1. leht 1-st
Postitatud: 17. 02. 2004. 18:50
Postitas vaikija
Kahju,et ratta ja rattaosade tootjad tõrguvad tegemast 28"ratastega mägirattaid(va.Nishiki,Gary Fisher ja vist Litespeed).Olen nende paremuses maastikul veendunud ja oleksin nõus kohe ümber istuma,aga pole kuhu istuda.
Postitatud: 17. 02. 2004. 19:00
Postitas erikr
vaikija kirjutas:Kahju,et ratta ja rattaosade tootjad tõrguvad tegemast 28"ratastega mägirattaid(va.Nishiki,Gary Fisher ja vist Litespeed).Olen nende paremuses maastikul veendunud ja oleksin nõus kohe ümber istuma,aga pole kuhu istuda.
need on 29"
Postitatud: 17. 02. 2004. 19:19
Postitas vaikija
Tegelikult on nad ikka 28",lihtsalt keegi on suurusehulluses sinna ühe tolli juurde mõelnud ja mina ei suuda öelda 28" kummi kohta 29".
Postitatud: 17. 02. 2004. 20:14
Postitas huko
vaikija kirjutas:Tegelikult on nad ikka 28",lihtsalt keegi on suurusehulluses sinna ühe tolli juurde mõelnud ja mina ei suuda öelda 28" kummi kohta 29".
Reklaamiosakond. Kui mõõta kummiservast kummiservani, siis saab 29" kätte.
Vahepeal oli vist jah lubatud "peaaegu-mtb"-ga sõita, aga reegleid on taas muudetud.
Muuseas, tavalistele maantee piduri-käigulinkidele saab panna lisapidurilingid lenksu peale. Piduritross jookseb nendest läbi ja nii saab pidurdada ka käsi lensu peal hoides.
Postitatud: 17. 02. 2004. 21:00
Postitas huko
Sheldon Brown on asja hästi paika pannud: 29" - This is a marketing term for wide 622 mm ("700c") tires.
Kui panna suure õhuruumiga kumm veljele ja see täis pumbata, ju siis tuleb 29" täis.
Ise mõõtnud pole ja mul kama kaks. 29" või 28" või 27", minu maailma see ei muuda.
Postitatud: 17. 02. 2004. 22:51
Postitas vaikija
Vahet pole muidugi.Häirib ainult,et jääb mulje,nagu seal mingi eri mõõduga pöid oleks.Aga sinna saab ikka tavalise maanteeratta kummi ka peale visata.
Postitatud: 18. 02. 2004. 09:27
Postitas tarmo
vaikija kirjutas:Kahju,et ratta ja rattaosade tootjad tõrguvad tegemast 28"ratastega mägirattaid(va.Nishiki,Gary Fisher ja vist Litespeed).Olen nende paremuses maastikul veendunud ja oleksin nõus kohe ümber istuma,aga pole kuhu istuda.
kui MBA mehed Gary Fisheri 28" bike?i testisid, siis tulemus oli selline, et sobib hästi kihutamiseks maratonidel ja muudel sellistel sõitudel. aga tavalisel xc sõidul, eriti kitsamates ja tehnilisemates kohtades jääb asi nõrgaks. juhitavus pidi palju kehvem olema kui tavalisel 26" bike?l.
Postitatud: 18. 02. 2004. 09:50
Postitas Ereliukas
tarmo kirjutas:
tulemus oli selline, et sobib hästi kihutamiseks maratonidel ja muudel sellistel sõitudel. aga tavalisel xc sõidul, eriti kitsamates ja tehnilisemates kohtades jääb asi nõrgaks. juhitavus pidi palju kehvem olema kui tavalisel 26" bike?l.
õnnestus müügis olevat 29" sugarit suvel tahkos proovida.
eriti maastikul sellega ei käinud, kuid teistmoodi, st tuimem käitumine kurvis tuli juba hotelli esisel platsil välja. sama rääkis ka ermo, kel otsene võrdlus käepärast tavalise sugariga.
Postitatud: 18. 02. 2004. 12:54
Postitas mart
huko kirjutas:wide 622 mm ("700c") tires.
Kui panna suure õhuruumiga kumm veljele ja see täis pumbata, ju siis tuleb 29" täis.
Hetkel on MTB kummide valik suht kesine:
29 x 2.10 IRC Notos XC
http://www.yuccadune.com/product1469.html
WTB pakub kolme Raptor 29" nimetust .
MOTO ja NANO - 29 X 2.1
lisaks veel MUTANO 29, mis pigem on 700c X 44
http://www.wtb.com/motoraptor.html
Kruisimiseks pakub Schwalbe - Big Apple 29 X 2.35.
Postitatud: 18. 02. 2004. 12:59
Postitas vaikija
Tegelikult vist on ikka 29"jah õigem öelda.Sest tollimõõt mõõdetakse ju kummivälisservast-niiet ikka 29"
Postitatud: 18. 02. 2004. 15:44
Postitas mart
vaikija kirjutas:Tegelikult vist on ikka 29"jah õigem öelda.Sest tollimõõt mõõdetakse ju kummivälisservast-niiet ikka 29"
Selle 29 tolli kummiga läheb varsti vägagi segaseks. USAs on mitmed rattapoed pannud 29"sildi alla ka tiba jämedamad tavakummid
- näiteks
Ritchey Zed 29r, Ritchey's long awaited 29" tire, ISO: 42-622
http://www.universalcycles.com/ucycle/s ... tegory=196
Postitatud: 03. 03. 2004. 16:07
Postitas SL
Võibolla on siinolijatele see juba vana uudis, kuid uurides selle aasta MTB reegleid UCI lehelt leidsin, et alates 01.01.04 on 29" (kuni 29") rattad ametlikult lubatud kõikidel UCI kalendri MTB võistlustel.
Minuarvates on See on omamoodi suur muudatus ikkagi.
Postitatud: 03. 03. 2004. 16:32
Postitas tanet
SL kirjutas:uurides selle aasta MTB reegleid UCI lehelt leidsin, et alates 01.01.04 on 29" (kuni 29") rattad ametlikult lubatud kõikidel UCI kalendri MTB võistlustel.
ja lugedes EEC juhendit:
4. Jalgrataste klass
4.1. Jalgrataste klass on vaba, va. Rakke Maratonil, kus kehtib ka Eesti MV juhend.
võib selles sarjas võistelda ka näiteks MNT rattaga.
Postitatud: 03. 03. 2004. 17:36
Postitas SL
tanet kirjutas:SL kirjutas:uurides selle aasta MTB reegleid UCI lehelt leidsin, et alates 01.01.04 on 29" (kuni 29") rattad ametlikult lubatud kõikidel UCI kalendri MTB võistlustel.
ja lugedes EEC juhendit:
4. Jalgrataste klass
4.1. Jalgrataste klass on vaba, va. Rakke Maratonil, kus kehtib ka Eesti MV juhend.
võib selles sarjas võistelda ka näiteks MNT rattaga.
Tõsi, võib... sõida või kolmerattalisega või tõukekaga
Postitatud: 16. 03. 2006. 09:52
Postitas Mati
Cyclingnews's väike lugu temal 26" vs 29". Kumb on parem, kiirem jne.
Postitatud: 22. 03. 2007. 09:56
Postitas sõidumees
ostsin endale 28` ratastega jalgratta, on kellegil olnud ennem kogemusi kumb variant on siiski parem?
Plaan on osaleda rattarallidel, on keegi võistlenud sellist tüüpi rattaga?
Postitatud: 22. 03. 2007. 10:24
Postitas erikr
Siin teemas käib jutt 29" ratastega maastikurattast.
kas ostsid maastikuratta või hübriidi? rattarallidel on enamus 28" ratastega, need on küll maanteerattad. kui mõtled sõitu maastikul siis kasutatakse terminit rattamaraton. 29" MTBsid pole ise seal näinud.
Postitatud: 22. 03. 2007. 10:45
Postitas sõidumees
jutt käib ikka maastikurattast.
Postitatud: 27. 03. 2007. 08:18
Postitas brg
Nii jutu jätkuks... vähemasti 2006a jooksul sõitis küll üks 29" Nishiki EEC etappe nii 400-500 vahemikus.