Soodsa hinnaga (kuni 400 ühikut) ratas igapäevasõiduks?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Soodsa hinnaga (kuni 400 ühikut) ratas igapäevasõiduks?
Pikkus 197, kaal 107, kuu läbisõidu prognoos 400km, edaspidi progresseerub. eesmärk on südame treening, kaalukaotus.
Hawaii Expressist soovitati mulle:
http://www.hawaii.ee/classic-29-alu-16- ... ory=201354
Ette tänades
Hawaii Expressist soovitati mulle:
http://www.hawaii.ee/classic-29-alu-16- ... ory=201354
Ette tänades
Re: Soodsa hinnaga (kuni 400 ühikut) ratas igapäevasõiduks?
Selles hinnaklassis pole kaaluga ehk muret, kergkaalastele mõeldud osad tulevad tükkmaad kallimate eksemplaride peal. Pikkusega aga on maastikuratast juures pigem probleem, ehk kui jalad pole ebaproportsionaalselt pikad siis oleks 22" - 23" ehk XXL raami vaja. Neid ei kipu kõige odamas otsas eriti liikuma. Ei uuena ega kasutatuna.
Hawaii odavaim suure raamiga liht-maastur http://www.hawaii.ee/tooted/suvi/rattad ... 970-241392
Hübriidide osas on XXL saada ka alla 400.- siis küll V-piduriga. Maanteeratas tuleb uuena samuti sinna 499.- klassi hetkel.
Kui trass on planeeritud kergliiklusteel jms. kontrollitud keskkonnas siis soovitaks kasutatud maanteeratas võtta, läbib sama ajaga pikema distantsi, näeb rohkem ja ehk hoiab rattal pikemalt.
400km kuus tähendab 20km 5'el päeval nädalas, ehk kui ratas on väike siis jääb ka läbisõit väiksem ja teema ammendab ennast kiiresti. Nooremast peast oma lollusest ära proovitud, isegi "pool-numbrit" väike ratas (eriti kui pole seljataga noorpõlve profittreeningut et ennast sinna peale voltida) rikub sõidumõnu liiga palju.
aif
Hawaii odavaim suure raamiga liht-maastur http://www.hawaii.ee/tooted/suvi/rattad ... 970-241392
Hübriidide osas on XXL saada ka alla 400.- siis küll V-piduriga. Maanteeratas tuleb uuena samuti sinna 499.- klassi hetkel.
Kui trass on planeeritud kergliiklusteel jms. kontrollitud keskkonnas siis soovitaks kasutatud maanteeratas võtta, läbib sama ajaga pikema distantsi, näeb rohkem ja ehk hoiab rattal pikemalt.
400km kuus tähendab 20km 5'el päeval nädalas, ehk kui ratas on väike siis jääb ka läbisõit väiksem ja teema ammendab ennast kiiresti. Nooremast peast oma lollusest ära proovitud, isegi "pool-numbrit" väike ratas (eriti kui pole seljataga noorpõlve profittreeningut et ennast sinna peale voltida) rikub sõidumõnu liiga palju.
aif
eat more, fat needed for workout
Re: Soodsa hinnaga (kuni 400 ühikut) ratas igapäevasõiduks?
Suured tänud vastamast!
Välistaksin maanteeratta, kuna sooviksin jätta endale võimaluse ka kõrvalteedele põigata, samuti on elukoha teed üsna kehvad, kergliiklusteid ja infrastruktuuri küll luuakse kuid mitte just suures mahus, päevast-päeva tüütaks ära ja maanteel nelja- ja enamarattalistega võidu ei julgeks ajada ma kardan. Noor elu on armas..
Istusin hawaiis ühele XXL raamiga scottile peale, tundus okei aga päris ideaalset sõiduasendit vist ei saanud, lenks kippus liiga kaugele jääma. Sadula poolest jäi varu nagu piisavalt.
Kas hübriidi all pidasite silmas http://www.hawaii.ee/tooted/suvi/rattad ... x70-228054 ?
Hawaii teenindaja jutust kumas läbi, et ka hübriid ei ole metsaradade suhtes väga kapriisne.
Olen tõsise dilemma ees, mtb/hübriid. Hing ihkaks muidugi võrdselt head esitust igasugusel pinnasel, kas siis kisub rohkem maastikuratta poole?
Välistaksin maanteeratta, kuna sooviksin jätta endale võimaluse ka kõrvalteedele põigata, samuti on elukoha teed üsna kehvad, kergliiklusteid ja infrastruktuuri küll luuakse kuid mitte just suures mahus, päevast-päeva tüütaks ära ja maanteel nelja- ja enamarattalistega võidu ei julgeks ajada ma kardan. Noor elu on armas..
Istusin hawaiis ühele XXL raamiga scottile peale, tundus okei aga päris ideaalset sõiduasendit vist ei saanud, lenks kippus liiga kaugele jääma. Sadula poolest jäi varu nagu piisavalt.
Kas hübriidi all pidasite silmas http://www.hawaii.ee/tooted/suvi/rattad ... x70-228054 ?
Hawaii teenindaja jutust kumas läbi, et ka hübriid ei ole metsaradade suhtes väga kapriisne.
Olen tõsise dilemma ees, mtb/hübriid. Hing ihkaks muidugi võrdselt head esitust igasugusel pinnasel, kas siis kisub rohkem maastikuratta poole?
Re: Soodsa hinnaga (kuni 400 ühikut) ratas igapäevasõiduks?
Õige rataste arv on n+1!inkz kirjutas: Hawaii teenindaja jutust kumas läbi, et ka hübriid ei ole metsaradade suhtes väga kapriisne.
Olen tõsise dilemma ees, mtb/hübriid. Hing ihkaks muidugi võrdselt head esitust igasugusel pinnasel, kas siis kisub rohkem maastikuratta poole?
Sattusin nädalavahetusel hübriidiga rannaäärsetel metsaradadel mitu korda liiva sisse. Sekundiga uppus, hoolimata sellest, et "lai" 700x38C rehv all. Et ega ikka ei ole metsaratas.
Kui peaks praegu midagi ostma, vaataksin 29" kõva kahvliga maasturi poole:
https://www.evanscycles.com/pinnacle-ra ... e-EV207300
Miskit sellist universaalseks kasutuseks.
Re: Soodsa hinnaga (kuni 400 ühikut) ratas igapäevasõiduks?
inkz kirjutas: Hawaii teenindaja jutust kumas läbi, et ka hübriid ei ole metsaradade suhtes väga kapriisne.
Olen tõsise dilemma ees, mtb/hübriid. Hing ihkaks muidugi võrdselt head esitust igasugusel pinnasel, kas siis kisub rohkem maastikuratta poole?
Sõidab ikka rattur, kasutades seda jalgratast mis tal on. Ka 2014 H100 sõtkuti läbi 40.- € maksnud kirpputori-vokiga ja poldud üldse liiga aeglane.phoenix kirjutas:Sattusin nädalavahetusel hübriidiga rannaäärsetel metsaradadel mitu korda liiva sisse. Sekundiga uppus, hoolimata sellest, et "lai" 700x38C rehv all. Et ega ikka ei ole metsaratas.
Kui peaks praegu midagi ostma, vaataksin 29" kõva kahvliga maasturi poole
Täisverelise maanteepüssi hetkel valikust väljajätmine on täiesti arusaadav. Kui eesmärk on lihtsalt infarkti võimalikult kaugele edasilükkamine ja kerge toonuseparandus, siis vali ratas ainult sõidumõnu-sinu-keskkonnas meetrika alusel ja kõik muu mida soovitatakse on abs. teisejärguline. Meelekindlad persoonid kasutavad selle ratta tema füüsilise ressursi lõpuni ja siis soetavad järgmise. Enamus persoone ostab odava ratta ja kui teisel nädalal on vaimustus asendunud tuima trenni-nühkimisega siis kolmandal nädalal kolib ratas kuuri/garaazi/kolikambrisse või pannaks foorumisse ja lõustikusse müüki.
Parim vahend jälge sisaldaval pinnal soojal ajal sõitmiseks on täna pigem gravel-grinder/endurance tüüpi sarvedega maanteratta-sarnane loom. Rehvilaius kõigub neil 35 -- 55 mm vahel, kehaasend võimaldab mõõta mitmekümneid kilomeetreid rahulikumas olekus kui maantee-võitlus-püssil. Eestis esindatus kaubanduses hetkel kehvapoolne, Specialized Concept Store ja RedBike on ainsad mis silma on hakanud. ExtremeSport GT Grade näiteks ei paku. Enamjaolt on nad oluliselt kallimad kui seatud eelarveline piirang.
Viidatud kõva kahvliga kõigesuutlik maastur on täna pigem http://www.marinbikes.com/au/bikes/desc ... mountain-1 , skandinaavia sissetooja neid ei võtnud, nii et ka Soome on ilma.
Kui esmane huvi on puhas fitness-vahend kehvadel teedel vähese eelarvega, siis jääb valikusse kas uus ratas (näiteks seesama hübriidne scott), mille saab lugeda tema ressursi lõppedes koolirahaks ja siis juba teha enda soovidele ja kujunenud valikutele sobiv ratas. Teine variant oleks kasutatud ratas (26"jooksuga MTB kui mittepopp peaks turul olema päris soodne juba) , sättida rehvilaius kasutatavatele teedele sobima ja kui rattasõit kui selline juhtub pakkuma rohkem valikuid, siis hankida juba täpsemalt sobiv.
aif
PS. Valik tuleb ikkagi ise vastu võtta, foorumis soovitatakse seinast seina ja alati saab järgmise 100.- lisamisel midagi oluliselt paremat aga soetatud ratta sadulas pead ikkagi sina need kilomeetrid olema.
eat more, fat needed for workout
Re: Soodsa hinnaga (kuni 400 ühikut) ratas igapäevasõiduks?
Olen algaja ja otsin ka esimest ratast. Mõtlen, et kui eesmärgiks on igapäevane treening, siis peab treeningvahend olema kvaliteetne. 10-15 kg kaalust maha võtta on palju tööd nõudev projekt. Siis treenimise vahend, mitte igapäevase sõidu vahend.
- - -
Why so serious?
Why so serious?
Re: Soodsa hinnaga (kuni 400 ühikut) ratas igapäevasõiduks?
http://www.hawaii.ee/tooted/suvi/rattad ... 940-241388
Kas selline ratas pädeks?
Naljakas on, et esialgne eelarve on paisunud pea kolmekordseks. Sellest tuleneb ka soov ostuga mitte rutata.
Ei taha just teps mitte uut ratast, kuid 29" suure raamiga MTB järelturg ei paku momendil väga midagi..
Kas selline ratas pädeks?
Naljakas on, et esialgne eelarve on paisunud pea kolmekordseks. Sellest tuleneb ka soov ostuga mitte rutata.
Ei taha just teps mitte uut ratast, kuid 29" suure raamiga MTB järelturg ei paku momendil väga midagi..
Re: Soodsa hinnaga (kuni 400 ühikut) ratas igapäevasõiduks?
Kindlasti pädeks, siledam rehv ja pmst on tegemist natuke kohmaka hübriidiga asfaldil ja maastikul kannatab rohkem kui algaja piloot.inkz kirjutas:http://www.hawaii.ee/tooted/suvi/rattad ... 940-241388
Kas selline ratas pädeks?
Kuna testratastega (mitte poe ees tiiru teha vaid 100+ km sõita) on eestis täpselt nii nagu on, siis soovitaks http://www.citybike.ee/rattarent_tallinninkz kirjutas:Naljakas on, et esialgne eelarve on paisunud pea kolmekordseks. Sellest tuleneb ka soov ostuga mitte rutata.
Ei taha just teps mitte uut ratast, kuid 29" suure raamiga MTB järelturg ei paku momendil väga midagi..
Hübriidivalik on väike aga ehk leitakse sulle ka suur cyclo või cyclosarnane ja matkaformaadis maanteeratas proovimiseks, saad endale pildi ette. Vali pigem see rattatõug ja liik mis kõige rohkem sõitma kutsub. Pidev treening on nii või teisiti raske, parem siis valida vahendid mitte rattapoe müüja-arvamuse vaid ikka enda järgi.
aif
PS. Vana ratas ei hakka üldiselt stseene tegema kui sa kunagi mõne veel koju tood.
eat more, fat needed for workout
Re: Soodsa hinnaga (kuni 400 ühikut) ratas igapäevasõiduks?
Lugupeetud aif,
mida arvate sellisest kaunitarist:
Focus Mares AX Disc Commuter
Positsioneeritakse kui "nädalavahetusel tee sporti, nädalapäevadel sõida stiilselt tööle".
Eesmärgid u samad, mis teemaalgatajal. Maastikule, aga usun, et väga ei kipu. Oskusi ka poleks.
A & T 1250 €, bike24.com 999 €, bunnyhop.de 899 € (viimane paistab internetist uurides kahtlane firma). Plaan on osta bike24-st ja lasta siin kokku panna.
mida arvate sellisest kaunitarist:
Focus Mares AX Disc Commuter
Positsioneeritakse kui "nädalavahetusel tee sporti, nädalapäevadel sõida stiilselt tööle".
Eesmärgid u samad, mis teemaalgatajal. Maastikule, aga usun, et väga ei kipu. Oskusi ka poleks.
A & T 1250 €, bike24.com 999 €, bunnyhop.de 899 € (viimane paistab internetist uurides kahtlane firma). Plaan on osta bike24-st ja lasta siin kokku panna.
- - -
Why so serious?
Why so serious?
Re: Soodsa hinnaga (kuni 400 ühikut) ratas igapäevasõiduks?
See Focus on väga hea leid. Kindlasti etem kui mingi odava otsa maastikuratas, millel puudub maaastiku võimekus ja linnas sõites on kohmakas/raske/ebamugav/ebapraktiline.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: Soodsa hinnaga (kuni 400 ühikut) ratas igapäevasõiduks?
Enne kui tormad bike24-st ostma (kui valid sihtriigiks Eesti, siis on hind 1007,39+transa 74,90), käi A&T-st ka läbi ja räägi inimestega. Kui suudad müüjale jätta tõsise ostja mulje, siis hinnanumber on sellistes poodides tihti veidi räägitav. Arvestama pead ka bike24 tarneajaga. Kui lased selle veel kellelgi kokku panna, siis veel võimalik lisaaeg/raha. Kohalikust poest ostes saad täiskomplektse kokku kruvitud ratta pmst kohe kätte (netilehe järgi peaks kõiki suuruseid laos olema) ja esimese hoolduse tasuta tulevikus ning teoreetilise võimaliku garantiijuhtumiga ka tüki lihtsam tegeleda tulevikus.ciclismo kirjutas:Lugupeetud aif,
A & T 1250 €, bike24.com 999 €, bunnyhop.de 899 € (viimane paistab internetist uurides kahtlane firma). Plaan on osta bike24-st ja lasta siin kokku panna.
(Ei ole ise A&T Spordiga seotud, olen vaid tavaline klient)
Re: Soodsa hinnaga (kuni 400 ühikut) ratas igapäevasõiduks?
Minu praktika on näidanud et hooaja-lõpul teevad kohalikud rattapoed hindadega sama tulemuse mis suured weebipoed. Ise olen raha viinud just kohaliku poodi, siis säilib mingi lootus et kui jama on, siis kuskil on veel mehhaanik kes midagi oskab.peetersch kirjutas:A&T-st ka läbi ja räägi inimestega. Kui suudad müüjale jätta tõsise ostja mulje, siis tihti hinnanumber on sellistes poodides tihti veidi räägitav ...... ning teoreetilise võimaliku garantiijuhtumiga ka tüki lihtsam tegeleda tulevikus.ciclismo kirjutas:Lugupeetud aif,
A & T 1250 €, bike24.com 999 €, bunnyhop.de 899 € (viimane paistab internetist uurides kahtlane firma). Plaan on osta bike24-st ja lasta siin kokku panna.
(Ei ole ise A&T Spordiga seotud, olen vaid tavaline klient)
Selles hinnaklassis on Giant'il ka midagi http://www.redbike.ee/cyclocrossrattad/ ... -2015.html
Või siis Specializedi poes käia ja Diverge alumist otsa uurida.
Nädala sees viisakas riides kodu-kontor ja nädalavahetusel või õhtuti võistlemise jaoks kiputakse kasutama rohkem võitlsemisepoole kõvasti kaldus rattaid ja tööleotsa sõidetakse pigem GrandFondo stiilis. Selliseks sportlik-commute ja weekend warrior härrasmeheratas ongi imo gravel-grinderi tüüpi, eriti kui härrasmees pole vana rattahunt. Täisvereliste cyclode suurim miinus või pluss on just nende närvilisus/mängulisus, sõltub kasutaja oskustest jms. Pigem käi poest läbi, kui on komplekteeritud ratas letis (Rocca A&T viimati oli) saad enda järele testida, kohapealne pood vahetab reeglina ka vajadusel stemmi välja, kasutaja soovidele ja vajadustele vastavaks. Või saab seda miski nädala jooksul teha kui on enda peal vajalikud testimised läbi viidud. Netipoe korral lisanduvad uued ostud kuni klappima saad.
aif
eat more, fat needed for workout
Re: Soodsa hinnaga (kuni 400 ühikut) ratas igapäevasõiduks?
Suured tänud kõigile, eriti aif-ile kasuliku info ja soovituste eest.
Jään palgapäeva ootama ning seni otsin interwebsist häid pakkumisi. Cyclocross tundub täpselt mulle, natuke läks aega, et aru saada. Ehk tekib võimalus lähiajal selga istuda..
Jään palgapäeva ootama ning seni otsin interwebsist häid pakkumisi. Cyclocross tundub täpselt mulle, natuke läks aega, et aru saada. Ehk tekib võimalus lähiajal selga istuda..
Re: Soodsa hinnaga (kuni 400 ühikut) ratas igapäevasõiduks?
Aitäh, rainerhq, peetersch ja aif!
Hea soovitus oli Rocca A&T-d külastada. Üllatusena oligi konkurentsivõimeline (874 €). Lasin kohe Mustamäe poes mulle sobiva raamisuuruse kinni panna. Ratas on väga ilus, kerge. Ütleks, et veidi hipsteri stiilielementidega, aga on näha, et sellega saab treenida ja progresseeruvalt ciclismot harrastada. Üks lahtine küsimus mulle oli flat versus dropped bar s.t sirge või kõver leistang. Inglise keeles on selle kohta internetis põhjalikke käsitlusi. Kergliiklusteid kasutuskohana arvestades jäin dropped juurde.
Hea soovitus oli Rocca A&T-d külastada. Üllatusena oligi konkurentsivõimeline (874 €). Lasin kohe Mustamäe poes mulle sobiva raamisuuruse kinni panna. Ratas on väga ilus, kerge. Ütleks, et veidi hipsteri stiilielementidega, aga on näha, et sellega saab treenida ja progresseeruvalt ciclismot harrastada. Üks lahtine küsimus mulle oli flat versus dropped bar s.t sirge või kõver leistang. Inglise keeles on selle kohta internetis põhjalikke käsitlusi. Kergliiklusteid kasutuskohana arvestades jäin dropped juurde.
- - -
Why so serious?
Why so serious?
Re: Soodsa hinnaga (kuni 400 ühikut) ratas igapäevasõiduks?
Mis ratta välja valisid? Sellesama Focuse?
Re: Soodsa hinnaga (kuni 400 ühikut) ratas igapäevasõiduks?
Kauneid naisi ja häid rattaid on maailmas palju.
Kindlasti on ka teisi häid rattaid.
Jah, Focus Mares. Esimene 3 h sõit tehtud. Väga kerge. Kergliiklusteel peab mõtlema, kuidas Wattbike-ga võrreldavat koormust kätte saada.
Sellist ambitsiooni pole, nagu https://youtu.be/uUMXzcOPP8I, kus 0:32 Focusega Rein Taaramäest mööda sõidetakse. Aga usun, et see ratas will not holding me back.
Kindlasti on ka teisi häid rattaid.
Jah, Focus Mares. Esimene 3 h sõit tehtud. Väga kerge. Kergliiklusteel peab mõtlema, kuidas Wattbike-ga võrreldavat koormust kätte saada.
Sellist ambitsiooni pole, nagu https://youtu.be/uUMXzcOPP8I, kus 0:32 Focusega Rein Taaramäest mööda sõidetakse. Aga usun, et see ratas will not holding me back.
- - -
Why so serious?
Why so serious?