Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal
Orbea: http://www.x-sport.ee/?p=11&op=prod&ID=790
Trek: http://www.rademar.ee/?id=1628&category ... oduct_id=9
Kumba soovitaksite? Soov saada parima hinna-kvaliteedi suhtega.
Trek: http://www.rademar.ee/?id=1628&category ... oduct_id=9
Kumba soovitaksite? Soov saada parima hinna-kvaliteedi suhtega.
Re: Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal
Gunnar kirjutas:Orbea, näeb šeffim välja
Re: Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal
rattana on trek 100x parem võin kinnitada.
Re: Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal
Endal selle peale just kahtlus, et kui hea need Trek-i nö. mitte profirattad on? Muidugi Orbea hind langes praegu 5030.- peale.
Re: Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal
ainuke firma kes pakub raamile eluaegset garantiid, ise neid rattaid parandanud ja kokkupannud kaks aastat ( enam mitte ), selle tulemusena sai endale ka ostetud trek ja ise küll rahul
Re: Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal
Orbea pakub samuti oma raamidele eluaegset garantiid
Re: Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal
Annab jah, minu paha, üldiselt: 1. ma ei ostaks mehaanilisi ketaspidureid, ei näe eelist tavalise v-piduri ees.
2. orbea vbl näeb vbl parem välja maitse asi, aga osad eriti amort on küll kahtalsed.
Kui tahad seda orbeat siis võta parem see dakar.
Üldiselt väike pilk orbea ratta valikule siis sport sate käiguvahetaja kompot selline : # Front Derailleur: Shimano tx50 (kõige sitem, mida leida võib)
# Rear Derailleur: Shimano deore
# Shifters: Shimano acera
selline asi ei kannata kriitikat üldse ju.
2. orbea vbl näeb vbl parem välja maitse asi, aga osad eriti amort on küll kahtalsed.
Kui tahad seda orbeat siis võta parem see dakar.
Üldiselt väike pilk orbea ratta valikule siis sport sate käiguvahetaja kompot selline : # Front Derailleur: Shimano tx50 (kõige sitem, mida leida võib)
# Rear Derailleur: Shimano deore
# Shifters: Shimano acera
selline asi ei kannata kriitikat üldse ju.
Re: Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal
Aitäh kõigile, kes arvamust avaldasid!
Otsus langes hoopis Bottecchia FX530-le ja väga rahul.
Otsus langes hoopis Bottecchia FX530-le ja väga rahul.
Re: Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal
Põhieelis on sama, mis hüdrauliliste ketaspidurite puhulgi - mudas sõites saad endiselt pidurdada (juhul kui muda muidugi kettani ei ulatu). V-piduri puhul on pidurdamine praktiliselt võimatu, kui pöid on mudane ja libe.SHOXi kirjutas: 1. ma ei ostaks mehaanilisi ketaspidureid, ei näe eelist tavalise v-piduri ees.
Sõidan siis kui tahan...
Re: Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal
ja veel mitmeid teisi eeliseid, näiteks vähem hooldust, tugevam pidurdamine. + kui peaks hiljem tekkima soov upgradeda, siis on jooksud, raam ja amort juba kettavalmidusega. v pealt hüdraulilisele üle minna on tõenäoliselt keerukam ja kulukam.anryo kirjutas:Põhieelis on sama, mis hüdrauliliste ketaspidurite puhulgi - mudas sõites saad endiselt pidurdada (juhul kui muda muidugi kettani ei ulatu). V-piduri puhul on pidurdamine praktiliselt võimatu, kui pöid on mudane ja libe.SHOXi kirjutas: 1. ma ei ostaks mehaanilisi ketaspidureid, ei näe eelist tavalise v-piduri ees.
-
- Rattur
- Postitusi: 2
- Liitunud: 18. 06. 2010. 09:52
Re: Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal
Seetõttu hakkasidki MTB sõidud tavainimsetele vastuvõetavaks muutuma alles peale ketaspiduritega rataste tekkimist. Enne seda oli iga laskumise alune täis verises vahus väänlevaid rattureid ja ka koltnud luukeresi, mis olid sinna jäänud eelmiste aastate võsitlustest. Aga praegu on tänu tehnika arengule pidurdamine praktiliselt võimalikuks muutunud ja ka tavalised inimesed julgevad omale jalgrattasõitu lubada .anryo kirjutas:V-piduri puhul on pidurdamine praktiliselt võimatu, kui pöid on mudane ja libe.
Re: Trek 3900 disc VS. Orbea Toubkal
Toonekurg Rex kirjutas:Seetõttu hakkasidki MTB sõidud tavainimsetele vastuvõetavaks muutuma alles peale ketaspiduritega rataste tekkimist. Enne seda oli iga laskumise alune täis verises vahus väänlevaid rattureid ja ka koltnud luukeresi, mis olid sinna jäänud eelmiste aastate võsitlustest. Aga praegu on tänu tehnika arengule pidurdamine praktiliselt võimalikuks muutunud ja ka tavalised inimesed julgevad omale jalgrattasõitu lubada .
Puhas kuld