Scott Spark 2022
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Scott Spark 2022
Scott avaldas info järgmise põlvkonna Spark RC kohta. Raamisisene amort, 120mm hark XC seades, 0.6 kraadi võrra muudetav head angle ja KAKS! pudelikorvi kohta
Miks mul on tunne, et sel suvel tuleb müüki suurem hulk 2017-2021 Sparke
https://www.youtube.com/watch?v=2a3HJwR ... yLaughland
https://www.bikeradar.com/news/2022-sco ... spark-900/
Miks mul on tunne, et sel suvel tuleb müüki suurem hulk 2017-2021 Sparke
https://www.youtube.com/watch?v=2a3HJwR ... yLaughland
https://www.bikeradar.com/news/2022-sco ... spark-900/
Re: Scott Spark 2022
Miks mul on tunne, et 2017-2021 Sparkide hinnad hakkasid just tõusma Pole just tegemist väga ilusa isendiga.
Re: Scott Spark 2022
Eks ilu ole vaataja silmades - olen olnud praeguse mudeli omanik ja kui peaks täna uuesti Sparki valima, siis ei kõhkleks hetkekski selle uue kasuks.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Scott Spark 2022
Nii ilusat baiki pole ennem näinud.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: Scott Spark 2022
Ma ütleks ka, et tegu disainis edasiminekuga. Endal 2019 Spark RC ja liigset silmailu ta nüüd küll ei paku. See raami sisse kolinud amort muudab kogupildi oluliselt puhtamaks.
Re: Scott Spark 2022
Scotti kodukal ka siis pildid üleval nii XC kui Trail Sparkidest
https://www.scott-sports.com/global/en/ ... k+RC&text=#
https://www.scott-sports.com/global/en/spark-900
https://www.scott-sports.com/global/en/ ... k+RC&text=#
https://www.scott-sports.com/global/en/spark-900
..............
Re: Scott Spark 2022
Tundub, et peidetud amordi tehnoloogia ise otseselt Scotti poolt välja mõeldud pole - omandati koos BOLD cycles enamusosaluse ostuga 2019 aastal. BOLD on seda kasutanud juba mõnda aega seega võiks olla vist piisavalt läbimõeldud ja testitud.
https://www.pinkbike.com/news/scott-now ... ycles.html
https://www.pinkbike.com/news/scott-now ... ycles.html
Re: Scott Spark 2022
Ikka väga kole ratas, näeb välja nagu mingi akuga elektrikas.
Re: Scott Spark 2022
Mina ütleks jällegi, et ei ole teist nii hea välimusega FS ratast varem näinud. Välimus on juba peaaegu sama kena kui HT ratastel. See märkus on muidugi asjakohane, et keskjooksu regioon on nüüd sarnane elektrikatega. Tõenäoliselt me enam 3-5 aasta pärast seetõttu elektrikate välimust veidraks ei peagi.
Eeloleval nädalavahetusel saab seda ratast ilmselt ka võistluskarussellis näha (Leogang XCO etapp). Eks ajalugu näitab, kas uus raam saab võistlustel sama edukas olema. Potentsiaal paistab aga olevat tugev. Ja nagu teema algataja mainis, kõik kes on seni omale foorumist kasutatud FS ratast otsinud, tasub sügiseks rahakott valmis panna, kui progressiivsem rahvas endale uusi scotte ette tellima asub.
Muide, ka 2017 - 2021 SPARK-i L/XL raamidele saab kaks pudelit sobitada. Selleks tuleb lihtsalt Lõuna-Aafrikast Holy Rail Dual Cage tellida. Minul on ja toimib väga hästi.
Eeloleval nädalavahetusel saab seda ratast ilmselt ka võistluskarussellis näha (Leogang XCO etapp). Eks ajalugu näitab, kas uus raam saab võistlustel sama edukas olema. Potentsiaal paistab aga olevat tugev. Ja nagu teema algataja mainis, kõik kes on seni omale foorumist kasutatud FS ratast otsinud, tasub sügiseks rahakott valmis panna, kui progressiivsem rahvas endale uusi scotte ette tellima asub.
Muide, ka 2017 - 2021 SPARK-i L/XL raamidele saab kaks pudelit sobitada. Selleks tuleb lihtsalt Lõuna-Aafrikast Holy Rail Dual Cage tellida. Minul on ja toimib väga hästi.
Re: Scott Spark 2022
Bikeradar on hinnad ja konfid ka välja käinud (artikli lõpus) - https://www.bikeradar.com/.../2022-scot ... spark-900/
Re: Scott Spark 2022
Ilus, väga ilus.
Re: Scott Spark 2022
Olemas
Viimati muutis rainerhq, 22. 09. 2021. 09:26, muudetud 1 kord.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: Scott Spark 2022
hommikul oli näha, nüüd enam mitte. Ilmselt Google vaatas, et ratas on veel pakendis (torud olid paberis) ja keelas ära
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Scott Spark 2022
Vähe asjalikum foto ka siia.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: Scott Spark 2022
Pudelihoidja kohti on 2 aga reaalselt mahub ikka vaid 1 pudel (nagu eelmisel Sparkil)?
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Scott Spark 2022
Downtube oma on jah praegu alumises asendis. Mahub kaks tk.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: Scott Spark 2022
Mnjaa, tavainimesed saavad hetkel vaid järjekorda võtta, sügisesest tarnest ja ostu garanteerimisest rääkimata
Re: Scott Spark 2022
Mingid suurused HEs olemas.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: Scott Spark 2022
Mahub kaks hoidjat, kuid tagumise puhul saad kasutada max 500ml pudelit koos side-entry korviga. Päris ebamugav, eriti võistlusolukorras kui võib juhtuda, et silmad ruutus ja käte asemel makaronid. ise jätsingi lõpuks ainult ühe külge. Pikematel sõitudel läheb niikuinii küür selga ja pudelitega jahmerdamist pole.
Re: Scott Spark 2022
Tere. Kas Teil kah mure et Vänt eriti metsas ja juurikate peal käib Vastu. Mul Raceface 175mm. Raam M.
Re: Scott Spark 2022
See oli probleemiks juba minu 2018 või 2017 mudelil ja ma pole kuulnud Sparki omanikku, kellel see poleks probleemiks. Isegi 170 mm vänt käis L raamil vastu maad, rääkimata siis 175 vändast.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Scott Spark 2022
Üsna Jah Ebamugavust tekkitav Asi. Eks Saab Proovida Mängida Natuke tagumise Amordi rõhuga
Re: Scott Spark 2022
see pole lahendus, et sag nulli panna Siis oleksid sa juba Scale'i pidanud ostma
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Scott Spark 2022
Käis 2018 aasta omal ja sama targalt paugutab ka 2022 oma. 2 hooaega sõitnud XTRi käpp nägi ikka võrdlemisi närb välja pärast lugematuid juurikaid ja kive. Soovitan otsale mingi kaitse hankida.
Re: Scott Spark 2022
Tuttav mure.
Mul oli 2017/2018 roheline 100/100m Spark ja sel käisid alguses pedaalid kogu aeg vastu maad.
Scott hardtailide keskjooksu kõrgus maast on 31cm, sama väärtus oli 100sel spargil, aga Scotti insenerid unustasid ära, et FS ju vajub ja reaalne kõrgus "sag" asendis on pigem 28-29cm.
2018 lahendasin siis järgmiselt:
* originaalsete 168 q-factoriga väntade asemele kitsamad 156mm vändad (jäid sama 175mm pikkusega)
* tavaliste xtr-de asemele 3mm lühema võlliga pedaalid: https://www.bike-discount.de/en/shimano ... 100-pedals
* 100-se esiamordi asemele 120mm esiamort.
* Kindlasti XTR pedaalid, sest need on 2mm õhemad kui näiteks XT pedaalid - vähendab ka oluliselt mätaste ja kivide tabamist.
Lisaks parandab "madalam stack height" pedaleerimise dünaamikat.
https://mtbgearbox.com/shimano-xt-vs-xtr-pedals/
Peale seda kadus mure täielikult.
Internet ütleb, et 2022a 120/120mm Spargil on keskjooks maast 33cm kõrgusel.
Näiteks Orbea Oiz-l on sama väärtus 33,5cm
https://geometrygeeks.bike/compare/scot ... 0-m-29-tr/
Orbea m-team tuleb poest mõistliku 162mm q-factor XTR väntadega.
Me vahetasime 175-sed vändad 170-ste vastu ja panime -3mm pedaalid ja korras. Isegi ei mõtle, et pedaal kusagile vastu võib käia.
Talveperioodil elab Oiz-i all 130-ne Pike, mis tõstab keskjooksu veel mõnusamalt kõrgemale.
Aga tuleme nüüd 120-se Spargi juurde tagasi.
330mm keskjooksu kõrgus on täiesti okei, mitte parim, aga selles ei ole probleem.
Võib ju panna 130-se esiamordi, aga see kaotaks ära lenksuluku ja teeks ratta aeglasemaks.
-3mm võlliga pedaalid ja 170mm vändad aitavad probleemi lahendada, aga kui ma vaatan Scotti lehelt andmeid, siis ma põhimõtteliselt ei usu oma silmi.
Näiteks võetud punasel Spark RC Teamil on 143 võlliga Race Face Next R vändad, mille Q-factor on 183mm
See on täiesti haige number XC rattale - ulatub servapidi juba enduro ja fatbike kategooriasse.
Ehk siis - normaalsed 162 kuni 168mm Q factoriga 170 pikkusega vändad ja lahendus leitud.
Mul oli 2017/2018 roheline 100/100m Spark ja sel käisid alguses pedaalid kogu aeg vastu maad.
Scott hardtailide keskjooksu kõrgus maast on 31cm, sama väärtus oli 100sel spargil, aga Scotti insenerid unustasid ära, et FS ju vajub ja reaalne kõrgus "sag" asendis on pigem 28-29cm.
2018 lahendasin siis järgmiselt:
* originaalsete 168 q-factoriga väntade asemele kitsamad 156mm vändad (jäid sama 175mm pikkusega)
* tavaliste xtr-de asemele 3mm lühema võlliga pedaalid: https://www.bike-discount.de/en/shimano ... 100-pedals
* 100-se esiamordi asemele 120mm esiamort.
* Kindlasti XTR pedaalid, sest need on 2mm õhemad kui näiteks XT pedaalid - vähendab ka oluliselt mätaste ja kivide tabamist.
Lisaks parandab "madalam stack height" pedaleerimise dünaamikat.
https://mtbgearbox.com/shimano-xt-vs-xtr-pedals/
Peale seda kadus mure täielikult.
Internet ütleb, et 2022a 120/120mm Spargil on keskjooks maast 33cm kõrgusel.
Näiteks Orbea Oiz-l on sama väärtus 33,5cm
https://geometrygeeks.bike/compare/scot ... 0-m-29-tr/
Orbea m-team tuleb poest mõistliku 162mm q-factor XTR väntadega.
Me vahetasime 175-sed vändad 170-ste vastu ja panime -3mm pedaalid ja korras. Isegi ei mõtle, et pedaal kusagile vastu võib käia.
Talveperioodil elab Oiz-i all 130-ne Pike, mis tõstab keskjooksu veel mõnusamalt kõrgemale.
Aga tuleme nüüd 120-se Spargi juurde tagasi.
330mm keskjooksu kõrgus on täiesti okei, mitte parim, aga selles ei ole probleem.
Võib ju panna 130-se esiamordi, aga see kaotaks ära lenksuluku ja teeks ratta aeglasemaks.
-3mm võlliga pedaalid ja 170mm vändad aitavad probleemi lahendada, aga kui ma vaatan Scotti lehelt andmeid, siis ma põhimõtteliselt ei usu oma silmi.
Näiteks võetud punasel Spark RC Teamil on 143 võlliga Race Face Next R vändad, mille Q-factor on 183mm
See on täiesti haige number XC rattale - ulatub servapidi juba enduro ja fatbike kategooriasse.
Ehk siis - normaalsed 162 kuni 168mm Q factoriga 170 pikkusega vändad ja lahendus leitud.
Re: Scott Spark 2022
Tänud Abi Eest.
Re: Scott Spark 2022
Peab muidugi vaatama, kas ja kui kitsad vändad uuele Spargile üldse sobivad - 162 käib võib-olla vastu raami.
Tuleb ära mõõta vahemaa vända siseküljest raamini, tavaliselt on see varuga ja umbes 10mm.
4mm on piisav, isegi kui arvestada et raam või vändad natuke läbi painduvad.
Chainline on omaette teema, ma olen viimasel ajal näinud mitut ratast millel 55 on tegelikult palju ja ei jookse kett üldse kassetti keskmiste hammakate suunas.
Tuleb ära mõõta vahemaa vända siseküljest raamini, tavaliselt on see varuga ja umbes 10mm.
4mm on piisav, isegi kui arvestada et raam või vändad natuke läbi painduvad.
Chainline on omaette teema, ma olen viimasel ajal näinud mitut ratast millel 55 on tegelikult palju ja ei jookse kett üldse kassetti keskmiste hammakate suunas.