Ratta registreerimine
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Ratta registreerimine
kas keegi teab nende saatusest midagi?
http://www.rattaregister.ee
http://www.rattaregistrikeskus.ee
kas on see üldse teema veel? millised on kogemused? kas tasub kasutada?
vahepeal ju kõvasti promoti
http://www.rattaregister.ee
http://www.rattaregistrikeskus.ee
kas on see üldse teema veel? millised on kogemused? kas tasub kasutada?
vahepeal ju kõvasti promoti
marion kirjutas:Oluliselt kavalam oleks see, kui oleks mingi register, kus oleks kirjas hoopis varastatud rattad ja rattapoed kontrolliksid remonditavaid rattaid.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Ühes neis ma regasin ratta ära, teoreetiliselt on need andmebaasid kättesaadavad ka politseile ja rattapoodidele ja igale suvalisele sellile. Et vajadusel nad saavad, kui ratas regatud, kontrollida, kas mingi kindel velo on varastatud või mitte, et varastatud rattaid saab/sai sinna tasuta regada.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Kasu pole neist seetõttu, et nende register on väike, ja register on väike, kuna kasu on minimaalne. Seega surnud ring. Kui iga teine ratas seal registris oleks, siis hakkaks asi ka arenema. Iseenesest pole ju rattapoodide mehhaanikutel ka rakse iga remonditava ratta kerenubmer ülesse kirjutada ja millaski ette kassasse anda, sest seda vaba aega on kassas piisavalt, et list sisse toksida (vajadusel saaks ju rattaregistri interface-t ka inimsõbralikumaks teha hulgipostituse jaoks).
Ratas on minu hobi, mitte elu
Kas ratta registreerimine ennem vargust on üldse oluline? Ainus mõte vist võimalus ratta leidmisel kontrollida omanikku.Gunnar kirjutas:Kasu pole neist seetõttu, et nende register on väike, ja register on väike, kuna kasu on minimaalne.
Tutvusin ühega neist registritest kaks aastat tagasi ja vahepeal ei ole sellest (nüüd siis nendest) midagi kuulnud. Huvitav oleks foorumi lugejate arvamust kuulda, kas nendel registritel on perspektiivi(mõtet) ja kas politseiga andmevahetuse operatiivsuse tõstmisest on kasu?
kasu oleks näiteks sellistel juhtudel:Oliver kirjutas:Huvitav oleks foorumi lugejate arvamust kuulda, kas nendel registritel on perspektiivi(mõtet) ja kas politseiga andmevahetuse operatiivsuse tõstmisest on kasu?
1. politseil on ressurssi varguste lahendamiseks
2. ratta omanik (nt soetamispaberid ettenäitav isik) on rohkem omanik kui heauskne ostja kes väidab, et ostis Koljalt, see omakorda Vasjalt, too omakorda Sjomalt, kes sai selle vennalt kingiks enne kui see ise üledoosi all hinge heitis.
3. on vaid 1 rattaregister ja selle baas on onlines politseile päringuteks juurdepääsetav. nt näen mingit kaaki kollase-punasekirju GF Sugariga, pean ta kinni, kutsun politsei ja ütlen, et palun kontrollige kas see ratas kuulub sellele vandile või meile tuntud harrastusratturile kes on teinud selle ratta kadumise kohta avalduse. kui politsei kohale ei tule siis jääb üle vaid lahendus vastavalt jõudude vahekorrale kohapeal.
see oli nende ürituste surm, et tekkis 2 konkureerivat registrit.
kohustuslikkus oleks muidugi hea kuid siis peaks seda riik toetama vastava infrastruktuuri ja teenustega. seda vaevalt et juhtub. kui aga oleks 1 vabatahtlik kuid tsentraalne register ja politsei tegeleks vähemalt registrisse kantud asjadega tublimalt siis motiveeriks see kodanikke rattaomanikke ka oma rattaid registreerima.
kuna aga seadus registreerimist ei nõua ja rattaid ehitatakse küll stiilis jupid raami külge või ka raam juppide külge siis kaob normaalne võimalus nende elukäiku ja omanikuvahetusi pidevalt kirja panna ja jälgida.
kokkuvõttes - küsimusi on oluliselt rohkem kui vastuseid.
Need on muidugi lõbusad stsenaariumid, mille järgi keegi sinuga koos politseid ootama jääb, nii juhul kui on tegemist ratta poest ostnuga kui selle teise variandi puhul (erit muidugi selle teise variandi puhul).
Kuidas sa praktikas kellegi peatamist ette kujutad? Palud peatuda jalgratta kontrolliks, vaatad endale näidatavat keskmist sõrme ja edasi?
Ja politseil kulub saabumiseks pool tundi (ideaalis) kuni pool päeva (reaalsuses), teed niikaua kohvi välja?
Kuidas sa praktikas kellegi peatamist ette kujutad? Palud peatuda jalgratta kontrolliks, vaatad endale näidatavat keskmist sõrme ja edasi?
Ja politseil kulub saabumiseks pool tundi (ideaalis) kuni pool päeva (reaalsuses), teed niikaua kohvi välja?
Re: Ratta registreerimine
"Tere.
Rattaregistri loomine on jäänud unarusse aga Teie kiri pani nüüd taas mõtlema selle vajadusele. Annetusi tänase seisuga endiselt 0kr aga eks see selline hobi ole nagu ka vargus.ee, mida tasuliseks ei soovi mingil juhul kunagi teha.
Tegelikult teha oleks palju - ideid on ja teostamine pole ka võimatu, Aga kogu energia sai kulutatud erinevate kiipide ja lahenduste tootjatega suhtlemiseks, mis paraku ei andnud soovitud tulemusi.
Kui ideid ja energiat on, siis kõik mõtted ja koostöö on teretulnud.
Loodan nädala jooksul leida võimaluse ka vastavasisulised muudatused ja uuendused kodulehel teha + peaks saama üles: rattaregister.ee ja jalgrattad.ee
MTÜ Rattaregistrikeskus
Kristjan"
Seega inimesed võiks näidata huvi.
Rattaregistri loomine on jäänud unarusse aga Teie kiri pani nüüd taas mõtlema selle vajadusele. Annetusi tänase seisuga endiselt 0kr aga eks see selline hobi ole nagu ka vargus.ee, mida tasuliseks ei soovi mingil juhul kunagi teha.
Tegelikult teha oleks palju - ideid on ja teostamine pole ka võimatu, Aga kogu energia sai kulutatud erinevate kiipide ja lahenduste tootjatega suhtlemiseks, mis paraku ei andnud soovitud tulemusi.
Kui ideid ja energiat on, siis kõik mõtted ja koostöö on teretulnud.
Loodan nädala jooksul leida võimaluse ka vastavasisulised muudatused ja uuendused kodulehel teha + peaks saama üles: rattaregister.ee ja jalgrattad.ee
MTÜ Rattaregistrikeskus
Kristjan"
Seega inimesed võiks näidata huvi.