GT vs Corratec vs MBK
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
GT vs Corratec vs MBK
plaanis on osta uus ratas, aga oleks vaja pisut abi valiku tegemisel. endal on pea juba paks otsas:)
GT avalanche 1.0
corratec x-vert expert
MBK stone cruiser light
kui keegi oskab neid rattaid mingitpidi kiita või laita siis oleksin ülimalt tänulik!
GT avalanche 1.0
corratec x-vert expert
MBK stone cruiser light
kui keegi oskab neid rattaid mingitpidi kiita või laita siis oleksin ülimalt tänulik!
No ega ainult toru diameetri suurendamine raamile tugevust juurde ei anna. Vaata nt. Corratec SuperBow Race raami, see siis nagu puha õbluke. Näiteks titaan ja CroMo raamid on vägagi peenikesed ja tugevuselt teevad enamikule aluraamidele silmad ette.kreebu kirjutas:mbk puhul paneb mind kahtlema see et raam on nö peenike, võrreldes nt avalanchiga.
plaanis on hakata ikka maastikul suht palju sõitma ja ehk ka mingitest võistlustest osa võtma. kumb sel juhul mõistlikum oleks?
Vabandage minu rumalust ...
Corratec, eks. Corratec Superbow Race 2002 kasvõi, mis näeb väga sheff välja ja jupid tunduvad kah OK. Kuidas need rattad GT ja Treki ja Meridaga võrreldes tunduvad - asjalikud? Ainult juppide pealt on raske otsustada ning raamid on parematel mudelitel just sellised ... omapärased.
Corratec, eks. Corratec Superbow Race 2002 kasvõi, mis näeb väga sheff välja ja jupid tunduvad kah OK. Kuidas need rattad GT ja Treki ja Meridaga võrreldes tunduvad - asjalikud? Ainult juppide pealt on raske otsustada ning raamid on parematel mudelitel just sellised ... omapärased.
See, kuidas üks või teine raam/ratas sõites mugavam/meeldivam on, saad aru alles siis, kui oled neid proovinud. Ainult peale vaatamisest ei piisa. Kui alles hakkasin rattaga sõitma, tundus väga müstilisene jutt, et üks ratas on äkilisem, hea ronija jne. kui mõni teine. Kuidagi ei suutnud uskuda, et selline asi saab võimalik olla. Mis ma öelda tahan - mine proovi, kui vähegi võimalik, kõiki oma praeguseid väljavalitud rattaid. Osta see, mis tundub asendi poolest kõige mugavam. Käiguvahetaja parema vastu vahetada on oluliselt lihtsam ja odavam, kui raami.
ise täpselt selle sama mbk omanik, ja tundub oma hinnaklassis väga hea ratas, ainult lenks võiks vähe kitsam ja madalamal olla, aga, miks ta seda juba ei ole, on ainult minu enda mitte-viitsimise viga, (nimetatud vead on ilma igasuguse rahalise väljaminekuta parandatavad)... samas veerevad mulle küll muidu tundmatu nimega litech jooksud üpris hästi, ja raam on raudselt selle ratta parim osa, nii torude profiil kui ka liited jätavad väga kõrgekvaliteetse mulje, kusjuures, sram 5-ga pole ka absoluutselt mitte kuskil hätta jäänud, vahe näiteks deorega tundub mäekõrgune, ainus halb asi ratta juures on kaal (12,9kg), mis näib olevat peamiselt tingitud totalalt rasketest kummidest ja amordist, samas ega selle hinna eest on kõik rattad üpris kaalukad
Corratec X-Vert Experdi valiksin - On peal SRAM juppe, X9 tagakäikar on LX-st ja 5.0-st kahe pea jagu üle. Esikäikaril suurt vahet pole, kuni see XTR pole. Amort ei ole ühelgi tasemel, X-Verdi RST on ilmselt parim. Zzyzx jupid kah suht head. NRP kodukal pole jooksude kohta infot, eeldatavasti on need samal (heal) tasemel.