Panther I.P.C 2005a.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Panther I.P.C 2005a.
Nii mõnigi võib leida endale sealt väga hea ratta soodsalt ! Lisainfo http://www.velo.ee
Viimati muutis Teadja, 28. 07. 2005. 12:46, muudetud 1 kord.
Küsiks vastu siis, et milline ei ole ? Inimesele kes otsib ratast kuni 10k on sul midagi muud välja pakkud? ise uurisin enamjaolt läbi enamus rattamüüjate mudelivalikut ei leidnud kellelgi paremaid pakkumisi.AndreK kirjutas:Milline nendest see hea ratas võiks olla
Viimati muutis Teadja, 27. 07. 2005. 22:58, muudetud 1 kord.
Re: Panther I.P.C 2005a.
See, et raam tehtud Saksamaal, ei tähenda kvaliteedi juures veel midagi.Teadja kirjutas: I.P.C seeria on valmistatud Saksamaal, seega peaks olema väga pro!
Re: Panther I.P.C 2005a.
Oled sa kokkupuutunud nende jalgratastega, mille osas sul on kvaliteedi osas etteheiteid, niisama lahmida on ju mõtetu, et ala jama värv jne.Rivo kirjutas:See, et raam tehtud Saksamaal, ei tähenda kvaliteedi juures veel midagi.Teadja kirjutas: I.P.C seeria on valmistatud Saksamaal, seega peaks olema väga pro!
Re: Panther I.P.C 2005a.
Kuule teadja, mine nüüd kööki, joo üks tass kohvi või teed ja rahune maha. Ma ei ole kvaliteedi osas teinud mingeid etteheiteid, lihtsalt mainisin, et sõna Saksamaa üksi ei anna rattale kvaliteeti.Teadja kirjutas: Oled sa kokkupuutunud nende jalgratastega, mille osas sul on kvaliteedi osas etteheiteid, niisama lahmida on ju mõtetu, et ala jama värv jne.
Vävist pole ma nagu juttugi teinud. Minu puhul isiklikult, on värv või nende kombinatsioon üks viimaseid asju, mis ostu otsustab.
Re: Panther I.P.C 2005a.
Mul läheb varsti advokaati vaja siin Kui sul kokkupuuteid pole nende jalgratastega siis milleks läbustada, et komponendid ei tee rattast ratast Sama hea on rääkida teise mehe naisest kui pole teda proovida saanud või kuidas NB! Raam ei ole valmistatud saksamaal vaid kogu jalgratas on seal kokku pandud!Rivo kirjutas:Kuule teadja, mine nüüd kööki, joo üks tass kohvi või teed ja rahune maha. Ma ei ole kvaliteedi osas teinud mingeid etteheiteid, lihtsalt mainisin, et sõna Saksamaa üksi ei anna rattale kvaliteeti.Teadja kirjutas: Oled sa kokkupuutunud nende jalgratastega, mille osas sul on kvaliteedi osas etteheiteid, niisama lahmida on ju mõtetu, et ala jama värv jne.
Vävist pole ma nagu juttugi teinud. Minu puhul isiklikult, on värv või nende kombinatsioon üks viimaseid asju, mis ostu otsustab.
Viimati muutis Teadja, 28. 07. 2005. 12:48, kokku muudetud 2 korda .
Muuseas kahtlen tugevalt kas raam ikka on valmistatud Saksas. Pigem on see heal juhul seal üle värvitud. Saksas tehtud raamiga ratas maksaks vast oluliselt rohkem. Lisaks pakun, et kaalu mõttes ei ole tegu kergemate killast olevate ratastega. Aga ega ma keela sellepärast kellelgi teisel ka raha kulutada.
PS! Oman saksas "tehtud" raami, mis tõenäoliselt on nagu enamus kokku keevitatud kuskil Kollase mere naabruses.
PS! Oman saksas "tehtud" raami, mis tõenäoliselt on nagu enamus kokku keevitatud kuskil Kollase mere naabruses.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Panther I.P.C 2005a.
<OT>Oeh anname aga takka, komponendid ei tee veel rattast ratta nagu eelpool öeldud. Suhteliselt väga oluline on raami geomeetria ja mugavus ratta seljas, samuti ka õige kaalu jaotus, et erinevad komponendid ei puruneks (sry aga isiklik kogemus olemas).Teadja kirjutas:NB! Mitte ainult raam ei ole valmistatud saksamaal vaid ka kogu jalgratas on seal kokku pandud!
Sinu esimesest kirjast lähtudes siis sa pigem kiidad neid rattaid, kui oskad nende käitumist ja tunnetust kirjeldada ja seda pointi, miks ikkagi seda ratast osta, seega ei tekit just usaldust...
Nagu kunagi siin foorumis öeldud on, et käiguvahetajate nimeda on lihtsalt lastehaigus, mida pottensiaalne uustulnuk rattaga lähemalt tuttvudes läbi põeb..
Rõhku tasuks samuti pöörata jooksudele ja veel muule "sajale" komponendile.. IMHO peaks ratas olema siiski see mille sa lükkad käima ja edasi unustad kogu selle teema ja lihtsalt liigud edasi ja tunned mõnu..
Seega, kui teed reklaami, siis ootaks midagi kongreetsemat nii öelda müügijuttu, sest sry aga rattal ja rattal on vahe sees isegi kui nad maksavad täpselt sama hinda..</OT>
Kui te olete saanud täna hommikul hakkama 6 võimatu asjaga, miks siis mitte lisada sellele veel jalgrattasõit ?
Re: Panther I.P.C 2005a.
"tootja" peaks olemaTeadja kirjutas: NB! Mitte ainult raam ei ole valmistatud saksamaal vaid ka kogu jalgratas on seal kokku pandud!
Pantherwerke AG
Alter Postweg 190
D - 32584 Löhne
Tel: 05732/1087-0
Fax: 05732/1087-29
selle raha eest mis need rattad maksavad, ei lülita sakslane keevitusagregaati sissegi. tundub olevat justnimelt raamivärvija-komplekteerija.
http://www.velo.ee võiks kodulehel rataste kirjeldamisel hoolikam ja professionaalsem olla.
näiteks:
velg->pöid jne.
IPC007 rattal on XT tagakäikar, kirjeldus räägib Shimano Deore käiguvahetusest. pidurite puhul võiks front and rear closed hydraulic brake asemel olla selge sõnaga Magura HS-11. amordist pole sõnagi.
google otsing panther ipc või ka ilma jutumärkideta otsing ei anna just palju tulemusi.
Ma ei tea mille üle te üldse vaidlete. Mis komponendid? Rataste kohta pole ju peaaegu mingit infi avaldatudki ja pildid on kah väikesed. Seega pole siin midagi vaieldagi. Kõigepealt peaks korraliku kodulehe tegema ja siis seda reklaamima tulema.
P.S. räägitakse seal ju veel sellises asjast nagu Shimano 24 speed Deore, gear shifter ST-EF35 käiguvahetusest
P.S. räägitakse seal ju veel sellises asjast nagu Shimano 24 speed Deore, gear shifter ST-EF35 käiguvahetusest
<OT>Sellele sai kinnitust juba esimene tema postitus </OT>AndreK kirjutas:Tundub, et her Teadja on vist selle saasta ametlik maaletooja.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Usu mind ei ole epideemia, ega skisofreenia. Rahvas on lihtsalt piisavalt teadlik, et mõnele asjale suurt süvenemata piisav hinnang anda.Teadja kirjutas:Siin foorumis levib skisofreeniline epideemia? Kõigil on võimalus minna ja vaadata need rattad üle, proovida sõita, võrrelda jne
PS! Minu elu esimene maastikuratas pärineb sellest samast poest. Aasta siis oli 1998 . Vast parem oli kui Säästuka püssid, aga ülivõrret ka kindlasti kasutaks.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
mul isiklikult oli au aastal 2001 läbida TRR pikk maa (aeg 4:40) mingi odava Pantheri mtb seljas. Mis ta ikka. Liikus küll. Pakun, et Panther on arvestatav alternatiiv neile, kes vaatavad Merida Kalahari seeria poole. Pildi peal pole need rattad enam oluliselt koledamad, kui mingid Optimad, aga mainekujundusega peate tööd veel tegema, sest ma ei tea kedagi, kes treeniks ja võistleks Pantheriga. Mingilgi arvestataval tasemel.
Edu.
Edu.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Lisainfoks: Panther grupp mis toodab aastas 400 000 jalgratast üle eruroopa, enamuses Saksamaale, raske on nagu uskuda, et nende insenerid ei oska kaalu jaotada ja komponente komplekteerida, millele mõned wannabeed siis vihjavad kellel kokkupuude ratastega puudub . I.P.C seeria ilmus alles 2005a. seega on selle tuntus eestis veel madal!
selle seeria rataste kohta leitakse webiotsinguga infot vaid velo ja ühelt vene lehelt. pantheri konglomeraadi üheltki lehelt ei leia seda seeriat ega neid rattaid. selle põhjal järeldan, et Panther IPC seeria on mujal veel vähem tuntud kui eestis.Teadja kirjutas: I.P.C seeria ilmus alles 2005a. seega on selle tuntus eestis veel madal!
Las Müügimees tõmbab nüüd natu hinge ja kogub uusi mõtteid kuda teile need rattad pähe määrida .
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Panther I.P.C 2005a.
kohe esimeses postituses, mida vastloodud kasutjakonto "Teadja" genereeris, ilmnes esimene viga... sõna "neil" asemel oleks pidanud olema "meil" ja lause oleks - Vaatasin, et väga head rattad meil selles uues seerias... mis ratastesse puutub, siis sellise müügitaktika kasutamine võtab ära igasuguse soovi antud seeria ratastega tegemist teha. ja seda peamiselt "Teadja" tüüpi labastele targutustele viidates. paar postitust hiljem viidati komponentide proovimist, kui sõbra naise ära proovimist, ainukese viisina saada selgust. kokkuvõtteks võiks soovitada vähemalt ühe hooaja tegeleda hariduse omandamisega üldainetes, seejärel spetsialiseeruda rattatootmise tehnoloogiasse. usun, et kasu oleks mõlemapoolneTeadja kirjutas:Vaatasin, et väga head rattad neil selles uues seerias
ok teen siin mõnele lambale väikse võrdluse ja ka neile kes plaanivad ratast osta:
Toon võrdluseks 3 jalgratast, hind kuni 6k
1. TREK 4300
RAAM Alpha SL alumiinum
KAHVEL RST Gila T5 w/preload adjust, 80mm
RATTAD Alloy esirumm, Shimano RM60 tagarumm, WTB Dual Duty pöiad
REHVID Bontrager ACX, 26x2.2", 52/54
ÜLEKANNE
KÄIGUVAHETUSHOOVAD Shimano EF29
ESIVAHETAJA Shimano C050
TAGAVAHETAJA Shimano Alivio
VÄNDAD SR 42/34/24
TAGAHAMMASRATTAD SRAM 850 11-32, 8 speed
PEDAALID Alloy platvorm, clipless võimalus
KOMPONENDID
SADUL Bontrager Sport
SADULATORU Bontrager Sport
LENKSTANG Bontrager Sport, 25.4, 25mm tõus
LENKSTANGI PIKENDUS Bontrager, 25 kraadi tõus
KAELAKAUSID Aheadset, tihendatud
PIDURDUSSÜSTEEM Tektro V alloy linkidega
Hind 5999.-
I.P.C PRO-XR 333
RAAM Aero Queroval AL 7005
KAHVEL Spinner Edge 4 T=100
RATTAD HB-RM40 esirumm, Shimano RM30 tagarumm, Aero double wall pöiad
REHVID Continental Explorer. 54-559
ÜLEKANNE
KÄIGUVAHETUSHOOVAD Shimano EF35
ESIVAHETAJA Shimano Alivio
TAGAVAHETAJA Shimano Deore
VÄNDAD Shimano 42/34/24
TAGAHAMMASRATTAD kasett CS-HG30
PEDAALID poolmetall
KOMPONENDID
SADUL Wolf
KAELAKAUSID VP
PIDURDUSSÜSTEEM Tektro alloy V-pidurid
Hind 4690.-
3. Kalahari 590SX
Raam Merida Kalahari alimiiniumraam
Esihark SR Suntour XC60 75 mm
Esivahetaja Shimano, Acera-X
Käiguhoob Shimano, Acera-X
Pidurilink Shimano, Acera-X
Tagarumm Shimano, Altus
Pidurid Shimano, Acera-X
Tagavahetaja Shimano, Alivio
Vabajooks Shimano, HG-30-8
Vändad Shimano, MC08 42/32/24
Hind 5990.-
Ma saan aru, et raske on kui keegi tuleb head toodet pakkuma teistest odavamalt. Enamus arvustajaid on vist diplomiga insenerid, kel endal rattavabrik tagahoovis? Minuteada on enamusel rattaostjatest analüüsivõime arenenud ke oskab tooteid võrrelda enne ratta osta. Kuidas osta jalgratast õpetuse leiate http://www.rademar.ee
Toon võrdluseks 3 jalgratast, hind kuni 6k
1. TREK 4300
RAAM Alpha SL alumiinum
KAHVEL RST Gila T5 w/preload adjust, 80mm
RATTAD Alloy esirumm, Shimano RM60 tagarumm, WTB Dual Duty pöiad
REHVID Bontrager ACX, 26x2.2", 52/54
ÜLEKANNE
KÄIGUVAHETUSHOOVAD Shimano EF29
ESIVAHETAJA Shimano C050
TAGAVAHETAJA Shimano Alivio
VÄNDAD SR 42/34/24
TAGAHAMMASRATTAD SRAM 850 11-32, 8 speed
PEDAALID Alloy platvorm, clipless võimalus
KOMPONENDID
SADUL Bontrager Sport
SADULATORU Bontrager Sport
LENKSTANG Bontrager Sport, 25.4, 25mm tõus
LENKSTANGI PIKENDUS Bontrager, 25 kraadi tõus
KAELAKAUSID Aheadset, tihendatud
PIDURDUSSÜSTEEM Tektro V alloy linkidega
Hind 5999.-
I.P.C PRO-XR 333
RAAM Aero Queroval AL 7005
KAHVEL Spinner Edge 4 T=100
RATTAD HB-RM40 esirumm, Shimano RM30 tagarumm, Aero double wall pöiad
REHVID Continental Explorer. 54-559
ÜLEKANNE
KÄIGUVAHETUSHOOVAD Shimano EF35
ESIVAHETAJA Shimano Alivio
TAGAVAHETAJA Shimano Deore
VÄNDAD Shimano 42/34/24
TAGAHAMMASRATTAD kasett CS-HG30
PEDAALID poolmetall
KOMPONENDID
SADUL Wolf
KAELAKAUSID VP
PIDURDUSSÜSTEEM Tektro alloy V-pidurid
Hind 4690.-
3. Kalahari 590SX
Raam Merida Kalahari alimiiniumraam
Esihark SR Suntour XC60 75 mm
Esivahetaja Shimano, Acera-X
Käiguhoob Shimano, Acera-X
Pidurilink Shimano, Acera-X
Tagarumm Shimano, Altus
Pidurid Shimano, Acera-X
Tagavahetaja Shimano, Alivio
Vabajooks Shimano, HG-30-8
Vändad Shimano, MC08 42/32/24
Hind 5990.-
Ma saan aru, et raske on kui keegi tuleb head toodet pakkuma teistest odavamalt. Enamus arvustajaid on vist diplomiga insenerid, kel endal rattavabrik tagahoovis? Minuteada on enamusel rattaostjatest analüüsivõime arenenud ke oskab tooteid võrrelda enne ratta osta. Kuidas osta jalgratast õpetuse leiate http://www.rademar.ee
teadja, lammas oled sa ise.
sõitnud ~1000km merida 590-ga ja ütlemata hea vokk odava raha eest.
Pidanud sitkelt vastu ka raskemale käsitsemisele, ka paar suuremat niplit pole sõjaratsule liiga teinud. 75% sõidan maastikku, rasketel radadel, ainuüksi kõrvemaal on sellega ligi 500km läbi kärutatud, just eelmine laupäev tulin 50km maratoniringilt.
selge see, et tegu kergema harrastajaklassi rattaga, aga sellise hinna eest võiks soovitada küll.
selliste odavate panteritega ma küll ei julgeks kõrvemal täristada, sõidan veel saiaks. ja need "odava klassi" rattad nende geomeetria on küll "geniaalse inseneri ime". Venemäe linttraktoriga sõidetud laskumiste juures läheks need vist otsekohe lömmi.
sõitnud ~1000km merida 590-ga ja ütlemata hea vokk odava raha eest.
Pidanud sitkelt vastu ka raskemale käsitsemisele, ka paar suuremat niplit pole sõjaratsule liiga teinud. 75% sõidan maastikku, rasketel radadel, ainuüksi kõrvemaal on sellega ligi 500km läbi kärutatud, just eelmine laupäev tulin 50km maratoniringilt.
selge see, et tegu kergema harrastajaklassi rattaga, aga sellise hinna eest võiks soovitada küll.
selliste odavate panteritega ma küll ei julgeks kõrvemal täristada, sõidan veel saiaks. ja need "odava klassi" rattad nende geomeetria on küll "geniaalse inseneri ime". Venemäe linttraktoriga sõidetud laskumiste juures läheks need vist otsekohe lömmi.
Eelnevale lahmimissüüdistusele jätkuks: See oli nüüd üks adekvaatne mittelahmiv arvamus.High-Q kirjutas: selliste odavate panteritega ma küll ei julgeks kõrvemal täristada, sõidan veel saiaks. ja need "odava klassi" rattad nende geomeetria on küll "geniaalse inseneri ime". Venemäe linttraktoriga sõidetud laskumiste juures läheks need vist otsekohe lömmi.
Ma ei ole diplomeeritud insener. Isegi diplomeerimata insener mitte. Kuna munale hinnangu andmiseks ei pea ise kana olema siis ütlen ka sõna sekka.Teadja kirjutas:ok teen siin mõnele lambale väikse võrdluse ja ka neile kes plaanivad ratast osta:
Selle müügitöö käigus oled Sa teinud mitu taktikalist viga. Strateegia õigsuse üle hetkel isegi ei diskuteeriks. Vigadeks on:
valetamine - juba esimesest postitust lugedes oli selge et Sina oled müüja. Kuigi Sa püüdsid seda varjata ja endast sõltumatu eksperdi muljet jätta. Selle tulemusena kadus usaldus Sinu vastu.
intolerantsus ja lugupidamatus teiste suhtes - naiste proovimine, inimeste jaotamine lammasteks ja ratta (Pantheri?) ostjateks. Selle tulemusena langes Sinu maine veelgi.
Sinult maine kandub üle Pantheri kaubamärgile mida Sa esindad. See võib ka super ratas olla aga kui ma hakkaksin kunagi mõtlema kas osta seda või mitte siis kuskil ajusopis luuakse seos selle kaubamärgi ja täna tekkinud emotsiooni vahel. See peab olema väga jõuline Pantheriga seotud positiivne emotsioon mis vana asja alateadvusest ära kustutaks. Mõtle kuidas seda esile kutsuda
Ühinen maxspeedi soovitusega omandada haridust, eriti müügi- ning turundusalast. Lisaks soovitan Sul muuta põhjalikult oma väärtushinnanguid aususe ja austuse osas.
Ja üks soovitus veel. Kui Sa oled korra kolinaga klaverisse astunud siis püsi paigal ning püüa klaverist oma jala otsast lahti saada (tegele põhjustega). Edasi astudes tekitab iga liigutus üha suuremat kolinat.
rihoga nõus.
teeks nii, et räägime selles teemas Panther IPC seeria ratastest. juhul kui meil midagi argumenteeritut nende kohta öelda on.
samuti jätaks proletaarse enesepiitsutamise ja maailma ja ratturite jagamise vaesteks ja rikasteks. mitte ükski Pantheri oponent ei toonud hinda välja ja neile pandi lihtsalt sõnad suhu.
delfiliku stiili jätkumise korral olen sunnitud tulema välja oma esikus olevast rattavabrikust ja teema lukku panema.
teeks nii, et räägime selles teemas Panther IPC seeria ratastest. juhul kui meil midagi argumenteeritut nende kohta öelda on.
samuti jätaks proletaarse enesepiitsutamise ja maailma ja ratturite jagamise vaesteks ja rikasteks. mitte ükski Pantheri oponent ei toonud hinda välja ja neile pandi lihtsalt sõnad suhu.
delfiliku stiili jätkumise korral olen sunnitud tulema välja oma esikus olevast rattavabrikust ja teema lukku panema.
http://antiyou.com/ on ehk samuti abiks...Teadja kirjutas:40k eest saab panthrilt iseliikuva elektrimootoriga jalgratta , teistel alles hakkavad head väntamisoskused tulema?
nendele kes nokut näpuga võrdlevadmaxspeed kirjutas:http://antiyou.com/ on ehk samuti abiks...Teadja kirjutas:40k eest saab panthrilt iseliikuva elektrimootoriga jalgratta , teistel alles hakkavad head väntamisoskused tulema?
Einoh, las ta olla. Kellele ta peale enda ja oma müüdava kaubamärgi ikka kahju teeb?
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
<OT> Nädala kuumim keskustelu teemal Panther I.P.C. seerja rattad,pange täie lauluga edasi,mina igatahes tahaks edasi naerda... </OT>
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Ma pole näinud, et siin keegi arutaks konkreetselt teemal panther i.p.c seeria rattad. Pigem siin mõned kibestunud virtuaalratturid kes üritavad 5 sõnalisi lauseid kokku saada näitena, et jah pilt on udune, 9 korruselise paneelmaja kautuselt alla hüpates ei pea raam vastu jne.veloman32 kirjutas:<OT> Nädala kuumim keskustelu teemal Panther I.P.C. seerja rattad,pange täie lauluga edasi,mina igatahes tahaks edasi naerda... </OT>
Viimati muutis Teadja, 28. 07. 2005. 13:52, muudetud 1 kord.
kõll otsisin hoolega aga mitte ei leidnud, kus oli kirjas et rattaga peaks saama hüpata alla 9 korruselise maja katuseltTeadja kirjutas:Ma pole näinud, et siin keegi arutaks konkreetselt teemal panther i.p.c seeria rattad. Pigem siin mõned kibestunud virtuaalratturid kes üritavad 5 sõnalisi lauseid kokku saada näitena, et jah pilt on udune, 9 korruselise paneelmaja kautuselt alla hüpates ei pea raam vastu jne.veloman32 kirjutas:<OT> Nädala kuumim keskustelu teemal Panther I.P.C. seerja rattad,pange täie lauluga edasi,mina igatahes tahaks edasi naerda... </OT>
Ma ei leia, et siin oleks midagi mida kustutama peaks.
Teemasse ütlen niipalju, et esimest ratast ehk ostetakse omast tarkusest ja lihtsalt jupi järgi. Edasi käib asi ikkagi rohkem enda ja tuttavate, tuttava tuttavate jne kogemustele põhinevalt. Hetkel ei ole Pantheri kohta mitte mingit kogemuslikku infot ja hinnaklass ütleb natukenegi kogenumale ratturile, et midagi on mäda.
Teemasse ütlen niipalju, et esimest ratast ehk ostetakse omast tarkusest ja lihtsalt jupi järgi. Edasi käib asi ikkagi rohkem enda ja tuttavate, tuttava tuttavate jne kogemustele põhinevalt. Hetkel ei ole Pantheri kohta mitte mingit kogemuslikku infot ja hinnaklass ütleb natukenegi kogenumale ratturile, et midagi on mäda.
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
Mul kaks küsimust : 1. Mida tähendab lühend I.P.C. - lihtsalt oleks huvitav teada. Loogika kohaselt on see mingi lühend, mis peaks raami juures midagi iseloomustama. Aga võib vabalt ka midagi muud tähendada. 2. Huvitav oleks ka näha nende raamide geomeetria tabelit.Teadja kirjutas:Kui teil on edaspidi mingeid konkreetseid küsimusi Panther, Panther I.P.C jalgrataste osas siis palun küsige.
http://www.arves.ru/BV2005/IPC%202005%20%20MTB%2026.htmRivo kirjutas: Mida tähendab lühend I.P.C. - lihtsalt oleks huvitav teada. Loogika kohaselt on see mingi lühend, mis peaks raami juures midagi iseloomustama. Aga võib vabalt ka midagi muud tähendada.
tähendus on rubriigist mõtle mida tahad