Otsin ideaalis 600 kanti jäävasse hinnaklassi hübriidratast. Sain juba sirvides aru, et tegelikult oleks fitnessratas mu vajadustele parim, aga neid eraldi ei oska otsida.
175cm normkaalus naine. Rattale peab peale saama panna raami külge kinnituva rattatooli koos 20kg lapsega. Nii sõidan asfaldil ja kiviklibu pargiteedel. Rattatool välistab sadulatoru juures jooksvad trossid.
Rattale peab saama taha kinnitada rattahaagise. Nii sõidan metsateid ja teen lapsega päevatrippe mis viivad absolutely igasugustele teeoludele. Rattahaagise kinnitus välistab rummusisese käiguvahetuse.
Seljaasend pigem sirge.
Midagi väga kallist ei taha. Ratas tööloom ja jääb vahepeal õue lukustatult parkima. Samas on peamine sõiduvahend ja igapäevaselt sõidan siiski 10-20km. Suvel rohkem.
Praegune ratas on nii kehva minekuga ja halva asendiga 90ndate Treki maastikuratas et tapab täitsa sõidumõnu. Nüüd tahaks sõitu nautida ka. Sõidan seelikuga tavaliselt, nii et kõrge pulk on out, aga mingi über naiselik välimus vms on täiesti ükskõik.
Et siis võimalikult lollikindel hübriid kerge minekuga. Poest osati mulle vaid Cube Natureit soovitada mis peale istudes juba on kordades mugavam kui mu praegune ratas, ise lugedes jõudsin Stevens 4x Ladyni mis igalt poolt defitsiit.
Kumb kvaliteetsem on? Ja on miskit veel valikus?
TIA!
Cube Nature või Stevens 4x
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: Cube Nature või Stevens 4x
Kui on tuntud tootja, siis see ratta kui terviku kvaliteet ei ole kuigi selgelt määratav - kvaliteet on eelkõige vastavus ootustele. Seega istu selga, tee väike proovitiir ja ongi kvaliteet selge - esmane tunduvus on tegelikult väga oluline. Käiguosa on seda tüüpi ratastel suhteliselt sarnane - kui ei peksa kuhugi vastu ja regulaarselt puhastada/õlitada/määrida, siis kestab aastaid. Edasiminek praeguse rattaga võrreldes tuleb igal juhul - odav MTB-tüüpi ratas ei sobi tegelikult suurt kellelegi, sportlik ambitsioon ja kehv teostus kokkupanduna on lihtsalt halb asi. Et neid nii palju üldse müüdud, on inerts 90ndatest, kui MTB-kontseptsiooniga jäeti tarbijale mulje kui iga-asja-rohust.
PS. Halba amorti võiks ka võimalusel vältida ja kompenseerida seda standardist laiemate kvaliteetsete rehvidega - raputab kokkuvõttes vähem ja esiosa on vähemalt 1kg jagu kergem.
PS. Halba amorti võiks ka võimalusel vältida ja kompenseerida seda standardist laiemate kvaliteetsete rehvidega - raputab kokkuvõttes vähem ja esiosa on vähemalt 1kg jagu kergem.