Artikkel laste jalgratastest
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Artikkel laste jalgratastest
Selline hariv jutt väikestest laste ratastest:
"Why You Should Never Buy a 12″ Bike! (with a few exceptions)"
http://www.twowheelingtots.com/speciali ... 12-review/
Lehe aadress on eksitav ja jutt on üldine, mitte ei keerle hotrocki ümber.
(Armsad velo.clubbersi isandad! Kui te leiate selle lingi jaoks sobilikuma alamfoorumi, siis palun tõstke mu postitus sinna ümber. Tänud.)
"Why You Should Never Buy a 12″ Bike! (with a few exceptions)"
http://www.twowheelingtots.com/speciali ... 12-review/
Lehe aadress on eksitav ja jutt on üldine, mitte ei keerle hotrocki ümber.
(Armsad velo.clubbersi isandad! Kui te leiate selle lingi jaoks sobilikuma alamfoorumi, siis palun tõstke mu postitus sinna ümber. Tänud.)
Re: Artikkel laste jalgratastest
Isiklik kogemus
1. Ratas peab olema kerge (täiskasvanu miskipärast ei soovi sõita rattaga , mis on pool tema kehamassist)
2. Raskuskese madal (lingil toodud halva näitena rattal on keskjooks kõrgemal kui rattateljed)
3. Rattale peab lapsel olema kerge ja mugav peale ja maha saada - ilma top tube-ta ratas oli kunagi laste selge eelistus.
Tehnoloogia arenedes on seni igatahes suudetud insenerid väikelaste rataste kujundamisest eemal hoida- selgelt üledimensioneeritud raamiga rasked halva sõiduasendiga kolakad on jätkuvalt müügis.
1. Ratas peab olema kerge (täiskasvanu miskipärast ei soovi sõita rattaga , mis on pool tema kehamassist)
2. Raskuskese madal (lingil toodud halva näitena rattal on keskjooks kõrgemal kui rattateljed)
3. Rattale peab lapsel olema kerge ja mugav peale ja maha saada - ilma top tube-ta ratas oli kunagi laste selge eelistus.
Tehnoloogia arenedes on seni igatahes suudetud insenerid väikelaste rataste kujundamisest eemal hoida- selgelt üledimensioneeritud raamiga rasked halva sõiduasendiga kolakad on jätkuvalt müügis.
Re: Artikkel laste jalgratastest
Olen nõus artikli väitega, et 12" (ehk seda kõige väiksemat) ratast ei ole mõtet osta, laps peaks alustama jooksurattaga.
Pannes lapse abiratastega velo selga teeme talle karuteene. Ta peab ära õppima, lihasmällu talletama, et mitte mingil juhul ei tohi velo (pööretel) kallutada, muidu läheb ümber ja see on valus. Peale abikate eemaldamist selgub, et ikkagi ON vaja kallutada. Jooksukaga alustades õpib laps kallutama algusest peale ja sujuvalt.
Pannes lapse abiratastega velo selga teeme talle karuteene. Ta peab ära õppima, lihasmällu talletama, et mitte mingil juhul ei tohi velo (pööretel) kallutada, muidu läheb ümber ja see on valus. Peale abikate eemaldamist selgub, et ikkagi ON vaja kallutada. Jooksukaga alustades õpib laps kallutama algusest peale ja sujuvalt.
Re: Artikkel laste jalgratastest
Ei arva, et 12" mõttetu on.
Minu kogemused:
Esimesed katsed olen teinud abiratastega.
Üsna ruttu keeran abirattad natuke kõrgemale, et harjuks kahe ratta peal sõitma ja jalga maha panema.
Esimesel võimalusel (paari kuu jooksul) sai neist üldse loobutud. Mõnda aega jooksin lihtsalt julgestuseks kaasa õrnalt seljast hoides.
Eks sõltu lapsest ka muidugi kui kiiresti sõitma saab.
Minu kogemused:
Esimesed katsed olen teinud abiratastega.
Üsna ruttu keeran abirattad natuke kõrgemale, et harjuks kahe ratta peal sõitma ja jalga maha panema.
Esimesel võimalusel (paari kuu jooksul) sai neist üldse loobutud. Mõnda aega jooksin lihtsalt julgestuseks kaasa õrnalt seljast hoides.
Eks sõltu lapsest ka muidugi kui kiiresti sõitma saab.
Re: Artikkel laste jalgratastest
Abirattad on väga abiks. Mõni laps ütleb ise, et võta ära - segavad. Mõni sõidab mitu aastat. Mul lapselaps sõitis ka vist 2 suve abikatega ja kui ühel päeval saime kokkuleppele abikate eemaldamise osas - ei toimunud mingit jama ega verevalamist, tüüp kühveldas ilma abikateta minema ja tuli koju paari tunni pärast.
Re: Artikkel laste jalgratastest
Ma soetasin ka poisile esimeseks rattaks 16". Sõitis mingit aega abikatega ja mõne aja pärast juba ilma. 12" on liiga lühikeseks ajaks, seega jooksukas oleks ka minu arvates parem valik.
Re: Artikkel laste jalgratastest
Ratta kaal ei sega sõitmisel, küll aga igal pool mujal.
Ma tahan, et laps saaks rattaga ise hakkama.
Saaks ta trepikojast õue, õuest trepikotta, kõnnitee äärekivist üles.
Teoreetikud, kes räägivad sellest, et raskem ratas on stabiilsem, on last ainult staadionil sõidutanud ning sinna-tagasi ilmselt autoga läinud.
Reaalses elus on lapsi enamasti mitu, neid kõiki korraga aidata sa hästi ei saa ja mida rohkem tited ise hakkama saavad, seda parem.
Ma tahan, et laps saaks rattaga ise hakkama.
Saaks ta trepikojast õue, õuest trepikotta, kõnnitee äärekivist üles.
Teoreetikud, kes räägivad sellest, et raskem ratas on stabiilsem, on last ainult staadionil sõidutanud ning sinna-tagasi ilmselt autoga läinud.
Reaalses elus on lapsi enamasti mitu, neid kõiki korraga aidata sa hästi ei saa ja mida rohkem tited ise hakkama saavad, seda parem.
Re: Artikkel laste jalgratastest
just oli sama teema päevakorras. Tahtsin poisile juba ratta ära osta, aga hea et ikka lambist ei võtnud, vaid koos sai proovimas käidud. Laps 3a ja 98cm pikkust. Pmst mingi pikkuse valemi järgi peaks olema 12" hetkel paras aga see suht ruttu jääb väikseks ja siis jälle uut vaja. Seega proovisime 16" aga kahjuks jäi veel liiga kobakaks, las kasvab veidi ja sügisel on veel paremad soodukad Ühesõnaga sai kolme rattaga tõukekas võetud ja harjutab nüüd sellega!