Tippude rattad & jupid /MTB/
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Tippude rattad & jupid /MTB/
an overview of stuff shown during the May 27-29 2005 MTB XC World Cup in Houffalize, Belgium.
http://bigbadwolftravels.fotopic.net/c558335.html
http://bigbadwolftravels.fotopic.net/c558335.html
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Kessiakoffi passatka on eriti karm.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Pole seal tegelikult karmi midagi. Tegu on hoopis Cannondale raami eripäraga. Kindel pole, kuid kaldun arvama, et põhjus on Lefty-Shock'sMati kirjutas:Kessiakoffi passatka on eriti karm.
Silmapete, ratas on tagumik uppis, toe peal:Mati kirjutas:Kessiakoffi passatka on eriti karm.
http://images2.fotopic.net/?iid=ycasfq& ... &nostamp=1
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
nii ta on . scalpelil toptube ka sellise nõksuga, pettis ära.mart kirjutas:Silmapete, ratas on tagumik uppis, toe peal:Mati kirjutas:Kessiakoffi passatka on eriti karm.
http://images2.fotopic.net/?iid=ycasfq& ... &nostamp=1
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Seda pilti vaadates jääb sõnadest puudu kui aus olla.. http://bigbadwolftravels.fotopic.net/p15591028.html
Täpselt nii.Bimmer kirjutas:Mina järeldan seda, et Sram on hakanud rohkem tippsõitjaid/meeskondi sponsoreerima.urmo kirjutas:Hmm... tundub, et ülekaalus on SRAM X.0, ,mitte XTR. Mida võiks sellest järeldada? SRAM on parem?Odavam? Ise arvan küll nii.
Tuleb lihtsalt puude tagant metsa näha.
Mingeid järeldusi sellest teha on pehmelt öeldes naiivne või lihtsalt oma arvamusele kinnituste otsimine. x.0 vs. xtr on eraldi teemana olemas, pange seal edasi.
Gravity is a Bitch
seda nüüd niiöelda kalliks küll ei saa pidada: http://www.actionsports.de/Schalthebel/ ... 2c21ff974creimers66 kirjutas:SRAM on jah vägagi moodi läinud..... ega see XO ja XTR suht samas hinnas ....
see on seal päris suure allahindlusega ikka vaata ikka algset hinda! samas tippratturitel pole asi rahas küll kinni asi jah ikka rohkem sponsorlusesOlts kirjutas:seda nüüd niiöelda kalliks küll ei saa pidada: http://www.actionsports.de/Schalthebel/ ... 2c21ff974creimers66 kirjutas:SRAM on jah vägagi moodi läinud..... ega see XO ja XTR suht samas hinnas ....
Erilist vaidlust ma siin küll ei tahtnud algatada... Selge see, et proffidel on asi sponsorluses, mitte rahas. SRAM on XTR-st siiski natuke odavam, asi seegi.
SRAM-i poolset aktiivset äritegevust võib vast ikka järeldadaKuldar kirjutas:...Mingeid järeldusi sellest teha on pehmelt öeldes naiivne või lihtsalt oma arvamusele kinnituste otsimine...
Sakslaste testide tulemusel on Scalpel edukalt läbinud kõige kangema väsitamistsükli.Kuldar kirjutas:Ei tea kas Scalpeli karbonist flexible-chainstay on eraldi vahetatav element või kapitaalselt muhvidega raami küljes kinni?
s.t. palju sellisele nõtkuvale "vardale" koormustsükleid lubatakse, teoreetiliselt peaks ka süsinikkiud ju väsima?
http://www.efbe.de/ehard.htm
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Ned Overend oli Angelfire WCupi rajal full-carbon Epicuga:
http://www.mbaction.com/archive/NED1.jpg
Tegu siis 2006 mudeliga, millest seni on ainult sahinaid kostnud ...
http://www.mbaction.com/archive/NED1.jpg
Tegu siis 2006 mudeliga, millest seni on ainult sahinaid kostnud ...
Gravity is a Bitch
Sauseri Scalpel - Garda marathon WC
Amordilukustus on viidud ka sarvedele
http://weightweenies.starbike.com/phpBB ... 8066#68066
Amordilukustus on viidud ka sarvedele
http://weightweenies.starbike.com/phpBB ... 8066#68066
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Sellist lahendust juba Eestiski nähtud Ratta omanik ise lahendusega rahul, kuid kõrvalt vaadata kuidagi naljakasmart kirjutas:Sauseri Scalpel - Garda marathon WC
Amordilukustus on viidud ka sarvedele
Muidugi, on Eestis nähtud lahenduse korral tegu tavalise, st. manuaalse lukustushoovaga. Lukusti lüliti kohaks on siis valitus sarve ots.
Sauseri Scalpelil tunduvad mõlemi amordi lukustused olevat elektroonilised.
elektrilise lukustuse (ELO) eelis on jah see, et saab nupu põhimõtteliselt ükskõik kuhu asetada. Mind aga paneb imestama, mis materialist on selle mehe ratta pidurikettad? Mulle tundusid nad komposiidist, carbonist või ceramic kattega hoopis. Ja mis tubular kummidest nad seal foorumis räägivad? Kas tõesti tehakse neid ka MTB-le. Ühegi tuntud tootja tootevalikus ei ole veel kohanud selliseid.mart kirjutas:Sauseri Scalpel - Garda marathon WC
Amordilukustus on viidud ka sarvedele
http://weightweenies.starbike.com/phpBB ... 8066#68066
muljet avaldab puhtus - mitte ainsamatki kriipsu kodarate jms vahel...mart kirjutas:Sauseri Scalpel - Garda marathon WC
Amordilukustus on viidud ka sarvedele
http://weightweenies.starbike.com/phpBB ... 8066#68066
seal samas foorumis on pilt hoopis põnevamast pillist, millel on tubular kummid ja lenks ning sarved on kaetud lenksupaelaga. ratas kuulub ühele Rabobanki cyclocrossarile, kes nüüd pidi mtb-d proovima.
No ei meeldi mulle need Colnago MTB raami keevisõmblused, õigemini nende viimistlematus. Võib-olla mõni raua-insener leiab sellele selgituse?tarmo kirjutas:seal samas foorumis on pilt hoopis põnevamast pillist, millel on tubular kummid ja lenks ning sarved on kaetud lenksupaelaga. ratas kuulub ühele Rabobanki cyclocrossarile, kes nüüd pidi mtb-d proovima.
Aga pöid on sigaedev, Ritchey tahab neile käppa peale panna?
Gravity is a Bitch
täiesti saavutatav ka kodustes tingimustes regulaarse puhastamise ja hooldamise tulemusel !SL kirjutas:muljet avaldab puhtus - mitte ainsamatki kriipsu kodarate jms vahel...mart kirjutas:Sauseri Scalpel - Garda marathon WC
Amordilukustus on viidud ka sarvedele
http://weightweenies.starbike.com/phpBB ... 8066#68066
no vaata lähemalt, minule tundub, et selline tase pole kodustes tingimustes saavutatav:) Üldiselt katsun omad rattad ka puhtad hoida, kuid pean tunnistama, et nii puhtad nagu sauseri xmax-i kodarate vahed olid minu rattal vist küll ainult uuena. shame on me ...Arbo kirjutas:täiesti saavutatav ka kodustes tingimustes regulaarse puhastamise ja hooldamise tulemusel !SL kirjutas:muljet avaldab puhtus - mitte ainsamatki kriipsu kodarate jms vahel...mart kirjutas:Sauseri Scalpel - Garda marathon WC
Amordilukustus on viidud ka sarvedele
http://weightweenies.starbike.com/phpBB ... 8066#68066
kusjuures ei pruugi olla. Eelmisel aastal MM-i külastades oli ikka masendav vaadata kui puhaste ratastega starti mindi. Kusjuures - pärast võistlust oli näha, kuidas mehhannid võitsid sauseri ja kessiakoffi rattad pea-aegu lõpuni juppideks lahti. pedaalid, vändad keskjookud etc laotati eraldi valgele linale kõik laiali, pesti, määriti ja pandi uuesti kokku. kes meist kodustes tingimustes pärast iga võistlust sama teeb ?Ereliukas kirjutas:a äkki tal uued jooksud ongi all?SL kirjutas:[pean tunnistama, et nii puhtad nagu sauseri xmax-i kodarate vahed olid minu rattal vist küll ainult uuena. shame on me ...
see on nende meeste töö ja nad teevad seda oma tööajal. kindlasti pikendab selline puhastamine drivetraini, jooksude ja pidurite eluiga, aga küsimus on kui palju ta pikendab? kas kodustes tingimustes kulutatud aeg ja vahendid on ikka väärt seda pikendamist, mis ei pruugi üldse suur olla? elu on näidanud, et rattad kestavad ka vähem põhjaliku puhastamisega ja järelejäänud aeg, mis on niigi defitsiit (vähemalt mul) kulub hädasti muudeks asjadeks ära.SL kirjutas: pärast võistlust oli näha, kuidas mehhannid võitsid sauseri ja kessiakoffi rattad pea-aegu lõpuni juppideks lahti. pedaalid, vändad keskjookud etc laotati eraldi valgele linale kõik laiali, pesti, määriti ja pandi uuesti kokku. kes meist kodustes tingimustes pärast iga võistlust sama teeb ?
kindlasti on ka siin lugejate hulgas sõitjaid kes siiski ratta eest nii põhjalikult hoolt kannavad. ju siis on aega ja võimalusi.
teisalt - sitase rattaga starti minna on ikka jube ebameeldiv - oleks nagu ise ka pesemata
sulev, xmaxid saad puhtaks vana hambaharja ja fairyga. ermo jättis viimane kord minu juurde ühe eksemplari - olen seda ise veel paar korda kasutanud kui sul käepärast pole, võin tuua
loe: (Porteri meeste puhul kindlasti) TREENINGUTEKStarmo kirjutas:järelejäänud aeg, mis on niigi defitsiit (vähemalt mul) kulub hädasti muudeks asjadeks ära.
PS - tänud, just vahetasin hambaharja uue vastu, vana täitsa alles Kuigi korralikul rattamahel oleks täiesti elementaarne oma xmaxide puhastamiseks ka uus hari osta... kudas sa siis ermo vanaga .... aru ma ei saa ...
Chris Eatough's (101-mile endurance race winner)
Trek Top Fuel 110
Varulohvile on *käepärane* koht leitud
Trek Top Fuel 110
Varulohvile on *käepärane* koht leitud
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Grippidele on ka nutikas asendus leitud. Pole vähemalt ise enne kohanud.mart kirjutas:Chris Eatough's (101-mile endurance race winner) Trek Top Fuel 110 Varulohvile on *käepärane* koht leitud
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Oma popil talve-Marinil vedasin samuti äranäritud gripid äramädanenud vana lenksupaelaga kokku, väga pehme ja soe asi sai. Tahtsin sarved kah ühe jutiga paelaga üle kruttida, aga saast ei püsinud enam niipalju koos...Mati kirjutas:Grippidele on ka nutikas asendus leitud. Pole vähemalt ise enne kohanud.mart kirjutas:Chris Eatough's (101-mile endurance race winner) Trek Top Fuel 110 Varulohvile on *käepärane* koht leitud :idea:
Aga varukummi (ja/või vahuballooni) jaoks on stemialune kindlalt kõige puhtam ja kuivem koht. Number kaitseb ka eessõitja ratta alt lendava sodi eest. Aga väga pasase raja korral on tagatasku siiski turvalisem koht.
Gravity is a Bitch
Token on oma FS raamile chainstayga eriti julge lahenduse teinud:mart kirjutas:Sakslaste testide tulemusel on Scalpel edukalt läbinud kõige kangema väsitamistsükli.Kuldar kirjutas:Ei tea kas Scalpeli karbonist flexible-chainstay on eraldi vahetatav element või kapitaalselt muhvidega raami küljes kinni?
s.t. palju sellisele nõtkuvale "vardale" koormustsükleid lubatakse, teoreetiliselt peaks ka süsinikkiud ju väsima?
http://www.efbe.de/ehard.htm
http://tokenproducts.com/2005/05htm/products.php
Gravity is a Bitch
nojah, see carbon chainstay yoke on vahetatav. ju siis arvestatakse, et on vajadust vahetada. aga idee iseenesest pole paha. GF sugari raamist teha midagi sellist mida varem pole tehtud.Kuldar kirjutas:Token on oma FS raamile chainstayga eriti julge lahenduse teinud:
http://tokenproducts.com/2005/05htm/products.php
Mardi viidatud koormustesti tulemused näitavad, et vahetamise vajadus võib tekkida pigem mehaanilistest vigastustest tulenevalt. Karboni väsimine paistab järjekordne näpust imetud müüt olevat, küll aga jätab soovida löögitugevus.erikr kirjutas:nojah, see carbon chainstay yoke on vahetatav. ju siis arvestatakse, et on vajadust vahetada. :roll: aga idee iseenesest pole paha. GF sugari raamist teha midagi sellist mida varem pole tehtud.Kuldar kirjutas:Token on oma FS raamile chainstayga eriti julge lahenduse teinud:
http://tokenproducts.com/2005/05htm/products.php
Lisaks sellele on materjali purustamistestidel iseloomulik elastsuspiiri ületamisele järgneva (näiteks metallisulamitele iseloomuliku) plastse deformatsiooni faasi puudumine.
Ideoloogialt jah päris sarnane Gary Fisherile, aga keskelt ahenev head-tube ja raamiamordi toe erivus ei luba siiski oletada, et samast tehasest tulevad.
Gravity is a Bitch
wcs carbon jooksude promo juba käib,
Frishil olid need Livigno MM-il all:
http://www.cyclingnews.com/photos/2005/ ... C_0007.jpg
ja Nino Schurter:
http://www.bcf.uk.com/gallery/2005/phil ... _99/24.jpg
Frishil olid need Livigno MM-il all:
http://www.cyclingnews.com/photos/2005/ ... C_0007.jpg
ja Nino Schurter:
http://www.bcf.uk.com/gallery/2005/phil ... _99/24.jpg
Gravity is a Bitch