kas ikka jääb? No igaljuhul on mulle järjest rohkem sellised "peenikese" raamiga rattad meeldima hakanud.mart kirjutas:terasraamiga Jamis Dragon, 10,3kg Profi jaoks jääb too muidugi "hirmraskeks"
"Peenikese raamiga rattad"
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: MTB carbon raam
Re: MTB carbon raam
võrdluseks: vene titaanraam suurusega 54 C-T (18"??) 1491grammi. profiilis olevas konfis ratta kogukaal 10,7, kaalu iseenesest pole taga aetud.SL kirjutas:kas ikka jääb? No igaljuhul on mulle järjest rohkem sellised "peenikese" raamiga rattad meeldima hakanud.mart kirjutas:terasraamiga Jamis Dragon, 10,3kg Profi jaoks jääb too muidugi "hirmraskeks"
Ma ei tea kas Salsa küll TOP mudelite alla käib aga silma jäänud Salsa Ala Carte terasraam.
Ilus. Complete bike ka 10,34 kilo (nii on vähemalt kirjas). Aga tagumise käikari kõrv raamiga koostaivos kirjutas:Ma ei tea kas Salsa küll TOP mudelite alla käib aga silma jäänud Salsa Ala Carte terasraam.
oot, kas see mitte maantee raam pole? Kui vaadata Banditot, siis see on hardtaili kõige kõvem mudel ning sel juhul pole ka "kõrva probleemi". Ja Bandito on 10,3 kg.taivos kirjutas:Ma ei tea kas Salsa küll TOP mudelite alla käib aga silma jäänud Salsa Ala Carte terasraam.
Pole probleem. Üks variant on selline - käikari raami külge keeramise kruvi on ülekarastatud, murdub paindel. Omalgi sarnane ca 6 aastat, maksis saksas ca 30DM.SL kirjutas:[ Aga tagumise käikari kõrv raamiga koos
Väliselt ei erine tavapoldist:
album_page.php?pic_id=172
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Bandito on AL raam, milles tiba scandiumitSL kirjutas:oot, kas see mitte maantee raam pole? Kui vaadata Banditot, siis see on hardtaili kõige kõvem mudel ning sel juhul pole ka "kõrva probleemi". Ja Bandito on 10,3 kg.
Salsa on Reynolds 853 teras. 853-ga sarnaseid teraseid on võibolla 1-3, kõik terasetootjate lipulaevad. Jamise Durango kah samast materjalist. Kui näppida tahad - ühendu Rivoga.
Viimati muutis mart, 02. 09. 2004. 16:06, muudetud 1 kord.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Ei .. Ala Carte on ikka MTB raam, La Raza on MNT.SL kirjutas:oot, kas see mitte maantee raam pole?
Bandito on kah tore aga pole ju peenikeste torudega - vaid skandium raam. Kui palju selles raamis on 7000 seeria alumiiniumit ja kui palju skandiumit ei oska kommenteerida. Minu upgrade'i nimekirjas üks raamikandidaat Salsa Caballero.
Viimati muutis taivos, 02. 09. 2004. 16:07, muudetud 1 kord.
taivos, mart ja SL, nüüd panime Salsa Ala Cartega ämbrisse. Too on cyclokrossi raam.SL kirjutas:Õigus küll. Kui juba peenikesed, siis täiegataivos kirjutas:Ei .. Ala Carte on ikka MTB raam, La Raza on MNT.
Bandito on kah tore aga pole ju peenikeste torudega
Seal ju kirjas:
*Measured from center of top tube to flat ground using 700c x 32c tire with diameter of 696mm.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Keegi sellest teab midagi?
Merlin XLM
Mingis Londoni poes maksab ainult raam mingi 1900 naela. Raami kaal olevat 1,27 kg (titaan). Kusjuures Litespeedi raam samas kohas maksab 1350 naela.
Kaal on muidugi titaani kohta super-hea, kuid palja raami eest üle 45K maksta?
Merlin XLM
Mingis Londoni poes maksab ainult raam mingi 1900 naela. Raami kaal olevat 1,27 kg (titaan). Kusjuures Litespeedi raam samas kohas maksab 1350 naela.
Kaal on muidugi titaani kohta super-hea, kuid palja raami eest üle 45K maksta?
http://www.merlinbike.com/bikes/xlm.aspxSL kirjutas:Keegi sellest teab midagi?
Ei noh, seda lugesin ise ka. Aga on kellegil Merliniga mingeid kogemusi? Sõitnud ise või sõber sõitnud? MM-il ühtegi Merlinit näha polnud. Kuigi jah, fookus on tõenäoliselt USA-s a'la las neeb euroopakad mm-itavad, meil on usas oma norbad palju tähtsamad.erikr kirjutas:http://www.merlinbike.com/bikes/xlm.aspxSL kirjutas:Keegi sellest teab midagi?
siin 1 väike jutuke nii firmast kui rattast. arvan, et eestis neid pole kunagi olnud. suurvõistlustel on enamasti kõigil suurte tegijate rattad sest neil on rohkem sponsorrahasid ja suurem huvi marketingi peale kulutada.SL kirjutas:Ei noh, seda lugesin ise ka. Aga on kellegil Merliniga mingeid kogemusi? Sõitnud ise või sõber sõitnud? MM-il ühtegi Merlinit näha polnud. Kuigi jah, fookus on tõenäoliselt USA-s a'la las neeb euroopakad mm-itavad, meil on usas oma norbad palju tähtsamad.
seda arvan küll, et ta pole nii mitu korda parem kui ta mõnest teisest kordi kallim on. kuigi emotsioon ja graveeritud kirjad maksavad ka midagi.
ahjaa, http://www.hibike.de lubab sama asja 2299 euriga mis on 10K vähem kui inglastel. oreas maksab 1799 eur
Viimati muutis erikr, 23. 09. 2004. 10:37, muudetud 1 kord.
XLM-i pole näppinud, küll aga olen londonis selles poeserikr kirjutas:http://www.merlinbike.com/bikes/xlm.aspxSL kirjutas:Keegi sellest teab midagi?
http://www.mosquito-bikes.co.uk/htdocs2/Merlin.php#
näppinud Oreas-i raami. Ei midagi silmipimestavat va hind. Müüja pajatas, et ostjateks on vene uusrikkad. poes oli vaid üks raam, hind oli 1499£ ja samavõrd tuleb juurde, kui valid samaväärseed komponendid+amordi+jooksud.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Parandaksin natuke, ratas küll Jamis, kuid mitte Durango, vaid Dragon.mart kirjutas: Salsa on Reynolds 853 teras. 853-ga sarnaseid teraseid on võibolla 1-3, kõik terasetootjate lipulaevad. Jamise Durango kah samast materjalist. Kui näppida tahad - ühendu Rivoga.
PS. Raamiga ühes tükis olev kõrv (käiguvahetajale) pole probleem. Tänu tagakäikari purunemisele võttis kõrv sisuliselt propelleri kuju, mille norm. asend taastati korralikult (ikka tehniku poolt muidugi, ise ei riskinud)
Hea ja asjalik jutt. Ei teadnudki, et Litespeed on samas kohas tehtud. Ju siis enam-vähem sama, kuid brandingu/graveeringute vahe. Aga seda XLM-i on igaljuhul väga ülivõrdes on seda kirjeldatud. Hinna kohta sobib ka see kommentaar:erikr kirjutas:siin 1 väike jutuke nii firmast kui rattast.
The best way to approach the purchase of a bike like the XLM is by looking at it as a lifelong relationship and an investment.
Tundub, et Merlin XLM on tõeline "gourmet" võrreldes nn. tava high-end ratastega.
Maksad 36 kilo (2299 EUR) raami eest ja oled õnnelik, et said soodukaga!!! Sest see hind kehtib vaid 17,5 suurusele raamile. 18,75 suurusega raami eest käid ikka korralik 40,5 kilo välja (2590 EUR). Vot nii. Luhvtitage aga sajaseiderikr kirjutas:ahjaa, http://www.hibike.de lubab sama asja 2299 euriga mis on 10K vähem kui inglastel. oreas maksab 1799 eur
tiba offtopic, aga usa suhtumine euroopa baikidesse on tõesti veits põlastav. näiteks see scotti genius mille frischknecht maratoni mm-i võitis ei saanud nende testis kuigi hea hinnangu osaliseks. otse ei öeldud, kuid ridade vahelt luges selgelt välja, et selle rattaga ei saagi muud moodi sõita kui umbes 4 tundi mööda kruusateed. korralikule xc rajale ära sellega roni. lisaks ei unustanud nad mainida, et mis korraliku baiki sa ikka paaditootjalt saada tahad.SL kirjutas: Kuigi jah, fookus on tõenäoliselt USA-s a'la las neeb euroopakad mm-itavad, meil on usas oma norbad palju tähtsamad.
eks neil ole kibestumiseks põhjust ka. kui mtb 90ndate alguses euroopasse levis ja selgus et kesk-euroopa 35 kg koos kiivriga kaaluvad sõitjad(10 punkti sulle SL selle väljendi eest ) on oluliselt kiiremad kui maailmameistrid overendid ja tomacid, siis loomulikult ei saa hamburgerisööjad sellest praeguseni üle. kuigi 90ndate keskpaigus tänu dopingukontrolli tõhustumisele said ameeriklased veel korra võimu näidata, on tänapäeva mtb WC,MM ja OM võistlustel tegijateks juba peaaegu täielikult eurooplased. kui kanadalane ronald green 2-3 aastat tagasi paar aastat järjest eurooplaste ees platsi puhtaks lõi, ei võtnud ameeriklased teda siiski "omana", mis siis et tegu põhja-ameeriklasega. 4x ja Dualis ameeriklased veel võimutsevad, aga DH-s on ka juba inglased, prantslased, austraallased ja uus-meremaalased oma töö teinud.
Kalev Raudsepa sõnul, kes käis maratoni MM-il sel aastal, olid ameeriklased protestinud, et see pole mingi XC rada. Kuigi keskmine kiirus oli minu mäletamist mööda mingi 18km/h, või veel vähem (100km raja kohta?). Et umbes kas lihtsamat rada teha ei osanud? Elavad seal ameerikas ikka täiesti omas maailmas (kusjuures nende maailm asub tingimata muu maailma keskel).tarmo kirjutas:korralikule xc rajale ära sellega roni.
PS - kuigi Merlin ja Litespeed - respect - väga ilusad rattad on ikkagi.
Ise enesest võiks ju küsida, et kas see on normaalne pilt:?tarmo kirjutas:... kui mtb 90ndate alguses euroopasse levis ja selgus et kesk-euroopa 35 kg koos kiivriga kaaluvad sõitjad(10 punkti sulle SL selle väljendi eest ) on oluliselt kiiremad kui maailmameistrid overendid ja tomacid ...
Teemaga läheb niipalju kokku, et "peenikese raamiga rattad" ja peenikeste kätega rattasõitjad
käed käteks, aga pigem võiks küsida, et "leia pildilt ratturi jalalihased". jube peen jalg nii sääres kui reies, aja või sadulapostiga segi. ja tegu ikkagi oma vanuseklassis tippratturiga (MM jun hõbe). anorektikutest modellid värisege . samas ega meil austa parem pole aga paneb nagu kuul .SL kirjutas:...Teemaga läheb niipalju kokku, et "peenikese raamiga rattad" ja peenikeste kätega rattasõitjad
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
vabandan, et vana mtb-teema üles kaevasin,SL kirjutas:Litespeedil on päris vinge süsteem - mõõdad end üle ja paned kirja kuidas sõidad - teevad sulle custom raami. Ma muidugi ei tea, mis raha eest.
Kõigepealt täida ära vastav vorm:
aga Litespeed Ghisallo custom-raamiga (suuruselt kisub vist sinna M kanti) on maantekaga ikka müstiline kaalunälgimine ära tehtud - 3,55 kg!
http://www.light-bikes.com/bikegallery/ ... asp?id=747
Gravity is a Bitch