Tere!
Kuna maastikurattaga enam ei sõida üldse, eelmine hooaeg ainult Tartu Rattamaraton ja sellel aastal ilmselt samas rütmis, siis mõtlesin, et kui "tore" ja mõistlik oleks teha sellest rattast huvitavam olevus.
Rattaks Focus Raven 29R 5.0
Plaan vahetada ära lenks, panna alla paremad jooksud + kitsamad rehvid. Midagi veel?
Rattal on SRAM vahetajad, plaan vahetada need Shimano osade vastu.
Kas keegi on sellist asja ette võtnud varem ja kas see on üldse mõtekas?
"Müü ratas maha ja osta cyclo ratas" variante olen mõelnud, aga ei taha oma rattast odavalt loobuda ja soovitud hinnaga ostjaid ei leidu.
PS! Kui keegi tahab rattale pakkumisi teha, siis privasse.
MTB ratta ümberehitus cyclo rattaks
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: MTB ratta ümberehitus cyclo rattaks
Lihtsam on ikkagi vana maha müüa ja soovitud valmis lahendus asemele osta,. Ümber ehitamine on keeruline ja võimalik, et lahendus ei hakkagi sinu ootustele vastama...
Re: MTB ratta ümberehitus cyclo rattaks
Eks seda ole tehtud ka, minu meelest on siin esiplaanil olev CX ratast tehtud Bianchi MTB raamile. Aga sa pead arvestama, et MTB raami geomeetria pole päris see, mis CX raamil. Kõige lihtsam on, et jätad sirge lenksu, paned kitsa rehvi ja amordi asendad kõvakahvliga (püüdes axle to crown mõõdu võimalikult ligilähedaseks jätta).
If everything's under control, you're going too slow!
Re: MTB ratta ümberehitus cyclo rattaks
Hiljuti jäi ette selline silma riivav pilt: https://scontent-hel2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5F2EAEEF
Hardtail näide kah:
https://scontent-hel2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5F2F389B
Hardtail näide kah:
https://scontent-hel2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5F2F389B
Re: MTB ratta ümberehitus cyclo rattaks
Cyclo jaoks on juba viidatud jäik esiots + geomeetria toimima saamine. Lased esiotsa järsemaks, liigub sadul ettepoole ja keskjooks alla, tekib oht pedalstrike jms. jaoks. Klassikalise lenksu kasutamisel läheb stem vahetusse, sest käte asend kipub nihkuma ettepoole.jonathan kirjutas: ↑09. 07. 2020. 12:17Kuna maastikurattaga enam ei sõida üldse, eelmine hooaeg ainult Tartu Rattamaraton ja sellel aastal ilmselt samas rütmis, siis mõtlesin, et kui "tore" ja mõistlik oleks teha sellest rattast huvitavam olevus.
Rattaks Focus Raven 29R 5.0
Plaan vahetada ära lenks, panna alla paremad jooksud + kitsamad rehvid. Midagi veel?
Shimano korral peab sa vahetama terve käigukasti. Maantee/cyclo heeblid tahavad Ultegra/GRX käigukasti + pidurisadulad peavad olema Shimano kraam. Thru-axli korral peaks ketijooksu talutavas vahemikus käima saama, QR'i korral MTB käpp + GRX näiteks võib käituda mitteootuspäraselt vahetamisel.Rattal on SRAM vahetajad, plaan vahetada need Shimano osade vastu.
Kui sa nüüd kulud kokku lööd siis võib selguda et järelturult või suisa poest saab lahenduse mõistlikuma aja- ja rahakuluga kokku.
aif
eat more, fat needed for workout
Re: MTB ratta ümberehitus cyclo rattaks
Mul ka vedeleb üks 27,5" hardtail, millega ei oska midagi teha ja plaan oli sama, et maha müüa ja cyclo/gravel asemele osta.
Aga see võib osutuda päris kulukaks ettevõtmiseks.
Läksin lihtsama vastupanu teed ja ostsin sinna maailma kõige kiiremad maastikurehvid alla - 440gr tubeless conti'd: https://www.bike-discount.de/en/buy/con ... ing-547746.
Metsa nendega ei roni, aga kruusal ja asfaldil oli kiirus täiesti arvestatav. Mul on seal veel 120mm amort ja 700mm lenks. Plaan on 100mm amort sinna leida, 120 on liiga maastik ja 100-ne teeks ka asendit sportlikumaks - ja kunagi tulevikus ehk ka kõver lenks.
Käiguosa on 2x10 xtr - ees 42-28, taga 11-36. See oli varem maastikuratas, graveli seades saaks 11-32 või isegi 11-30 kassettiga ka kenasti hakkama.
Aga see võib osutuda päris kulukaks ettevõtmiseks.
Läksin lihtsama vastupanu teed ja ostsin sinna maailma kõige kiiremad maastikurehvid alla - 440gr tubeless conti'd: https://www.bike-discount.de/en/buy/con ... ing-547746.
Metsa nendega ei roni, aga kruusal ja asfaldil oli kiirus täiesti arvestatav. Mul on seal veel 120mm amort ja 700mm lenks. Plaan on 100mm amort sinna leida, 120 on liiga maastik ja 100-ne teeks ka asendit sportlikumaks - ja kunagi tulevikus ehk ka kõver lenks.
Käiguosa on 2x10 xtr - ees 42-28, taga 11-36. See oli varem maastikuratas, graveli seades saaks 11-32 või isegi 11-30 kassettiga ka kenasti hakkama.