1. leht 2-st
Tippude rattad & jupid /MTB/
Postitatud: 14. 06. 2005. 14:15
Postitas mart
an overview of stuff shown during the May 27-29 2005 MTB XC World Cup in Houffalize, Belgium.
http://bigbadwolftravels.fotopic.net/c558335.html
Postitatud: 14. 06. 2005. 15:01
Postitas Rivo
Titaani esineb väga palju. Pole küll nende rataste kohta täpset infi, aga tundub, et mingi jupp on kõigil titaanist.
Postitatud: 14. 06. 2005. 15:31
Postitas Mati
Kessiakoffi
passatka on eriti karm.
Postitatud: 14. 06. 2005. 15:38
Postitas Rivo
Mati kirjutas:Kessiakoffi
passatka on eriti karm.
Pole seal tegelikult karmi midagi. Tegu on hoopis Cannondale raami eripäraga. Kindel pole, kuid kaldun arvama, et põhjus on Lefty-Shock's
Postitatud: 14. 06. 2005. 15:39
Postitas mart
Mati kirjutas:Kessiakoffi
passatka on eriti karm.
Silmapete, ratas on tagumik uppis, toe peal:
http://images2.fotopic.net/?iid=ycasfq& ... &nostamp=1
Postitatud: 14. 06. 2005. 16:56
Postitas Kuldar
Ei tea kas karbonist flexible-chainstay on eraldi vahetatav element või kapitaalselt muhvidega raami küljes kinni?
s.t. palju sellisele nõtkuvale "vardale" koormustsükleid lubatakse, teoreetiliselt peaks ka süsinikkiud ju väsima?
Postitatud: 14. 06. 2005. 17:22
Postitas Mati
nii ta on
. scalpelil toptube ka sellise nõksuga, pettis ära.
Postitatud: 14. 06. 2005. 22:02
Postitas reimers66
Julieni Bianchi ka näha seal
muidu jah enamus rattaid ikka Titaanist mis kandub juba üle stemmile ja istmepostidele
Postitatud: 14. 06. 2005. 22:13
Postitas urmo
Hmm... tundub, et ülekaalus on SRAM X.0, ,mitte XTR. Mida võiks sellest järeldada? SRAM on parem?Odavam? Ise arvan küll nii.
Postitatud: 14. 06. 2005. 22:16
Postitas InCu
Seda pilti vaadates jääb sõnadest puudu kui aus olla..
http://bigbadwolftravels.fotopic.net/p15591028.html
Postitatud: 14. 06. 2005. 22:27
Postitas riho
Mida see teine balloon sellel
Scottilseal taga teeb? Nitro:-)?
Postitatud: 14. 06. 2005. 22:37
Postitas Bimmer
urmo kirjutas:Hmm... tundub, et ülekaalus on SRAM X.0, ,mitte XTR. Mida võiks sellest järeldada? SRAM on parem?Odavam? Ise arvan küll nii.
Mina järeldan seda, et Sram on hakanud rohkem tippsõitjaid/meeskondi sponsoreerima.
Postitatud: 14. 06. 2005. 22:56
Postitas reimers66
SRAM on jah vägagi moodi läinud ! Bianchi kasutas ennem ainult Shimano juppe kuid nüüd juba ohtralt SRAM asju ! ega see XO ja XTR suht samas hinnas ja tippudel pole vaja raha kokku hoida see ju nii tühine summa!
samas XO pidi hullult hästi toimima jne
Postitatud: 15. 06. 2005. 07:13
Postitas erikr
See, et Bianchi SRAMi jublakatega ratta turule tõi on väidetavalt Absaloni teene.
Postitatud: 15. 06. 2005. 07:18
Postitas Ermo
.
Postitatud: 15. 06. 2005. 07:25
Postitas Kuldar
Bimmer kirjutas:urmo kirjutas:Hmm... tundub, et ülekaalus on SRAM X.0, ,mitte XTR. Mida võiks sellest järeldada? SRAM on parem?Odavam? Ise arvan küll nii.
Mina järeldan seda, et Sram on hakanud rohkem tippsõitjaid/meeskondi sponsoreerima.
Täpselt nii.
Tuleb lihtsalt puude tagant metsa näha.
Mingeid järeldusi sellest teha on pehmelt öeldes naiivne või lihtsalt oma arvamusele kinnituste otsimine. x.0 vs. xtr on eraldi teemana olemas, pange seal edasi.
Postitatud: 15. 06. 2005. 08:46
Postitas Külaline
reimers66 kirjutas:SRAM on jah vägagi moodi läinud..... ega see XO ja XTR suht samas hinnas ....
seda nüüd niiöelda kalliks küll ei saa pidada:
http://www.actionsports.de/Schalthebel/ ... 2c21ff974c
Postitatud: 15. 06. 2005. 11:32
Postitas reimers66
see on seal päris suure allahindlusega ikka
vaata ikka algset hinda! samas tippratturitel pole asi rahas küll kinni asi jah ikka rohkem sponsorluses
Postitatud: 15. 06. 2005. 12:18
Postitas erikr
reimers66 kirjutas:
see on seal päris suure allahindlusega ikka
vaata ikka algset hinda! samas tippratturitel pole asi rahas küll kinni asi jah ikka rohkem sponsorluses
kisub offtopicuks kuid SRAM X.0 + gripparid on saksas 155-200 eur. see 343 EUR on mingi mõttetu ulmehind mida ei maksa vaadata.
Postitatud: 15. 06. 2005. 21:05
Postitas urmo
Erilist vaidlust ma siin küll ei tahtnud algatada... Selge see, et proffidel on asi sponsorluses, mitte rahas. SRAM on XTR-st siiski natuke odavam, asi seegi.
Kuldar kirjutas:...Mingeid järeldusi sellest teha on pehmelt öeldes naiivne või lihtsalt oma arvamusele kinnituste otsimine...
SRAM-i poolset aktiivset äritegevust võib vast ikka järeldada
Postitatud: 27. 06. 2005. 11:05
Postitas mart
Kuldar kirjutas:Ei tea kas Scalpeli karbonist flexible-chainstay on eraldi vahetatav element või kapitaalselt muhvidega raami küljes kinni?
s.t. palju sellisele nõtkuvale "vardale" koormustsükleid lubatakse, teoreetiliselt peaks ka süsinikkiud ju väsima?
Sakslaste testide tulemusel on Scalpel edukalt läbinud kõige kangema väsitamistsükli.
http://www.efbe.de/ehard.htm
Postitatud: 19. 07. 2005. 08:13
Postitas Kuldar
Ned Overend oli Angelfire WCupi rajal full-carbon Epicuga:
http://www.mbaction.com/archive/NED1.jpg
Tegu siis 2006 mudeliga, millest seni on ainult sahinaid kostnud ...
Postitatud: 04. 08. 2005. 16:52
Postitas mart
Sauseri Scalpel -
Garda marathon WC
Amordilukustus on viidud ka sarvedele
http://weightweenies.starbike.com/phpBB ... 8066#68066
Postitatud: 04. 08. 2005. 20:17
Postitas urmo
Järjekordne high-tech-50cm-äärest-alla-raam-pooleks ratas
Postitatud: 04. 08. 2005. 20:48
Postitas Rivo
mart kirjutas:Sauseri Scalpel -
Garda marathon WC
Amordilukustus on viidud ka sarvedele
Sellist lahendust juba Eestiski nähtud
Ratta omanik ise lahendusega rahul, kuid kõrvalt vaadata kuidagi naljakas
Muidugi, on Eestis nähtud lahenduse korral tegu tavalise, st. manuaalse lukustushoovaga. Lukusti lüliti kohaks on siis valitus sarve ots.
Sauseri Scalpelil tunduvad mõlemi amordi lukustused olevat elektroonilised.
Postitatud: 05. 08. 2005. 06:33
Postitas Bimmer
elektrilise lukustuse (ELO) eelis on jah see, et saab nupu põhimõtteliselt ükskõik kuhu asetada. Mind aga paneb imestama, mis materialist on selle mehe ratta pidurikettad? Mulle tundusid nad komposiidist, carbonist või ceramic kattega hoopis. Ja mis tubular kummidest nad seal foorumis räägivad? Kas tõesti tehakse neid ka MTB-le. Ühegi tuntud tootja tootevalikus ei ole veel kohanud selliseid.
Postitatud: 05. 08. 2005. 08:09
Postitas SL
muljet avaldab puhtus - mitte ainsamatki kriipsu kodarate jms vahel...
Postitatud: 05. 08. 2005. 08:42
Postitas tarmo
seal samas foorumis on pilt hoopis
põnevamast pillist, millel on tubular kummid ja lenks ning sarved on kaetud lenksupaelaga. ratas kuulub ühele Rabobanki cyclocrossarile, kes nüüd pidi mtb-d proovima.
Postitatud: 05. 08. 2005. 08:56
Postitas Kuldar
tarmo kirjutas:seal samas foorumis on pilt hoopis
põnevamast pillist, millel on tubular kummid ja lenks ning sarved on kaetud lenksupaelaga. ratas kuulub ühele Rabobanki cyclocrossarile, kes nüüd pidi mtb-d proovima.
No ei meeldi mulle need Colnago MTB raami keevisõmblused, õigemini nende viimistlematus. Võib-olla mõni raua-insener leiab sellele selgituse?
Aga pöid on sigaedev, Ritchey tahab neile käppa peale panna?
Postitatud: 05. 08. 2005. 09:34
Postitas Rom
Bimmer kirjutas:....... Mind aga paneb imestama, mis materialist on selle mehe ratta pidurikettad? ..................
ilmselt midagi rallimaailmast........ja huvitav on see et esimene ketas on
tavaline
Postitatud: 05. 08. 2005. 09:44
Postitas Arbo
SL kirjutas:muljet avaldab puhtus - mitte ainsamatki kriipsu kodarate jms vahel...
täiesti saavutatav ka kodustes tingimustes regulaarse puhastamise ja hooldamise tulemusel !
Postitatud: 05. 08. 2005. 11:02
Postitas SL
Arbo kirjutas:SL kirjutas:muljet avaldab puhtus - mitte ainsamatki kriipsu kodarate jms vahel...
täiesti saavutatav ka kodustes tingimustes regulaarse puhastamise ja hooldamise tulemusel !
no vaata lähemalt, minule tundub, et selline tase pole kodustes tingimustes saavutatav:) Üldiselt katsun omad rattad ka puhtad hoida, kuid pean tunnistama, et nii puhtad nagu sauseri xmax-i kodarate vahed olid minu rattal vist küll ainult uuena. shame on me ...
Postitatud: 05. 08. 2005. 11:09
Postitas Ereliukas
SL kirjutas:[pean tunnistama, et nii puhtad nagu sauseri xmax-i kodarate vahed olid minu rattal vist küll ainult uuena. shame on me ...
a äkki tal uued jooksud ongi all?
Postitatud: 05. 08. 2005. 11:10
Postitas Arbo
ei ole välistatud, et pildil ongi uus jooks, mis värskelt alla pandud (lohutuseks neile, kes tunnevad süümepiinu ratta puhtuse pärast...
)
Postitatud: 05. 08. 2005. 11:27
Postitas SL
Ereliukas kirjutas:SL kirjutas:[pean tunnistama, et nii puhtad nagu sauseri xmax-i kodarate vahed olid minu rattal vist küll ainult uuena. shame on me ...
a äkki tal uued jooksud ongi all?
kusjuures ei pruugi olla. Eelmisel aastal MM-i külastades oli ikka masendav vaadata kui puhaste ratastega starti mindi. Kusjuures - pärast võistlust oli näha, kuidas mehhannid võitsid sauseri ja kessiakoffi rattad pea-aegu lõpuni juppideks lahti. pedaalid, vändad keskjookud etc laotati eraldi valgele linale kõik laiali, pesti, määriti ja pandi uuesti kokku. kes meist kodustes tingimustes pärast iga võistlust sama teeb ?
Postitatud: 05. 08. 2005. 11:42
Postitas erko
Ma arvan, et kui peale igat võistlust hakkab kodus üks valge lina kaduma siis on paljud ratturid karmi valiku ees
Muidugi on võimalik linu ka ise osta kuid kes see viitsib
Postitatud: 05. 08. 2005. 11:44
Postitas tarmo
SL kirjutas: pärast võistlust oli näha, kuidas mehhannid võitsid sauseri ja kessiakoffi rattad pea-aegu lõpuni juppideks lahti. pedaalid, vändad keskjookud etc laotati eraldi valgele linale kõik laiali, pesti, määriti ja pandi uuesti kokku. kes meist kodustes tingimustes pärast iga võistlust sama teeb ?
see on nende meeste töö ja nad teevad seda oma tööajal. kindlasti pikendab selline puhastamine drivetraini, jooksude ja pidurite eluiga, aga küsimus on kui palju ta pikendab? kas kodustes tingimustes kulutatud aeg ja vahendid on ikka väärt seda pikendamist, mis ei pruugi üldse suur olla? elu on näidanud, et rattad kestavad ka vähem põhjaliku puhastamisega ja järelejäänud aeg, mis on niigi defitsiit (vähemalt mul) kulub hädasti muudeks asjadeks ära.
kindlasti on ka siin lugejate hulgas sõitjaid kes siiski ratta eest nii põhjalikult hoolt kannavad. ju siis on aega ja võimalusi.
teisalt - sitase rattaga starti minna on ikka jube ebameeldiv - oleks nagu ise ka pesemata
sulev, xmaxid saad puhtaks vana hambaharja ja fairyga. ermo jättis viimane kord minu juurde ühe eksemplari - olen seda ise veel paar korda kasutanud
kui sul käepärast pole, võin tuua
Postitatud: 05. 08. 2005. 11:53
Postitas Külaline
erko kirjutas:
Muidugi on võimalik linu ka ise osta kuid kes see viitsib
njahh, võimalik on täiest vabalt ilma linadeta hakkama saada...
Postitatud: 05. 08. 2005. 11:55
Postitas SL
tarmo kirjutas:järelejäänud aeg, mis on niigi defitsiit (vähemalt mul) kulub hädasti muudeks asjadeks ära.
loe: (Porteri meeste puhul kindlasti) TREENINGUTEKS
PS - tänud, just vahetasin hambaharja uue vastu, vana täitsa alles
Kuigi korralikul rattamahel oleks täiesti elementaarne oma xmaxide puhastamiseks ka uus hari osta... kudas sa siis ermo vanaga .... aru ma ei saa ...
Postitatud: 05. 08. 2005. 12:01
Postitas tarmo
SL kirjutas: kudas sa siis ermo vanaga .... aru ma ei saa ...
ta ise pakkus mulle lahkelt ja ma ei hakanud viisakusest ära ütlema
Postitatud: 15. 08. 2005. 16:09
Postitas mart
Chris Eatough's (101-mile endurance race winner)
Trek Top Fuel 110
Varulohvile on *käepärane* koht leitud
Postitatud: 15. 08. 2005. 16:13
Postitas Mati
mart kirjutas:Chris Eatough's (101-mile endurance race winner)
Trek Top Fuel 110 Varulohvile on *käepärane* koht leitud
Grippidele on ka nutikas asendus leitud. Pole vähemalt ise enne kohanud.
Postitatud: 15. 08. 2005. 16:50
Postitas Kuldar
Mati kirjutas:mart kirjutas:Chris Eatough's (101-mile endurance race winner)
Trek Top Fuel 110 Varulohvile on *käepärane* koht leitud :idea:
Grippidele on ka nutikas asendus leitud. Pole vähemalt ise enne kohanud.
Oma popil talve-Marinil vedasin samuti äranäritud gripid äramädanenud vana lenksupaelaga kokku, väga pehme ja soe asi sai. Tahtsin sarved kah ühe jutiga paelaga üle kruttida, aga saast ei püsinud enam niipalju koos...
Aga varukummi (ja/või vahuballooni) jaoks on stemialune kindlalt kõige puhtam ja kuivem koht. Number kaitseb ka eessõitja ratta alt lendava sodi eest. Aga väga pasase raja korral on tagatasku siiski turvalisem koht.
Postitatud: 15. 08. 2005. 17:02
Postitas urmo
mart kirjutas:Varulohvile on *käepärane* koht leitud
Super mõte! Hakkan ka seda varianti kasutama
EDIT: Kas sellel endurokal polegi sarvi
Postitatud: 26. 08. 2005. 20:59
Postitas Kuldar
mart kirjutas:Kuldar kirjutas:Ei tea kas Scalpeli karbonist flexible-chainstay on eraldi vahetatav element või kapitaalselt muhvidega raami küljes kinni?
s.t. palju sellisele nõtkuvale "vardale" koormustsükleid lubatakse, teoreetiliselt peaks ka süsinikkiud ju väsima?
Sakslaste testide tulemusel on Scalpel edukalt läbinud kõige kangema väsitamistsükli.
http://www.efbe.de/ehard.htm
Token on oma FS raamile chainstayga eriti julge lahenduse teinud:
http://tokenproducts.com/2005/05htm/products.php
Postitatud: 26. 08. 2005. 21:10
Postitas erikr
nojah, see carbon chainstay yoke on vahetatav. ju siis arvestatakse, et on vajadust vahetada.
aga idee iseenesest pole paha. GF sugari raamist teha midagi sellist mida varem pole tehtud.
Postitatud: 26. 08. 2005. 21:37
Postitas Kuldar
erikr kirjutas:
nojah, see carbon chainstay yoke on vahetatav. ju siis arvestatakse, et on vajadust vahetada. :roll: aga idee iseenesest pole paha. GF sugari raamist teha midagi sellist mida varem pole tehtud.
Mardi viidatud koormustesti tulemused näitavad, et vahetamise vajadus võib tekkida pigem mehaanilistest vigastustest tulenevalt. Karboni väsimine paistab järjekordne näpust imetud müüt olevat, küll aga jätab soovida löögitugevus.
Lisaks sellele on materjali purustamistestidel iseloomulik elastsuspiiri ületamisele järgneva (näiteks metallisulamitele iseloomuliku) plastse deformatsiooni faasi puudumine.
Ideoloogialt jah päris sarnane Gary Fisherile, aga keskelt ahenev head-tube ja raamiamordi toe erivus ei luba siiski oletada, et samast tehasest tulevad.
Postitatud: 04. 09. 2005. 22:03
Postitas Kuldar
Kuldar kirjutas:
Aga pöid on sigaedev, Ritchey tahab neile käppa peale panna?
ja näed panigi
WCS-i nime all letti.
Postitatud: 04. 09. 2005. 23:34
Postitas vaikija
Ja seal pöia peal on liimitav baigi tuubikumm,mis ilmselt õite hästi veereb.
Postitatud: 09. 09. 2005. 07:20
Postitas Kuldar