29er 1000 euroga
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
29er 1000 euroga
Plaanis soetada mtb...lugenud siit ja sealt.....otsus langenud siis 29er-ile. LÕPUKS
Maks summa mida olen nõus rattale kulutama on 1 000 eur.
Mida te sellisest isendist arvate http://www.trekbikes.com/int/en/bikes/m ... /x_caliber või oskate midagi muud soovitada.Poodides on valik suhteliselt otsakorral. Teha ettetellimus mõnele järgmise aasta rattale?
187 cm pikkusele peaks ju 19 tolli ratas sobima.
Tänades abi eest.
Maks summa mida olen nõus rattale kulutama on 1 000 eur.
Mida te sellisest isendist arvate http://www.trekbikes.com/int/en/bikes/m ... /x_caliber või oskate midagi muud soovitada.Poodides on valik suhteliselt otsakorral. Teha ettetellimus mõnele järgmise aasta rattale?
187 cm pikkusele peaks ju 19 tolli ratas sobima.
Tänades abi eest.
Re: 29er 1000 euroga
Selle raha eest peaks ju saama normaalse 29-er'i??
Re: 29er 1000 euroga
"NORMAALNE" on väga ujuv mõiste, sest keegi ju ei tea mis on su ootused, aga minu meelest on viidatud Trek igati roogitav kala. Pole seal ühtegi juppi, mis tuju ära viiks ja mida peaks juba homme välja vahetama hakkama. Esimese suurema upgrade teeksid mingil hetkel ilmselt jooksude vahetamisega, aga aga nii see peabki olema - heade tehase-jooksudega 29rid on juba poole kallimad.
Re: 29er 1000 euroga
Selle võiksid lasta igaks juhuks asjatundjal üle vaadata. 187 cm on selline pikkus, et võib (aga ei pruugi) olla vaja suurema raami poole vaadata.Erla kirjutas:187 cm pikkusele peaks ju 19 tolli ratas sobima.
Ise olen sama pikk ning asendit 19" L raami peal korralikult paika ei saanudki. Lõppes XL raami ostuga, aga noh, sai vähemalt parema kui enne
Re: 29er 1000 euroga
soovitan sul kaalult kergem isend leida. võta foorumist kasutatud ja kerge ning hea ratas.Erla kirjutas:Plaanis soetada mtb...lugenud siit ja sealt.....otsus langenud siis 29er-ile. LÕPUKS
Maks summa mida olen nõus rattale kulutama on 1 000 eur.
Mida te sellisest isendist arvate http://www.trekbikes.com/int/en/bikes/m ... /x_caliber või oskate midagi muud soovitada.Poodides on valik suhteliselt otsakorral. Teha ettetellimus mõnele järgmise aasta rattale?
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: 29er 1000 euroga
12.1 kg ei ole sellise hinnaklassi nineri kohta raske (allikas). Ja jupid on ka selle raha eest täitsa okei ju. Kasutatud ninereid veel eriti ei pakuta ka. Kui natuke raha juurde panna, siis see on muidugi eriti äss diil: http://www.canyon.com/_en/mountainbikes ... tml?b=2750
Re: 29er 1000 euroga
Päris kena nii väljast kui sisult ju. Kas Eestis üldse Canyone müüakse? Pole nagu tähele pannud. Isiklikult need silma jäänud kui väga ilusad rattad.
Re: 29er 1000 euroga
Canyon müüb ainult otse oma kodulehelt.kapuuts kirjutas:Päris kena nii väljast kui sisult ju. Kas Eestis üldse Canyone müüakse? Pole nagu tähele pannud. Isiklikult need silma jäänud kui väga ilusad rattad.
Re: 29er 1000 euroga
Canyone müüakse eestis samamoodi nagu igal pool mujal. Ehk siis Canyonit ei saa ühestki poest, osta saab ainult netist, otse nende endi lehelt tellides.
Re: 29er 1000 euroga
Eelarve kipub suurenema.
Millise 29 er ostaksite 1200 euri eest.
...ning paljud (ligikaudu) Samsungil 29-eriga sõidavad?
Millise 29 er ostaksite 1200 euri eest.
...ning paljud (ligikaudu) Samsungil 29-eriga sõidavad?
Re: 29er 1000 euroga
Juba kahtled?Erla kirjutas:...ning paljud (ligikaudu) Samsungil 29-eriga sõidavad?
Sellel tänasel sõitjate protsendil pole mitte mingit tähtsust, sest isegi kui kõik tahaksid endale 29" osta, siis enamik pole seda lihtsalt jõudnud teha. Osta ratas ikka endale mitte "teistele".
Re: 29er 1000 euroga
Scale 950 ettetellimishinnaga.. ?Erla kirjutas:Eelarve kipub suurenema.
Millise 29 er ostaksite 1200 euri eest.
"Ostke endale jalgratas. Kui te ellu jääte, siis te kindlasti ei kahetse." (Mark Twain)
Re: 29er 1000 euroga
Ja mis värk selle raami suurusega on? Canyon soovitab raami suuruseks L, Cube aga 19-21 tollis ( kumb siis 19 või 21). Kisub juba ikka väga keeruliseks. Frustratsioon hakkab juba tekkima.
Aga nüüd ma tean vähemalt oma torso, käte ja jala sisekülje pikkust ning õlgade laiust ja....
Tule taevas appi.....lähen teen ühe tiiru.
Aga nüüd ma tean vähemalt oma torso, käte ja jala sisekülje pikkust ning õlgade laiust ja....
Tule taevas appi.....lähen teen ühe tiiru.
Re: 29er 1000 euroga
Kui on valida 19" ja 21" raami vahel, siis 187cm pikkuse juures võtaks kindlasti suurema. Eks see sõltub erinevate tootja raamide erinevast geomeetriast ka, aga mina oma 185,5cm pikkusega 19" raami peal ennast küll mugavalt ei tunne. Lisaks suutsin ühe sadulaposti kõveraks istuda kuna see nii pikalt raamist välja ulatus.
Re: 29er 1000 euroga
Kuna otsin suht samadele tingimustele vastavat ratast ja olen uurinud ka siin teemas soovitatud rattaid, siis tekkis paar küsimust...
Kuna 2012 aasta Scale Elite ja 2013 aasta Scale 950 on põhimõtteliselt samas hinnas, siis tekkis kumba eelistada? Kas uuem ikka on alati parem... Spetsi järgi paistab vahe olema kolmes olulises asjas: amort, jooks ja pidurid.
Üritasin Googlest otsida võrdluseid ja infot. Amordi poole pealt tundub, et ei ole väga vahet - mõlemaid kiidetakse, pidurite poole pealt kirutakse Elixir 3 ja Deore tundub parem olevat, aga jooksude vahest ei oska midagi arvata.
Kuna 2012 aasta Scale Elite ja 2013 aasta Scale 950 on põhimõtteliselt samas hinnas, siis tekkis kumba eelistada? Kas uuem ikka on alati parem... Spetsi järgi paistab vahe olema kolmes olulises asjas: amort, jooks ja pidurid.
Üritasin Googlest otsida võrdluseid ja infot. Amordi poole pealt tundub, et ei ole väga vahet - mõlemaid kiidetakse, pidurite poole pealt kirutakse Elixir 3 ja Deore tundub parem olevat, aga jooksude vahest ei oska midagi arvata.
Re: 29er 1000 euroga
Olin mullu ja tunamullu sama valiku ees, et kas kallim uus või odavam eelmise aasta mudel. Lähtusin oma otsuses sellist, et mitu aastat see konkreetne firma on 29ereid tootnud ja siis ka, kas karbon või alu-raamiga mudeleid. Kui on just turule tuldud, siis kindlasti uuem aasta. Kui on juba aastaid 29eritega ja selle sinu materjalivalikuga raamiga turul oldud, siis pole nii suurt vahet. Minu teada on Scott suht uus tegija 29eri turul ja soovitaksin siis pigem uut mudelit kui vana. Jätsin tookord alustajad üldse kõrvale ja valisin Spechi, Orbea ja Trek'i (e Gary Fisher) vahel. Nüüd on paljud firmad juba teisel ringil oma 29erite, aga paljudel on ka see aasta üldse esimesed mudelid välja, seega mis muud, kui tee proovisõite ja riski omal vastutusel.Läänlane kirjutas:Kuna 2012 aasta Scale Elite ja 2013 aasta Scale 950 on põhimõtteliselt samas hinnas, siis tekkis kumba eelistada? Kas uuem ikka on alati parem... Spetsi järgi paistab vahe olema kolmes olulises asjas: amort, jooks ja pidurid.
Re: 29er 1000 euroga
Kuna pikemalt katsetada ei saa ja enamik poodides müüjatest ka suurt abi ei ole, siis uuriks siit natuke raami suuruse kohta.
Kui 26" MTB puhul 19" raam on ebamugavalt väike, siis kas 29" puhul tasub 19" kaaluda või tuleks võtta 21".
Enda pikkus on 185cm ja kaal 90kg. Sõita on plaan Marimetsa etappe ja mõned rattamaratonid.
Äkki mõned 29er`i sõitjad viitsivad kogemusi jagada, et mis suuruses raamiga kui pikk mees sõidab...
Kui 26" MTB puhul 19" raam on ebamugavalt väike, siis kas 29" puhul tasub 19" kaaluda või tuleks võtta 21".
Enda pikkus on 185cm ja kaal 90kg. Sõita on plaan Marimetsa etappe ja mõned rattamaratonid.
Äkki mõned 29er`i sõitjad viitsivad kogemusi jagada, et mis suuruses raamiga kui pikk mees sõidab...
Re: 29er 1000 euroga
Kõigepealt tee selgeks, mis osas sulle praegune ratas väike on. Kas kõrguses (sadulatoru ehk raami suurus) või pikkuses (top tube ehk ülatoru?). Kui see selge, siis uuri, mis praeguse ratta geomeetria on ja mis numbrid täpsemalt on antud näiteks ülatoru pikkuseks. Siis otsi üles ka plaanitava uue ratta geomeetria ja võrdle vastavaid numbreid ja pane need numbrid enda tunnetusega kokku. Raam koosneb ikkagi kahest kolmnurgast (GT puhul kolmest), olenemata jooksude suurusest. Seega jälgi raami mõõte (ka muid peale selle, mida raami suuruseks antakse) ja leia endale sobivaim variant.
Re: 29er 1000 euroga
Ise sõidan Tahoe 29" S/M (17") u.175cm kasvu olen
Väga mõnus on !
Väga mõnus on !
Re: 29er 1000 euroga
pikkus 189, raam 21; väga ok; tule proovi.Läänlane kirjutas: Äkki mõned 29er`i sõitjad viitsivad kogemusi jagada, et mis suuruses raamiga kui pikk mees sõidab...
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: 29er 1000 euroga
Pikkus 179cm. Raam 17,5" (Trek Superfly Elite), stemm vahetatud 90mm pealt 110mm peale.Läänlane kirjutas:Äkki mõned 29er`i sõitjad viitsivad kogemusi jagada, et mis suuruses raamiga kui pikk mees sõidab...
Üks klubikaaslane 185cm. pikk ja sõidab sama raamiga !
Re: 29er 1000 euroga
Mul pikkust 192 ja raam 19 (Spessu Stumpjumper) ja olen väga rahul.
Re: 29er 1000 euroga
Sai siis ratas ära ostetud ja valik langes hoopis Specialized Stumpjumper Comp 29 19" raamiga.
-
- Rattur
- Postitusi: 10
- Liitunud: 25. 03. 2010. 16:51
Re: 29er 1000 euroga
Specialized müük toimub ainult Tallinnas? Või on ka võimalus Tartus? Extreme teatas, et nemad tegelevad vaid Specialized lasterataste müügiga.
Re: 29er 1000 euroga
Netiotsing nagu mingit tulemust teiste müüjate kohta ei andnud, nii et tundub, et ainuke pood Tallinnas.
-
- Rattur
- Postitusi: 10
- Liitunud: 25. 03. 2010. 16:51
Re: 29er 1000 euroga
Endal tahtmine ka ratas soetada, siis sama Stumpjumper Comp 29 või siis Classicult midagi. Miskit mil kogu lugu oleks SRAM ja RockShox ning jääks samasse hinda nagu teemaalgatajalgi.
Re: 29er 1000 euroga
Stumpjumper Comp on kahjuks kaugel 1000EUR hinnast ja poes oli eelmine reede veel üks ratas järgi.
-
- Rattur
- Postitusi: 10
- Liitunud: 25. 03. 2010. 16:51
Re: 29er 1000 euroga
Ma usun, et neil on järelmaksuvõimalus ka. Kui ainult üks, siis vist kahtlane, et minu suurusele raam on. Ma 195cm, kaalu 112kg ja jala sisekülg ~90cm.
Re: 29er 1000 euroga
Ma arvan, et helista homme sinna ja uuri asja. 19" jääb sulle väikseks.
Re: 29er 1000 euroga
Ma arvan, et see võiks ka sobida sulle 11,3kg (koos pedaalidega s.t. veel ca -400g)!!! http://www.silverbacklab.com/2011_websi ... da1_13.htmErla kirjutas:Eelarve kipub suurenema.
Millise 29 er ostaksite 1200 euri eest.
...ning paljud (ligikaudu) Samsungil 29-eriga sõidavad?
ja täpselt 1199€ http://www.hobisport.ee/failid/Silverback_2013.pdf
Suureks plussiks loen standardis all olevaid väga konkurentsivõimelisi (kergeid 1575g) jookse.
Veerev mass on ju päris oluline.
Re: 29er 1000 euroga
Kas keegi avaldaks kui mõttekas oleks siiski carbonraamiga MTB ost harrastajatasemele? Plussid oleks keskmiselt kilo-kaks kergem kaal võrreldes sama varustusega alurattaga. Miinuseks oleks keskmiselt tuhat euri kallim hind. Oluliseks küsimuseks minu jaoks on väidetav haprus - kui ikka nõmme mäest alla veereda tagurpidi konfiguratsioonis, st mees all ja ratas peal, siis mees paraneb ruttu ära aga kui suur tõenäosus on et carbonraam katki läheb? Praegu olen piilunud uut Cube valikut ja seal suupärase konfiga on LTD Race (aluraam, Reba, XT/SLX) vs Reaction GTC SL (carbon, Fox Float, XT).
Re: 29er 1000 euroga
Õnnetu juhuse korral võivad kõik asjad katki minna ! Karbonist raamide parandust teevad meil Eestis juba mitmed inimesed ja sellest siingi foorumis juttu olnud. Karbonil lisaks paremale kaalule ka muid häid omadusi alumiiniumi ees (eeldusel, et tegu ikka korraliku raamiga)Indreq kirjutas: kui suur tõenäosus on et carbonraam katki läheb?
Re: 29er 1000 euroga
Kindel et nii kerged jooksud?brunz kirjutas:Ma arvan, et see võiks ka sobida sulle 11,3kg (koos pedaalidega s.t. veel ca -400g)!!! http://www.silverbacklab.com/2011_websi ... da1_13.htm
ja täpselt 1199€ http://www.hobisport.ee/failid/Silverback_2013.pdf
Suureks plussiks loen standardis all olevaid väga konkurentsivõimelisi (kergeid 1575g) jookse.
Veerev mass on ju päris oluline.
Crest: 2x 410
SLX: 384 + 189 (10mm esirumm), antud rattal 15mm
Sapim CX Ray: 272g aga ma ei usu et seal need kodarad.
Alu nipplid: 20
Kokku 1685g
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: 29er 1000 euroga
Samas mõõdus carbon ja alu raami kaalu vahe on muude juppide kattumise korral ikka jupp maad alla kg, pigem 700-800g. Mina harrastajana sõiduomadustel 2-3h sõiduga vahet ei teinud, mis ei tähenda muidugi, et vahet ei ole.Indreq kirjutas:Kas keegi avaldaks kui mõttekas oleks siiski carbonraamiga MTB ost harrastajatasemele? Plussid oleks keskmiselt kilo-kaks kergem kaal võrreldes sama varustusega alurattaga. Miinuseks oleks keskmiselt tuhat euri kallim hind. Oluliseks küsimuseks minu jaoks on väidetav haprus - kui ikka nõmme mäest alla veereda tagurpidi konfiguratsioonis, st mees all ja ratas peal, siis mees paraneb ruttu ära aga kui suur tõenäosus on et carbonraam katki läheb? Praegu olen piilunud uut Cube valikut ja seal suupärase konfiga on LTD Race (aluraam, Reba, XT/SLX) vs Reaction GTC SL (carbon, Fox Float, XT).
Re: 29er 1000 euroga
Mis need oleks? Ise olen carbonist maanteerattaga prooviks kunagi sõitnud enne aluraamiga maanteka ostmist ja tookord küll väga muud vahet aru ei saanud kui kaaluvahe. olen kuulnud räägitavat midagi jäikuse ja elastsuse teemal aga kogenud ei ole...Rivo kirjutas: Karbonil lisaks paremale kaalule ka muid häid omadusi alumiiniumi ees (eeldusel, et tegu ikka korraliku raamiga)
Re: 29er 1000 euroga
Need jooksud peaks olema tal all: http://www.notubes.com/ZTR-Crest-29er-S ... 2C130.aspxrainerhq kirjutas:Kindel et nii kerged jooksud?brunz kirjutas:Ma arvan, et see võiks ka sobida sulle 11,3kg (koos pedaalidega s.t. veel ca -400g)!!! http://www.silverbacklab.com/2011_websi ... da1_13.htm
ja täpselt 1199€ http://www.hobisport.ee/failid/Silverback_2013.pdf
Suureks plussiks loen standardis all olevaid väga konkurentsivõimelisi (kergeid 1575g) jookse.
Veerev mass on ju päris oluline.
Crest: 2x 410
SLX: 384 + 189 (10mm esirumm), antud rattal 15mm
Sapim CX Ray: 272g aga ma ei usu et seal need kodarad.
Alu nipplid: 20
Kokku 1685g
Ise kaalunud pole aga ratta kaalu vaadates võib õige olla. Carbon-raamiga isend (Storm 1.0 2012) sai kaalutud ( 10,1 kg ilma pedaalita) ja vastas tehase andmetele (10,6 - pedaalid).
Re: 29er 1000 euroga
Vot just need samad teemad ongi ! Et ennast sel teemal lihtsalt harida, piisab, kui esialgi loed, mida raamide tootjad oma kodukatel raamide ja nende omaduste kohta kirjutavad. Kindlasti tasub ka piiritaguseid, ning ka suure lombi taguseid foorumeid lugeda.Indreq kirjutas:olen kuulnud räägitavat midagi jäikuse ja elastsuse teemal aga kogenud ei ole...
Re: 29er 1000 euroga
Nu eks ma midagi olen lugenud, nii reklaamtekste kui ka foorumeid. Aga tundub et on sihuke "kellele ema, kellele tütar" teema. Leidub friike kelle jaoks cromoly on parim (29er'i pole näinud), on neid kellele alla titaaniumi muu ei kõlba... Väga selget võrdlusanalüüsi pole näinud kus ühe, teise või kolmanda lahenduse eelised ilma reklaamvahuta kirjas oleks. Üldjuhul räägitakse et cargon on jäigem. Ehk siis ka põrutab rohkem. Carbon pidi ka raamiehitajatele valikuvõimalusi pakkuda, ehk siis high-end raamid painduvad seal kus vaja ja on jäigad teisest kohast, aga seda odavalt masstoodangult polevat mõtet otsida. Cromoly pidi kõige elastsem olema, peaaegu et polegi amorti vaja. Alumiiniumi kohta ei too keegi mingeid erilisi plusse välja peale odavuse. Suht segane on minu jaoks see värk.Rivo kirjutas:Vot just need samad teemad ongi ! Et ennast sel teemal lihtsalt harida, piisab, kui esialgi loed, mida raamide tootjad oma kodukatel raamide ja nende omaduste kohta kirjutavad. Kindlasti tasub ka piiritaguseid, ning ka suure lombi taguseid foorumeid lugeda.Indreq kirjutas:olen kuulnud räägitavat midagi jäikuse ja elastsuse teemal aga kogenud ei ole...
Re: 29er 1000 euroga
Tshekka siit:
http://forums.mtbr.com/general-discussi ... 61502.html
Leidub asjalikke arvamusi küll sealt ...
http://forums.mtbr.com/general-discussi ... 61502.html
Leidub asjalikke arvamusi küll sealt ...
Re: 29er 1000 euroga
karboni nn. kihtide mähkimisega, lisaks ristlõike dünaamika ja seinapaksusega mängides saavutatakse modelleeritud jäikus seal kus vaja ja vibratsiooni summutamine kus vaja. Metallsulamite (titaani sa jätsid miskipärast üldse välja) valu tehnoloogia ja nõuded keevisele sellist luksust ei luba, soovitud parameetrite saavutamiseks jääb üle ainult mängida toru profiili ja geomeetriaga. Sellest tuleneva üledimensioneerimine tõttu võib hea kaalu unustada.Indreq kirjutas:Üldjuhul räägitakse et cargon on jäigem. Ehk siis ka põrutab rohkem. Carbon pidi ka raamiehitajatele valikuvõimalusi pakkuda, ehk siis high-end raamid painduvad seal kus vaja ja on jäigad teisest kohast, aga seda odavalt masstoodangult polevat mõtet otsida. Cromoly pidi kõige elastsem olema, peaaegu et polegi amorti vaja. Alumiiniumi kohta ei too keegi mingeid erilisi plusse välja peale odavuse. Suht segane on minu jaoks see värk.
Moodne aeg nõuab uusi materjale, veel kergemaid ja odavamaid. täna tegeletakse NASA eestvedamisel aktiivselt tselluloosi kiudude kallal, homme sõidame paberist raamidega ja meenutame muheledes äh-äh omal ajal sai sõidetud raamiga mis kaalus pea terve kilo.
kui leiad et terases ja alumiiniumis on mingi touch või eelis peale odavuse, siis lase käia. Bambusest ka tehakse raame ja sõidetakse.
Gravity is a Bitch
Re: 29er 1000 euroga
Terast ei tasu alahinnata ja alati ei ole see ka odav. Näiteks: http://www.bikeradar.com/gear/category/ ... iuma-45240Kuldar kirjutas: kui leiad et terases ja alumiiniumis on mingi touch või eelis peale odavuse, siis lase käia. Bambusest ka tehakse raame ja sõidetakse.
Re: 29er 1000 euroga
Arutelu on väga teoreetiliseks kiskunud.
Keeraks teemasse tagasi. Get real - sõidetavat karbonraamiga ninerit (ega ka muud ratast) uuest peast poest ei saa. Jääb järgi alumiinium, kuna ka titaan- ja terasraamiga rattad pole laiatarbekaup.
Näiteks eile maandus mulle postkasti Rademari poolt saadetuna 2013 rataste ettetellimishindadega mail. 29" osas oli 1000 või vähema eest võimalik saada vist 2 ratast. Kolmas oli juba 1200, kui mälu ei peta.
Valikud:
1. Kammi kohalikes poodides ja netis 2011/2012 rataste jääke.
2. Tee kohalikus poes ettetellimine 2013 rattale, allahindlus letihinnast suurusjärgus 20-25%.
3. Oota ära rattalaat ja vaata, mida uut ja kasutatut pakutakse.
4. Jälgi foorumis kuulutusi. Tõenäosus sobivat ratast siit saada on siiski väike, kuna vähesed lähevad juba 29"-ga uuele ringile, 26" peale tagasi või 27,5" peale. Mõned ninerid on, aga mitte Sulle sobiva hinnaga.
Keeraks teemasse tagasi. Get real - sõidetavat karbonraamiga ninerit (ega ka muud ratast) uuest peast poest ei saa. Jääb järgi alumiinium, kuna ka titaan- ja terasraamiga rattad pole laiatarbekaup.
Näiteks eile maandus mulle postkasti Rademari poolt saadetuna 2013 rataste ettetellimishindadega mail. 29" osas oli 1000 või vähema eest võimalik saada vist 2 ratast. Kolmas oli juba 1200, kui mälu ei peta.
Valikud:
1. Kammi kohalikes poodides ja netis 2011/2012 rataste jääke.
2. Tee kohalikus poes ettetellimine 2013 rattale, allahindlus letihinnast suurusjärgus 20-25%.
3. Oota ära rattalaat ja vaata, mida uut ja kasutatut pakutakse.
4. Jälgi foorumis kuulutusi. Tõenäosus sobivat ratast siit saada on siiski väike, kuna vähesed lähevad juba 29"-ga uuele ringile, 26" peale tagasi või 27,5" peale. Mõned ninerid on, aga mitte Sulle sobiva hinnaga.
Re: 29er 1000 euroga
Ole hea sheeri kama, saada mulle ka see rademari kiri supermoto88 ätt hot.eeerikr kirjutas: Näiteks eile maandus mulle postkasti Rademari poolt saadetuna 2013 rataste ettetellimishindadega mail. 29" osas oli 1000 või vähema eest võimalik saada vist 2 ratast. Kolmas oli juba 1200, kui mälu ei peta.
Re: 29er 1000 euroga
Jätkaks natuke teemat, kumba valida:
Silverback Vida1
http://www.silverbacklab.com/2011_websi ... /vida1.htm#
või vähe lahjemate juppidega, kuid juba süsinikraamiga
Ridley Ignite 29" C30
http://www.ridley-bikes.com/be/en/bikes ... -bike-info
Kas tasub leppida vähe lahjemate jupidega ja maksta 125€ rohkem Ridley süsinikraami pärast?
Silverback Vida1
http://www.silverbacklab.com/2011_websi ... /vida1.htm#
või vähe lahjemate juppidega, kuid juba süsinikraamiga
Ridley Ignite 29" C30
http://www.ridley-bikes.com/be/en/bikes ... -bike-info
Kas tasub leppida vähe lahjemate jupidega ja maksta 125€ rohkem Ridley süsinikraami pärast?
Re: 29er 1000 euroga
Mõlemad on head valikud. Ma arvan, et võiksid uurida välja Ridley kaalu!
Juhul, kui on raskem (11,3kg koos pedaalidega) alu-Silverback-st, siis tundub veits mõttetu seda lisaraha maksta!
Juhul, kui on raskem (11,3kg koos pedaalidega) alu-Silverback-st, siis tundub veits mõttetu seda lisaraha maksta!
Re: 29er 1000 euroga
Silverbackil on väga kerged ZTR Crest pöiad, mis on edasliikumisel ilmselt olulisem kui paar-kolmsada grammi kaaluvõitu raamilt. Silverbackil ka parem/kergem amort.
Re: 29er 1000 euroga
Uuri ka Crest pöidadega jooksude sõitja kaalupiirangut. See mõnus kerge jooks võib raskema tegelase all kangutades läbi painduda.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: 29er 1000 euroga
Juhul, kui on raskem (11,3kg koos pedaalidega) alu-Silverback-st, siis tundub veits mõttetu seda lisaraha maksta!
Kuidas siis ikkagi nende carbonraami omadustega on- kas on carbon vs aluraami valikul olulised või mitte? Paarisaja grammi üle norimine raami puhul tundub minule paraja pseudoteadusena (erinevalt jooksudest), võta sõidule suure joogipudeli asemel keskmine kaasa, käi enne starti kempsus, vali kergem pump/võtmekomplekt, võta kaalus tiba alla jne, ning on raami kaal juba kuhjaga tasa teenitud. Aga kui siin kodanik valib ligilähedases hinnaklassis alu ja carbonraami vahel, siis isegi kui carbon oleks näiteks 300g raskem, siis kas carboni lisaomadused kaaluks üles kergema aga mitte-carbonraami omadused?Silverbackil on väga kerged ZTR Crest pöiad, mis on edasliikumisel ilmselt olulisem kui paar-kolmsada grammi kaaluvõitu raamilt.
Re: 29er 1000 euroga
mina 29er baigi ostmisel läksin kah seda teed et eelistasin kübe raskema raamiga alut (11,4kg) ja sain vastu veidi paremad jupid ja soodsama hinna - minu võhiklik arvamus oli et maastikul ehk raami materjal ei mängi nii suurt rolli (kui raha üle siis investeerin jooksudesse) kui maanteel ja aluraamiga ei pea kukkumistel niipalju muretsema millegi äralõhkumise pärast. maanteka samas ostsin süsinikraamiga - kuna otsisin vibratsioonisummutust mida mu eelmine aluraamiga maantekas ei pakkunud.
Re: 29er 1000 euroga
Brunz:
Ridley kaalu kaalu kohta olen juba uurinud, kuid maaletooja ei tea, annab lootust, et varsti avaldatakse, kuid enne võib soodukaga ettetellimisaeg läbi saada
rainerhq:
ZTR Cresti jooksul on kaalupiirang ~86kg, ise olen 94kg ja loodan vähemaks saada , Silverbackil on Cresti pöid, kuid SLXi hubid ja tundmatud kodarad, kuid sellegipoolest peaksid kerged olema(sellest oli siin enne juttu) ja ehk kannatavad ka väheke raskemat sõitjat, ratas kokkuvõttes siiski kerge
Uurisin ja puurisin neid rattaid, juppide poolest on Silverback kindlalt üle, kuid tavaliselt on süsinikraamiga ratas märksa kõrgemas hinnaklassis, siin vahe ainult ~130€! Ootan, kui Ridley oma kaaluinfot ei jaga, siis pean Silverbacki poole ikka vaatama.
Ridley kaalu kaalu kohta olen juba uurinud, kuid maaletooja ei tea, annab lootust, et varsti avaldatakse, kuid enne võib soodukaga ettetellimisaeg läbi saada
rainerhq:
ZTR Cresti jooksul on kaalupiirang ~86kg, ise olen 94kg ja loodan vähemaks saada , Silverbackil on Cresti pöid, kuid SLXi hubid ja tundmatud kodarad, kuid sellegipoolest peaksid kerged olema(sellest oli siin enne juttu) ja ehk kannatavad ka väheke raskemat sõitjat, ratas kokkuvõttes siiski kerge
Uurisin ja puurisin neid rattaid, juppide poolest on Silverback kindlalt üle, kuid tavaliselt on süsinikraamiga ratas märksa kõrgemas hinnaklassis, siin vahe ainult ~130€! Ootan, kui Ridley oma kaaluinfot ei jaga, siis pean Silverbacki poole ikka vaatama.