raikzz kirjutas:Kindlasti ei tule mingit fixiet sellest , lenksukummid on puudu neid tahaks kusagilt saada pruune, pruunid lenksupaelad, mingid teised pedaalid , ajastukohasem kroom pudelikorv, mingi vintage kell ja mingid pruunid/valged rehvid. Pidurid tunduvad jah olema vahetatud uuemate vastu , velgedeks mingid alexrimsid neid tahaks ka millalgi ära vahetada. Stemil ja lenksul on ilusti Chesini märgid need peaks ikka originaalid olema. Sadul vast on ka vahetatud aga tundub ajastukohane nahksadul. Homme õhtul pesen puhtaks teen pilte

Tehniliselt tundub ka täiesti korras olevat , käigud isegi töötavad, ainult veljed tahavad rihtimist
Õnnitlen ostu puhul.
Loodetavasti oskad respectiga seda isendit hoida ja upgradeda. Eelmine omanik on seda enamvähem suutnud. Samas itaalased komplekteerisid ratta "omadest" juppidest st campagnologa, see isend on mingil põhjusel shimano peale tehtud.
Kui kahvel on Eddy Merckx toodang, siis pildilt tundub, et hargivahe on ca cm kõrgem kui oleks originaalil. Samas sellest ainult kasu, kuna ette mahub vajadusel laiem kumm.
Jooksud võiks laduda uuesti või leida ajastuväärsed - alexrims seda kindlasti pole.
Pedaalid olid sel ajal rihmadega ja suht kitsad st tänapäeva nr46 jalanumbriga omanikul võib toetuspind kitsaks jääda.
Pidurilingid olid sel ajal olemas kahte liiki, sul lahtiste kõridega, kuid teine haruldasem oli variant kus kõrid piki/mööda lenksu lenksupaela all jooksid. Soovitan selliseid, puhtam mulje. Piduriklotsid võiks olla alumiinium "tiivakestega".
Kaussidega keskjooksu võiks vahetada nelikant kinniste laagritega titaan võlliga padruni vastu, kaaluvõit 2x ja ratta hind 3x suurem.

Kõrvaltvaataja ei saaks aru, et miskit kaasaegset külge kruvitud, vaid omanik ise teab ja naudib.
Pudelikorv võiks olla mitte nikeldatud vaid roostevaba terasest.
Küll mulle meeldib võõrast ratast tuunida

Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.