![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mis hinnaklassiga tuleks arvestada, kui tahta ratast nii 8/10 max tasemest. Kus teha järeleandmisi ja kus ei tohiks kokku hoida?
Tahaks muidugi parimat, aga eelarve natuke piirab.
arvan, et kohalikes oludes otsides peaks 30-40ga hakkama saama küll...Nero kirjutas:Huvi maanteerattanduse vastu näitab tõusu tendentsi ja mõtted liiguvad rahakogumise suunasKüsimus selline:
Mis hinnaklassiga tuleks arvestada, kui tahta ratast nii 8/10 max tasemest. Kus teha järeleandmisi ja kus ei tohiks kokku hoida?
Tahaks muidugi parimat, aga eelarve natuke piirab.
Kõige olulisemad on raam ja jooksud. Muu pealt võid juba natuke järgi anda. Viimasepeal juppidega ei kompenseeri kunagi halba raami. Ratas ei hakkagi sõitma...Nero kirjutas: Kus teha järeleandmisi ja kus ei tohiks kokku hoida?
Nii et siis pigem eelistada Soraga Bianchit 105 seeriaga Authorile? Ainult iseenda pärast küsin.Hanno kirjutas:Kõige olulisemad on raam ja jooksud. Muu pealt võid juba natuke järgi anda. Viimasepeal juppidega ei kompenseeri kunagi halba raami. Ratas ei hakkagi sõitma...Nero kirjutas: Kus teha järeleandmisi ja kus ei tohiks kokku hoida?
kas eelistaksid alivioga bianchit deorega authorile?marion kirjutas: Nii et siis pigem eelistada Soraga Bianchit 105 seeriaga Authorile? Ainult iseenda pärast küsin.
MTB-ga on teine asi. Aga MNT võiks-peaks olema itaallane. Pidasin tegelikult silmas pigem seda, et hiljem saab sora asemele midagi muud panna, aga raam on olemas. Mu endagi eelistus kalduks pigem 105-ga Authori poole.erikr kirjutas:kas eelistaksid alivioga bianchit deorega authorile?marion kirjutas: Nii et siis pigem eelistada Soraga Bianchit 105 seeriaga Authorile? Ainult iseenda pärast küsin.
arvan, et sellises hinnaklassis ei tule itaallase eelised veel selgelt esile. kes teab, et tulevad, see öelgu.marion kirjutas: MTB-ga on teine asi. Aga MNT võiks-peaks olema itaallane. Pidasin tegelikult silmas pigem seda, et hiljem saab sora asemele midagi muud panna, aga raam on olemas. Mu endagi eelistus kalduks pigem 105-ga Authori poole.
Kui osta poekonfiga Bianchi, siis ilmselt Soraga komplekteeritud ratas on ka viletsa raamiga. Teine asi on kui saad kuskilt hea raami ja paremate juppide jaoks raha ei jää ja lased Sora/Xenoni külge keerata. Kui raha juurde tekib, vahetad jubinad paremate vastu.marion kirjutas:Nii et siis pigem eelistada Soraga Bianchit 105 seeriaga Authorile? Ainult iseenda pärast küsin.
No räägitakse et kvaliteetne terasest raam või titaanraam peaksid nii kestvuselt, kui sõiduomadustelt parimad olemaharles kirjutas:Mis on see 'hea raam'? Alu raami nagu lugeda võib ei ole mõtet osta. Mida veel raami juures arvestada või oskab suisa keegi öelda poe/raami margi mida kuhugi ostma minna. Isiklikult ntx. tippratats ei vaja, sõidaksin ca 5000 aastas ja oluline oleks, et ratas vastu pekas ja saaks 3-4 pikemat võistlust probleemideta kaasa teha.
Hõm. Ja mina juba praakisin oma valikust Marin Muirwood-si välja, kuna ta ei ole alumiiniumraamiga. Kuna tegemist sisuliselt harrastaja maanteerattaga, siis on kroomsulam raam põhjendatud? Samas ei olnud ta just kõige kergem vaatamata sellele, et esihark amordita.maxspeed kirjutas:No räägitakse et kvaliteetne terasest raam või titaanraam peaksid nii kestvuselt, kui sõiduomadustelt parimad olema
Mis eelist see Itaalia brand annab? Geomeetria, jäikust et vaevalt.marion kirjutas: Aga MNT võiks-peaks olema itaallane.
Kulla mees, see ju puhas bike ehk MTB ehk maastikuratas, aint lahjema otsa oma, ilma amordita jne. Vaata ratta mõõtu - 26"Karikas kirjutas:Hõm. Ja mina juba praakisin oma valikust Marin Muirwood-si välja, kuna ta ei ole alumiiniumraamiga. Kuna tegemist sisuliselt harrastaja maanteerattaga, siis on kroomsulam raam põhjendatud? ...Muidu kiirem ülekanne (48/11) ja siledamad kummid panid kaaluma võrreldes MTB-ga.Henrymaxspeed kirjutas:No räägitakse et kvaliteetne terasest raam või titaanraam peaksid nii kestvuselt, kui sõiduomadustelt parimad olema
avaldan sulle tõe.105 juppidega author on columbus torude peal ja see author on sinna lihcalt peale kleebitud/värvitud.ja columbus kehva raami ei tee.marion kirjutas:Nii et siis pigem eelistada Soraga Bianchit 105 seeriaga Authorile? Ainult iseenda pärast küsin.
Lahmid umbes või on sul mõni konkreetne võrdlustest välja pakkuda? Mulle piisaks ka mõnest lingist või siis viitest artiklile. Lihtsalt jutust, et naised saunas midagi rääkisid jääb väheks.Corrosion kirjutas: Jäikuse osas pani Merida Mag elite mnt raam kõikidele tuntud Itaalia brandidele ära. Odavam on ta ka kõvasti.
see oi vist jah umbes lahmitud sest kahtlen et merida saab näiteks selliste hirmude vastu nagu pinarello,colnago,basso jne jne.kalev kirjutas:Lahmid umbes või on sul mõni konkreetne võrdlustest välja pakkuda? Mulle piisaks ka mõnest lingist või siis viitest artiklile. Lihtsalt jutust, et naised saunas midagi rääkisid jääb väheks.Corrosion kirjutas: Jäikuse osas pani Merida Mag elite mnt raam kõikidele tuntud Itaalia brandidele ära. Odavam on ta ka kõvasti.
Miskipärast arvan, et sina kui korralik Merida omanik oled seda juba lugenudkalev kirjutas:
Lahmid umbes või on sul mõni konkreetne võrdlustest välja pakkuda? Mulle piisaks ka mõnest lingist või siis viitest artiklile. Lihtsalt jutust, et naised saunas midagi rääkisid jääb väheks.
Jutt käis ainult jäikusest aga Treki kesised tulemused jäikuse osas on arusaadavad karbon raami pärast, millel on muidugi palju muid häid omadusi peale jäikuse. Oleksin ilmselt isegi pahane kui omaksin mõnda Colnat või Trekimaxspeed kirjutas: mina ei soovitaks siiski seda juttu väga tõsiselt võtta,ütlen ausalt, mulle see plära ei mõjunud positiivselt.
Korrektne link oleks selline.Corrosion kirjutas: Miskipärast arvan, et sina kui korralik Merida omanik oled seda juba lugenud
test report
kas pidid seda nüüd tegema,mulle ei jäägi niimoodi midagierikr kirjutas:siin colnago terasraame võileivahinnaga