

PS 29-ne toimib minu puhul, kui "rusikas silmaauku"!
Sa vist tahtsid küsida, kas kõigil oli 29er või oli kellelgi veel 26"?kahwel kirjutas:A kuis TRMl oli siis - esiotsa mehed sõitsid ikka 26ga veel või olid juba 29ste peal?
kahwel kirjutas:Just just... mis üldine pilt oli eesotsa meestega?
Läänlane kirjutas:Sellest, mis esiotsas toimus ei tea ma midagi, aga 1500 kanti sõitjade seas neid palju ei olnud.
Kuna ma 26" rattaga sõitsin viimati 2005.a. ja sellele järgnes 7 aastat rattasõidu pausi, siis võrrelda ma 26" ja 29" ei oska, aga ise 29" rattaga maratoni sõites tundus küll, et tõusudel on sellel tohutu eelis. Kõikidel tõusudel kerisin ma rahulikult sadulas istudes üles poole ja parandasin kümnete kaupa kohta, samas kui 26" sõitjad raske jalaga püsti sõtkusid.
Ei ole nii kaalunud aga arvutades tuleb järgmine arv: Jooksud 1520+ kummid ~940gr, lateks ~100gr, kassett 250gr (vist või mis see xt 770 kaalubki), kettad 220gr, kiirkinnitused 50gr -Kokku siis ~3080gr. Nii sai tänast haanja 100 sõidetud. Kettad annaks kindlasti kergemad panna.quboo kirjutas:kui palju teil esimene+tagumine jooks (kettad, kummid, kassetid jne sealhulgas) kokku umbes kaaluvad? Tahaks enda omi upgradeda ja oleks huvitav teada kui palju reaalne võita on. Ise sain massiivsed ~4800g koos natukese poriga kaaluks
tore et vaeva nägid, aga 29" ikka jah, see on ju 29" teemaKirsa kirjutas:Ei ole nii kaalunud aga arvutades tuleb järgmine arv: Jooksud 1520+ kummid ~940gr, lateks ~100gr, kassett 250gr (vist või mis see xt 770 kaalubki), kettad 220gr, kiirkinnitused 50gr -Kokku siis ~3080gr. Nii sai tänast haanja 100 sõidetud. Kettad annaks kindlasti kergemad panna.quboo kirjutas:kui palju teil esimene+tagumine jooks (kettad, kummid, kassetid jne sealhulgas) kokku umbes kaaluvad? Tahaks enda omi upgradeda ja oleks huvitav teada kui palju reaalne võita on. Ise sain massiivsed ~4800g koos natukese poriga kaaluks
Edit: oi vabandust see on 29" - mul on on 26" teema, aga küsijast ei saanud hästi aru kumba suurust ta mõtles.
Jäi selline kommentaar silma: The author should also do similar animation to compare 29 vs 35 - 35 will win, then, why not 35 vs 42J&K kirjutas:Jäi youtubes selline 26 ja 29 võrdlev video silma.
http://www.youtube.com/watch?v=WdrskvNzPTE
Ma hiljuti nägin TACX rattapukki mille puhul oli eraldi välja toodud umbes "spetsiaalselt arendatud nüüd ka 29 tollisele rattale"...arnea kirjutas:Njaa. Fizik on turul toonud spetsiaalse sadula 29" jaoks:
http://www.wiggle.co.uk/fizik-thar-29er ... ese-rails/
Valik oodatult iroonilisi reaktsioone:
http://forums.mtbr.com/29er-components/ ... 74078.html
Kolm kuud lugesid, vahepeal sõitsid MARIN Eldridge Grade 1997 mudeliga ja nüüd kõik selge? Valgusta pimedaid kah pisut.Tiit63 kirjutas:Selge artikkel ; ))
12 minutiga jõudsid 17,5 minutit videot läbi vaadata, postituse kribada ja absoluutse loogika põhisele järeldusele jõuda? Noored on meil tublid.kaspar19 kirjutas:2012 aastal (Loe:Kaheksandal lehel, sama teema all) oli suur arutelu, siis jäi võitjaks 26erHuvitav mis neil jutu meestel nüüd öelda on, kui video üle vaadatud ??
Füüsikaliselt mõeldes pebki see üsna loogiline olema .
Täna ei toimu enam sisuliselt mingit arendustööd 26" juures - sellega peaks kõik öeldud olema. TM teeb kah iga aasta talverehvide (sõiduautod) testi ja alati on võitja Nokian! 26" on ajalugu, proovi sellega harjuda. Ja kui ei taha, siis on 27,5", mis oluliselt ei erine 26",st.kaspar19 kirjutas:2012 aastal (Loe:Kaheksandal lehel, sama teema all) oli suur arutelu, siis jäi võitjaks 26erHuvitav mis neil jutu meestel nüüd öelda on, kui video üle vaadatud ??
Füüsikaliselt mõeldes pebki see üsna loogiline olema .
Noorte kribamisskiirus on tõesti hea. Tean juhust, kus üks noortudeng kribas arvutisse õppejõu loengu lives. Oli küll sisestus- ja komavigu, kuid tekst oli suht loetav.Mati kirjutas:12 minutiga jõudsid 17,5 minutit videot läbi vaadata, postituse kribada ja absoluutse loogika põhisele järeldusele jõuda? Noored on meil tublid.kaspar19 kirjutas:2012 aastal (Loe:Kaheksandal lehel, sama teema all) oli suur arutelu, siis jäi võitjaks 26erHuvitav mis neil jutu meestel nüüd öelda on, kui video üle vaadatud ??
Füüsikaliselt mõeldes pebki see üsna loogiline olema .
Tore, et oled vaba mees oma ratta valikutes.Rivo kirjutas:Mart, mulle ei anta midagi tasuta!
2012 aasta testid olid vägagi emotsionaalsed. Täna leiad juba mitmeid teste,,Testijatel on peas hapnikumaskid..mõõdetakse watte, aega, pulssi...ühesõnaga, kõike, mida vähegi saab...
Mida rohkem inimene enda pead vaevab, otsides "testitud" mugavat ja kiiret ratast, seda vähem jääb tal aega reaalseks sõitmiseks. Võiks olla ikka vastupidi.raikzz kirjutas:isegi kui võistlustele asja pole , siis omaette metsas sõites tahad ju ka ,et oleks võimalikult mõnus ja kiire sõita ju ?
Hästi öeldud!MK777 kirjutas:Mida rohkem inimene enda pead vaevab, otsides "testitud" mugavat ja kiiret ratast, seda vähem jääb tal aega reaalseks sõitmiseks. Võiks olla ikka vastupidi.raikzz kirjutas:isegi kui võistlustele asja pole , siis omaette metsas sõites tahad ju ka ,et oleks võimalikult mõnus ja kiire sõita ju ?
Ma lisaks veel, et trenn pole üldse oluline.raikzz kirjutas:Olles pool hooaega sõitnud nüüd 29" ja FS-iga võin öelda,et kõige suurem pluss on asja juures see,et ära ei väsi ning isegi kui lõpuks väsid siis väsinud olekus jaksad kiiremini edasi liikuda