K: Maastikuratta ostu soov!

Komplektsed jalgrattad. MTB, Road, Trekk, CC, BMX. ...
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
raalifriik
Rattur
Postitusi: 42
Liitunud: 15. 06. 2005. 11:26

K: Maastikuratta ostu soov!

Postitus Postitas raalifriik » 22. 09. 2005. 23:36

EDIT: Kuna poes ollesja rääkides selgus, et hübriid siiski ei sobi...siis otsustasin mastikuratta kasuks. Seega osa alljärgnevast jutust on mõtetu! :)

Et siis millist hübriid ratast (igapäevaseks tööl käimiseks mööda asfalti ja rattamaratonidele 6-7x aastas) soovitate. Olen arusaanud, et jooksud ja raam on põhilised millesse tuleb investeerida, head pöiad, rummud, keskjooks. Abiks tuleb ka lukustav amort(ei tea hindadest, ega variantidest midagi), käiguvahetajate kohapealt on vist suht normaalsed Deored...selline on minu ratas hetkel... http://www.errapart.com/gallery/album10 ... 083?full=1 ja tunnen, et sellest võiks palju parem olla :)

Kuulan huviga jutte, mis firmasid, poode soovitate ja kui viitsite tore oleks ka hindasid näha.
Viimati muutis raalifriik, 27. 09. 2005. 19:27, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 23. 09. 2005. 07:28

palun pane mingi hinnapiir ka ette. et rahvas liialt fantaseerima ei hakkaks.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
raalifriik
Rattur
Postitusi: 42
Liitunud: 15. 06. 2005. 11:26

Postitus Postitas raalifriik » 23. 09. 2005. 18:06

erikr kirjutas:palun pane mingi hinnapiir ka ette. et rahvas liialt fantaseerima ei hakkaks.
Njah, raske midagi pakkuda, aga kuna plaanis järelmaksuga osta...siis vast midagi 10 000.- kanti, a samas peab arvestama, et tegu ikkagi rohkem tänavasõidu ja mitte sportlase rattaga, et raha tuulde loopida pole nagu ka mõtet. Mulle meeldis üks tsitaat siit foorumist - et 15 000 eest võid osta ükskõik millise ratta, kõik nad on head ja sinust paremad... midagi sellist siis oli keegi öelnud 8) Et siis ratas oleks sõitja vääriline.

Matthias
Rattur
Postitusi: 102
Liitunud: 15. 01. 2005. 17:30

Postitus Postitas Matthias » 23. 09. 2005. 18:57

hetkel soodushinnaga peaks täpselt 10000-ga saama authori teiseks kõva hübriidi..... airline vms..... http://www.author.ee abiks...

samas hübriidil kui sellisel ei oleks tegelikult amorti üleüldse vaja, tegelikult oleks ilma amordita isegi palju parem...... kahjuks aga ei ole vastavas hinnaklassis jäiga esikahvliga rattaid eriti saadaval....

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4005
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 23. 09. 2005. 21:03

mono-cyclist kirjutas:hetkel soodushinnaga peaks täpselt 10000-ga saama authori teiseks kõva hübriidi..... airline vms..... http://www.author.ee abiks...
Authori kodukas väidab et infinity seeria ratastel on 40% allahindlus, seega 12.5keek airline peaks tulema 7500. Päris soodne.

superior
Rattur
Postitusi: 126
Liitunud: 30. 05. 2005. 19:07

Postitus Postitas superior » 24. 09. 2005. 08:14

Kirsa kirjutas:
mono-cyclist kirjutas:hetkel soodushinnaga peaks täpselt 10000-ga saama authori teiseks kõva hübriidi..... airline vms..... http://www.author.ee abiks...
Authori kodukas väidab et infinity seeria ratastel on 40% allahindlus, seega 12.5keek airline peaks tulema 7500. Päris soodne.
Airline ei läinud odavamaks. See ikka 12500.-

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4005
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 24. 09. 2005. 08:33

?

-15% paistavad kõik rattad olema vähemalt, aga...

http://www.author.ee/soodus.htm
-------
Infinity seeria -40%

AUTHOR esinduskauplus (Tartu mnt 161, Tallinn Mõigu) pakub Infinity seeria jalgrattaid tavahinnast 40% soodsamalt (kauba jätkumiseni)


Infinity seeria:
Maanteerattad: A7705, A6605 ja 5505
Mägirattad: INTROVERT, EGOIST, VISION, SECTOR, MODUS
Universaalrattad: SYNERY, AIRLINE, AIRLINE 2004 (allahindlus 2004.aasta hinnast).

superior
Rattur
Postitusi: 126
Liitunud: 30. 05. 2005. 19:07

Postitus Postitas superior » 24. 09. 2005. 09:01

sorry, kahe silma vahele jäi see koht :S

Kristiano
Rattur
Postitusi: 292
Liitunud: 15. 10. 2004. 17:59

Postitus Postitas Kristiano » 24. 09. 2005. 18:32

Üks variant on osta kasut. mtb ja mnt. Väga hea kombinatsioon! Natuke kallim.

Kasutaja avatar
raalifriik
Rattur
Postitusi: 42
Liitunud: 15. 06. 2005. 11:26

Postitus Postitas raalifriik » 27. 09. 2005. 19:38

Nii leidsin kaks isendit , mis vastavad minu tasemele ja on igati sobivad ka rahakotile (leidsin, et oluliselt rohkem pole mõtet kulutada +/- 500-1500.-).

http://www.author.ee/proxysx.htm

7285.- (-15% = 6193.-)

ja

http://www.merida.ee/index.php?main_id= ... &maavalik=

6490.-

Nüüd tekkiski paar küsimust nende ketaspidurite, kui ka rataste kohta, et tasuks mul millelegi tähelepanu pöörata(et mõni jupp suht kehva)? Selle Authoriga tegin proovisõitu ja minu eelmisest rattast oli kordi parem, aga pidurid tundusid sellised liiga aeglased vms Kindlasti on siin paar teemat ketaspiduritest olnud, ehk keegi seletab natuke või viitab teemale ja mida üldse natuke rohkem kui harrastaja peaks eelistama - käikuvahetust, pidureid, raami jäikust, häid jookse, paremat amorti jne Endal jooksis juhe kokku ja kuna kõik uus tundub hea, siis sobivad ilmselt kõik uued rattad(alates 5000.-), aga nagu mõtetult ei tahaks lihtsalt raha kulutada. Kui keegi veel viitsib, siis abi on tere tulnud! AITÄH!!!

Kasutaja avatar
erko
Rattur
Postitusi: 363
Liitunud: 10. 09. 2003. 11:38

Postitus Postitas erko » 27. 09. 2005. 22:03

Nii, kuna sa oled märkinud ratta kasutusvaldkonda ka maratonidel osalemise, siis isiklikult alla deore taseme komponentidega ratast ei soovitaks. Tõrkuva tehnika tõttu ratta kraavi viskamine ei ole selle sihipärane kasutamine.
Tsekkasin ise korra authori kodukat ning leidsin, et näiteks Traction on soodushinnaga saadaval 7500 krooni eest. Kunagine TM testivõitja ning on ka siin foorumis mitmetelt kasutajatelt poolthääli saanud, seega ratast peaks olema. Soetad veel natuke kitsamad/siledamad kummid, keerad amordi lukku ning ongi sul praktiliselt hübriid, millega tööle-koju sõita. Ja parajalt sinu hinnaklassis.

Mehhaanilisi ketaspidureid ei ole üldiselt kiidetud kuid omal kogemus puudub seega arvamust avaldama ei kipu.

PS tõenäoliselt leiab ka muude brändide alt samaväärseid rattaid, mina ei viitsinud hetkel rohkem otsida. :)

Kasutaja avatar
raalifriik
Rattur
Postitusi: 42
Liitunud: 15. 06. 2005. 11:26

Postitus Postitas raalifriik » 28. 09. 2005. 22:54

erko kirjutas:Nii, kuna sa oled märkinud ratta kasutusvaldkonda ka maratonidel osalemise, siis isiklikult alla deore taseme komponentidega ratast ei soovitaks. Tõrkuva tehnika tõttu ratta kraavi viskamine ei ole selle sihipärane kasutamine.
Tartu rattamaratonil juba tekkis selline tunne...
erko kirjutas: Tsekkasin ise korra authori kodukat ning leidsin, et näiteks Traction on soodushinnaga saadaval 7500 krooni eest. Kunagine TM testivõitja ning on ka siin foorumis mitmetelt kasutajatelt poolthääli saanud, seega ratast peaks olema. Soetad veel natuke kitsamad/siledamad kummid, keerad amordi lukku ning ongi sul praktiliselt hübriid, millega tööle-koju sõita. Ja parajalt sinu hinnaklassis.
Seda ratast olen isegi vaadanud. Peaks vist proovi sõitu tegema minema :P
erko kirjutas: Mehhaanilisi ketaspidureid ei ole üldiselt kiidetud kuid omal kogemus puudub seega arvamust avaldama ei kipu.

PS tõenäoliselt leiab ka muude brändide alt samaväärseid rattaid, mina ei viitsinud hetkel rohkem otsida. :)
Kusjuures, ega eriti ei leia netist midagi(eesti lehdedelt)...Merida kohta leidsin ja siis veel Scotti ja Trek/Optima kohta oli ka veel ühtteist. Sellise hinnaklassi kohta on suht vähe rattaid millegi pärast :(

Face
Rattur
Postitusi: 15
Liitunud: 17. 06. 2005. 21:43

Postitus Postitas Face » 01. 10. 2005. 10:58

Ei ole spets, kuid pidurite kohta esitaks oma arvamuse küll. Kui hakkasin endale ratast soetama, siis sai proovitud erinevaid variante ja jõudsin järeldusele - kas V-pidur või hüdraulised ketaspidurid. Meh. pidur on nje mjassa nje rõõba...minu arvates.
Don?t hate the player, hate the game

Kasutaja avatar
raalifriik
Rattur
Postitusi: 42
Liitunud: 15. 06. 2005. 11:26

Postitus Postitas raalifriik » 01. 10. 2005. 11:33

Face kirjutas:Ei ole spets, kuid pidurite kohta esitaks oma arvamuse küll. Kui hakkasin endale ratast soetama, siis sai proovitud erinevaid variante ja jõudsin järeldusele - kas V-pidur või hüdraulised ketaspidurid. Meh. pidur on nje mjassa nje rõõba...minu arvates.
Ja hüdrauliliste pidurite hinnaklass on vist juba kaugel-kaugel minu hinnapiirist!? Ilmselt peab, ikka ka v-piduri kasuks otsustama.

Face
Rattur
Postitusi: 15
Liitunud: 17. 06. 2005. 21:43

Postitus Postitas Face » 01. 10. 2005. 12:08

Ise läksin hüdraulika peale ja on super hea, kuid need on jah kõrgema hinnaga. Lisaks veel, et Erko välja pakutud Author on väga mõnus ratas, vähemalt naiste variant - mu õde mõõdab sellega teeradasid.
Don?t hate the player, hate the game

Kasutaja avatar
m6mm
Rattur
Postitusi: 377
Liitunud: 13. 04. 2005. 14:23

Postitus Postitas m6mm » 02. 10. 2005. 10:57

Selliseks kasutuseks on pöiapiduritest küll ja küll, pildi järgi pole sul ka nii palju kaalu, mida kahe näpuga kinni ei jaksaks hoida.

Mida võiksid küll vaadata, on clipless pedaalid, kasvõi sellised millega saad tavakingaga asjad aetud. Saad parema kontrolli ratta üle ja rohkem jõudu väntadesse.

Kasutaja avatar
raalifriik
Rattur
Postitusi: 42
Liitunud: 15. 06. 2005. 11:26

Postitus Postitas raalifriik » 02. 10. 2005. 21:13

m6mm kirjutas: Mida võiksid küll vaadata, on clipless pedaalid, kasvõi sellised millega saad tavakingaga asjad aetud. Saad parema kontrolli ratta üle ja rohkem jõudu väntadesse.
Seda olen isegi mõelnud, aga kuna proovinud pole, ei teagi mida tahta...

Tekkis veel üks küsimus, et kas on mõtekas osta kasutatud ja heade juppidega või uus ja kehvapoolsete juppidega ratas.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 02. 10. 2005. 21:16

raalifriik kirjutas:Tekkis veel üks küsimus, et kas on mõtekas osta kasutatud ja heade juppidega või uus ja kehvapoolsete juppidega ratas.
kui oled suuteline tehnilist seisundit pädevalt hindama siis soovitaks kasutatud heade juppidega. kulumetrjalid (kett, kassett, trossid) tuleb vahetada kui endine omanik müügiedendamise korras neid juba vahetanud pole.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
raalifriik
Rattur
Postitusi: 42
Liitunud: 15. 06. 2005. 11:26

Postitus Postitas raalifriik » 03. 10. 2005. 22:01

erikr kirjutas:
raalifriik kirjutas:Tekkis veel üks küsimus, et kas on mõtekas osta kasutatud ja heade juppidega või uus ja kehvapoolsete juppidega ratas.
kui oled suuteline tehnilist seisundit pädevalt hindama siis soovitaks kasutatud heade juppidega. kulumetrjalid (kett, kassett, trossid) tuleb vahetada kui endine omanik müügiedendamise korras neid juba vahetanud pole.
Ega eriti pole :( Mida üldse kasutatud ratta juures peab jälgima?

haigo
Rattur
Postitusi: 166
Liitunud: 21. 04. 2005. 12:44

Postitus Postitas haigo » 03. 10. 2005. 23:12

Eriti vahva oleks, kui saaksid müüjaga kokkuleppele mõnes pädevas kohas nn "ülevaatusel" käia.
kuni 10K kasutatud rattal kindlasti mõned sellised hinnalised jupid, mida nii lihtsalt silmaga ei hinda, eriti kui eelnev kogemus puudub.

Kasutaja avatar
Pierre
Rattur
Postitusi: 197
Liitunud: 16. 06. 2004. 16:02

Re: K: Maastikuratta ostu soov!

Postitus Postitas Pierre » 04. 10. 2005. 06:57

raalifriik kirjutas:...selline on minu ratas hetkel... http://www.errapart.com/gallery/album10 ... 083?full=1
kui sina oled sellel rattal siis see velo paistab sulle väike olevat. et jälgi õiget raamisuurust eriti kui kasutatud rattast hakkad valima....
IMHO

Olts
Rattur
Postitusi: 536
Liitunud: 13. 05. 2003. 11:15

Postitus Postitas Olts » 04. 10. 2005. 07:58

raalifriik kirjutas:
erikr kirjutas:
raalifriik kirjutas:Tekkis veel üks küsimus, et kas on mõtekas osta kasutatud ja heade juppidega või uus ja kehvapoolsete juppidega ratas.
kui oled suuteline tehnilist seisundit pädevalt hindama siis soovitaks kasutatud heade juppidega. kulumetrjalid (kett, kassett, trossid) tuleb vahetada kui endine omanik müügiedendamise korras neid juba vahetanud pole.
Ega eriti pole :( Mida üldse kasutatud ratta juures peab jälgima?
Pole mõtet osta ka kellegi kasutatud XTR ratast, sest kui hiljem juppe hakkad vahetama, siis maksad lolliks. Ise soovitaks kah Deore klassi ratas. Ma arvan, et peaks saama 7-8tuh. eest uue.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 04. 10. 2005. 08:15

Olts kirjutas:Pole mõtet osta ka kellegi kasutatud XTR ratast, sest kui hiljem juppe hakkad vahetama, siis maksad lolliks. Ise soovitaks kah Deore klassi ratas. Ma arvan, et peaks saama 7-8tuh. eest uue.
julgen vastu vaielda. ratas ei alga mitte deorest või xtr-ist vaid raamist. ja kui juhtubki, et mõni xtr kirjadega jupp tuleb välja vahetada siis saab ju vastavalt majanduslikule hetkeseisule xt või lx panna.
minu isiklik kogemus näitab seda mida juba kirjutasin. kett-kassett-trossid on kulumaterjal. XT linkvahetajad ja esivahetaja on kestnud alates 2002 aprillist veatult. esihammakad (truvativ firex sl) vahetasin peale 3 aastat välja. vänt jäi samaks. keskjooks on umbes 1-2 aastase elueaga (sõidan aastaringselt). tagumine XTR on kestnud üle 2 aasta ja ilmselt teist samapalju veel.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
raalifriik
Rattur
Postitusi: 42
Liitunud: 15. 06. 2005. 11:26

Postitus Postitas raalifriik » 04. 10. 2005. 19:34

Tänud kõigile vastajatele! Otsustasin siiski kasutatud ratta kasuks ja sõelale jäi ost-müük foorumis pakutud Merida Matts Miami Võrreldes eelmise rattaga, oli vahe nagu öö ja päev :D Eks esimesed maastiku sõidud näitavad, kuidas seal edasi liigun :P

Ost müügi teema oli siin!

Vasta

Mine “Jalgrattad”