ratta ehk hübriidide? valik
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
ratta ehk hübriidide? valik
vana ratas otsas seda ei saa enam ka rattaks nimetada rohkem piinapink oli
vana panther tagumise amordi ja muu halvaga
kunagi kasutasin ka metsas sõitmiseks isuga ja siis oli mtb nagu asja eest
nüüd vaatan uut ja .... no ei ole seda metsa mõtet
ainult maanteele kõht vastu raami ei kipu kah seega mnt jääb välja
siis hübriid oleks see valik ?
hakkasin uurima mida pakutakse ja pilt lõi kirjuks silme eest
mida siis üldse vaadata ?
kas kehtib reegel mida rohkem maksad seda rohkem saad ?
või siiski saab mõne mudeli puhul ka vähema eest parema asja ja teisel maksab nimi rohkem kui vaja ?
mõte siis harrastada natuke rohkem, et vormi tagasi saada kui mitte arvestada ümarat ka vormiks
ja perega niisama ringi kruisida
seega pole ratta mõte pelgalt 5km nädalas poodi õlle järgi mille puhul ma valiks esimese ja odavaima
aga ilusa lillelise unistusena ikka 100...200+km nädalas ja seda võiks teha mõnuga mitte piineldes
mida vaadata nt. kuni 700.- piires ratasetel mis võiks sellises hinnas olla peal ja kasutuses
ma mõtlen siis jooksud ja vahetid
mis vahe on ehk mida määrvad tihti välja toodud lenksud ja postid ja ratta suurused....
piduritest ei aja ma taga kettaid
samuti ei ole määrav raamil ilutsev nimi
kas 18...21...24...27 käikude arvuna on vaid eputamiseks või
mis oleks mõistlik ratta kaal
kas hübriidile saab alla panna ka laiema ja karvasema rehvi kui tuleb tahtmine mingist metsavahelisest "võistlusest" osa võtta vms.
kas uus või kasutatud ?
jne.
vana panther tagumise amordi ja muu halvaga
kunagi kasutasin ka metsas sõitmiseks isuga ja siis oli mtb nagu asja eest
nüüd vaatan uut ja .... no ei ole seda metsa mõtet
ainult maanteele kõht vastu raami ei kipu kah seega mnt jääb välja
siis hübriid oleks see valik ?
hakkasin uurima mida pakutakse ja pilt lõi kirjuks silme eest
mida siis üldse vaadata ?
kas kehtib reegel mida rohkem maksad seda rohkem saad ?
või siiski saab mõne mudeli puhul ka vähema eest parema asja ja teisel maksab nimi rohkem kui vaja ?
mõte siis harrastada natuke rohkem, et vormi tagasi saada kui mitte arvestada ümarat ka vormiks
ja perega niisama ringi kruisida
seega pole ratta mõte pelgalt 5km nädalas poodi õlle järgi mille puhul ma valiks esimese ja odavaima
aga ilusa lillelise unistusena ikka 100...200+km nädalas ja seda võiks teha mõnuga mitte piineldes
mida vaadata nt. kuni 700.- piires ratasetel mis võiks sellises hinnas olla peal ja kasutuses
ma mõtlen siis jooksud ja vahetid
mis vahe on ehk mida määrvad tihti välja toodud lenksud ja postid ja ratta suurused....
piduritest ei aja ma taga kettaid
samuti ei ole määrav raamil ilutsev nimi
kas 18...21...24...27 käikude arvuna on vaid eputamiseks või
mis oleks mõistlik ratta kaal
kas hübriidile saab alla panna ka laiema ja karvasema rehvi kui tuleb tahtmine mingist metsavahelisest "võistlusest" osa võtta vms.
kas uus või kasutatud ?
jne.
Re: ratta ehk hübriidide? valik
hakkan siis võrdlema ja eelvaliku tegema
võtsin ette siis esimesena veloplussi ja küsiks mis on vahet merida ratastel
speeder 100 ja 200
http://www.veloplus.ee/et/toode/ratas-m ... lane-34286
http://www.veloplus.ee/et/toode/ratas-m ... nane-34268
mis asi on crossway ?
mudeleid on veloplussis erinevaid
on 20 on 40 on 100 on 300
http://www.veloplus.ee/et/toode/ratas-m ... lime-33911
http://www.veloplus.ee/et/toode/ratas-m ... lver-34540
http://www.veloplus.ee/et/toode/ratas-m ... must-33512
http://www.veloplus.ee/et/toode/ratas-m ... lime-33506
võtsin ette siis esimesena veloplussi ja küsiks mis on vahet merida ratastel
speeder 100 ja 200
http://www.veloplus.ee/et/toode/ratas-m ... lane-34286
http://www.veloplus.ee/et/toode/ratas-m ... nane-34268
mis asi on crossway ?
mudeleid on veloplussis erinevaid
on 20 on 40 on 100 on 300
http://www.veloplus.ee/et/toode/ratas-m ... lime-33911
http://www.veloplus.ee/et/toode/ratas-m ... lver-34540
http://www.veloplus.ee/et/toode/ratas-m ... must-33512
http://www.veloplus.ee/et/toode/ratas-m ... lime-33506
Re: ratta ehk hübriidide? valik
Merida puhul on suurenevad mudelinumbrid järjest paremad, paremate juppidega ja sellevõrra ka kallimad.
Crossway on nende valikus hübriid, 20 näiteks acera tagumise vahetajaga ja esimene enam vähem sõidetav, on kahekordse seinaga veljed ja peab vastu, kasutame neid ka City bike Tallinn rendis, lisame varustuse ja vahetame rehvid torkekindlate rehvide vastu ja sõidab hästi
Crossway on nende valikus hübriid, 20 näiteks acera tagumise vahetajaga ja esimene enam vähem sõidetav, on kahekordse seinaga veljed ja peab vastu, kasutame neid ka City bike Tallinn rendis, lisame varustuse ja vahetame rehvid torkekindlate rehvide vastu ja sõidab hästi
Re: ratta ehk hübriidide? valik
Hoolimata sellest, et sa mainid metsavahelisi võistlusi, soovitaks hoiduda amordiga hübriididest. Need amordid on reeglina jube rasked ja suht kasutud.
Ostsin kunagi amordiga hübriidi aga vahetasin amordi üsna varsti karbonhargi vastu ja sain ratta mingi 1,5 kilo kergemaks. Karbonhark summutab hästi vibratsiooni ja paksema kummi ja õige rehvirõhuga kannatab ka kruusal ja maastikul sõita.
Ostsin kunagi amordiga hübriidi aga vahetasin amordi üsna varsti karbonhargi vastu ja sain ratta mingi 1,5 kilo kergemaks. Karbonhark summutab hästi vibratsiooni ja paksema kummi ja õige rehvirõhuga kannatab ka kruusal ja maastikul sõita.
Re: ratta ehk hübriidide? valik
Tere.
Kuna olen ise analoogse valiku ees (hübriid) nagu eelkirjutaja, ja ka valikukriteeriumid enamvähem samad et paarsada kilomeetrit kuus sõita vahelduval pinnasel. siis ei hakkaks uut teemat tegema.
Mind huvitaks see, et kas tavainimene tunnetab olulist vahet kui ostab näiteks merida crossway 20 asemel hoopis merida 40. ehk siis kas on mõtekas kulutada mõned eurod enam. loogiline et mõnedsajad eurod rohkem makstes (crossway 100-300) saan parema ratta. Millegipärast olen täheldanud, et kui poes lähen küsima, siis müüja hakkab kohe rääkima käiguvahetajatest , kas on oluline vahe kas on alivio või acera või mõni muu. Saan aru et võisteldes jah on vahet.
Ja muidugi kui palju on ratta hinnas tähtsust nimes. Sest enamus rattaid mis meil liigub kokku pandud vist shimano juppidest. Et kas tasub ikkagi valida tuntum ratas ja maksta natuke rohkem võrreldes analoogses varustuses tundmatuma rattaga. Ise käisin Rock Machine rattaid vaatamas. Müüja muidugi kiitis ja ütles hea hinna kvaliteediga ratas,
Päris keeruline jah see valik ja alati tahaks ju võimalikult vähese raha eest võimalikult head asja saada.
Kuna olen ise analoogse valiku ees (hübriid) nagu eelkirjutaja, ja ka valikukriteeriumid enamvähem samad et paarsada kilomeetrit kuus sõita vahelduval pinnasel. siis ei hakkaks uut teemat tegema.
Mind huvitaks see, et kas tavainimene tunnetab olulist vahet kui ostab näiteks merida crossway 20 asemel hoopis merida 40. ehk siis kas on mõtekas kulutada mõned eurod enam. loogiline et mõnedsajad eurod rohkem makstes (crossway 100-300) saan parema ratta. Millegipärast olen täheldanud, et kui poes lähen küsima, siis müüja hakkab kohe rääkima käiguvahetajatest , kas on oluline vahe kas on alivio või acera või mõni muu. Saan aru et võisteldes jah on vahet.
Ja muidugi kui palju on ratta hinnas tähtsust nimes. Sest enamus rattaid mis meil liigub kokku pandud vist shimano juppidest. Et kas tasub ikkagi valida tuntum ratas ja maksta natuke rohkem võrreldes analoogses varustuses tundmatuma rattaga. Ise käisin Rock Machine rattaid vaatamas. Müüja muidugi kiitis ja ütles hea hinna kvaliteediga ratas,
Päris keeruline jah see valik ja alati tahaks ju võimalikult vähese raha eest võimalikult head asja saada.
Re: ratta ehk hübriidide? valik
täpselt minu küsimused
juurdlen samade asjade üle
juurdlen samade asjade üle
Re: ratta ehk hübriidide? valik
Mul on olnud peres kolm hübriidi, endal algul Merida Crossway 500D (varastati ära), nüüd Cube Cross Lite CLS, naisel Merida Crossway 100D.
Kõik kolm on olnud hüdrauliliste ketaspidurite ja amordiga, minu omad lenksult lukustatavad, naise oma amordilt lukustatav.
Enamuse ajast asfalt, metsateed, kruusateed. Igal suvel oleme pakiraamid külge ladunud ja ette võtnud mingi nädalase rattamatka. Kevadeti olen sõitnud TRR-i, sügisel TRM-i, eelmise hooaja sõitsin kaasa ka Estonian Cup-i lühikesi distantse. Naine on sõitnud Tallinna Rattamaratoni lühikest etappi. Kõige sellega saab kenasti hakkama. Sellel talvel läksid hübriidile naastud alla ja oli kasutusel talverattana.
Kruusal ja kõval metsateel väga kiire, asfaldil loomulikult ka. Hübriidile omaselt käike jagub. Ainus häda on olnud liiv ja pehme lumi - kitsas rehv lihtsalt ei kanna selle peal ja sõit ei ole vaimselt kõige meeldivam.
Amort pole suurem asi aga ilma ka ei tahaks - tänu kitsale rehvile on rehvirõhk kõrge ja juurikate/kivide peal raputaks ilma ikka korralikult.
Selleks hooajaks ostsin võistlemiseks siiski 29-se, minu hübriidile läheb ilmselt nüüd kõvakahvel alla, et maanteel trenni teha, naise oma jääb ilmselt nii nagu on.
Juppidest ... minu rattad on mõlemad olnud LX/XT, naise oma Altus/Alivio ... mõlemaga on olnud täpselt 0 probleemi. Jah, naise ratas on oluliselt raskem aga 0 probleemi on 0 probleemi.
Kõik kolm on olnud hüdrauliliste ketaspidurite ja amordiga, minu omad lenksult lukustatavad, naise oma amordilt lukustatav.
Enamuse ajast asfalt, metsateed, kruusateed. Igal suvel oleme pakiraamid külge ladunud ja ette võtnud mingi nädalase rattamatka. Kevadeti olen sõitnud TRR-i, sügisel TRM-i, eelmise hooaja sõitsin kaasa ka Estonian Cup-i lühikesi distantse. Naine on sõitnud Tallinna Rattamaratoni lühikest etappi. Kõige sellega saab kenasti hakkama. Sellel talvel läksid hübriidile naastud alla ja oli kasutusel talverattana.
Kruusal ja kõval metsateel väga kiire, asfaldil loomulikult ka. Hübriidile omaselt käike jagub. Ainus häda on olnud liiv ja pehme lumi - kitsas rehv lihtsalt ei kanna selle peal ja sõit ei ole vaimselt kõige meeldivam.
Amort pole suurem asi aga ilma ka ei tahaks - tänu kitsale rehvile on rehvirõhk kõrge ja juurikate/kivide peal raputaks ilma ikka korralikult.
Selleks hooajaks ostsin võistlemiseks siiski 29-se, minu hübriidile läheb ilmselt nüüd kõvakahvel alla, et maanteel trenni teha, naise oma jääb ilmselt nii nagu on.
Juppidest ... minu rattad on mõlemad olnud LX/XT, naise oma Altus/Alivio ... mõlemaga on olnud täpselt 0 probleemi. Jah, naise ratas on oluliselt raskem aga 0 probleemi on 0 probleemi.
Re: ratta ehk hübriidide? valik
Mina ostsin esimeseks hübriidiks Scott Sub 30ne (allumiinium raamiga,jäik kahvel): sellel hüdraulilised pidurid, Acera käiguvaheti ning probleeme ei ole esinenud. Minu jaoks piisavalt kerge, jäik ja vastupidav (tallinnas ja seda ümbritsevatel kõvade metsateede jaoks täitsa hea). Linnasõiduks mõnus, sõitsin sellega 2014 suvi keskmiselt 250-350km kuus. Kahjuks ei oska võrdlusmomenti tuua käiguvahetite juures, aga juba Acera'ga peaks tavasõitja küll rahule jääma.
Re: ratta ehk hübriidide? valik
võhiku vaheküsimus
kas ja mis vahe on hübriidi ja mägiratta raamil
seda siis üldiselt nn. geomeetrias
kas ja mis vahe on hübriidi ja mägiratta raamil
seda siis üldiselt nn. geomeetrias
Re: ratta ehk hübriidide? valik
Just. Meelis, vahe on seal sees ja vahe on suur. Vahe on raamide geomeetriates ja materjalides nii hübriidide klassi sees, kui hübriid vs muud rattad kaasa arvatud MTB segment. Jupid on kõige viimane asi, mida vaadata.MeelisV kirjutas:võhiku vaheküsimus
kas ja mis vahe on hübriidi ja mägiratta raamil
seda siis üldiselt nn. geomeetrias
Aga see on natuke pikem jutt. Soovitan minna poodi ja lasta need detailid endale selgeks teha. Siis Sa ei vaevaks end enam nende küsimustega, vaid teaksid üsna täpselt, mida Sulle vaja on.
Re: ratta ehk hübriidide? valik
ei jõua poodi s.t. tööajal mitte
ja kui ma oma lollide küsimustega müüja olen ära tüüdanud siis lõpuks müüb ta mulle mida iganes, et must lahti saada
see küsimus tuli sellest mõttest, et mis saab kui üldse saab kui laduda mägiratta raamile kitsad ja siledad rattad alla ja võib-olla teine iste ja mida veel aja
siis kas oleks see mõte teostamist võimaldav ja väärt
hübriide kasutatuna ei liigu eriti
aga mtb raame küll ja muid detaile kah
seda, et rattal ja rattal on vahe sellest olen juba aru saanud s.t. näiteks hübriide olen leidnud rohkelt 11 kg ja 15 kg kaalus
võimalik, et oli ka kergemaid ja raskemaid veel.
ja kui ma oma lollide küsimustega müüja olen ära tüüdanud siis lõpuks müüb ta mulle mida iganes, et must lahti saada
see küsimus tuli sellest mõttest, et mis saab kui üldse saab kui laduda mägiratta raamile kitsad ja siledad rattad alla ja võib-olla teine iste ja mida veel aja
siis kas oleks see mõte teostamist võimaldav ja väärt
hübriide kasutatuna ei liigu eriti
aga mtb raame küll ja muid detaile kah
seda, et rattal ja rattal on vahe sellest olen juba aru saanud s.t. näiteks hübriide olen leidnud rohkelt 11 kg ja 15 kg kaalus
võimalik, et oli ka kergemaid ja raskemaid veel.
Re: ratta ehk hübriidide? valik
Lugedes Sinu juttu, siis see ongi põhiküsimus, et Sa püüad neid ühte patta panna. MTB-d ja hübriidi. Aga vahe pole pelgalt selles, et hübriidil on "teine iste" ja peenemad kummid.MeelisV kirjutas:ei jõua poodi s.t. tööajal mitte
ja kui ma oma lollide küsimustega müüja olen ära tüüdanud siis lõpuks müüb ta mulle mida iganes, et must lahti saada
see küsimus tuli sellest mõttest, et mis saab kui üldse saab kui laduda mägiratta raamile kitsad ja siledad rattad alla ja võib-olla teine iste ja mida veel aja
siis kas oleks see mõte teostamist võimaldav ja väärt
hübriide kasutatuna ei liigu eriti
aga mtb raame küll ja muid detaile kah
seda, et rattal ja rattal on vahe sellest olen juba aru saanud s.t. näiteks hübriide olen leidnud rohkelt 11 kg ja 15 kg kaalus
võimalik, et oli ka kergemaid ja raskemaid veel.
Aga ära pane neid ühte patta. Sest nad on erinevad asjad. Mõeldud erinevaks asjaks. Ühendav asjaolu on see, et mõlemaid nimetatakse jalgratasteks. Raami materjalid ja geomeetria on erinev neil.
Kasutatud hübriide ei liigu eriti sellepärast, et see ratas ostetakse tavasõiduks. Ta ei kulu, ei vanane moraalselt ja temaga võid sõita vabalt ka kümne aasta pärast, kui korralikult oled hooldanud. MTB-d uuenevad, tuleb peale uus tehnoloogia, väsitakse neist moraalselt ja tehniliseks muutuvad nad "vanaks".
Aga ka kordan, et neid võrrelda on suhteliselt mõttetu, sest sõiduasend ja sõidutunne on nii erinev.
Re: ratta ehk hübriidide? valik
Ok sain ammendava vastuse selle teemaga punkt.
tänan
tänan
Re: ratta ehk hübriidide? valik
hinnaklassist väljas
aga kuidas hinnatakse sellist asja
Fuji absolute 1.1 Tiagra
http://fixus24.ee/?st=5;info=;toode=01- ... ra_ML.html
aga kuidas hinnatakse sellist asja
Fuji absolute 1.1 Tiagra
http://fixus24.ee/?st=5;info=;toode=01- ... ra_ML.html
Re: ratta ehk hübriidide? valik
tundub et see on vist vana mudel vms.MeelisV kirjutas:hinnaklassist väljas
aga kuidas hinnatakse sellist asja
Fuji absolute 1.1 Tiagra
http://fixus24.ee/?st=5;info=;toode=01- ... ra_ML.html
mujal on see ratas hüdrauliliste piduritega fixuses on tavalistega
siin mingi võrdlus 1.1. ja 1.3 vahel
http://road-bikes.gearsuite.com/compare ... solute-1-1
Re: ratta ehk hübriidide? valik
fuji oma lehe andmed siis
kaalud on erinevad võrreldes selle võrdluslehega
http://www.fujibikes.com/eu/bike/detail ... te-11-disc
ja
http://www.fujibikes.com/eu/bike/detail ... te-13-disc
kaalud on erinevad võrreldes selle võrdluslehega
http://www.fujibikes.com/eu/bike/detail ... te-11-disc
ja
http://www.fujibikes.com/eu/bike/detail ... te-13-disc
Re: ratta ehk hübriidide? valik
Mulle on viimasel ajal sümpatiseerima hakanud hoopis selle firma toodang:
http://www.helkamavelox.fi/tuote-osasto/miesten/
Paarikümne aasta tagused mälestused räägivad kaalult ehk raskepoolsetest, kuid väga mugava sõiduasendi ja kerge jooksuga ratastest.... hoog sees, sõitis nagu ise Kas trenniks ja vahel rahvaspordipäeval osalemiseks just parim valik, aga rahulikuks commuteriks vist küll päris head endiselt ja näevad stiilselt "old-timer" välja kah.
Mõnda aega on juba kummitanud mõte üks 3 või 7-nexus-käiguline kohale tuua ja ära elektriseerida...
http://www.helkamavelox.fi/tuote-osasto/miesten/
Paarikümne aasta tagused mälestused räägivad kaalult ehk raskepoolsetest, kuid väga mugava sõiduasendi ja kerge jooksuga ratastest.... hoog sees, sõitis nagu ise Kas trenniks ja vahel rahvaspordipäeval osalemiseks just parim valik, aga rahulikuks commuteriks vist küll päris head endiselt ja näevad stiilselt "old-timer" välja kah.
Mõnda aega on juba kummitanud mõte üks 3 või 7-nexus-käiguline kohale tuua ja ära elektriseerida...
Re: ratta ehk hübriidide? valik
Kas saan õigesti aru, et selles hinnaklassis (-700euri) ja situatsioonis kus sõit on pigem asfaltil ja kruusal, kõvemal metsateel, siis võiks pigem valida ilma amordita, jäiga kahvliga ratta. nt. merida speeder, fuji absolute vms.) Et nii odavalt rattalt pole ka kvaliteetset toimivat amorti võimalik leida.
Re: ratta ehk hübriidide? valik
Oleneb millega võrrelda - korraliku MTB amordiga võrreldavat amorti pole hübriididel võimalik leida olenemata hinnaklassist. Hübriid pole lihtsalt mõeldud tingimustesse, kus sellist amorti vaja läheks.lauri77 kirjutas:Et nii odavalt rattalt pole ka kvaliteetset toimivat amorti võimalik leida.
Aga 50-63mm käiguga lenksult lukustatavaid amorte neile ikka pannakse ja näiteks trepis kruusatee peal ma ei kujutaks ilma ette. Kõik oleneb sellest milline on see kruusa-metsatee, kuhu ronida.
Re: ratta ehk hübriidide? valik
´Meie kruusateede kvaliteet on kahjuks selline, et mina isiklikust kogemusest lähtudes soovitaks siiski amordiga versiooni.lauri77 kirjutas:Kas saan õigesti aru, et selles hinnaklassis (-700euri) ja situatsioonis kus sõit on pigem asfaltil ja kruusal, kõvemal metsateel, siis võiks pigem valida ilma amordita, jäiga kahvliga ratta. nt. merida speeder, fuji absolute vms.) Et nii odavalt rattalt pole ka kvaliteetset toimivat amorti võimalik leida.
Hübriide leidub ka seal :
http://www.author.ee/kross.htm
Re: ratta ehk hübriidide? valik
Jäi see postitus silma ja helistasin Veloplussi ,et uurida nendepoolset arvamust,ütleme nii ,et ei tahetud nõusse jääda. Karbonhark ei pidavat siiski imehark olema(ikkagi maanteele ja tänavale) ja tavakasutajad selliseid vahetusi väga praktiseerima ei pidavat.(kuigi nad ju võiksid raha teenida ja neid müüa)Prommar kirjutas:Hoolimata sellest, et sa mainid metsavahelisi võistlusi, soovitaks hoiduda amordiga hübriididest. Need amordid on reeglina jube rasked ja suht kasutud.
Karbonhark summutab hästi vibratsiooni ja paksema kummi ja õige rehvirõhuga kannatab ka kruusal ja maastikul sõita.
Vabandan teemaalgataja ees ,kuid kuna olen ka ise hübriidiotsinguil siis seepärast kolan siin mööda teemasid.
Re: ratta ehk hübriidide? valik
Ausalt öeldes ei saa ma ise ka aru, kuidas mõned sõidavad maastikul võistlusi jäiga hargiga (keegi neid siiski müüb), aga inimesed on erinevad.
Enamus rattureid arendavad ratast pigem kergemaks, kui mugavamaks (võimalik on saavutada ka mõlemat korraga). Esihargi näol on võimaik üks kulukas etapp vahele jätta.
Loogiline, et poodidel selline skeem eriti läbi ei läheks, et müüvad amordiga rattaid ja üritavad kohe ka karbonhargi pähe määrida.
Kui vähegi võimalik, tuleks enne ostmist muidugi pikem proovisõit teha mõlema variandiga.
Enamus rattureid arendavad ratast pigem kergemaks, kui mugavamaks (võimalik on saavutada ka mõlemat korraga). Esihargi näol on võimaik üks kulukas etapp vahele jätta.
Loogiline, et poodidel selline skeem eriti läbi ei läheks, et müüvad amordiga rattaid ja üritavad kohe ka karbonhargi pähe määrida.
Kui vähegi võimalik, tuleks enne ostmist muidugi pikem proovisõit teha mõlema variandiga.
Re: ratta ehk hübriidide? valik
Jah aga seekord nad ei teadnud kas mul juba ratas olemas või mitte. Helistasin,teavitasin teadmisvajadusest , ma ei maininud sõnagagi ,et mul ratast veel pole.... (poes kolasin ennem ,ila rippus nagu uurikett)
Re: ratta ehk hübriidide? valik
Ostsin siis endale TREK 8.3 DS ratta. Leian et selle hinna eest on minu jaoks ratast küll. Proovisin Veloplusis ka Merida hübriide, kuid nende lühikeste proovisõitudega erilist vahet küll pole. Kuna Veloplusis rabati rattaid nagu hulludel päevadel, siis ei tahetud väga allahindlusi teha, või ei osanud ma korralikult küsida. nii valisingi treki.
Kuid nüüd tundub, et olen ületamatu probleemi ees. Nimelt tahan panna rattale pikki porilaudu, kuid sellel rattal pole esihargil nn kõrvu kuhu neid kinnitada. Vaid on augud otse amordi sees Amort ise Suntour nex. Mitte üheski poes pole ma sobiva kinnitusega porilaudu leidnud. Rademari mehed ka laiautavad käsi, et uued hübriidid ongi selliste kinnitustega ja nemad paigaldavad neile porilauad ehitusmeeste plastik krõpsuga. Tundub nagu suht porno. Lihtsalt paneb imestama, et kui selline amort on välja mõeldud, siis oleks loogiline, et sinna oleks võimalik ka lisavarustust saada, seda enam, et kohad kuhu paigaldada on amordil olemas.
Või pole eestisse selliseid asju toodud. samas youtubes vaatasin, et ühele samasugusele rattale olid pikad porikad paigaldatud https://www.youtube.com/watch?v=HAtpVOG2tvY
Äkki oskab keegi nõu anda, et ehk on kusagil saada sellisele rattale porilaudu või on mingisugune adapter mis vahele käib, esialgu selle ehitusmeeste krõpsu välistaks
Kuid nüüd tundub, et olen ületamatu probleemi ees. Nimelt tahan panna rattale pikki porilaudu, kuid sellel rattal pole esihargil nn kõrvu kuhu neid kinnitada. Vaid on augud otse amordi sees Amort ise Suntour nex. Mitte üheski poes pole ma sobiva kinnitusega porilaudu leidnud. Rademari mehed ka laiautavad käsi, et uued hübriidid ongi selliste kinnitustega ja nemad paigaldavad neile porilauad ehitusmeeste plastik krõpsuga. Tundub nagu suht porno. Lihtsalt paneb imestama, et kui selline amort on välja mõeldud, siis oleks loogiline, et sinna oleks võimalik ka lisavarustust saada, seda enam, et kohad kuhu paigaldada on amordil olemas.
Või pole eestisse selliseid asju toodud. samas youtubes vaatasin, et ühele samasugusele rattale olid pikad porikad paigaldatud https://www.youtube.com/watch?v=HAtpVOG2tvY
Äkki oskab keegi nõu anda, et ehk on kusagil saada sellisele rattale porilaudu või on mingisugune adapter mis vahele käib, esialgu selle ehitusmeeste krõpsu välistaks
Re: ratta ehk hübriidide? valik
1. Ürita mõnest netipoest leida need samad mis videos.
2. Osta Eestist suvalised regullitavad porikad ja painuta/lõika kinnitusvardad parajaks.
2. Osta Eestist suvalised regullitavad porikad ja painuta/lõika kinnitusvardad parajaks.
Re: ratta ehk hübriidide? valik
http://hawaii.ee/700c-kmpl-216000-1401
Nendel peaks vist analoogne kinnitus olema.
Nendel peaks vist analoogne kinnitus olema.
Re: ratta ehk hübriidide? valik
Jah käisin ka neid vaatamas, müüja ütles, et esimene isegi pidi sobima, aga tagumise kinnitus ei pidavat sobima. Aga ilusat hinda ikka oskavad ka küsida. Arvan jah et peab kuidagi painutamise teed vist minema.
Re: ratta ehk hübriidide? valik
mina siis lõpuks valisin endale ühe Merida
täpsemalt siis Speeder T2
http://www.veloplus.ee/et/toode/ratas-m ... nane-29755
väidetaval eelmise aasta mudel aga minu eelmise nn. jalgrattalaadse toote asendamiseks piisavalt hea
hind polnud üldse paha ja seepärast saigi see võetud
Fuji Absolute oli kah plaanis aga fixuses oli tühjus ja tarne laekumine oli teadmata.
nüüd vaja ratast veel varustada lisadega - porilauad, tuled, pudeli hoidja jne.
kui ratas käes ja valmis siis lisan reaalse pildi.
täpsemalt siis Speeder T2
http://www.veloplus.ee/et/toode/ratas-m ... nane-29755
väidetaval eelmise aasta mudel aga minu eelmise nn. jalgrattalaadse toote asendamiseks piisavalt hea
hind polnud üldse paha ja seepärast saigi see võetud
Fuji Absolute oli kah plaanis aga fixuses oli tühjus ja tarne laekumine oli teadmata.
nüüd vaja ratast veel varustada lisadega - porilauad, tuled, pudeli hoidja jne.
kui ratas käes ja valmis siis lisan reaalse pildi.