Старт-Шоссе (ХВЗ) :-)
Minuteada mis puutub nendesse disainidesse siis põhipiirajaks on erinevad patendid, mis suurtootjad on endale ahnitsenud, ja ilma nende käest loa hankimata ei tohi kasutada tänapäeval tunnustatud kuju ja tehnoloogiaid. Miks need vene tootjad seda luba ei saa, seda teavad ehk nemad kõige paremini. Võibolla on nõutav patenditasu liiga suur, võibolla keelduvad patendiomanikud lihtsalt koostööst, võibolla on tootjad lihtsalt liiga jäärapäised ja arvavad, et leiutavad ise midagi paremat.
Re: Велосипед Старт-Шоссе (ХВЗ) :-)
Saa aastaarve ka ikka vaatasid?Cly/Suva kirjutas:Minuteada mis puutub nendesse disainidesse siis põhipiirajaks on erinevad patendid, mis suurtootjad on endale ahnitsenud, ja ilma nende käest loa hankimata ei tohi kasutada tänapäeval tunnustatud kuju ja tehnoloogiaid. Miks need vene tootjad seda luba ei saa, seda teavad ehk nemad kõige paremini. Võibolla on nõutav patenditasu liiga suur, võibolla keelduvad patendiomanikud lihtsalt koostööst, võibolla on tootjad lihtsalt liiga jäärapäised ja arvavad, et leiutavad ise midagi paremat.
Või oled liiga noor, et teada, kuidas asjad neil aastatel käisid?
Re: Велосипед Старт-Шоссе (ХВЗ)
Mitte vene vaid ukraina oma. Erikr, esimese posti pilt on kaasaegne.
Re: Велосипед Старт-Шоссе (ХВЗ) :-)
Sorry, ma vastasin sellele kommentaarile:erikr kirjutas:Saa aastaarve ka ikka vaatasid?
Või oled liiga noor, et teada, kuidas asjad neil aastatel käisid?
Et seletada, miks tänapäeval valimatut kopeerimist ei tehta. Nõukogude ajal oli tõesti omas mullis tegevus ja välismaised patendid ja autoriõigused ei puudutanud kedagi siinpool raudset eesriiet. Viimase langemisega, aga trügisid patendid sisse ja panid paraja paugu kogu senisele tööstusele.tarmo kirjutas:Huvitav kas endise NSVL territooriumil töötab ainult üks disainer? Niisamuti nagu hetkel on totaalselt p...e keeratud kogu Vene autotööstuse disain, on sama toimunud ka jalgrattatööstuses. Kogu toodang on kuidagi proportsioonist väljas, punnis ja näeb üleüldse kohutav välja. Võiks siis vähemalt valimatult kopida lääne rattaid nagu tehti autodega aastakümneid. Andresle-ga nõus - kunagised (võistlus)rattad nägid tõesti head välja.
Igasugused tobenaljakad disainielemendid ongi enamasti patentidest põiklemise nimel tehtud.
Re: Велосипед Старт-Шоссе (ХВЗ)
Mind huvitab ennast juba... Vaadates kaasaegset fotot rattast ja joonist aastatest 1973-...
Ikka sama sadula asend ja pidurilingid samuti
Hoiavad kindlat Harkovi tehase joont voi siin muud tegurid, asjaolud...
Ikka sama sadula asend ja pidurilingid samuti
Hoiavad kindlat Harkovi tehase joont voi siin muud tegurid, asjaolud...
- peeterplaaster
- Rattur
- Postitusi: 113
- Liitunud: 30. 04. 2009. 14:56
Re: Велосипед Старт-Шоссе (ХВЗ)
Sellest uuest vairandist - mingi juhtfiguur arvas et see on ilus raam, ja keegi esteetika-komisjonist ei söandanud suud lahti teha. Eks nagu ikka koledad asjad sünnivad. väike altkäemaks ja tutvuste määrimine vanas vaimus?
Kas rattaraamide puhul on üldse võimalik patendindusega niimoodi kätt ette panna, et nüüd Ukraina peaks väga pablama, kas ja kuidas originaalse raami teeb? s.t. ma pigem usun et se ongi pigem kellegi "geeniuse" idee siukest kolli toota, ja et ikka "äge" oleks. Mitte et poisid patentidega väga ametis oleks.
Võibolla teab keegi selle "ilusa" raami täpsemaid tagamaid ka? Et kuidas see loomeprotsess praegu Harkovis käib?
Kas rattaraamide puhul on üldse võimalik patendindusega niimoodi kätt ette panna, et nüüd Ukraina peaks väga pablama, kas ja kuidas originaalse raami teeb? s.t. ma pigem usun et se ongi pigem kellegi "geeniuse" idee siukest kolli toota, ja et ikka "äge" oleks. Mitte et poisid patentidega väga ametis oleks.
Võibolla teab keegi selle "ilusa" raami täpsemaid tagamaid ka? Et kuidas see loomeprotsess praegu Harkovis käib?
Re: Велосипед Старт-Шоссе (ХВЗ)
Et asi selgem saaks, siis parandan Tarmot. Meie vanaaegne asi oli selle uuega võrreldes kaunitar. Tegelt on see ikkagi kahe s...ahunniku võrdlemine, et kumb haiseb ilusamalt. Ilus polnud ei vana ega rääkimata uus.
Re: Велосипед Старт-Шоссе (ХВЗ)
Hea veel ,et isetehtud carbon raamiga lagedale ei tulnud.
Keegi selle 1. postis oleva ratta hinna ka välja võlub?
Keegi selle 1. postis oleva ratta hinna ka välja võlub?
Re: Велосипед Старт-Шоссе (ХВЗ)
Palun
Hind Ukrainas: 2339 grivnat
Eesti rahas: 3768 eek
Hind Ukrainas: 2339 grivnat
Eesti rahas: 3768 eek
Viimati muutis RS Bike, 02. 06. 2010. 11:19, muudetud 1 kord.
Re: Велосипед Старт-Шоссе (ХВЗ)
Venekeelses inforuumis kiidetakse selle peletise head hinna/varustuse suhet, aga mainitakse, et ostu korral vaja üle värvida :)
Ratas on minu hobi, mitte elu
Re: Велосипед Старт-Шоссе (ХВЗ)
Kes vene keelt jagab see saab aru... Killuke selle 1 postis oleva ratta omaniku arvamusest...
У меня такой есть. Просто бомба особенно за такие деньги. Кто из псевдовеликих наездников отличит сору, например, от 105-й. Качество сборки, внимание(!!!) Просто супер!
У меня такой есть. Просто бомба особенно за такие деньги. Кто из псевдовеликих наездников отличит сору, например, от 105-й. Качество сборки, внимание(!!!) Просто супер!