Merida Matts Sport 500

Komplektsed jalgrattad. MTB, Road, Trekk, CC, BMX. ...
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Suletud
Varg
Rattur
Postitusi: 22
Liitunud: 31. 07. 2003. 12:24

Merida Matts Sport 500

Postitus Postitas Varg » 31. 07. 2003. 12:37

Tere
Ma ostsin umbes 5 kuud tagasi endale selle Merida ja olen rattaga muidu v2ga rahul...aga just praegu panin t2hele et minu ratta raami peale on kirjutatud aluminium 6061...Merida kodulehekyljel on aga kirjas,et Al 7005 peaks olema materjal...Kas keegi selgitaks asja mulle natuke
:?

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: Merida Matts Sport 500

Postitus Postitas mart » 31. 07. 2003. 12:46

Varg kirjutas:Tere
Ma ostsin umbes 5 kuud tagasi endale selle Merida ja olen rattaga muidu v2ga rahul...aga just praegu panin t2hele et minu ratta raami peale on kirjutatud aluminium 6061...Merida kodulehekyljel on aga kirjas,et Al 7005 peaks olema materjal...Kas keegi selgitaks asja mulle natuke
:?
Mingit erilist vahet pole. 6061 nõuab raamitootjalt tiba keerulisemat keevitusjärgset raami *jahutamist*
Kuna 6061 ja 7005 ja scandium on Eastoni torumaterjal, siis vt.
http://www.eastonbike.com/tubesets_top.html

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 01. 08. 2003. 08:32

mul on Merida Matts Drifter 2002(sisuliselt sama ratas mis Merida Sport 500 2003) ja raamisulamiks 7005
Kumb siis ikkagi on kergem, jäigem, enamlevinum või miks üldse paralleelselt kaks erinevat sulamit, kui vahet pole :?: :roll:
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 01. 08. 2003. 12:41

Andrus K kirjutas: miks üldse paralleelselt kaks erinevat sulamit, kui vahet pole :?: :roll:
Tundub, et 6061 ja 7005 hakkavad ajale jalgu jääma :wink:
Litespeed has entered the aluminum bicycle market with a remarkable new aluminum alloy we call ALite. This material has taken aluminum technology to a whole new level. Based on AN6 aluminum, ALite undergoes a proprietary heat-treating process that results in an alloy that out-performs all other aluminum alloys on the market today. It boasts a higher tensile strength and lighter weight than both 6061 and 7005 series alloys, making it the ultimate aluminum material for bicycle construction.
http://www.litespeed.com/english/techno ... arbon.html

Varg
Rattur
Postitusi: 22
Liitunud: 31. 07. 2003. 12:24

Postitus Postitas Varg » 01. 08. 2003. 14:07

huvitav millas see uus materjal ka laiemalt levima hakkab?

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 01. 08. 2003. 14:11

Andrus K kirjutas:mul on ... raamisulamiks 7005
Kumb siis ikkagi on kergem, jäigem, enamlevinum
6061 ja 7005 tehnilised parameetrid on Reynolds-i kodukal. Kui valid itaalia keele, siis on inffi tunduvalt põhjalikumalt - on antud kogu valmistustehnoloogia:
http://www.reynolds-cycle.com/internet/ ... minium.htm

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 01. 08. 2003. 14:33

Varg kirjutas:huvitav millas see uus materjal ka laiemalt levima hakkab?
Hetkel on AN6 Eestis veel suht haruldane, niiet Alite-ga pead tiba ootama. Ja hakka raha koguma - ntx sama komponendilised rattad, millel ühel 7005 ja teisel AN6 raam, on viimase hind ca 1000 eurot enam.
Üks raamifirma annab sellist inffi:
Aluminium: We tested many, but among them AN6, not yet well-known in the European market, was found to give both excellent rigidity and great strength in the extreme conditions and tests that it was put through.
These results allowed us to use less material in certain areas of the tubing than others. At the same time we were surprised how light it was. Giving unrivalled resistance guaranties, and a weight of 1.117 kg for size 55. In short, this was the best material for our bicycles in 2003.
http://www.genuscatalonia.com/ang/bicicletes.htm

Erx
Rattur
Postitusi: 4
Liitunud: 20. 06. 2004. 20:31

Postitus Postitas Erx » 20. 06. 2004. 20:38

Olen ka ostmas Matts Sport 500-t. Pikkust on mul 175 cm, kui suure raami peaksin valima (18", 20")? Ehk mõni sama ratta omanik oskab soovitada..

Ruve
Rattur
Postitusi: 844
Liitunud: 04. 04. 2003. 18:33

Postitus Postitas Ruve » 20. 06. 2004. 20:45

Erx kirjutas:Olen ka ostmas Matts Sport 500-t. Pikkust on mul 175 cm, kui suure raami peaksin valima (18", 20")? Ehk mõni sama ratta omanik oskab soovitada..
mina võtaks 18 tolli. olen 172 cm pikk ja 18" merida raam on natuke suur, seega 175 pikale peaks ideaalne olema. geomeetriad on enamvähem samad vist kuigi mul magnesium.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 20. 06. 2004. 20:46

Erx kirjutas:Olen ka ostmas Matts Sport 500-t. Pikkust on mul 175 cm, kui suure raami peaksin valima (18", 20")? Ehk mõni sama ratta omanik oskab soovitada..
pole küll selle ratta omanik kuid pakun 18, 20 oleks ikka julgelt üle 180 meestele.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 21. 06. 2004. 07:47

Erx kirjutas:Olen ka ostmas Matts Sport 500-t. Pikkust on mul 175 cm, kui suure raami peaksin valima (18", 20")? Ehk mõni sama ratta omanik oskab soovitada..
ise olen 186cm ja raam on 20". Tundub paras :roll: Ilmselt siis sulle 18"
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Erx
Rattur
Postitusi: 4
Liitunud: 20. 06. 2004. 20:31

Postitus Postitas Erx » 25. 06. 2004. 09:55

Ratas olemas, 18". Tänud!

Suletud

Mine “Jalgrattad”