.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: Ratas kergemaks?
Kui jooksud ja rehvid juba vahetatud on, siis tundub suht võimatu missioon. Või kui mitte võimatu, siis odavam see maha müüa ja kerem ratas osta.
Re: Ratas kergemaks?
Carbon sadulapost, lenks? Õhkamordile üleminek säästaks nii kaalus kui ka sõidumugavuses.
Re: Ratas kergemaks?
Kõvakahvel näiteks?,ise soetasin sellise ja tegu väga asjaliku asjaga http://www.trigonbikes.ee/MC03A.html
Teine kõige odavam variant on sadulatoru,omasin Scott Scale 29 Comp,ja sellel oli sadulatoru tohutult suur,lühemaks lõigates saab natukene kaalusäästu.
Teine kõige odavam variant on sadulatoru,omasin Scott Scale 29 Comp,ja sellel oli sadulatoru tohutult suur,lühemaks lõigates saab natukene kaalusäästu.
Re: Ratas kergemaks?
Ka pedaalidega saad kaalu säästa, eks täpsemaid gramme ja hindasi leiad netiavarustest, sinu mainitud 398 grammist kannataks vast 100 grammi ja + isegi ilusti näpata...
Re: Ratas kergemaks?
Sellel rattal pole peaaegu ühtegi osa, mida ei saaks rohkem või vähem kergema vastu vahetada ja nt 2 KEUR eest võib sealt ka 1,5-2 kg maha saada. Samas, nagu Läänlane kirjutas, pole see tingimata teab mis mõttekas tegevus.
Re: Ratas kergemaks?
Üle kilo saledamaks on ikka päris magus väljaminek...
Re: Ratas kergemaks?
Niipalju kui netist ratta pilti vaadates aru sain ja arvestades seda, et jooksud ja rehvid on välja vahetatud, on pmst ainuke koht, kust korraga ja enam-vähem kuluefektiivselt kaalu alla saab, amort. Sealt peaks hea valiku korral vast 200-300g alla saama, lisaks paranevad sõiduomadused. Kõvakahvliga saaks muidugi rohkem alla, aga see hävitab põhimõtteliselt kogu sõidumõnu maastikul. Järgmiseks võib uurida ja võrrelda parematega lenksu-stemmi-sadulaposti kaale, aga carbon pole selle ratta korral eriti mõttekas, kerged alujupid, nagu Ritchey WCS või Pro seeria, on parem valik. Viimases järjekorras on käigusüsteemi jupid, sealt on isegi ulmesummasid kulutades suht vähe kaalu võimalik võita. Üldiselt võib sellel tasemel enamvähem arvestada, et ühe grammi säästmine maksab ühe euro
Zero the Hero
Re: Ratas kergemaks?
Kuidas saaks ratast kergemaks? Kui kasutad sisekummidega rehve, siis sisekumm heeliumi täis, ratta raami puurid augud sisse, lenksu gripid võta ka ära, kassetid ja käiguvahetajad võta ka ära, siis paned ette ja taha ühe hammaka, miinuseks jääb ainult üks käik jalgrattale. Vaja on kõigest natuke kujutlusvõimet.
Re: Ratas kergemaks?
Kõige odavam viis on endalt kaalust alla saada
Kui plaan sõita SEC sarjas alla 200,siis võid rattale panna alla 2.0 Furious Fredid 360g tk,kõvakahvli või asendad amordi parema vastu,kuna allolev amort pole eriline,edasi juba süsinikust sadulapost,lenks,sarved,sadulaposti võid lõigata lühemaks,ehk endale sobivaks ja ülejäänud lõikad ära,kuna scottil on see toru nagu "torn".See ratas peaks väärt olema küll ehitust,kuna raam peaks küllaltki hea olema.
Kui plaan sõita SEC sarjas alla 200,siis võid rattale panna alla 2.0 Furious Fredid 360g tk,kõvakahvli või asendad amordi parema vastu,kuna allolev amort pole eriline,edasi juba süsinikust sadulapost,lenks,sarved,sadulaposti võid lõigata lühemaks,ehk endale sobivaks ja ülejäänud lõikad ära,kuna scottil on see toru nagu "torn".See ratas peaks väärt olema küll ehitust,kuna raam peaks küllaltki hea olema.
Re: Ratas kergemaks?
tegin ka kunagi ühe kolaka aluraamiga ratta kergemaks, sain isegi 10 kilo peale 13kg-lt läks see lõbu maksma kuskil kui ma õieti mäletan siis koos kokku panekuga ca 15000krooni...pidurid avid juicy, truvatic stylo vändad, X.0 käiguvahetid, X.0 taga käikar,XTR esikäikar ,amort fox 32, sadul selle san marco, lenks truvativ stylo alu, sadulapost noname carbon, eggbeater pedaalid, rocket ron evolution rehvid + sisekumm continental ja nipetnäpet veel...vaat nõnna ja siis järgmisel hooajal tuli mõte soetada uus raam (beone raw carbon) ja kõik sinna ümber laduda
Pedaalin nagu jaksan...