Vene aegsed xb3 maanteerattad ja nende raamid

Komplektsed jalgrattad. MTB, Road, Trekk, CC, BMX. ...
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
hundux
Rattur
Postitusi: 14
Liitunud: 13. 08. 2013. 20:58

Vene aegsed xb3 maanteerattad ja nende raamid

Postitus Postitas hundux » 13. 08. 2013. 21:13

Kas olen õigesti aru saanud, et põhimõtteliselt on Turisti, Spordi ja Sputniku raam üks ja seesama raske ja vedel kolakas. Erinevused mudelite vahel tulevad ainult käikude arvust, lenksust, pakiraami olemasolust jms.

Tsempion ja Start on samuti ühe ja sama raami peal, aga see on eelnevast pisut asjalikum?

Kasutaja avatar
riho
hobisportlane
Postitusi: 4510
Liitunud: 11. 09. 2003. 17:26

Re: Vene aegsed xb3 maanteerattad ja nende raamid

Postitus Postitas riho » 13. 08. 2013. 21:57

hundux kirjutas:Tsempion ja Start on samuti ühe ja sama raami peal, aga see on eelnevast pisut asjalikum?
Need kaks on küll erinevad raamid.

hundux
Rattur
Postitusi: 14
Liitunud: 13. 08. 2013. 20:58

Re: Vene aegsed xb3 maanteerattad ja nende raamid

Postitus Postitas hundux » 26. 05. 2016. 20:39

Olen veel mitmest kohast kuulnud, et Tsempioni raam pidi Stardi raamist asjalikum olema. Aga keegi pole suutnud seda erinevust täpsemalt selgitada. Kui vaadata rataste tehnilisi andmeid, siis kaal on neil mõlemal samuti umbes täpselt 10 kg. Pilte vaadates paistab, et Tsempionit toodeti vähemalt kahe erineva raamiga. Tavapärane meenutab hilisemat Stardi raami ja teist võib ilmselt pidada Velosuperi / Spordi eelkäiaks. Seda viimast on piltidel näha olnud ka täis komplekti Campagnolo komponentidega. Minu küsimus käib aga just selle Tsempioni tavaraami kohta, mis väliselt Stardi raamiga väga sarnane on.

Kas keegi oskab kommenteerida?

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11889
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Vene aegsed xb3 maanteerattad ja nende raamid

Postitus Postitas erikr » 26. 05. 2016. 21:49

Kaalu järgi ilmselt pole mõtet jälgi ajada.
Terasesulamite erikaal on suhteliselt sama kui ei lähe roostevabade ja tööriistateraste poolele.
Samas võivad sarnase erikaaluga teraste omadused olla erinevad.

Pean ka enda kurvastuseks tõdema, et SS ja TS raamide tegelikku erinevust või mitteerinevust ma ei oska kommenteerida. Lekko ehk oskab.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

mtm
Rattur
Postitusi: 334
Liitunud: 08. 09. 2009. 08:19

Re: Vene aegsed xb3 maanteerattad ja nende raamid

Postitus Postitas mtm » 27. 05. 2016. 06:33


hundux
Rattur
Postitusi: 14
Liitunud: 13. 08. 2013. 20:58

Re: Vene aegsed xb3 maanteerattad ja nende raamid

Postitus Postitas hundux » 27. 05. 2016. 17:46

See on üks teema, kus väidetakse, et Tsempioni raamid on paremad. Aga millel need väited põhinevad? Mina pakun, et pannakse ühte patta spetszakaz rattad ja tavalised. See on sama hea, kui start sosse ja velosuper ühte patta panna. Kinnitage või lükake ümber.

valaskalakene
Rattur
Postitusi: 6
Liitunud: 23. 02. 2016. 08:36

Re: Vene aegsed xb3 maanteerattad ja nende raamid

Postitus Postitas valaskalakene » 28. 05. 2016. 19:27

huvi pärast vaatasin - vene rattafoorumid on seda teemat täis, kohati on viimsete pisiasjadeni nagu joodise materjal, jms. asi ära lahatud. loe sealt.
- ostan teekannu kujutisega sõidusärgi -

hundux
Rattur
Postitusi: 14
Liitunud: 13. 08. 2013. 20:58

Re: Vene aegsed xb3 maanteerattad ja nende raamid

Postitus Postitas hundux » 17. 07. 2016. 22:46

Vene keelega on lood keerulised. Nii et ehk oleks võimalik mõni google otsingu link või muu viide lisada, millele siis google translate kallale saata.

Vasta

Mine “Jalgrattad”