1. leht 1-st

Mersu rattast natuke

Postitatud: 22. 03. 2005. 23:29
Postitas Külaline
Tänases õhtulehes pisike jutuke

Postitatud: 23. 03. 2005. 09:45
Postitas Pierre
:D
......mersu on mersu! Mersu vennad lihtsalt ei saa jätta tilli pikendamata....
:wink:

Postitatud: 23. 03. 2005. 11:12
Postitas tarmo
Pierre kirjutas::D
......mersu on mersu! Mersu vennad lihtsalt ei saa jätta tilli pikendamata....
:wink:
minu meelest on küll tegu üsna jubeda rondiga ja kui ma oleks mersuomanik , siis sellist asja küll välja ei julgeks tuua. aga noh, maitseasi.... :wink:
seda porche pilli hetkel ei mäleta, aga kui õhtaleht kirjutab et ülikerge süsinikkiud raamiga ja regullitava õhkamordiga, siis juba kujutan ette milline veel see frankenstein välja näeb. autodisainerid jäägu ikka oma liistude juurde 8) vist oli siin foorumis mingi teema ka "autorataste" kohta kunagi.

Postitatud: 23. 03. 2005. 12:10
Postitas mart
tarmo kirjutas: porche pilli hetkel ei mäleta, aga kui õhtaleht kirjutab et ülikerge süsinikkiud raamiga ja regullitava õhkamordiga, siis juba kujutan ette milline veel see frankenstein välja näeb.
Porche frankensteine teeb Storck:
http://www.porsche-bikes.com/index.htm

Postitatud: 23. 03. 2005. 13:05
Postitas maanus
Tegelt on tore kui on olemas sellised "vallatused",sest muidu suht igav disain koos teostusega (noh jah, nurkadega ja toru kujudega mängitakse aga siiski noh jah...) ei tekita emotsioone .Ma ei mõtle praegu selliselt , et nii millega oleks hea võistelda või kui vinge oleks raam selles ja selles olukorras, lihtsalt õgin silmadega ja ei mõtle praktiliselt, see oleks sama hea kui ma naudin disainmööblit kuigi tema praktiline väärtus või eelis oma odavamate suguvendade puhul on tihti küsitav.

Postitatud: 26. 03. 2005. 21:36
Postitas alar
Mersu vennad suutsid panna oma autod nii elektroonikat täis, et mingi osa sellest ikka iga päev üles ütleb ja tänu millele selle autoga sõita ei saa- nüüd siis tundub, et tüübid on üritamas rattamaailma samamoodi vallutada- edu.

Postitatud: 27. 03. 2005. 00:52
Postitas mmz
varsti on jalgratastega juba sama lugu nagu on automaatkäigukastiga autodel - kui elektroonika üles ütleb siis sõita ei saa, tee mis tahad :)

Postitatud: 27. 03. 2005. 15:09
Postitas CArbonMAn
PÄris jube pill peaks mainima
See kaalub ka oma 50kg :D

Postitatud: 26. 04. 2005. 22:18
Postitas classic only
Huvitav kui elektroonika peaks yles ytlema, kas siis s6idad pimedas tuledeta we :D ?

Postitatud: 26. 04. 2005. 22:47
Postitas Olivers
Naq niisama gruiisiks küll sellega linnavahel ja naudiks inimeste kadedaid pilke! :D

Postitatud: 10. 05. 2006. 12:47
Postitas mart
Mercedes Accessories 2006 carbon fiber road bike. Weighing in at 8.3 kilograms and equipped with Shimano Dura Ace components. Production is limited to 199 units, with pricing set at EUR 2990.
Mercedes Accessories mountain bike. Featuring a robust full suspension aluminum Y-frame, Shimano Deore LX components and hydraulically actuated disc brakes.. set at EUR 1790.

http://www.emercedesbenz.com/Apr06/04Th ... n2006.html

Postitatud: 10. 05. 2006. 16:26
Postitas Albert
See Mersu MTB-asi oli motorexi ajal maasturi katusel olemas, jupid olid tõeste LX, kahjuks näppimiseks alla ei tõstetud.

Postitatud: 10. 05. 2006. 21:26
Postitas Külaline
Albert kirjutas:See Mersu MTB-asi oli motorexi ajal maasturi katusel olemas, jupid olid tõeste LX, kahjuks näppimiseks alla ei tõstetud.
..ja see raam oli ülikehva pahteldaja käe alt tulnud. LX pole kindlasti MB vääriline. Ilmselt pole tegu tõsise asjaga. Ega paljud mersuvennad rattast nagunii midagi ei jaga ja ostavad pigem kamraadide ees uhkustamiseks.

Postitatud: 10. 05. 2006. 21:36
Postitas fax
Sellest MNT isendist oli juttu ka http://www.sloleht.ee/2006/04/11/auto/195516/.
Endale jättis rohkem sellise mulje et ostab see, kes on margikindel :)

Postitatud: 10. 05. 2006. 22:54
Postitas Albert
Oltsile viidates:
"LX pole kindlasti MB vääriline."

Selge OT, aga vaadates igasugu autode kvaliteediraporteid, ei tahaks MB-le üle LX-i siiski kuidagi pakkuda! :o))

Postitatud: 11. 05. 2006. 07:12
Postitas Alvaro
mart kirjutas:Mercedes Accessories 2006 carbon fiber road bike. Weighing in at 8.3 kilograms and equipped with Shimano Dura Ace components. Production is limited to 199 units, with pricing set at EUR 2990.
http://www.emercedesbenz.com/Apr06/04Th ... n2006.html

Ütleks selle asja kohta nii
1. Selle raha eest tundub seal ratast olema küll. Eriti nö limited edition seeria eest.
2. Kuidas Duraka komponentide ja süsinikraamiga nii raske ratas välja kukkus, on küll eriline saavutus. Jajaa, ma tean, on olemas ka rasket süsinikku, aga et kohe nii rasket :roll:
3. Kohe näha, et pilte ei osata teha. Maanteekast on seal nii ebaõnnestunud pildid, et no kohe karjub silma. Ainuke normaalne on see duraka käpast pilt. Moraal - ka rattast peab oskama pilti teha.

Postitatud: 11. 05. 2006. 07:45
Postitas Kuldar
Alvaro kirjutas: 2. Kuidas Duraka komponentide ja süsinikraamiga nii raske ratas välja kukkus, on küll eriline saavutus. Jajaa, ma tean, on olemas ka rasket süsinikku, aga et kohe nii rasket :roll:
raam tundub olema vägagi sarnane Fuji Team Carboniga:
http://www.jamtlandscykelfabrik.se/Fuji/ROAD/Team.html
kes ja kus neid vorbib on omaette jutt.